Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130211/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130211/55212-N-2013.html |
<p class="kh_header"><b>Raczki: Dostawa ciągnika</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 55212 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Raczki , pl. Kościuszki 14, 16-420 Raczki, woj. podlaskie, tel. 0-87 5685925, faks 0-87 5686410.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.raczki.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa ciągnika.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest ciągnik rolniczy. Ciągnik fabrycznie nowy o następujących danych i parametrach: 1. Rok produkcji 2012, 2013; 2. Silnik 4 cylindrowy turbodoładowany, EURO III A, pojemność min 4 100 cm3; 3. Moc nominalna 85 - 95 KM; 4. Zapłon samoczynny, bezpośredni wtrysk paliwa, pompa paliwowa rzędowa; 5. Skrzynia biegów synchronizowana, liczba biegów 12/12 z rewersem 40km/h; 6. Napęd 4 WD; 7. Chłodzony cieczą (chłodnica); 8. Elektropneumatyczne sterowanie blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu; 9. Mechanizm różnicowy z ograniczonym poślizgiem; 10. Hydrostatyczny układ kierowniczy; 11. Sprzęgło dwustopniowe tarczowe suche; 12. Szybkozłącza hydrauliki tył min. 2 sekcje z tyłu i min. jedna z przodu ciągnika; 13. Hamulce tarczowe mokre, hamulec postojowy mechaniczny; 14. Filtr powietrza suchy; 15. Instalacja pneumatyczna dla hamulców przyczepy jedno i dwu obwodowa; 16. Tylny WOM (zależny i niezależny) 540/540E obr/min sterowany mechanicznie; 17. Obciążniki kół tylnych 150 kg; obciążniki przednie 200kg; 18. Tylny podnośnik (TUZ) kategorii II z hakami (CBM); 19. Udźwig podnośnika tylnego min. 40 kN z zewnętrznym sterowaniem umieszczonym na błotniku; 20. Pompa wydajności min. 50 l/min; 21. Kabina wentylowana z klimatyzacją, ogrzewana z szyberdachem, lusterkami; 22. Siedzenie kierowcy typu Gramera, siedzenie pasażera; 23. Przednie błotniki; 24. Oświetlenie drogowe tylne i przednie, dodatkowe reflektory przednie, lampa błyskowa; 25. Wycieraczki szyby przedniej i tylnej; 26. Spryskiwacz przedniej szyby; 27. Zaczep przesuwny lub rolniczy i drogowy oddzielnie. 28. Dodatkowe zawieszenie przednie dostosowane do spychacza czołowego. Wyposażenie dodatkowe ciągnika: 1. apteczka; 2. gaśnica z atestem; 3. trójkąt ostrzegawczy; 4. podnośnik hydrauliczny; 5. klucz do kół; 6. Radioodtwarzacz. Wymagane dokumenty: 1. komplet dokumentów umożliwiających rejestrację pojazdu na dwie osoby; 2. książka lub karta gwarancyjna; 3. świadectwo homologacji; 4. instrukcja obsługi pojazdu i osprzętu w języku polskim; 5. katalog części zamiennych pojazdu i osprzętu. Gwarancja, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny: 1. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na min. 36 miesięcy od daty wydania przedmiotu zamówienia; 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania okresowych przeglądów gwarancyjnych; 3. W przypadku, gdy w okresie gwarancji naprawa nie może być dokonana w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny oraz pokryje koszty dojazdu (transportu) pojazdu do serwisu - czas przybycia serwisu w ciągu 48 godz. od momentu zgłoszenia awarii; 4 . W przypadku, gdy w okresie gwarancji zaistnieje konieczność naprawy sprzętu objętego umową przez czas dłuższy niż 14 dni, Wykonawca na czas naprawy zapewni Zamawiającemu sprzęt zastępczy o parametrach technicznych nie gorszych niż sprzęt naprawiany; 5. Wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny oraz dostęp do części zamiennych w okresie 7 lat po upływie terminu gwarancji; 6. szczegółowe warunku gwarancji i serwisu pogwarancyjnego określa umowa; Inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy producenta, nazwy, marki, modelu oraz parametrów technicznych pojazdu, nazwy i adresu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego; 2. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów dostawy i rozładunku przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego; 3. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi pojazdu w siedzibie Zamawiającego w dniu przekazania przedmiotu zamówienia; 4. Przekazanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu przyjęcia - przekazania (załącznik nr 7); 5. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania odpowiednich norm (m.in. EURO) i posiadać odpowiednie certyfikaty przewidziane prawem polskim; 6. Przedmiot zamówienia powinien być oznakowany i oświetlony zgodnie z Prawem o ruchu drogowym.</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.70.00.00-0.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania, wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie trzy tysiące pięćset złotych).</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda by wykazał, że wykonał dostawy związane z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przy czym za takie dostawy Zamawiający uzna dostawy obejmujące wykonanie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostarczeniu ciągnika rolniczego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł; Ocena potwierdzenia czy wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li> </ul></li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li> </ul></li> <li> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> <li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> <li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> </ul></li> </ul> <br><p class="bold"> III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p> <p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"> <li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li> </ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>formularz ofertowy, formularz cenowy, oświadczenie wykonawcy z art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: - zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; - zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; - wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.raczki.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Raczki, Plac Kościuszki 14, 16-420 Raczki, tel.: (87) 568 64 19, (87) 568 64 13; fax: (87) 568 64 10.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Raczki, Plac Kościuszki 14, 16-420 Raczki, tel.: (87) 568 64 19, (87) 568 64 13; fax: (87) 568 64 10.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>